A hidegebb idő beálltával én is észrevettem, hogy az első ajtók nyitógombja előszeretettel ragad be egy kicsit benyomáskor. Nem volt még az enyémnél olyan radikális a probléma, csak kicsit akadozott a folyamat, ezért úgy gondoltam, elébe megyek a dolgoknak.
Többek bejegyzése nyomán beszereztem egy pár tömítő O-gyűrűt (bármelyik hidraulika boltban kapható, belső átmérője 20 mm, anyagvastagság 2 mm).
Annak rendje és módja szerint szépen szétszereltem az ajtót, kivettem a zárat, és bár az eredeti gyűrű sem volt még elszakadva, azért kicseréltem újra, ha már arra jártam.:)
Továbbá a zárszerkezetet féktisztítóval megtisztogattam, majd a mozgó részeket kenőanyaggal megkentem (elvileg a WD40 is jó, de mégis ezt a speciális kenőanyagot ajánlom, amit olyan fém alkatrészekhez gyártanak, amik ki vannak téve vizes közegnek). Ugyanis a tömítések ellenére én nem tennék fel szemmel jól látható összeget arra, hogy oda nem is jut víz.:)
Kenés és visszaszerelés után gyönyörűen üzemel mindkét oldali nyomógomb, mintha csak újak lennének. Nagy az öröm, és gyakorlatilag ingyen volt...:)
További hozománya az ügynek, hogy az előző tulaj idején barbár módon visszarakott vezető oldali belső burkolatot szépen helyre raktam, valamint a házi barkács jellegű audió-kutyulmányt kicsit emberibb formába hoztam...azóta szól is...:D
2
458
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Coffee - Minden ami kávé
- GT coupé
- Erőforrás alternativák
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Zenebutik
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám