Tagok >> Seriff >> Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso >> Blog
- Típus:Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1997
- Színe:Azurro metallizzato
Szerettem, de közel 8 év után eladtam. Jó kezekbe került, emiatt nem sajnálom annyira. Vicces, hogy egy hónapja még két Alfám volt (GT & GTV), most egy sem maradt.
Utolsó képem róla, amikor még nálam volt...
Sok-sok boldog kilométert! :)
Meghegesztették ott, ahol az illesztés mellett elengedett a technika.
Csodás hangja lett, öröm hallgatni. Most, hogy GT-t eladtam, az OFF roadster tetejét meg épp újra huzatom, járkálok Vele, hogy jó legyen mindkettőnknek. Rég volt ilyen, nagyon élvezem.
Ez egy fenevad, elemi erő. Meglepődtem :) Gyakrabban kellene mennem Vele, idén szerintem 100km-t nem tettem bele. :(
Alánéztem, hogy mi a kipufogó baja, hát mindent elmond a GTV erőnlétéről, hogy szabályosan ledobta a középdob utáni részt. ;) El.kell vinnem szakihoz.
Imádom. Sajnálom, hogy a garázsban figyel, de már egy japán roadster is beelőzte az idei hobbiautós szezonban...
Egyben reminder nekem, hogy a kipufogónál elengedett egy gumibak, azt meg kell csináltatni.
Igazából amiatt "kellett" egy kellemes karikát menni a GTV-vel, mert a garázsban nem fértem hozzá a Q4 és a GT téli felnijeihez, de egy ilyen ürügy mindig mosolyt csal az arcomra.
Ez a kocsi egy kincs az autógyártás történetében. Az aresei V6-os különböző, különlegesen szép szólamú hangszínei eszméletlen csemegét jelentenek a fülemnek, pedig nincs abszolút hallásom ;)
Ahogy megy, az egy átlag autó képességeihez képest sci-fi, de még a GT után is, ami egy évtizeddel modernebb konstrukció, összehasonlíthatatlan.
Mivel már nem gyermekkorban van, hanem erős tinédzser a lelkem, jelezte is finoman, hogy ereje teljében van, ebben nincs hiba, de a kipufogó rendszer (ami nem teljesen gyári) nem bírta a hűvös decemberi délelőtt az erőteljes terhelést, a kiáramló boldog gázok kicsit szétcsúsztatták a rendszert. Ezt tavasszal rendbe rakatom, most megy szépen a garázsba pihenni.
A képen is látszik, hogy a kipufogó vége nem áll rendesen, a hangja bestiális egyébként :))
Imádom.
PS: a nyári kerekeken (jó, 8mm-esek) olyan kezesen viselkedett városban és városon kívül a 6-8 fokos síkos úton, hogy magam is meglepődtem B-)
Szülinapomra lemostam, majd szépen megjárattam. Mondjuk pont mértek a bevezetőn, de takarásban voltam (remélem :D).
Megszenvedtünk, 5ször voltam a gumisnál. 3 forrásból 3 féle csavarért mentem el.
Aki kerékcsavart akar normális áron: AKH (Abroncs Kereskedőház). Baromi nehéz máshol találni. A Báró ker, amit itt olvastam egy blogban, teljesen ki van fogyva.
Képek később.
A Barracuda Michelin 1-2 nyaras gumikkal eladó! :)
UI: a pogácsa kikerült
Idegesített, hogy az eddig garázsban dédelgetett Barracudák nem lehetnek kocsim ékei (legalábbis menet közben kevésbé praktikusan), ezért vettem gyorsan 4 gyári felnit, amiért ugyan nem vagyok oda, de tuti jók lesznek méretben.
Közel sem olyan állapotúak, mint amilyenre a Barrák avanzsálódtak, de az árukról legyen elég annyi, hogy naivan megkérdeztem, hogy 1 db vagy a szett ennnyi? Kiderült, hogy a szett, így mentem is tegnap Lábatlanba értük.
A négyből kettőt kell görgőzni, már csinálják is. Egyelőre jó lesz nyárra, aztán meglátjuk.
Beleér a sárvédőbe és ki is lóg kicsit elöl. 20mm-es pogi van alatta, ha kiveszem, még jobban beleér, viszont legalább nem lóg ki.
Sajnos el kell adnom, mert bár nagyon szép, nem jó a kocsira :( Baromira nem örülök.
Lehet 215/45R17-es gumikkal jó lenne, de egyrészt nem hiszem, hogy valaki akar velem 225/45-est cserélni, meg nem is akarok vele bajlódni. 8mm-esek a gumijaim, inkább megtartom és másik felnire rakom :(
Ha valakit érdekel a felni, szóljon :(
1
657