Blog
Bár vételkor számítottam rá és várható volt, hogy idővel cserélni kell a MultiAir modult, de azért nem örültem neki, amikor elkezdődtek az ehhez köthető check engine hibajelzések. Mivel azon kívül, hogy letiltotta a Dynamic / All Weather vezetési módot és a start-stopot (hála az égnek), más problémá Tovább »
A csomagtartó bal oldalán lévő kábeleket és ablakmosó folyadék csövet korábban már javítani kellett, most viszont az egész köteg és a cső lecserélésre került egy újra, hogy jó ideig rendben legyen és ne toldozott-foldozott kábelek fussanak hátul. A baloldali tompított fényszóró izzója kiégett, eg Tovább »
Az autó kicsit több, mint 1 éve van nálam, ezért úgy gondoltam, hogy elviszem egy futómű és fék átnézésre. A futóművet bemérték, rendben van. A fútómű és a fékek meg lettek tisztítva, valamint a fékolaj lecserélésre került. Átvettem a hátsó csomagtartóhoz az új kábelköteget, augusztusban viszem c Tovább »
Elkezdett ködösödni a fényszóró búrája, ami sokat rontott az összképen, így elvittem egy polírozásra, majd került rá egy UV védős fólia is, hogy sokáig így maradjon. Polír: Polír Peti Fólia: Mystic fólia Tovább »
Közel a nálam töltött első 7.000 km-hez megtörtént az olajcsere (Liqui Moly 5W40), valamint a szűrők cseréje (olajszűrő, MultiAir szűrő, levegő szűrő, pollen szűrő) és az ózonos tisztítás. A hátsó ablakmosó csöve el volt repedve, ez javítva lett, valamint hátra hamarosan kapni fog új elektromos k Tovább »
Autó adatlap
- Típus:Giulietta 1.4 TB MultiAir
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2011
- Színe:Fehér