Blog
Cserélve lett az önindító, a generátor, a termosztát, illetve el lett végezve az időszakos szervíz. A klíma is javítva lett. Km.: 254.000 Tovább »
Cserélve lett az akkumulátor, a reléaljzatok, valamint a fűtőmotor. Tovább »
Eljött az ideje az olaj - és szűrők cseréjének. Ezenkívül cserelve lett a klímacső, a főtengely jeladó, illetve a két hátsó kerékcsapágy. Km.: 248.000 Tovább »
Év végén egy futárnak hála szétrobbant a lökhárító ..... Új lökös, fényezés, most szebb mint újkorában. Ha már csinálni kellett, akkor sor került az olajcserére, és az ilyenkor szokásos műveletek elvégzésére. Cserélve lett a hidraulikacső, mivel erőteljesen fogyott a szervoolaj. De, hogy ne legyen e Tovább »
Ideje volt már cserélni a kuplungot, már nem volt az igazi. Kapott egy újat, ami ráadásul ricambi originali :) Csereérett volt a szimering, ill. a váltóolaj is. Egyúttal cserélve lett az olaj, ill. a szűrők is megkapták ami jár nekik. Ráadásul kapott egy új pár első lámpát, amivel láss csodát látni Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 2.0 TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Blue Cosmo
- Jellemzők:
127.000 km-el került hozzám kitűnő állapotban. Előző gazdája igényességének és gondosságának hála az autó több évet letagadhat a korából :) Ezen műszaki állapot fenntartása nekem is elsődleges célom lesz.
Egyszóval jó helyről, jó helyre került az autó. :) - Extrák:
Gyakorlatilag a bőrkárpit kivételével minden van benne.
A gyári felszereltségen kívül a teljesség igénye nélkül:
Linea Accessori toronymerevítő, Supersprint leömlő, Supersprint hátsó dob, GTA lámpák, 17" OZ felnik, Pirelli gumik (télen is, nyáron is) stb. - Egyéb:
Vezetési élményben utólérhetetlen, országúton és autópályán érzi igazán jól magát. De ezt itt nem kell magyaráznom ..... :)