Blog
Jobb első-belső féltengely-csukló megadta magát, volt hangja rendesen. Utolsó szerviz az évben, télen garázsban fog pihenni a NagyVad. 248.000 km Tovább »
Egy kis karbantartást eszközöltünk meg Zé mester műhelyében. Az alábbiak történtek: - ablaktörlő motor cseréje (megváltozott a végállása) - vezérmű csere, Gates vezérműszíj, 3 db Ruville görgő, fémlapátos Thermotec vízpumpa - hosszbordás szett (gyári), Dayco szíj, 3 db Dayco görgő - 6 Tovább »
Újra ellátogattam ZÉ-hez, a következők apropóján: - villogott a motorolaj nyomást jelző lámpa, kátyúknál különösképp, olajgombánál a vezeték fellazult - bal első ajtózár rossz volt, nyitott ajtót érzékelt az autó folyamatosan, javítva :) Köszönöm mester!!! Tovább »
Mai napon szert tettem egy garnitúra 16-os szettre, thanks Mattyancs cartárs. A gumik cserések, megoldjuk majd azt is, ha eljön az ideje :)). Tovább »
Volt egy kis időm, vásároltam egy-két dolgot ismét. Eszembe jutott, hogy a nagyvad féknyergeit is le kellene festeni, elég ramaty állapotban voltak. Kicseréltem a levegőszűrőt is, a legnagyobb direkt szűrőt kapta meg :)). Semmi bajom vele, sőt, de alacsony fordulaton, terhelésnél berezonál, legal Tovább »
Autó adatlap
- Típus:166 3.0 V6 24V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Ezüstmetál
- Extrák:
- négy dugattyús Brembo fékek
- navigáció
- telefon
- elektromosan állítható, fűthető Momo bőr ülések
- tempomat
- tolatóradar
- esőszenzor
- napfénytető :-)
- hátsó napfény roló
- sport gomb
- elektronikus fékerőelosztó rendszer
- abs, asr, (TCS) menetstabilizáló
- külső elektromos tükörbehajtás
- automata digitális klíma
- Egyéb:
Eladva 2015.09.02-án! Alfasnak!