Abarai2014-05-16 13:17:14 // 533
Ez a "nem ér annyit" kérdés halál egyszerű. Minden annyit ér, amennyiért el lehet adni (azaz van rá vevő). Ha a 4C ennyiért is eladható, akkor ér ennyit. Pont. A tetszik-nemtetszik más, azon lehet vitatkozni.
VKG231!!! (156+75)2014-05-16 12:43:45 // 532
:DDD Na ez tetszett.
vm2014-05-16 12:42:28 // 531
A lényeg, hogy ne keverjük össze a "Szerintem nem ér annyit, mert én úgy gondolom, bár igazából nem értek hozzá" mondatot a "Nem ér annyit (tényszerűen)" mondattal ;-)
Nyilván nem hasraütve, nem ok nélkül, hanem inkább kurvára átgondolva áraznak be egy autót, pláne EZT az autót, ENNYIRE kiélezett szituban.
Nyilván nem hasraütve, nem ok nélkül, hanem inkább kurvára átgondolva áraznak be egy autót, pláne EZT az autót, ENNYIRE kiélezett szituban.
.......................2014-05-16 12:36:03 // 530
egyszerüen nem térül meg a szerszámklts ilyen kis darabszám mellett
.......................2014-05-16 12:34:54 // 529
itt a lényeg :évi 3.500 készül belőle
ezért ennyi az ára..
ezért ennyi az ára..
quasimoto2014-05-16 12:23:53 // 528
Szosza te is tudod, hogy az a monocoque váz kurvadrága. Egy látványkarbon mkp sárvédő 150 - 400€. 1 db szaros sárvédő. Ha televágjuk a motort karbonnal ráadásul gyárival, akkor vhol 1 - 2 M között leszünk közelebb a 2 - höz. Az csak dizájn, nincs funkció. Szép, de túró. Összeállunk, sok szopással, enyhe mérgezéssel megcsináljuk mi ketten. Ezt a funkcionális karbont páran tudják elkészíteni az egész világon. Nézd meg a gyártásról a filmet.
Igen, zsebrakéta lett. Olyan puncis, nem igazi komoly kocsiforma. Szóval nem szarsz be amikor megjelenik a visszapillantóban.
De mikor volt az Alfának ilyenje? Utoljára 30 - ban. Viszont elég sok zsebrakétát gyártott. Kurvasokat. Ami nem zsebrakéta úgy hívják,hogy Ferrari...nem akarnak házon belüli ellenfelet csinálni mint pl. a Porsche a Caymannal ami ( tök hülyék ) már már jobban néz ki mint a 911 ( az új, a régit hagyjuk ).
25 - 30e€ - ért mit kapunk manapság? Egy A3 siman tud még több is lenni, ha kap pár extrát. És nem az S3. Jó az az ár. Sajnos. Mi vagyunk a csórók. Azzá tettek minket.
Azt mondjuk nem tudom meddig húzza a karbon váz? Mert a gyanta szeret öregedni. Napon melegben különösen.
Igen, zsebrakéta lett. Olyan puncis, nem igazi komoly kocsiforma. Szóval nem szarsz be amikor megjelenik a visszapillantóban.
De mikor volt az Alfának ilyenje? Utoljára 30 - ban. Viszont elég sok zsebrakétát gyártott. Kurvasokat. Ami nem zsebrakéta úgy hívják,hogy Ferrari...nem akarnak házon belüli ellenfelet csinálni mint pl. a Porsche a Caymannal ami ( tök hülyék ) már már jobban néz ki mint a 911 ( az új, a régit hagyjuk ).
25 - 30e€ - ért mit kapunk manapság? Egy A3 siman tud még több is lenni, ha kap pár extrát. És nem az S3. Jó az az ár. Sajnos. Mi vagyunk a csórók. Azzá tettek minket.
Azt mondjuk nem tudom meddig húzza a karbon váz? Mert a gyanta szeret öregedni. Napon melegben különösen.
msd2014-05-16 12:22:00 // 527
Egy Boeing 787-esnek is nagyrésze karbon, az pedig $120 millióba kerül, ha így nézzük a 4C kifejezetten olcsó.
:)
:)
.......................2014-05-16 12:12:06 // 525
mindkettö Carbon vázas ,könnyü építésü autó
akkor mér ne lenne köze?
akkor mér ne lenne köze?
Tedi2014-05-16 11:34:30 // 524
Minden tisztelet mellett...szerintem keresd fel kezelőorvosod, vagy gyógyszerészed, hogy egy i3-hoz hasonlítod a 4C-t :D Köze nincs a kettőnek egymáshoz :)
Tedi2014-05-16 11:31:08 // 523
Image-építésre szánt autót csúcstechnológiával nem adhatnak olcsón, mert az kontraproduktív lenne. Bakker, ebben a vasban karbon utascella van, meg egyéb finomságok, és évi 3.500 készül belőle! Az egyediséget meg kell fizetni. Nem a marketingesek munkájával van a baj
.......................2014-05-16 10:20:08 // 522
látod ,ez ízlés és ár kérdése
nekem nem tetszik a 4C küllleme,ára
a Technika nagyon rendben van
hogy mondjak mellette is valamit a 4C 4,5 alatt van 100 on
a BMW i8 is 4,4 s alatt
szóval gratulálok a 4C tervezö mérnökeinek a technikáért
és egy nagy fekete pont a centro stlile nek mert cukorkaformát csináltak
és a Marketing osztály meg mondjon le,mert ez így eggyütt nagyon drága
nekem nem tetszik a 4C küllleme,ára
a Technika nagyon rendben van
hogy mondjak mellette is valamit a 4C 4,5 alatt van 100 on
a BMW i8 is 4,4 s alatt
szóval gratulálok a 4C tervezö mérnökeinek a technikáért
és egy nagy fekete pont a centro stlile nek mert cukorkaformát csináltak
és a Marketing osztály meg mondjon le,mert ez így eggyütt nagyon drága
Grando2014-05-16 10:08:18 // 521
Mariska néni meg jobb lekvárt főz, mint Scarlett Johansson (aki szerintem nem is tud lekvárt főzni), mégis van némi különbség itt-ott. Ehh! :)
.......................2014-05-16 09:55:58 // 519
Beschleunigung 0-100 km/h in s 7,2
jobban megy mint a Brera,vagy akár az te 166 od
jobban megy mint a Brera,vagy akár az te 166 od
Grando2014-05-16 09:36:56 // 518
BMW i3? Na menj már! :DD
.......................2014-05-16 09:13:54 // 517
azért nem ér 50ezret mert pl a Bmw ugyanekkora i3 asa pl . 35 ezer euro
abban pedig a hajtáslánc is totál új,
sőt qurvadrága akku is van benne
ha ehhez hasonlítjuk a 4C reális ára 25..30 ezer euro lenne
abban pedig a hajtáslánc is totál új,
sőt qurvadrága akku is van benne
ha ehhez hasonlítjuk a 4C reális ára 25..30 ezer euro lenne
Tommi2014-05-16 00:08:30 // 515
Költözz ki az USA-ba és vegyél ott autót :)))
Egyébként mire alapozod, hogy nem ér 50 ezer eurot? Tudod mi technika és fejlesztés van benne? :)
Egyébként mire alapozod, hogy nem ér 50 ezer eurot? Tudod mi technika és fejlesztés van benne? :)
BeeGee2014-05-14 22:17:55 // 514
Ez azért nem igaz. Államonként változó és nem VATnak hívják, hanem Sales taxnak. Igaz hogy a legdurvább is 10%.. néhány államban 0, de nem ez a jellemző.
quasimoto2014-05-14 21:59:48 // 513
Odaát nincsen adó. Nem kisebb, nincs. Egy csomó államban. Egész Európa szív. Tradicionálisan. Az uralkodó osztály ( ez a név talán manapság hízelgő hiszen sok esetben síma bűnözőkről, pitiáner csalókról beszélünk )1000 év óta jóléti adóknak álcázott sarcokkal nyúzza a népet, aminek nagy részét ellopják. Ez tradíció. Mo ebben is sztár persze, a legsötétebb pont. A kinti árak nettók. A legtöbb ár így nézve nem alacsonyabb. Először én is sokalltam az árat, de ez a karbon váz azért nem játék. Kezdem megemészteni.
Rohodi Mihály2014-05-14 21:30:13 // 512
Rohodi Mihály2014-05-07 13:13:36 // 511
"Éppen ezért az így is kiemelkedőnek mondható, 5 másodperces eredménynél még jobbat szeretne a márka rajongóinak és a jövőbeli vásárlóknak egy része."
Már most is jobb:
Gyári adat szerint 4,5 másodperc alatt gyorsul 0-100 km/h-ra, nem pedig 5 alatt, ahogy írják a cikkben.
Már most is jobb:
Gyári adat szerint 4,5 másodperc alatt gyorsul 0-100 km/h-ra, nem pedig 5 alatt, ahogy írják a cikkben.
avvocato2014-05-06 21:11:12 // 510
Bocs, a 8c-ből készült 500 db.
GTPeti2014-05-06 20:39:01 // 509
Milyen 500 darabról beszéltek? 5000 az. Első körben... B)
avvocato2014-05-06 20:28:46 // 508
Egyébként ha egy 2 hengeres twin air mitó 5 milla, akkor 15 misi nem túlzó a 4c-ért.Persze én is jobban örülnék, ha fele ennyibe kerülne, de szerintem az 50e eurós áron is bukik a gyár 500 db-nál.
avvocato2014-05-06 20:18:31 // 507
Mivel 500 db-ot gyártanak belőle, annyit kérnek érte, amennyit nem szégyellnek. Ha pedig a menetteljesítményeket nézzük 5x ennyibe kerülő autók gyorsulnak így. Szerintem örülni kell, hogy végre készült egy igazi alfa. Dagadt ember üljön bálna mercibe, ne sportkocsiba!!!
panza2014-05-06 17:35:53 // 506
Azt, hogy "Csak így tovább".. arra értettem, hogy növelik a pacik számát! Egyébként maximálisan egyet értek veled! Azért én is kíváncsi lennék, hogy az átlag 47-es lábmérettel rendelkező átlagos 150 kilós hamburgerzabáló hogyan fogja magát bepréselni a vasba!
.......................2014-05-06 17:25:33 // 505
" ..amelyen rengeteg változtatást hajtottak végre,..
.. az autó olcsóbb lesz a tengerentúlon, mint az öreg kontinensen."
na menjen az AR a picsába,mint a VW ,az is milliókkal olcsóbban adja a passatot az USA ban
tudom most majd mindenki azzal jön hogy ott kevesebb az adó,
de engem az nem érdekel..csak a vételár
mai napig tartom hogy qurva drága
50 Ezer eurót nem ér
.. az autó olcsóbb lesz a tengerentúlon, mint az öreg kontinensen."
na menjen az AR a picsába,mint a VW ,az is milliókkal olcsóbban adja a passatot az USA ban
tudom most majd mindenki azzal jön hogy ott kevesebb az adó,
de engem az nem érdekel..csak a vételár
mai napig tartom hogy qurva drága
50 Ezer eurót nem ér
panza2014-05-06 17:14:43 // 504
Csak így tovább!!!
Jimmi T.2014-05-05 15:52:16 // 503
avvocato2014-05-04 21:04:39 // 502
Hát én ma láttam a Hungaroringen a 4c-t-no meg hallottam- brutál jól néz ki elképesztően jól megy, gyönyörű a hangja. Az igazi-sajnos kihalófélben lévő-alfa értékek kompromisszummentes megtestesítője.
.......................2014-05-04 20:34:15 // 501
örülök,h valakinek tetszik a 4C
de én nem ebbe a táborba tartozom
de én nem ebbe a táborba tartozom
mreni2014-05-04 20:15:32 // 500
kurvára semmi köze nincs hozzá,ma hallgattuk egész nap a hungaroringen,brutál szép
Willy2014-05-04 20:13:56 // 499
Gergő2014-05-03 11:28:13 // 498
Nyilván ilyen hangja van egy fos német Tfsi-nek...pffff
.......................2014-05-03 08:23:52 // 497
ugyanaz a hangja mint egy 2,0 TFSI DCG nek
nem rossz ,de minden nap hallok ilyet
nem rossz ,de minden nap hallok ilyet
Willy2014-05-02 15:01:11 // 496
msd2014-04-28 10:02:39 // 495
A Bárdi Autó webshopja igazán optimista.


Abarai2014-04-18 11:13:37 // 494
Akkor már ketten vagyunk a mókusok ellen. :)
Rohodi Mihály2014-04-18 10:06:57 // 493
Hát ez roppant érdekes... pedig ezen a videón a fehér 4C egy LAUNCH EDITION kell legyen, mert csak azon van beömlő nyílás az első lökhárítón a lámpatest és a fényvisszaverő sárga prizma között, ill. matt fehér színűnek is tűnik (?), ami szintén csak Launch Edition-ben létezik...
Ezután már kíváncsi leszek, a hamarosan megérkező első és egyetlen magyar Launch Edition-nak milyen lámpája lesz ténylegesen.
Ezután már kíváncsi leszek, a hamarosan megérkező első és egyetlen magyar Launch Edition-nak milyen lámpája lesz ténylegesen.
pettinke2014-04-18 09:53:12 // 492
vessetek a mókusok elé, de nekem a pókszem bejön.


msd2014-04-18 08:53:29 // 491
A New York Auto Show-n már a nem-spider 4C-nek is "rendes" fényszórója van. 1:10-nél látni, hogy valószínűleg miért döntöttek először a pókszem mellett, így meg egy kicsit gülü... :D De azért mégiscsak jobb.
Kazes☻2014-04-15 22:02:58 // 490
Kircsi, valóban...! :)
Rohodi Mihály2014-04-15 10:00:49 // 489
Itt egy jópofa fotó sorozat az AMTS-en kiállított forgó 4C-ről:
(jobbra-balra nyíllal forog :-)
http://www.melon.hu/panorama/alfaromeo/index.html
(jobbra-balra nyíllal forog :-)
http://www.melon.hu/panorama/alfaromeo/index.html
Tommi2014-04-14 20:15:53 // 488
Igen, nagyon lelkesek voltak az eurosportos srácok :) És kihangsúlyozták, hogy az Alfának mekkora sporttörténelme és azon belül milyen túraautós múltja van, jó volt hallani, még ha ez a múlt is :) A Giuliettát szerintem már nem állnak neki hegeszteni, de ha lesz valami jó kis kompakt modell, amire lehet építkezni, akkor szerintem vissza fognak jönni. Azért az már félig-meddig árulkodó jel, hogy a Superbike-ban évek óta ott vannak főszponzorként, illetve, hogy idéntől a WTCC-be is "beléptek". Ez is reklámérték és sokkal olcsóbb, mint versenyautót építeni :) Arra jó, hogy a brandet megismerjék esetleg ott is, ahol az Alfa nem nagyon van jelen.
Ollah2014-04-14 08:00:48 // 487
Menő volt tegnap a 4C, és nagyon pozitív hangnemben beszéltek mind arról, mind úgy általában az Alfa Romeo-ról, és a márka esetleges WTCC-s/autósportba történő visszatéréséről.
Béci Ɨ|ѯ2014-04-14 05:16:04 // 486
Itt eg video róla. 3.20 másodperctől látható ahogy vezeti a mezőnyt. :-)
Jimmi T.2014-04-13 19:34:16 // 485
Jól teljesített ma a 4 C . Marokkóban és Superbike futamon is. Jó volt nézni !
Tommi2014-04-13 13:58:37 // 484
Azért maradjunk annyiban, hogy nem fogja hülyére keresni magát a gyár a 4C-vel :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.