Tagok >> bbb80 >> 166 2,4 JTD >> Blog
- Típus:166 2,4 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Grigio Nettuno
Hétvégén elkészült Balázsnál az új váltószoknya és könyöklő. Kulturáltabb…(anyósülésen a régi)
El sem hiszem 01.07.-tól nincs hibakód, normál nyomást tol a turbó, a váltó könnyen jár, váltószoknya + könyöklő már a bőrösnél. Alakulunk...
Hát meglett a folyamatos betorpanásnak, füstfelhőnek es hibakódoknak az eredete. A turbóm egy laza 1,85 bar nyomással töltött padlógázon (ez egy laza turbós versenyautónak megfelelő nyomás, nekem olyan 1,1bar körül lenne ideális...) Szerelőm erre poénosan megjegyezte, hogy írassam fel a chip-essel 2,0 bárra es tökéletes lesz. "Persze más fa...-val könnyű a csalánt verni" => Vákumos mechanikus turbó, nem tudja, hogy lehet állítani, de utánna jár pontosan, azt mondta addig, lehetőleg ne bántsam... => azért vettel 140 lovas kocsit, hogy 130-cal járkálj. PECH, de türelem rózsát teremt.
Turbó kicserélve Cacho cartárstól vett beleépítve, első futóműbe a lengőkarok mindkét oldalon kicserélve es a kézifék is olyan lett, mint a vaj. Viszont hibakódokat dobál, úgyhogy a heten megpróbáljak azt is kiiktatni.
ld. a címben. Másodszor hagyott az út szélén!!! Pedig meg van adva neki minden... Kezdem feladni a küzdelmet.
Akkor nekiálltunk a futómü javitásnak. 2 elsö lengökar lett elsö körben cserélve igy most az eleje nem nyikorog abszolut. EGR-t lefalaztuk miután meg lett tisztítva.
Hátulra az új kézifékkötelek meg lettek rendelve, mert a régi be volt rohadva. + 1 izzitógyertya cserés. Remélem bírja egy darabig. Bár 1 hónapon belül megy vissza a megrendelt alkatrészek beépítésére.
Hibakód olvasás után megállapították, hogy koszos az EGR. Két hét múlva nekiállunk EGR, Légtömegmérö + Turbo tisztitás, Olajfolyás megszüntetése, mert ugye újra nekiállt folyni (de most nem ott ahol a múltkor) + futómü felújítás, börözés, esetleges CHIPTUNING...
Mivel ezekkel a dolgokkal nem szeretek viccelni, így komplett cserén esett át a négy tárcsa + a betétek. Utólag bánom, hogy nem a vágott tárcsákat vettem, de nem jutott eszembe akkor...
Felvittem Zé-hez a kocsit és 1 hétig nála pihent. Megcsinálta és jó. Meghajlok a tudás előtt és még egyszer köszönet a fórumos tanácsokért, nélkületek még lehet, nem lenne jó a kocsi! Most végre elkezdhetem használni.