Blog >> színezés >> óracsoport

>> Tuning és extraSanyiJTD // Alfa 156 2.4 JTD 10V // 2013-01-12

Készen lett a középső mérőórák -üzemanyag,óra,vízhőfok mérő- világítása is.

Habár nem ment minden olyan zökkenő mentesen ,mint a 2 nagy mérőórával.

Itt ugyebár szét kell bombázni mindent:

-fejegység
-klíma vezérő tekerőo
-hamutartó (2 csarlakozó van mögötte)
-további 2 csatlakozó az elakadás jelzőnél
-váltószoknya
-egy halom csavar
-végül maga a középkonzol borítás

Miután ezzel megvagyunk kivesszük az óracsoportot. Semmilyen bonyolult dolog nincs benne, hátul egy csatlakozó található, azt kihúzzuk.

Bemenekülünk a januári hidegből , nekiállunk szétszedni az órát.

Elöljáróban az átlátszó műanyagot vesszül le, majd egy fekete részt. (apró csillag csavarok fogják,és tartó fülek)

A technika ugyan az,mint ezelött. Mutatók le, számlap le, számlap csiszolás, piros fólia ragasztás, majd összeszerelés.

Minden mehet össze, látszólag minden rendben!
Ráadom a gyujtást, a vízhőfok alapból felmegy 60fokra, üzemanyag is nagyon fals értéket mutat.

Kiműtettem megint majd bennt szétszedtem-összeraktam 3x, még mindig nem jó.

Mérgemben úgyhagytam, gondoltam majd holnap!

Volt egy elméletem ,hogy akkor valószínület gyujtáson kell visszarakni a helyes értékekre a mutatókat. Nálam ez teljesen bevált, a fals értékek már a helyeset mutatják.

Itt nagyon fontos ,hogy az üzemanyag szintet vagy jelölt be, vagy fotózd le, meg is jegyezheted, lényeg, hogy tudd hova kell visszatenni a mutatót!

Tanulj a hibámból ,így jár az az ember aki kisérletezik :D

Lényeg ,hogy minden klappol, sok sikert !