Blog
Hétvégén elkészült Balázsnál az új váltószoknya és könyöklő. Kulturáltabb…(anyósülésen a régi) Tovább »
El sem hiszem 01.07.-tól nincs hibakód, normál nyomást tol a turbó, a váltó könnyen jár, váltószoknya + könyöklő már a bőrösnél. Alakulunk... Tovább »
Hát meglett a folyamatos betorpanásnak, füstfelhőnek es hibakódoknak az eredete. A turbóm egy laza 1,85 bar nyomással töltött padlógázon (ez egy laza turbós versenyautónak megfelelő nyomás, nekem olyan 1,1bar körül lenne ideális...) Szerelőm erre poénosan megjegyezte, hogy írassam fel a chip-essel 2 Tovább »
Turbó kicserélve Cacho cartárstól vett beleépítve, első futóműbe a lengőkarok mindkét oldalon kicserélve es a kézifék is olyan lett, mint a vaj. Viszont hibakódokat dobál, úgyhogy a heten megpróbáljak azt is kiiktatni. Tovább »
ld. a címben. Másodszor hagyott az út szélén!!! Pedig meg van adva neki minden... Kezdem feladni a küzdelmet. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:166 2,4 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Grigio Nettuno
- Extrák:
ABS (blokkolásgátló), automatikusan sötétedő belső tükör, autótelefon, állítható kormány, CD tár, centrálzár, digitális klíma, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos ablak, elektromos tükör, fedélzeti komputer, fűthető tükör, immobiliser, ködlámpa, könnyűfém felni, középső kartámasz, manuális (6 fokozatú) sebességváltó, oldallégzsák, plüss kárpit, rádiós magnó, riasztó, szervokormány, színezett üveg, utasoldali légzsák, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák, xenon fényszóró