Tagok >> Dévid >> 156 2.0 TS >> Blog
- Típus:156 2.0 TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Grigio Chiaro metallizatto
Ma kiszereltem a fűtőventilátort, és egy gumibakot ami a hűtőt tartja felül. Mivel a V6-ba került bele, így a V6-ból kiépített darabok visszakerültek a kiszereltek helyére.
Éjjel hazafele megint sikeresen beállt a főtengely. Ismételten motorcsere előtt állok, vagy kénytelen leszek így eladni a kocsit. Azon gondolkodom, beadom egy bontóba, akkor legalább más életét nem keseríti meg úgy mint az enyémet.
Ma futóművesnél volt a kocsim. Kiderült, hogy miért olyan fura vezetni. A jobb eleje annyira el van menve, hogy nem lehet beállítani. Feltehetőleg valamelyik baleset után nem tették helyre. Lehet hogy mikor leszabattam az orrát, akkor sérült, lehet előtte...
Mindegy végülis, legalább pár havi keresetemnek lesz helye megint. :)
Kicsit szerelgettem, kipótoltam ami hiányzott innen-onnan, meg festegettem itt-ott. Ismét kisgyereknek érezhettem magam aki legózik. :D
Újra itthon. Picit jobb, picit rosszabb. Ma szerelés lesz azt hiszem.
Megint lelőtte a szívósort a kis drága. Ez nagy hiba volt a részéről...
Pillanatnyilag nem tudok hideg fejjel gondolkodni, így most azon az állásponton vagyok, hogy megjavíttatom, aztán megy a háztól. Nézek valami utódot, de szinte kizárt, hogy TS-t vagy Alfa Romeot...
Ma sikeresen hazahoztam a kocsim a szerelőtől. Cserélve lett a motorolaj, szervoolaj, termosztát, szervocsövek töröttek voltak, eresztettek, azok helyett is lett más cső berakva, hűtőfolyadék is cserélve lett. Vannak még hibák, de mire eladom szerintem minden kész lesz. :)
Reggel munkából hazafele nyüszített a szervoszivattyú. Megtekintettem a szervoolaj szintjét, és kevésnek, nagyon kevésnek találtam. Az utántöltés megtörtént, viszont valahol szökik az olaj, mivel szervoolajosak alul a klímacsövek az autó orrában.
Igyekszem nem sokat használni, míg el nem jutok szervizbe.
Ma sikeresen visszahegesztették a dobot a kocsimra, egy picit halkabb lett, mint a csupasz csővel volt.
Ma a céges parkolóban indítva az autómat valami böszme sportos hangot hallatott (volna, ha tuning Lada lenne) a kocsim. Itthon megvizsgálva azt tapasztaltam, hogy a kipufogódob már nem a kipufogórendszerem része, csak egy ballaszt ami két gumibakon, és a lökhárítón támaszkodik fel. (3 pont pedig meghatároz egy síkot, így én is sík ideg lettem). Kis módosítással elértem, hogy a kipufogódobom most statikailag egyensúlyban van ca. 30 cm-el feljebb, mint azt az Alfa Romeo mérnökei megálmodták (értsd: leszereltem, és a csomagtartóba helyeztem :D).
Hétfőn folytatása következik...