Anno nagy boldogan, mikor CZ-hez került az autóm sejtettem hogy az átlagosnál hosszabb javitási időbe fog kerülni az autóm javitása, de nem gondoltam hogy több mint 3 hónapig.
Ezalatt az idő alatt sajnos csak annyi történt hogy kikerült a motorom az autóból.
Így átkerült az autóm Bödő Gáborhoz.
Még előtte vettem az Érdi bontósoktól CZ-n keresztül egy állitólagosan 130 ezer km-t futott "tökéletes" állapotú motort 180.000 ft-ért gyakorlatilag csupaszon. Az autót Gábor tréleren felvitte pestről ikervárra nagyon kedvező áron, majd én utánavittem a régi és az akkor még hitem szerint baromi jó motort. Gabi precizen időbe elkezdte átpakolni a régi motorról az a sallangokat az új motorra de sajnos mint körbeforgatásnál kiderült 2 es dugattyú teteje rommá verve mert egy közel többévszázados csavar figyelt benne.... Ezután kiderült a hengerfej is romokban, 3-4 hengeren akkora repedés volt hogy átsétálhattam volna rajta. Nos motor vissza ment a matek hogy na vajon most mi legyen.... Közben el lett küldve stefanhoz a kuplungom, kettőstömegüm kevlározásra/ erősìtésre de nem csinálta meg kettőstömegű kotyogása miatt (pedig elviekben egy 80 ezer km-t futott darab volt.... ja persze :D )Éppen egy kedves barátomtól hoztam el egy szett komplett nagyféket szintén 56-ra mikor mondta hogy ő megválna a manky irásra (270LE) felkészített motorjától. Kompletten stefan féle kuplunggal kettőstömegüvel porlasztókkal mindennel 125 ért. Az oka sajnálatos mert az írás előtt rommá törte de ami a lényeg neki semmi baja és a kocsijának a lelke duruzsol tovább mert természetesen azonnal lecsaptam rá😍😍 Köszi Ármin
Viszont eljött a nap amire már rég vártam, a motor ma indul 3 héttel a Pestről elszállítás után a sok probléma ellenére is 😍😍 Ezt pedig neked köszi Bödő Gábor 😊😊😊