2006-07-08

Zebegényi Alfa Amore találkozó

Harmadik alkalommal rendeztük meg a zebegényi Alfa Amore találkozót, amely egy családi hangulatú, kirándulós összejövetel.
Események >> 2006

Néhány éve július második hétvégéjén Alfa Romeók lepik el a Dunakanyar gyöngyszemét, Zebegényt. Családias hangulat, kirándulás és felsőfokú tanyasi vendéglátás jellemezte az eddigi találkozókat, és természetesen idén is meg akartunk felelni a korábbiaknak, tovább vittük a hagyományt.

Andorjas beszámolója:

A megadott időben családias kis csapatok gyülekeztek a Váci úti McDönci és a mellette lévő Agip-kútnál - a saját, illetve az Alfa üres gyomrától függően választva a két helyszín között. Szerencsére a két objektum közötti kerítésen átpillantva észrevettük egymást, így rövidesen létszámban megduplázódva készültünk a nagy kirándulásra.

Maxx146 fölvezetésével elindultunk a 2/A úton a közlekedési szabályokat nagyrészt betartva - kivéve a sebességhatárt - egészen Verőcéig, ahol hirnök jő: a kereszteződésnél rendőrök lesnek a gyorshajtó csapatra! Ettől megijedve egy Alfa szíve hirtelen megállt: (autó)mentőt kellett hívni és jobbulást kívánva, de nélküle mentünk tovább.

Zebegényben újabb tagok csatlakoztak a társasághoz. Utunk a Hajózási Múzeumba, majd onnan az ebédelőhelyre vezetett. A vendégszerető Kuha-tanyán a kitűnő étkek mellett a házigazda és családja kedvessége feledtette a nagy meleget (a pincehideg üveges Arany Fácánok sora melett).

Ebéd után kirándulás, dunai panoráma megtekintése következett. Ezután a haza indulóktól elbúcsúztunk. Az ottalvóknak séta, ismerkedés a tanyasi élettel, finom vacsora és pihentető alvás jutott osztályrészül. Másnap reggeli után elköszönés, ígéretek a visszatérésre, Janka kutya megsimogatása - csak ő hagyta magát! - majd a zebegényi Duna-strandon pancsolás-fürdőzés és délután hazaérkezés. Köszönjük a szervezést és a vendéglátást. Ide biztosan visszatérünk még!