Blog
Az autó elkezdett kicsit kéken füstölni, meg úgy éreztem, hogy a lovakból sem mindenki veszi ki a részét és gyengébben muzsikál, ezért elvittem Szatyihoz, aki szétszedte a motort és az alábbi alkatrészeket cserélte ki illetve javította meg: Hengerfej tömités- Vezérmüszij szett- szelepszár szimer Tovább »
2011.08.12. végre újra szépen csillog az autó, és a belseje is nagy kárpit tisztításon esett át. A polír és a kárpit tisztítás költsége: 15000 + tankolás Bp. - Tatabánya 6000 Tovább »
Szentendrei úton végre kicserélték 15 perc alatt a kipufogó harisnyát, mert már elég gyenge volt. Tovább »
Szatmári Gabinak (Szatyi) köszönhetően, sikerült a teljes kuplung szerkezetet, tárcsát, kinyomócsapágyat, főmunkahengert cserélni. Megint jó a gép!:) Tovább »
A mai napon Szatyi kartárs jóvoltából megtörtént az olaj csere. (165000km) CASTROL SPORT EDGE 10W-60 Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 Alfa Romeo 2.0 JTS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:sötét kék
- Jellemzők:
2010. augusztus 24.-én került a tulajdonomba az órában 143 000 km volt, de a motort 2006-ban hivatalosan cserélni kellett, és akkor került bele egy kb. 2000km-t futott motor Olaszországból (előző tulaj elmondása szerint(Alfa Amore tag volt "Paulo") (a motor cseréről a teljes dokumentáció meg van).
Magyarországi forgalomba helyezésű (2002.10.10.)
A teljes szervizfüzete és a hozzá tartozó használati dokumentációk megvannak.
Friss műszaki vizsga: 2010. augusztus 22. (két évre)
- Extrák:
Elektromos tetőablak
4 elektromos ablak
szürke bőr ülés
ülés fűtés
digit klíma
8 légzsák
EPS, ABS stb.
körbe spoiler+szárny
automata váltón kívül minden extra