Blog >> hátsó >> ablak

>> SzervizGy.Attila // Alfa 159 SW // 2020-04-30

Már az autó megvételekor sem működött a jobb hátsó ablakemelő, így az olajcsere után gondoltam vetek rá egy pillantást. Egy léc darabbal kitámasztott ablak fogadott. Vettem is egy utángyártottam és beszereltem. Nem nagy mutatvány. Mostmár működik szépen. 135RON Km. mint olajcserekor. 126190

>> Tuning és extraV.Tomi.145-146 🍀 // Alfa 146 2.0 TD // 2020-01-08

Kapott egy új fa utánzatú váltó fejet, mivel ez tökéletesen passzol többi elemhez, a színét és mintáját tekintve. Régi fa váltó fej meg bekerül a TS-be.
Először is kupak le az aljáról, 12es fúróval felfúrni a belsejét, majd egy rossz váltó fej beáldozása (kopott), el vágni és rá helyezni az alját. Én itt rá is ragasztottam, bár szorosan fogta, és végül mehet fel a helyére.
Így a váltó szoknya is rögzíthető rá.

És még kettő dolog javítva.
Az egyik a kilométer óra és egyben a sebesség mérő nem mindig működött az utóbbi 2 hétben. Leginkább nem ment. A jeladó csatlakozóján volt egy kicsi sérülés, erre gondoltam a hiba okának, úgy hogy cserélve. Utána próba, de nem mozdult ki. Cseréltem jeladót is és újra próba. Most már működött, de így utólag belegondolva, lehet hogy az első próbán nem eléggé gyorsultam fel vele, csak nekem tűnt úgy a kis utcában és becsaptam saját magamat vele. Most már mindegy is :)
A hátsó ablak mosó csőve szétjött a csomagtartó csatlakozásánál, most kapott egy hosszabb csövet toldásképp hogy ne feszüljön.

>> Tuning és extraForró // Alfa 155 2.0 ts 16v sport // 2015-08-23

Nyári szabadság alatt végre sor került egy pár jó ideje halogatott dolgot megcsinálni az autón. Hátsó elektromos ablak beépítése megtörtént. Régi mechanika ki, új be. Szőnyeg ki, kábelek behúz, szőnyeg vissza. Ha már kint volt a szőnyeg, akkor ki lett mosva, most olyan, mintha frissen jött volna a gyárból. Küszöbök és egyéb leszedett műanyag borítások ápolóval kezelve mentek vissza a helyükre. Hátsó ülésnél a fülek, amikkel oda kell csavarozni le voltak törve, így azokat visszahegesztettem. Szőnyeget felszedve hál isten nem ért meglepetés, rohadás nincs. Szerencsére a középkonzolig elő volt készítve a kábelezés, így abba csak be kellett dugni a hátsó komplett kábelköteget, és működött is. Kis extra, hogy a jobb hátsó ajtóhoz nem volt gyári kábelrész, így egy első ajtóhoz való került oda a B-oszlopnál lévő csatlakozó cseréjével. Illetve még annyi kis módosítást kellett eszközölni, hogy az ajtók összerakás után nem mindig zártak rendesen, ennek oka a kis hajlított drót, ami a zártól megy az úszóhoz. Kicsit áthajlogatva ez is jó (bal oldalt a gyári, jobbon a hajlított). Szerencsére ezen apróságok kivételével plug n' play működött a dolog.