Nos miután tudtam hogy mik lehetnek elektronikailag a további buktatók, ideje volt továbbhaladni. Először is ki kellett alakítani az akksi helyét hátul, majd kábelezni. Az ismerős Autóhifi bolttól intéztem jó vastag tápkábelt, az biztos fogja bírni..:) Elég méretes lett. Szépen elvezettem hátra a gyári kábelvezetőkben, ill elkészítettem a test oldalt is. Elöl kicsit izzadni kellett a forrasztással, nem lett túl szép, de a későbbiekben ide ki lesz alakítva egy "bika pont" mint pl. a BMWknél.
Hátul az akksinak lesz még egy jó kis konzolja, majd..
Ezután egyszercsak eljött az a nap hogy "na akkor pattintsuk bele.." :) Ekkor még nem tudtuk milyen egyszerű dolgunk lesz.. Szerelő barátom már csinált Q4 motor be- és kiszerelést, azt mondja ahhoz képest ez gyerekjáték. De tényleg, 1/2 óra alatt bent volt.:) Stimmeltek a már korábban kialakított motortartók, minden flottul ment, rögzítettünk mindent, egyszercsak előttem állt egy 155 egy 3.0 V6 24V motorral. Ez igen.. :)
0
580
Fórum
Friss topicok
- 155
- Spider
- Alfa reklám
- Filmek
- 4C
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Giulia
- Szerelőműhely
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8