Tagok >> jankofilth >> 156 2.0 16V TS
Blog
Leömlő csere, hosszbordás szíj csere, szervó szivattyú és teljes kormánymű /szervó olaj csere. Váltó kulissza helyrehozása. 216.000 Km. Tovább »
Menet közben letörött a jobb hátsó rugótányérom, a kaszni beleért a gumiba. Szerencsére pár száz méterre történt az eset az otthonomtól. 2 hátsó teleszkóp cserélve lett + 2 használt téli gumit kellett még vennem. +jobb hátsó stabilizátor rúd csere. 212.000 Km. Tovább »
Első és hátsó féktárcsák, fékbetétek és fékcsövek/fékolaj cseréje. Ferodo és Mintex tárcsák/betétek. 2015.000 Km. Tovább »
Ismét Xado 10W 40 olaj került a vasba, új olajszűrővel. 210.000 Km. Tovább »
Futómű ellenőrzésen voltunk. Első fékbetétek és tárcsák már csak métereket bírnak. A hátsó tárcsák és betétek is lassan cserések lesznek, de még bírják. A hátuljából ömlik a zsír. Kormányműben az axiál csukló is cserés. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 2.0 16V TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Cosmo Blue gyöngyházfényű
- Jellemzők:
2.0 T-Spark 16V motor, 155 LE - Extrák:
MOMO bőrülések,
Fa kormány,
Ülésfűtés,
AUTO klíma,
Alufelni (16"),
- Egyéb:
JBL GTO erősítő,
JBL mélyláda (1300W),
Simota direktszűrő
További tervek:
Padlólemez és küszöbök felújítása (Teljesítve!),
Hosszbordás szíj (Teljesítve), vezérműszíj és görgők+vízpumpa csere,
Teljes újrafényezés,
Neonok telepítése és a belső világítás módosítása. (Teljesítve!)