Mikor hazahoztam a kocsimat a szerelőtől, olyan volt a műszerfal mint a karácsonyfa. Mutatott ABS hibát, légzsák hibát, és valami gondot a fékrendszerben ( ( ! ) lámpa). Ma pici kábelmozgatás és folytonossági hiány pótlás után már csak a légzsák hibát jelzi.
Mindezt úgy, hogy mikor leadtam a kocsit, nem világított egy hibajelző sem.
2 lengőkart és két qtyacsontot cseréltek.
Kiszedtem egy facsavart a műszerfalból. Az tartotta a biztosítéktábla fedelét. Örülök, hogy ilyen értelmes szerelőkre bízom a kocsim. Nem most került oda, inkább a múltkor, mikor a kontakthibákat orvosolta az elektromos szerelő.
Legalábbis egy lengőkarcseréhez szerintem azt a részt nem kell lebontani. Mily szerencse, hogy szereztem megfelelő patentokat a biztosítéktábla fedeléhez. Dühít. Majd az új tulajnak ezt is meg kell mutatnom.
0
853
Fórum
Friss topicok
- A Stellantis menedzsmen...
- Giulia
- Filmek
- Forma-1
- Erőforrás alternativák
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- Coffee - Minden ami kávé
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Stelvio
Típusok
