Mutasd

>> Autóápolás2011-02-13

ma a szép napos időre való tekintettel kipucoltam az alfa belsejét.... a műszerfalat műanyagvédőszerrel, az üléseket, kárpitokat kárpittisztítóval, a gumi szőnyeget pedig kefével tisztítottam..... szép és jó.... a mocskos, olajos, poros motortérre fújtam egy kis motortisztító szert, amitől szépen elkezdett csillogni minden, viszont az extra olaj, amit leoldott rákerült a kipufogóra, aztán indítás után olyan szag volt benn, mint amikor a 146-nak baj volt az olajával..... félve néztem meg az olajsapkát is... és utólag kiderült, hogy miért... fehér "krém" volt a kupakban, aminek nagyon de nagyon nem örülök, most majd biztos kapok pár jó tanácsot, hogy mire figyeljek annak érdekében, hogy az autó továbbra is működőképes legyen és ne könyököljön ki esetleg ne legyen csapágyas......

ami kell: termosztát, lengéscsillapítók, nyári felni gumival, vezérlésmódosító, esetleg HF pakolás, azt viszont jobb lenne nem cserélni, de lehet muszáj

mellesleg kinéztem a neten egy bőr kormány, karbon középkonzol és bőr váltógomb párosítást, könyöklővel meg szép piros Alfa Romeo feliratú ülésekkel, fekete órákkal.... csak várom a faszi válaszát, hogy mennyiért hajlandó megszabadulni tőle :)

egyébként az előbb beraktam a 146-ból mentett H1-es Osram Night Breakert a távolsági lámpába, ütősebb fényereje volt, mint a projektoros 146 tompítottjában, viszont szeretnék H7-es Night Breakereket is tompítottba, így az igazi...
mára ennyi, ismét sikerült vegyes érzelmekkel zárni a napot alfa szempontból

(a motor nagyon jól megy, szépen húz, nem vezetem, mint egy barom, nem pörgettem 4000 felé, de húz már alacsony fordulatnál is, mint az állat)