Blog
Leugrottunk Balcsira 'Túrógombóccal'. Út közben még a Nap is kisütött, ilyen a feeling, panorámatetővel. :-) Járulékos adat: ~10 Km / 1% a DPF telítődés mértéke. Az rendben van. Fogyasztás is. Tovább »
Megvolt ez is. ugyanott, ahol már kétszer is. 166100 Km. Előtte volt egy kis Badacsonyi "olajbejáratós" túra is. :) Tovább »
Átesett egy cápabőr eltávolításon a műszerfal felső szellőzőrostély-szigete. meglepetésemre nem csillogó műanyag van a nyúlós, ragadós "cápabőr" vagy marketingbullshit nevén "soft touch" borítás alatt! Denaturált szesz simán leviszi. Kb 10 perc sikálás után ilyen szép lesz. Jobb ezt nézni, Tovább »
Gyárilag nagyon mélyen ültek a gyári 17-es kerekek, régóta terveztem, hogy korrigáljam a mérnökök hibáját. Így került alá másodkézből minőségi alu-mg ötvözet (nem esztergált, dög nehéz acél) NOVITEC (by Eibach) 15 mm-es pogácsa, húsz hosszabb csavarral, melyekhez a 17-es kulcs már nem jó, ezek feje Tovább »
Kapott két új, alsó lengőkart. A TRW kb. 30 000 km-t bírta (4. kép). A gömbfej lötyögős lett benne. most Febi Bilsteint kapott (2. kép). Szuper csendes (egyelőre). Hátsó fényergen az egyik csúszka berohadt, kapott egyúttal új betéteket is és le lett cserélve a fékfolyadék FERODO Dot4-re (3. kép) . J Tovább »
Autó adatlap
- Típus:GT 1.9 JTDm 16v
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2006
- Színe:barnásfekete metál :)
- Jellemzők:
Dízel. Bővebben: turbódízel. CF4 (Euro4) - O2 szenzoros. - Extrák:
Alu kilincs és tükörház, Alu felső-első badge takaró, Alfa Romeo GT emblémás szőnyegek, króm pálca, faceliftes fehér lapos műszeregység, segédkerék, BOSE HiFi gyári mélyládával, piros Alfa Romeo logos fejtámla, piros cérnás lyuggatott bőr ülések, piros cérnás váltó szoknya és multi kormány, Alfa Romeo feliratos tükrök. A kályhaezüst műanyag részek a beltérben gunmetal színűek.:) - Egyéb:
pótkulcs, szerviz könyv, "designo Bertone" felirat az oldalán, meg egy-egy megrepedt búra.