Blog
Az autót elcseréltem egy offos 1.8 V6 kupéra, hirtelen jött lehetőség volt és éltem vele. Így most Alfa nélkül maradtam (egyelőre), de ez csak átmeneti állapot. Tovább »
Volt az autó ismét Pusztaszabolcson: - 2 első lengéscsillapító cserélve - karburátor pillangók cserélve - egy darab hűtőcső cserélve. Tovább »
Tehát műszaki után irány Pusztaszabolcs, nyilván nem fogom így hagyni. Béla Kicserélte a hátsó kerékcsapágyakat (mondtam én, hogy búg), az első futóművet is szétkapta... na itt aztán voltak dolgok.... a másik oldali rugó is el volt törve, a maradék három rugótányér is csere, valamint a felső torony Tovább »
Az autón esedékes volt a műszaki, mivel előtte volt Bélánál és amúgy működik, viszonylag nyugodtan vittem el. A vizsga napján reggel hívnak a szervízből: két küszöb kukaérett, kormány gömbfej porvédők szakadtak, továbbá, a bal első rugoból egy teljes karikányi hiányzik, úgyhogy jobb ha imádkozok. Az Tovább »
Tehát az autó lement Bélához, elsőre 200e-s motorgenerállal ijesztgetett. Majd miután elkezdett foglalkozni az autóval, sikerült neki beállítani a dolgokat, kiderült hálistennek nem kell szétszedni a motort. Miután megmérte a kompressziót (11) megnyugodtam. Összehangolta a karburátorokat, valamint e Tovább »
Autó adatlap
- Típus:33 1.3 VL
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:Sötétzöld metál
- Jellemzők:
Egy duplakarbis 1.3-as `92-ből, viszonylag elfogadható àllapotban, teljes Pernament 4 belsővel, Recaro àllîthatò combtàmszos ülésekkel, 14` Speedline felnikkel.
Neekem tetszik:)
Ez marad majd a 75 és a GTV6 helyett.
- Extrák:
Tetőablak