Hát meglett a folyamatos betorpanásnak, füstfelhőnek es hibakódoknak az eredete. A turbóm egy laza 1,85 bar nyomással töltött padlógázon (ez egy laza turbós versenyautónak megfelelő nyomás, nekem olyan 1,1bar körül lenne ideális...) Szerelőm erre poénosan megjegyezte, hogy írassam fel a chip-essel 2,0 bárra es tökéletes lesz. "Persze más fa...-val könnyű a csalánt verni" => Vákumos mechanikus turbó, nem tudja, hogy lehet állítani, de utánna jár pontosan, azt mondta addig, lehetőleg ne bántsam... => azért vettel 140 lovas kocsit, hogy 130-cal járkálj. PECH, de türelem rózsát teremt.
Online tag
4
Vendég4
336
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Selénia Rally - 2024. m...
- Junior (Milano)
- Szerelőműhely