Blog >> hőmérő

>> SzervizAlien4 // Alfa 145 Tspark 1.4 // 2013-05-28

sk elvegzett munkak
akkumlator csere, regi, oreg volt alacsony feszultseggel...havernak is most halt le, murphy nem pihen, csereltem. 55A
osram night breaker h1 izzokra cserelve. szivatott, csatikon lepihent a burkolat, kinyirta a biztit, leburkolva, bizti cserelve, vilagit+ hatso helyzetjelzok
verfrissitve.
utaster homero molekulakra bontva, kipucolva, kenve karbantartva, kergett, be volt allva.

>> Szervizadmirális // Alfa 156 SPORTKIT 1998 // 2008-12-08

Azt vettem észre már rég, hogy amikor ráadom a gyújtást a kocsira, valami elkezd búgni a középkonzol irányából, de annyira halkan, hogy a lehúzott ablak, vagy a bekapcsolt rádió is elnyomja.

Megtudtam, hogy van ott egy hőmérő, ami mögött egy pici ventillátor található, az adja a hangot. Itt az Amore-n a 156 topicban már volt róla szó, hogy állítólag a hőmérőt hűti, ami szerintem finoman szólva egyáltalán nem helytálló. Én inkább úgy gondolom, hogy nem hűt, hanem az utastér levegőjét szívja folyamatosan a hőmérőhöz, hogy a lehető legpontosabb értékeket érzékelje.

A lényeg, hogy beszereztem egy másikat, egy 2001 év közepi-végi autóból. Amikor a régit ezzel az újjal összehasonlítottam, láttam, hogy bár ugyanaz a cikkszámuk, de az újabb kicsit módosítva van, máshogy működik. Beolajoztam, beépítettem, és örültem, mert semmi hangja nincs, még ha közel hajolok hozzá, akkor sem.

Kiváncsi voltam, hogy a hőmérő pontos-e, és úgy látom, igen. A szellőzést AUTO módra állítottam, és akkor fújta a levegőt a leggyengébb fokozattal, amikor olyan 3-5 fok körülire állítottam a hőmérsékletet, tehát az utastér aktuális hőmérsékletére.