Tagok >> Cgo >> Brera/Spider 3.2 V6 JTS Q4 M6

Brera/Spider 3.2 V6 JTS Q4 M6 - főkép

Blog

2025-05-30
Tavaszi javítások

A Paraflu szivárgásnál kiderült az olajcseppek az olajnyomás jeladójától indulnak. Ezzel sok mindent nem lehet kezdeni, csak cserélni. Vagy úgy hagyni. Luiginál viszont nem ilyen egyszerű a jeladó ugyanis már nem rendelhető alkatrész. Az Elaforg sietett a segítségemre, valahol találtak még egyet Tovább »

2025-05-10
Selenia Rally 2025

A Selenia már régóta a kihagyhatatlan kategória, pedig az élet mindent megtett, hogy most ne jöjjön össze. Matyi félúton egy bukaresti verseny a középiskolai felvételi között, Nati pedig országos bajnokságon birkózott. Egyszerűen minden fontos dolog május tizedik napjára esett. Mint 15 éve, újra Tovább »

2025-03-14
Hűtőfolyadék az autó alatt

Az előző tulajdonos figyelmeztetett, hogy az autó alatt néha van pár csepp hűtőfolyadék, de soha nem megy a MIN jelzés alá. Nem tudtam, melyiktől ijedtem meg jobban, a szivárgástól vagy attól, hogy megy a MIN alá. Nagyítóval néztük át a motorteret, de a V6 méretei miatt sok esélyünk nem volt. Eg Tovább »

2024-08-27
Rádiókeret (Navi --> 2 DIN)

Nem tudtam belenyugodni, hogy a rádió alatt majdnem 1 cm rés tátongott. De úgy látszik az Alfa 159 már abban az időben született, mikor mindenre van megoldás, csak pénz kell. Az egyik cseh oldalon találtam szűkítőkeretet, mely a navigációs 159 nyílását 2 DIN-re szűkíti. Rettenetes 90 Euro-ba került Tovább »

2024-08-14
Középkonzol szépítés

Az előző tulaj mindig hülye, az tény. Főleg, ha két kilós kulccsomót hord 939 tulajként. A középkonzol méretéből és hagsúlyosságából adódóan annyira domináns, hogy minden karcolás duplán világít és elszomorít. Szomorúan meg nem lehet kabriózni ugyebár, mert az oximoron. Szóval elég hamar eldőlt, Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:Brera/Spider 3.2 V6 JTS Q4 M6
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:2009
  • Színe:296A
  • Jellemzők:
    2006 es 2010 kozott 12500 Brera Spider keszult. A 3.2-es motor 2008-ban mutatkozott be. Ezzel a motorral es manualis valtoval kb. 400 darabot gyartottak.

    260 Hp @ 6300 rpm
    322 Nm @ 4500 rpm
    262 g/km CO2 (Euro 4)
    Q4: 57% hatul hajt, 43% elol

    19" felnik
    Supersprint kipufogok
  • Extrák:
    Csak a szokasos

    - kicsi es rovid
    - rengeteget fogyaszt (szerencsere 50 liter felett nem mutat)
    - beleesik az eso es osszekocolodik a hajam
    - nem fernek be a gyerekek
    - nincs pohartarto
    - antenaformaju antenaja van
    - mindenhol leer az alja
    - nagyon nehez (1600+)
    - nagyon hangos
    - vacak Holden motorblokk (mondjak a Busso rajongok)
    - valami GM F40 valto
    - elol hatul bonyolult multilink
    - szinte semmi alkatresz nem rendelheto mar

    szoval ezernyi erv, miert nem szabad ilyet venni :)

Fotóalbum