Bent vannak a rugók, hátul az új gátlók. Picit lejjebb ment, pont elég, nem túl sok.
Kanyarba érezhető, szar úton szintén :D
292 127 km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000081/0000081173t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000081/0000081174t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000081/0000081175t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000081/0000081176t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000081/0000081210t.jpg)
Bekerültek az autó alá a -4cm -s Eibach ültetőrugók.
Kb. 2 napig dolgoztunk vele, mire készen lett. Nagyon nagy segítségemre volt Kka Cartárs blogbejegyzése rugócseréről. Ezúton is köszönöm Neki a segítséget! :)
Elégedett vagyok a végeredménnyel! A rugózása keményebb lett sokkal, de azzal egyáltalán nincs bajom. Sőt...:)
Most jön majd egy futómű beállítás és tökéletes lesz!
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000054/0000054157t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000054/0000054158t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000054/0000054159t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000054/0000054160t.jpg)
Ma volt egy kis időm úgyhogy nekiálltam rendbe rakni az ültetőrugókat. Lemarattam róla a gyári bevonatot, ami jó néhány helyen sérült volt. Utána rozsdaátalakítóval kezeltem, majd kapott egy réteg cink bevonatot. Tavasszal fényezés után megy a helyére :-)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051127t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051128t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051129t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000051/0000051130t.jpg)
Összességében elégedett vagyok.....a forgalmazó által ígért 35/25 mm-nél kevesebb lett az ültetés mértéke nem tudom miért de nem is baj így legalább nem fog úton-útfélen lekoppanni az alja! Optikailag azért szemmel látható a változás most vagyunk a QV gyári szintjén ami a cél is volt! Talán hihetetlen de a komfort szinte egyáltalán nem romlott és az úthibák "kezelése" is elfogadható szinten maradt a kanyarstabilitás viszont érezhetően nagyot változott pozitív irányba, olyan "gokartos" feelingje lett és a hátsó futómű elpattogása szinte megszűnt! Ezek az első pár km tapasztalatai nagyon megérte a pénzét ez a szett csak ajánlani tudom!
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000046/0000046648t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000046/0000046649t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000046/0000046650t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000046/0000046651t.jpg)
Régóta motoszkált bennem a gondolat miszerint közelebb kellene engedni a kasztnit a talajhoz mert a 18-as gurigák eléggé furán mutatnak a kerékjáratban (lásd: képek).
Nem a "porig" ültetés hanem a QV gyári 20 mm-es hasmagasság csökkenésének elirigylése vezérelt amikor hosszas vívódás után megrendeltem innen a Bilstei B6+ Eibach Pro kittet és vártam a futárt.
Az átutalástól számítva egy hét alatt megjött a csomag és referencia futómű-geometria ellenőrzés és hasmagasságmérés után ma belevágtunk a nagy műveletbe!
Folyt. köv.........
A KÉPEK AZ ÁTÉPÍTÉS ELŐTTI ÁLLAPOTOT MUTATJÁK!
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000046/0000046578t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000046/0000046579t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000046/0000046580t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000046/0000046581t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000046/0000046582t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000046/0000046583t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000046/0000046584t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000046/0000046585t.jpg)
Tegnap (2012.07.30) Kicseréltem a bal oldali lengőkart, a jobbosra ránéztem. Az állapotuk nagyjából most egyezik, a baloson eléggé kivolt a szilent.
Sikeresen bekerült egy eibach ültető szett az autó alá. Az első rugók már régóta megvoltak, a hátsókat a héten sikerült beszerezni. Ma megyek futóműveshez. Zének és a bandának megint csak köszönöm a segítséget és, a helyet. (Több mint egy fél napot foglaltam a beállót a műhely előtt:)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000045/0000045625t.jpg)