Rohodi Mihály2014-03-13 13:22:29 // 443
Köszönjük az észrevételt :-) Bár feszültség fenntartó töltésnél, és nem regenerálásnál/rekondícionálásnál szerintem tökmindegy mivel töltesz. Egyébként egyet értek: CTEK töltők nagyon jók, használunk is párat :-)
Zsolt1552014-03-13 05:28:44 // 441
Chianti2014-03-12 22:55:01 // 440
...te mázlista!!! csak azért előztél meg, mert nem vagyok a közelben!!! ...nagyon irigyellek ám!!! :o)
GTPeti2014-03-12 21:54:50 // 439
OFF Aldi-s töltő rulez. Ez az a típus, aminél nem vették figyelembe kínai barátaink a vezeték ellenállását. Emiatt a töltő párszáz mV-tal előbb hagyja abba a töltést. Tudom, nekem is van ilyenem. Egy szakszervízben csakis CTEK-et használnék. ON
Tuningman2014-03-12 21:47:13 // 438
Zoli19802014-03-12 19:48:16 // 437
Jimmi T.2014-03-12 19:20:29 // 436
Amíg a cégem nem lesz "kormányközeli " cég, addig asszem csak álom lesz !
Misére meg motorral járok :-)
Misére meg motorral járok :-)
Jimmi T.2014-03-12 19:16:57 // 435
Most hogy túl vagyok az első kábulaton, elmondanám hogy nagyon baba ! Betudtam ülni és kiszállni is segítség nélkül. :-) Az ülések azon kívül hogy gyönyörűek ( bőr-alcantara) nagyon jók is. Élőben az egész komolyabb mint a videókon. A hangja meg egyszerűen f.sza ! Benn még jobb mint kinn. Bár nem tudom benn milyennek kellene lennie mert még sosem ültem középmotoros gépben. Nagyon tuti az egész.
Akiket illet :
Nagyon köszönöm hogy lehetővé tettétek hogy ilyen közel kerülhettem ehhez a kis tűzgolyóhoz. Eddig is barátoknak tartottalak benneteket, ez csak megerősített benne !
Akiket illet :
Nagyon köszönöm hogy lehetővé tettétek hogy ilyen közel kerülhettem ehhez a kis tűzgolyóhoz. Eddig is barátoknak tartottalak benneteket, ez csak megerősített benne !
Imi2014-03-12 19:13:01 // 434
Giu helyett vagy mellé lesz? :)
Ez lesz a vasárnapi misére járó autó?
Ez lesz a vasárnapi misére járó autó?
GT Ɨ|ѯ2014-03-12 19:01:32 // 433
jól van, ez fájt, jól van:-)))))
Gegee2014-03-12 18:04:51 // 432
Én is szívesen belehuppannék.. :)
theBanyai2014-03-12 18:03:29 // 431
Húú,de megnézem majd magamnak. Remélem bele is lehet fészkelni majd magunkat :P
Jimmi T.2014-03-12 17:59:36 // 430
Putyesz2014-03-11 19:34:58 // 429
mit 10s.....inkább 12es :D
GT Ɨ|ѯ2014-03-11 17:20:07 // 428
10s!
Aztaq...:-)
10s!
Aztaq...:-)
10s!
Chianti2014-03-11 16:39:28 // 427
...még így sötétben és hátulról is gyönyörű!!! ezt mindenképp látni kell nappal is élőben!!! :o)
Putyesz2014-03-11 16:13:40 // 426
mázlista... :)
...az egri talira elhozhatnál egyet... :P!!!Lenne ujjongás!
...az egri talira elhozhatnál egyet... :P!!!Lenne ujjongás!
TSiga ( I am the TSIG)2014-03-11 15:36:48 // 425
"Mit kezdesz a megnyert tuning-autóval?"
"Felgyújtom."
"Felgyújtom."
Rohodi Mihály2014-03-11 13:57:37 // 424
Légkondi nem széria a 4C-ben, de ha kéri a vevő, akkor ingyenes opció (cél a súlycsökkentés :-))
Rohodi Mihály2014-03-11 13:24:28 // 423
Aha, megnyeri, azonnal eladja, és vesz helyette valami szép olasz paripát :-)
(Ha jól tudom, VW a fő támogató...)
(Ha jól tudom, VW a fő támogató...)
TSiga ( I am the TSIG)2014-03-11 13:11:07 // 422
Remélem, el tudok menni.
Remélem, valami anti-jürgenwágenes nyeri meg a "nyereményautót".
Már megint egy egyencuccokkal telerakott VW lesz.
Nem értem a tuning lényegét. Felcsavaroz, vagy épít?
Remélem, valami anti-jürgenwágenes nyeri meg a "nyereményautót".
Már megint egy egyencuccokkal telerakott VW lesz.
Nem értem a tuning lényegét. Felcsavaroz, vagy épít?
TSiga ( I am the TSIG)2014-03-11 13:09:10 // 421
Kihagytad a Mercis, a BMW-s, és az Audi-s csajokat.
Akkor ez az autó kihez illik?
Az előbb említett márkák kihez illenek? Családoshoz, kigyúrt állatokhoz, szinesfém-kereskedőkhöz?
Kicsi. Hátsókerekes. Erős (ne a C63AMG-ben gondolkozz, hanem a súly-lóerő arányon). Agilis. Élvezetes.
Több külföldi autós szaklap szavazatai alapján a 2013-as év legszebb autója.
Azért nem említek hazai autós szaklapot, mert vagy német kézben vannak (esélytelen nyernie, mindig német nyer), vagy a tuning magazinba sem kerűlhet be. Ott megragadtak a IV-es golfnál.
A Mito kihezz illik?
A 166 kihez illik?
A GTV kihez illik?
A 155? Mondjuk a Q4?
A 147? Nem az 1.6 105 lóval, hanem a GTA.
A kutyás csaj kikézimunkázza a férjétől vagy a pasijától a legelején említett német márkák valamenyikét. Bár a 4C- felnijében több a design, mint a VW teljes modelpalettáján, de akkor is...
Akkor ez az autó kihez illik?
Az előbb említett márkák kihez illenek? Családoshoz, kigyúrt állatokhoz, szinesfém-kereskedőkhöz?
Kicsi. Hátsókerekes. Erős (ne a C63AMG-ben gondolkozz, hanem a súly-lóerő arányon). Agilis. Élvezetes.
Több külföldi autós szaklap szavazatai alapján a 2013-as év legszebb autója.
Azért nem említek hazai autós szaklapot, mert vagy német kézben vannak (esélytelen nyernie, mindig német nyer), vagy a tuning magazinba sem kerűlhet be. Ott megragadtak a IV-es golfnál.
A Mito kihezz illik?
A 166 kihez illik?
A GTV kihez illik?
A 155? Mondjuk a Q4?
A 147? Nem az 1.6 105 lóval, hanem a GTA.
A kutyás csaj kikézimunkázza a férjétől vagy a pasijától a legelején említett német márkák valamenyikét. Bár a 4C- felnijében több a design, mint a VW teljes modelpalettáján, de akkor is...
Rohodi Mihály2014-03-11 12:56:23 // 420
Rohodi Mihály2014-03-11 12:11:11 // 419
Sziasztok!
Már véglegesnek tűnik, hogy hazánkban az első Alfa Romeo 4C először az Autó, Motor és Tuning Show-n lesz igazából megcsodálható, mert a rendezvényen szintén most először lesz Alfa Romeo stand is, amin egy Mito, egy Giulietta és a 4C lesz kiállítva, még a modell hivatalos sajtóbemutatója előtt!
(2014.03.21-22-23, péntek-szombat-vasárnap, "A" pavilon, 49-es stand, kb. az épület közepén.)
Akit érdekel, a rendezvény részletei:
www.amts.hu
Üdv mindenkinek, mi ott leszünk :-)
Már véglegesnek tűnik, hogy hazánkban az első Alfa Romeo 4C először az Autó, Motor és Tuning Show-n lesz igazából megcsodálható, mert a rendezvényen szintén most először lesz Alfa Romeo stand is, amin egy Mito, egy Giulietta és a 4C lesz kiállítva, még a modell hivatalos sajtóbemutatója előtt!
(2014.03.21-22-23, péntek-szombat-vasárnap, "A" pavilon, 49-es stand, kb. az épület közepén.)
Akit érdekel, a rendezvény részletei:
www.amts.hu
Üdv mindenkinek, mi ott leszünk :-)
VKG231!!! (156+75)2014-03-10 11:17:15 // 418
Erre mit írjak? A darabszámokból kitűnik, hogy az Alfának is erre lenne szüksége... :( Egy 156-osra mondjuk.
A Fiat se tudja, hogy mit kezdjen ezzel a márkával, ez tisztán látszik. Mert ahol a Mito, a Giu és a 4C a modellpaletta, ott nem sok fogalmuk van róla, hogy mit is akarnak igazán...
A Fiat se tudja, hogy mit kezdjen ezzel a márkával, ez tisztán látszik. Mert ahol a Mito, a Giu és a 4C a modellpaletta, ott nem sok fogalmuk van róla, hogy mit is akarnak igazán...
Putyesz2014-03-10 10:32:38 // 416
ez mind szép és jó....DE.....ahogy mondtad, nem tucatautó...és ott a pont!!!
A legtöbb földi halandónak nem fog megadatni hogy birtokoljon egyet! Nekem nem egy újabb alfás poszter kell a falra hanem elérhető árú, mindennapi használatban hatványozott vezetési élményt adó, kívül-belül könnyfakasztóan szép és sportos,kompromisszumra késztető alfára!!!!!Mert erről szól nekem egy Alfa Romeo!!!
Elég az imidzsépítésből....ahhoz ot van már a 8c,a disco volante...
A legtöbb földi halandónak nem fog megadatni hogy birtokoljon egyet! Nekem nem egy újabb alfás poszter kell a falra hanem elérhető árú, mindennapi használatban hatványozott vezetési élményt adó, kívül-belül könnyfakasztóan szép és sportos,kompromisszumra késztető alfára!!!!!Mert erről szól nekem egy Alfa Romeo!!!
Elég az imidzsépítésből....ahhoz ot van már a 8c,a disco volante...
VKG231!!! (156+75)2014-03-10 10:03:22 // 415
Még mindig nem értem a problémadat… :/
A Giuliettára egy szó nem sok, annyit nem szóltam :(
(Ezzel ellenben leszóltam a saját autóm például. Amit imádok egyébként, hiába csicsafiat. )
2004 óta olvasom az Amoret s 2007 óta voltam tag. Tehát semmiképp nem mondanám azt, hogy én vagyok utánpótlás.
De ha az a gond, hogy nekem tetszik a 4C, akkor sajnálom :( Mert imádom minden porcikáját. Szerintem minden alfásnak szeretnie kellene, mert szeretnivaló. És nem tucatáru.
A Giuliettára egy szó nem sok, annyit nem szóltam :(
(Ezzel ellenben leszóltam a saját autóm például. Amit imádok egyébként, hiába csicsafiat. )
2004 óta olvasom az Amoret s 2007 óta voltam tag. Tehát semmiképp nem mondanám azt, hogy én vagyok utánpótlás.
De ha az a gond, hogy nekem tetszik a 4C, akkor sajnálom :( Mert imádom minden porcikáját. Szerintem minden alfásnak szeretnie kellene, mert szeretnivaló. És nem tucatáru.
.......................2014-03-10 09:09:31 // 414
nincs klima sem a 4C ben?
Jimmi T.2014-03-10 09:06:45 // 413
Tudod csak 2010 óta vagyok tag és akkor már mi ( Gius új tagok ) voltunk terítéken az "okosok"-nál. :-)
Nagy részük már máshol okoskodik.
De "jó látni" hogy van belőlük utánpótlás .
Nagy részük már máshol okoskodik.
De "jó látni" hogy van belőlük utánpótlás .
VKG231!!! (156+75)2014-03-09 20:55:21 // 412
Vázz, megelőztél! :))) Először a Jövő Alfáiban jött a Maciarcozás, de a Mito topicban valóban könnyebb visszakeresni :)))
VKG231!!! (156+75)2014-03-09 20:54:36 // 411
Egy szót sem szóltam a Giu-ra ha jól tudom :))) De idézd, ha igen.
A fórumon itt a Mito bemutatásakor volt divat a Mitot "lemaciarcozni", olvasd el a vonatkozó hozzászólásokat a Jövő Alfái topicból anno 2007 körülről :))) Másrészt viszont nem értem a támadást, hiszen ami tény, tény.
A Mito minimum megosztó lett, a TwinAir pedig egyszerűen nem illik Alfa Romeo-ba, lehet akármilyen zseniális is. Sosem gyártottak kéthengeres Alfát. A cinquecentoba passzol, hiszen az eredeti is kéthengeres volt. Oda poénnak is kiváló. Ezen semmi sem változtat, ha négymilliárd Giuliettát adnak el, akkor sem.
( csak jelzem, az elmúlt 10 évben sosem volt ilyen alacsony az Alfa gyártási darabszáma. Sosem.
pont )
( Tökéletesen OFF itt a Giu gyártási darabszámáról beszélni, de ha már:
2002-ben 169.022 AR eladás Európában, az össz eladott autó 14.398.742. 2012-ben ugyanez a szám: 90.074 AR, összes: 14.410.106... büszke lehet magára a gyár, taps!)
Igen, bocsi, a digitklímára gondoltam, ami ugye nem is rendelhető a quattro ci-be.
A fórumon itt a Mito bemutatásakor volt divat a Mitot "lemaciarcozni", olvasd el a vonatkozó hozzászólásokat a Jövő Alfái topicból anno 2007 körülről :))) Másrészt viszont nem értem a támadást, hiszen ami tény, tény.
A Mito minimum megosztó lett, a TwinAir pedig egyszerűen nem illik Alfa Romeo-ba, lehet akármilyen zseniális is. Sosem gyártottak kéthengeres Alfát. A cinquecentoba passzol, hiszen az eredeti is kéthengeres volt. Oda poénnak is kiváló. Ezen semmi sem változtat, ha négymilliárd Giuliettát adnak el, akkor sem.
( csak jelzem, az elmúlt 10 évben sosem volt ilyen alacsony az Alfa gyártási darabszáma. Sosem.
pont )
( Tökéletesen OFF itt a Giu gyártási darabszámáról beszélni, de ha már:
2002-ben 169.022 AR eladás Európában, az össz eladott autó 14.398.742. 2012-ben ugyanez a szám: 90.074 AR, összes: 14.410.106... büszke lehet magára a gyár, taps!)
Igen, bocsi, a digitklímára gondoltam, ami ugye nem is rendelhető a quattro ci-be.
Piritu - 1.000.0002014-03-09 20:54:27 // 410
"a maciarcot pedig a Giuliettával kapcsolatban használták a tudós szakemberek" - ehhez képest a MiTo topik 14-es hsz-e már maciról szól. Hol volt akkor még a Giu? :-)
Jimmi T.2014-03-09 20:43:05 // 409
a klímakapcsoló asszem a hátsó ködlámpakapcsoló mellett van.
amúgy meg műbalhénak tartom az egészet itt a fórumon.
a maciarcot pedig a Giuliettával kapcsolatban használták a tudós szakemberek.
( csak jelzem , már több Giu kelt el 4 év alatt, mint 147 + 166 a teljes gyártási ciklusuk során.
pont )
amúgy meg műbalhénak tartom az egészet itt a fórumon.
a maciarcot pedig a Giuliettával kapcsolatban használták a tudós szakemberek.
( csak jelzem , már több Giu kelt el 4 év alatt, mint 147 + 166 a teljes gyártási ciklusuk során.
pont )
GTPeti2014-03-09 19:35:39 // 408
Utolsó előtti mondat: Epic. -> Lájk. :))))
VKG231!!! (156+75)2014-03-09 18:47:38 // 407
Ennek ellenére az a hsz, amire reagáltam, kicsit degradálónak tűnt!
A 159 TBI tulajdonképp ugyanúgy egy dízel, csak benzint kell bele tankolni :))) :( (Sokat.)
A 159 TBI tulajdonképp ugyanúgy egy dízel, csak benzint kell bele tankolni :))) :( (Sokat.)
VKG231!!! (156+75)2014-03-09 18:46:30 // 406
Bocsi, nyilván mindig vannak kivételek! :) Az én menyasszonyom is ugyanúgy elforgatja hatfélig a 8V-t, mint én, 52 kilósan és 176 centisen :))) (Mármint, hogy nem én vagyok annyi :D )
msd2014-03-09 18:38:56 // 405
Nem szép dolog más nevében nyilatkozni, de sztem itt mindenkinek tetszik a 4C.
"csak dízellel vállalható 159-es"
+TBI.
"csak dízellel vállalható 159-es"
+TBI.
Tuningman2014-03-09 18:11:19 // 404
"Hát igen, rengeteg 45 kilós szőke, műkörmös liba vezet szervokormány, klíma nélküli 240 lóerős, 895 kg súlyú autót. "
Miért gondolod hogy csak a fent említett "libáknak" lehet kiskutyájuk?
A feleségem modellalkat, kicsit még szőke is, volt régen műkörme is és még egy prágai Pincsere is van ( kb. csivava mint a képen ) de gond nélkül vezetné a 4C-t, ahogy most a saját Alfáját is:)
A V6-tal is probléma nélkül küldi a 250-et:D
Amúgy a többivel egyetértek:)
Miért gondolod hogy csak a fent említett "libáknak" lehet kiskutyájuk?
A feleségem modellalkat, kicsit még szőke is, volt régen műkörme is és még egy prágai Pincsere is van ( kb. csivava mint a képen ) de gond nélkül vezetné a 4C-t, ahogy most a saját Alfáját is:)
A V6-tal is probléma nélkül küldi a 250-et:D
Amúgy a többivel egyetértek:)
VKG231!!! (156+75)2014-03-09 15:15:14 // 403
Hát igen, rengeteg 45 kilós szőke, műkörmös liba vezet szervokormány, klíma nélküli 240 lóerős, 895 kg súlyú autót.
Komolyan, szakadj már le a 4C-ről. Ha neked nem tetszik, akkor sem kell fikázni. Mások is megszokták a Mitot.
Egyébként pedig: Az SZ óta az első kompromisszummentes Alfa. Végre. Ja, és sokakat nem érdekel az sem, hogy nem állítható benne az ülés. Meg az se, hogy ha lassabb a Caymannál. Vagy ha kényelmetlenebb. Vagy ha egész egyszerűen ROSSZABB.
Mert ez egy Alfa. És végre nem csicsafiat, mint egy mito, vagy egy 155-ös, vagy bármi (igen, a 8C meg egy csicsamaser, ha létezhet ez a kifejezés), hanem valami önálló, komoly, gyors és rohadt szép dolog.
Nyilván nem éri utol az SZ vagy az RZ színvonalát dizájn-ügyben, de ettől még gyönyörű, kicsi, lapos, széles és rohadt gyors. Hála az Égnek, hogy fel kell emelni a gyártott darabszámot évi 5.000-re, mert ez csak azt mutatja, hogy nem volt felesleges megcsinálni végre valamit, ami igazán előremutató. Végre nem kullogunk egy bmv (direkt így, igen), vagy ódi után. Hanem csináltak egy autót, ami gyorsabb a Nordschleifén, mint az ernyóc.
Végre valami, ami tényleg imázsépítésre szolgál, nem rombolásra, mint a maciarcú Mito ( 0.9 TwinAir motorral Alfát? Komolyan? Akkor már lehetne akár befőttesgumival is hajtani...), meg a csak dízellel vállalható 159-es. (De az legalább a kategória leggyönyörűbb autója volt - no offense egyetlen 59 tulaj felé sem!)
Régóta az első (és ahogy az új roadster projekt elhullását nézem az utolsó is...) Alfához méltó lépés az, hogy így ki merték hozni a 4C-t.
Személy szerint azt hittem, hogy a Mito GTA sorsára jut. Pedig az is milyen brutális volt...
Komolyan, szakadj már le a 4C-ről. Ha neked nem tetszik, akkor sem kell fikázni. Mások is megszokták a Mitot.
Egyébként pedig: Az SZ óta az első kompromisszummentes Alfa. Végre. Ja, és sokakat nem érdekel az sem, hogy nem állítható benne az ülés. Meg az se, hogy ha lassabb a Caymannál. Vagy ha kényelmetlenebb. Vagy ha egész egyszerűen ROSSZABB.
Mert ez egy Alfa. És végre nem csicsafiat, mint egy mito, vagy egy 155-ös, vagy bármi (igen, a 8C meg egy csicsamaser, ha létezhet ez a kifejezés), hanem valami önálló, komoly, gyors és rohadt szép dolog.
Nyilván nem éri utol az SZ vagy az RZ színvonalát dizájn-ügyben, de ettől még gyönyörű, kicsi, lapos, széles és rohadt gyors. Hála az Égnek, hogy fel kell emelni a gyártott darabszámot évi 5.000-re, mert ez csak azt mutatja, hogy nem volt felesleges megcsinálni végre valamit, ami igazán előremutató. Végre nem kullogunk egy bmv (direkt így, igen), vagy ódi után. Hanem csináltak egy autót, ami gyorsabb a Nordschleifén, mint az ernyóc.
Végre valami, ami tényleg imázsépítésre szolgál, nem rombolásra, mint a maciarcú Mito ( 0.9 TwinAir motorral Alfát? Komolyan? Akkor már lehetne akár befőttesgumival is hajtani...), meg a csak dízellel vállalható 159-es. (De az legalább a kategória leggyönyörűbb autója volt - no offense egyetlen 59 tulaj felé sem!)
Régóta az első (és ahogy az új roadster projekt elhullását nézem az utolsó is...) Alfához méltó lépés az, hogy így ki merték hozni a 4C-t.
Személy szerint azt hittem, hogy a Mito GTA sorsára jut. Pedig az is milyen brutális volt...
Jimmi T.2014-03-09 14:16:52 // 402
értem. akkor ez egy kutya ? :-)
.......................2014-03-09 14:15:10 // 401
Na ez egy nagyon jó kép,
Egy ilyen kutyás tulajhoz kivállóan illik a 4c
Egy ilyen kutyás tulajhoz kivállóan illik a 4c
Jimmi T.2014-03-08 15:56:17 // 399
ez már csak így van ha kijön egy alfa :-)
Kazes☻2014-03-07 21:33:21 // 398
Béci Ɨ|ѯ2014-03-06 07:01:17 // 397
Nemtudom EZ volt-e már. Porsche Cayman vs Alfa 4C.
Hát ez a faszi is egy gyökér. Csak meg kell nézni, hogy ül az autóban...
Hát ez a faszi is egy gyökér. Csak meg kell nézni, hogy ül az autóban...
msd2014-03-05 20:25:47 // 396
ja. a felni.
.......................2014-03-05 10:25:28 // 395
felni az király
GTVili2014-03-05 08:17:45 // 394
Kúúúúúva szép az új lámpa!!!!!!! :-)))))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.