Blog >> blogbejegyzés >> téligumi
Ejj, kicsit úgy tekintek erre a tömeges felraktam-a-téligumikat-töltöttem-fagyállót-blogbejegyzésekre, mint a mapapság igen népszerű családi videófelvételekre.
Esküvői videó? Snassz, már évtizedek óta van mindenkinek. Diplomázás? Snassz. Középiskolai ballagás? Snassz. Általános iskolás vonulás? Már az is snassz.
Akkor mi legyen? Megvan. Csináljunk ovis ballagásos videót, eeeezaaaaz!
Teremtsünk a gyereknek egyéniséget, mutassuk meg, mennyire fontos nekünk.
Na, szóval. A téligumi az elsőszülött babusgatott gyermekünk?:D
Nem írok blogbejegyzést a nyárigumi-téligumi cseréről...
Ha írbék, biztos leírnám, hiogy szuper kis 16os Kléber téligumit örököltem a kocsival együtt, 2éveset a DOT szám tanúsága szerint, állapota kiváló, remélem a tapadására sem lesz panasz. Mivel jelenleg nem volt más felnim, a nyári szezonból jól ismert oldalról teszkós dísztárcsa képét mutató MAKkmarci felnik kerültek fel.
Szerencsés embernek mondhatom magam, nem ért szörnyű traumaként a téligumi felrakása, mint mondjuk Csabit a Brera esetében, vagy Haleszt és Begét a GT-knél. Mindhárman 18"-ról léptek vissza, Csabi 1 collal, a GT-s srácok kettővel. Dráma. Gyász. Egyes jelentések szerint még férfiasságuk csorbulását is belelátták a dologba, így most terepjáró vásárlásán törik a fejüket:DD És akkor még nem beszéltünk a szörnyű, magas ET számokról, az esetenként fél collal keskenyebb alufelni testről és a milliméternyi eltérésekről. Gyász, én mondom.
Tehát, amint elmletettem az imént, nekem nem fáj ilyesmi miatt a fejem, észre sem venni különbséget a nyári és téli széria között. Még. Bár engem az sem zavart, amikor a 145ösön a szépséges sokágú 16"-os Borbet gurulók helyett kissé már rozsdásodó 14"-os lemezfelni került fel. Nem éreztem magam rosszul, de biztos bennem a hiba;)
A BOV jó dolog, de nem szabad az embernek az ujját belenyomkodni, mert a példa ragadós:D
Ha blogbejegyzést írnék a téliguról, mint igen fontos témakörről, biztos nem maradhatna ki belőle, hogy 8400Ft-ot fizettem a negyedórás manőverért.
Körülnéztem, a gétévén kívül még 4 autón végeztek cserét. Gyors számítás: 5x4=20 autót látnak el óránként. Az én felnim 16os volt, ami szerintem manapság átlagosnak mondható, bár a Seicento rontotta az átlagot, az ott tartózkodásomkor is ilyen átlag mutatkozott meg. Azonban számoljunk mondjuk 7500Ft-tal autónként, az 150.000Ft egy órára. Talán nem csodálkozom a srácok verdáin: Subaru Impreza WRX STI, Subaru Forester S Turbo, édesapjuknak egy sima Subaru Forestere van, ohne turbo. Respect. Számlát nem kaptam, és mivel nem éreztem, hogy a 8400Ft-os zsebbe menő költség mellé borravalót kellene adnom, még csúnyán is néztek rám.
Ha blogot írnék a téligumiról megemlíteném még, hogy milyen remekül lehet gumit szállítani a gétévé fehér bőrülésén, hogy a csavarjaim nem egyformák, több gyári van közöttük, meg sok másféle, hurrá.
Essék a hó? Essék. Vezessetek óvatosan!
Még szerencse, hogy nem írok blogbejegyzést téligumi témában.
;)