Blog >> ültetés >> eibach

>> Szervizgergo_155 // Alfa 155 1.8 T.S. Sport // 2017-07-19

Bent vannak a rugók, hátul az új gátlók. Picit lejjebb ment, pont elég, nem túl sok.
Kanyarba érezhető, szar úton szintén :D



292 127 km

>> Tuning és extrasparco // Alfa 156 SW 1.9 JTD // 2013-06-02

Bekerültek az autó alá a -4cm -s Eibach ültetőrugók.
Kb. 2 napig dolgoztunk vele, mire készen lett. Nagyon nagy segítségemre volt Kka Cartárs blogbejegyzése rugócseréről. Ezúton is köszönöm Neki a segítséget! :)
Elégedett vagyok a végeredménnyel! A rugózása keményebb lett sokkal, de azzal egyáltalán nincs bajom. Sőt...:)
Most jön majd egy futómű beállítás és tökéletes lesz!

>> Tuning és extrasparco // Alfa 156 SW 1.9 JTD // 2013-04-27

Végre megérkeztek az ültetőrugóim.
Gyári Eibach szett. Amint lesz egy kis időm, bekerülnek!

>> EgyébJCsabi // Alfa 156 SW 1.9 JTD 8V Progression // 2013-02-03

Ma volt egy kis időm úgyhogy nekiálltam rendbe rakni az ültetőrugókat. Lemarattam róla a gyári bevonatot, ami jó néhány helyen sérült volt. Utána rozsdaátalakítóval kezeltem, majd kapott egy réteg cink bevonatot. Tavasszal fényezés után megy a helyére :-)

>> Tuning és extrape-Ti // Alfa Giulietta 1.4 Turbo MultiAir 170CV Distinc // 2012-09-24

Összességében elégedett vagyok.....a forgalmazó által ígért 35/25 mm-nél kevesebb lett az ültetés mértéke nem tudom miért de nem is baj így legalább nem fog úton-útfélen lekoppanni az alja! Optikailag azért szemmel látható a változás most vagyunk a QV gyári szintjén ami a cél is volt! Talán hihetetlen de a komfort szinte egyáltalán nem romlott és az úthibák "kezelése" is elfogadható szinten maradt a kanyarstabilitás viszont érezhetően nagyot változott pozitív irányba, olyan "gokartos" feelingje lett és a hátsó futómű elpattogása szinte megszűnt! Ezek az első pár km tapasztalatai nagyon megérte a pénzét ez a szett csak ajánlani tudom!

>> Tuning és extrape-Ti // Alfa Giulietta 1.4 Turbo MultiAir 170CV Distinc // 2012-09-20

Régóta motoszkált bennem a gondolat miszerint közelebb kellene engedni a kasztnit a talajhoz mert a 18-as gurigák eléggé furán mutatnak a kerékjáratban (lásd: képek).
Nem a "porig" ültetés hanem a QV gyári 20 mm-es hasmagasság csökkenésének elirigylése vezérelt amikor hosszas vívódás után megrendeltem innen a Bilstei B6+ Eibach Pro kittet és vártam a futárt.
Az átutalástól számítva egy hét alatt megjött a csomag és referencia futómű-geometria ellenőrzés és hasmagasságmérés után ma belevágtunk a nagy műveletbe!
Folyt. köv.........
A KÉPEK AZ ÁTÉPÍTÉS ELŐTTI ÁLLAPOTOT MUTATJÁK!

>> Tuning és extraG-Burt // Alfa 145 1.6 boxer "TÖRPI" // 2012-07-31

Tegnap (2012.07.30) Kicseréltem a bal oldali lengőkart, a jobbosra ránéztem. Az állapotuk nagyjából most egyezik, a baloson eléggé kivolt a szilent.
Sikeresen bekerült egy eibach ültető szett az autó alá. Az első rugók már régóta megvoltak, a hátsókat a héten sikerült beszerezni. Ma megyek futóműveshez. Zének és a bandának megint csak köszönöm a segítséget és, a helyet. (Több mint egy fél napot foglaltam a beállót a műhely előtt:)