Blog
Amióta megvan a kocsi, azóta szerettem volna cserélni a lengéscsillapítókat. Most végre eljött az ideje. Ment a vacilálás rendesen, hogy milyet érdemes bele venni, és tényleg megemeli az elejét nagyon vagy sem. Rengeteg ember mondta, amennyiben a Bilsteint választom simán lehet, hogy kifogja emeln Tovább »
A gyári alsó lengőkartól búcsúzni kellett, mert nagyon kopogott. Meg is rendeletem Autodoc-ról a TRW márkájú lengőkart, 4-5 nap alatt megérkezett. Rászántam magam, így hát nekiestem a műveletnek. Majdnem minden csavart simán kitudtam csavarni, viszont a bölcső belső részénél egyáltalán nem sikerü Tovább »
Meglett a 225.000 km! Mindjárt 2 éve, hogy megvan a gyönyörű gépsárkány. 204.000 km-rel vettem, azaz már beletettem 21.000km-t eddig, hibamentesen. Imádom, le nem cserélném semmi pénzért. Most is ugyanúgy imádom, ahogy az első percben megláttam. Egy kis élménybeszámoló következik! Tovább »
Már egy ideje nyikorgott a lengőkarom, peidg csak 5000 km körül van benne. Amikor kiszedtem a Lemförder márkájút, agyon dicsért felső lengőkart, egyből látni lehetett, hogy kotyog a szilent. A gömbfej teljesen hibátlan, így hát majd kap új TRW szilentblokkokat, utána mehet tartalékba. Most SKF l Tovább »
Múltkor Egerből hazafelé, sajnos kinyomta a szelepen a túltöltött váltóolajat. Írtam is róla korábban. Ugye akkor meg is lett nézve, hogy minden oké-e. Tuti csak a túltöltés volt-e probélma!? Igen, leengedtem az olajat, hogy meg van-e mind a 3 liter. Jelentem, meg van! A sok olaj miatt nyomta ki m Tovább »
Autó adatlap
- Típus:159 1.9 JTS Ti Sportwagon
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2006
- Színe:Szürke_651_Grigio Stromboli Met.
- Jellemzők:
Gyönyörű szürke. Ti felszereltségű. 1.9 JTS motorral szerelt változat. 220 Nm is elég az élvezetek habzsolására. - Extrák:
- Esőszenzor
- 2 zónás digit klíma
- Tempomat
- Automatikusan sötétedő belső tükör