Haro2010-10-07 11:24:11 // 42732
Szerintem vicces:)))))))))))
Haro2010-10-07 10:41:07 // 42730
:))))))))))))
Kareszka19842010-10-07 09:21:03 // 42729
:,(
Kareszka19842010-10-07 09:20:56 // 42728
:(
Haro2010-10-07 09:16:33 // 42726
Ne is szóljunk hozzá:))))
Kareszka19842010-10-07 09:10:31 // 42725
huhha, zavarosba nyúltam? :D:D:D:D:D
megbánásul csomókba tépem majd a fanszőröm :D
amúgy a hangsúly a "majdnem"-en volt :P
megbánásul csomókba tépem majd a fanszőröm :D
amúgy a hangsúly a "majdnem"-en volt :P
Gegee2010-10-07 09:00:43 // 42724
Ne haragudj, de én is. Nagyot csalódtam! :(
Haro2010-10-07 08:46:44 // 42723
98-as vacakra??? Na most csalódtam benned:(((((((((((
Gegee2010-10-07 08:28:25 // 42722
Nekem fűtött garázsom van, és valóban a baj az ha trutyis a verda akkor megindul minden szar. Ezt úgy védem ki már lassan 3 éve, hogy szerencsére 2 autónk van, az egyik egy opel, mindig kint marad az udvaron, megy a hóban, trutyiban és van az alfa amelyik csak akkor gurul ha szép az idő és nem sós az út. :) Persze ez csak télen igaz. :)
Kareszka19842010-10-07 08:07:05 // 42721
amúgy tegnap kishíjján elcseréltem pirit erre a jürgenwágenre...őszintén csak az a 250.000km zavart be a képbe :-/
Kareszka19842010-10-07 07:33:19 // 42720
nem fütött...azért meg már nem fogom lebontani :D jobb lesz, mint az udvaron parkolni szabad ég alatt...
Xixo2010-10-07 02:12:31 // 42719
A függönyök egybe nyílnak, legalábbis GEORGE fotói alapján...
hl742010-10-07 01:16:38 // 42718
Nincs, de majd utánanézek. Ezt sem tudom már honnan van. :)
hl742010-10-07 01:15:33 // 42717
Szerintem egy 2 oldalról védett + fedett beálló jobb, mint a klasszikus garázs! Én azt építtetek a telken. Fűtött garázs meg egyenesen szar, télen leolvad a sós hólé, folyik mindenhová stb.
A.R.Peti2010-10-06 22:00:58 // 42716
Facelift 145-öshöz is tudsz ilyet?
Kareszka19842010-10-06 20:07:56 // 42715
ma nekikeztünk a garázs-projectnek. Garázs konkrétan van, első képen látszik is, de elég furcsán lehetet beállni a régi kocsimmal, pirivel meg meg se mertem próbálni. Ahol most föld látszódik, ott kert volt, az lesz kiöntve betonnal, így remélhetőleg könyebben rátudok fordulni a bejáratra és ki is fogok tudni tolatni onnan. Első körbe ez a bejárat készül el, második felvonásként pedig egy darabon majd ki kell ötni a falat a két garázs között, hogy az ajtót is ki tudjam majd nyitni...ladára lett méretezve anno na :D
Csabo222010-10-06 19:04:33 // 42714
csodaszép hangja van. láttam a másik topicban, de az efféle borzalmak max 10 másodperc után nálam ikszelődnek. már-már a felnőtt film kategóriáját súrolja sztem: nemgond végülis ha megnézi az ember csak rajta ne kapják :D
147jtd2010-10-06 18:41:40 // 42713
plusz a 2 függöny, és a 2 "C" oszlop lufi az 10 nem?
147jtd2010-10-06 18:40:20 // 42712
láttam én is:-(
nekem kellemetlen, kinek az agyfingása volt ez?
nekem kellemetlen, kinek az agyfingása volt ez?
Zsolti2010-10-06 18:23:21 // 42711
csak sikerült bekerülni a napiszarra
Alfa Romeo dal
Alfa Romeo dal
Csabo222010-10-06 17:16:49 // 42710
Egy szép vajszinű bőrbelső kéne még bele és nagyon csábító lenne. nekem legalábbis.
:Szájmon:QV:147:GT:2010-10-05 18:39:03 // 42709
húúúú de szééép atóóóóó!!! kiééééééé ez??????wuuuu de jóóó atóóó!!
Vegyéééétek meeeg!!!!! :DDDD
Vegyéééétek meeeg!!!!! :DDDD
147Smz2010-10-05 15:51:48 // 42708
Köszi. Átgondolom a dolgot még párezerszer :-)
Csabo222010-10-05 15:36:31 // 42707
1.56M-ért hirdeti a GTV-t. még tuti fent lesz 1 jó darabig. szal nagypályás döntés lenne ha affelé tendálnál az tény.
megnéztem a váci ezüst 147et amit belinkeltél és sztem az eleje annak oda volt csapva. bénán áll az utasoldali légzsák fedele és az idexbúrák is utángyártottnak tűnnek a lökháritóban. hiányzik a vonószem takaró
jópár odavágott 147es van a piacon. nem is gondoltam vna, mig el nem kezdtünk keresgélni kino147 barátomnak 1et
megnéztem a váci ezüst 147et amit belinkeltél és sztem az eleje annak oda volt csapva. bénán áll az utasoldali légzsák fedele és az idexbúrák is utángyártottnak tűnnek a lökháritóban. hiányzik a vonószem takaró
jópár odavágott 147es van a piacon. nem is gondoltam vna, mig el nem kezdtünk keresgélni kino147 barátomnak 1et
147Smz2010-10-05 15:30:44 // 42706
Avvocato gépét elékeim szerint nem tudnám megfizetni, bár a konkrét árcédulára nem emlékszem :-(
Szájmon autóját sajnos nem volt lehetőségem akkor megvenni, amikor 1,2 misiért hirdette. Pontosabban amíg a 145-ösömblő nem csinálok pénzt, semmit sem tudok vásárolni. Hamarosan felteszem adok-veszekbe, hátha vki lát benne fantáziát és megcsináltatná. Én át akartam belőle rakatni mindent egy szép karosszériás 145-be, de ilyen sincs már. Nem is értem, mert 3 éve amikor vettem az enyémet, még voltak jók. Igaz az enyém volt a legszebb már akkor is.
Szájmon autóját sajnos nem volt lehetőségem akkor megvenni, amikor 1,2 misiért hirdette. Pontosabban amíg a 145-ösömblő nem csinálok pénzt, semmit sem tudok vásárolni. Hamarosan felteszem adok-veszekbe, hátha vki lát benne fantáziát és megcsináltatná. Én át akartam belőle rakatni mindent egy szép karosszériás 145-be, de ilyen sincs már. Nem is értem, mert 3 éve amikor vettem az enyémet, még voltak jók. Igaz az enyém volt a legszebb már akkor is.
Csabo222010-10-05 15:27:42 // 42705
Az enyémben is 132k van. és bátran elvinném kompresszio mérésre is akár, vagy fékpadra. az a 2.0 is megjárta párszor angliát ahogy mondta Szájmon. karbantartott gépnél a 130k futástelj. nem sok sztem. lehet jobb állapotban van mint egy 80k-t futott amit nem gondoztak
Csabo222010-10-05 15:25:23 // 42704
Szájmon sokáig árulta a kék 2.0-ás 147-jét. mig be nem került a szalonba. én csak azt javaslom, h ha meg akarod tartani 1-2 évig a kocsit akkor inkább a 2.0-k felé kacsintgass. GTV pedig ahogy mondod itthon nincs. bár a piros avvoccato-féle V6 TB elég jónak tűnik, de azon kivül nincs csak pár lomkupac. amennyiben a piros szin tetszik neked, meg lehetne nézni
147Smz2010-10-05 15:22:12 // 42703
Amit elfelejtettem hozzátenni...
Szájmon gépét nézem most, bár 130 000 km-mel nem akartam eredetileg autót vásárolni.
Szájmon gépét nézem most, bár 130 000 km-mel nem akartam eredetileg autót vásárolni.
147Smz2010-10-05 15:19:50 // 42702
Nekem is gyanús a felszereltsége. Viszont az autóválasztás nem ilyen egyszerű az esetemben.
A biztosító pofátlanul kevés összeget adott, és a roncsot is ki kell árulnom. Így 1,5 millió a plafon. Ennyi pénzből jó GTV nincs, hiába jön be a V6TB nekem is :-( 145-ből jó állapotú nincs. Teddy QV-ja nekem nem tetszik, 145-ből csak az a felszereltségű és megjelenésű jön be, ami nekem is van. Értelemszerűen ennél gyengébbet nem szeretnék venni, 155 paci ide vagy oda. Ezért is sakkozom ilyen olcsó 147-esekkel a hasznaltauto-n...
De köszönöm a segítséget.
A biztosító pofátlanul kevés összeget adott, és a roncsot is ki kell árulnom. Így 1,5 millió a plafon. Ennyi pénzből jó GTV nincs, hiába jön be a V6TB nekem is :-( 145-ből jó állapotú nincs. Teddy QV-ja nekem nem tetszik, 145-ből csak az a felszereltségű és megjelenésű jön be, ami nekem is van. Értelemszerűen ennél gyengébbet nem szeretnék venni, 155 paci ide vagy oda. Ezért is sakkozom ilyen olcsó 147-esekkel a hasznaltauto-n...
De köszönöm a segítséget.
Csabo222010-10-05 15:11:35 // 42701
Ahogy nézem ez a darab erősen progression. mint ahogy azt már előttem leirták, tisztelt BMF-es kolléga :) alapkivitel magas áron.
ha jól rémlik pár hónapja a GTV-ket tűzted ki célpontként. sztem még a 120 lovas 147es is gyengécske. ha előre akarsz lépni, akkor legalább egy 2.0 147es kizárólag kézi váltóval, vagy a fekete 145ös QV /adok-veszekben/ a jobb választás. ha pedig inkább hobby autó ami kell, akkor GTV. nem kérdéses. de abból is csak V6.
A 147-tel egyedül a szegényes motorpaletta a baj. Ha lenne egy minimum 1.6 turbó /vagy 180 ló körüli szivó 2.0/ belőle akkor a mostani 147esemmel mennék nyugdijba. :)
én úgy gondolkodok, h az 1.6 TS is megeszik legalább 9 lityót városban. ahhoz még hozzájön a nehézkes parkolás és araszolgatás is. ésszerűbb sztem egy rotyogó nyáron, télen egy picike dizel, ha pedig élményre vágyik az ember akkor 200 ló fölötti GTV v hasonló
ha jól rémlik pár hónapja a GTV-ket tűzted ki célpontként. sztem még a 120 lovas 147es is gyengécske. ha előre akarsz lépni, akkor legalább egy 2.0 147es kizárólag kézi váltóval, vagy a fekete 145ös QV /adok-veszekben/ a jobb választás. ha pedig inkább hobby autó ami kell, akkor GTV. nem kérdéses. de abból is csak V6.
A 147-tel egyedül a szegényes motorpaletta a baj. Ha lenne egy minimum 1.6 turbó /vagy 180 ló körüli szivó 2.0/ belőle akkor a mostani 147esemmel mennék nyugdijba. :)
én úgy gondolkodok, h az 1.6 TS is megeszik legalább 9 lityót városban. ahhoz még hozzájön a nehézkes parkolás és araszolgatás is. ésszerűbb sztem egy rotyogó nyáron, télen egy picike dizel, ha pedig élményre vágyik az ember akkor 200 ló fölötti GTV v hasonló
hl742010-10-05 14:52:26 // 42700
Ha valakinek kell:
felraktam ide a régi 147-es katalógust a felszereltségekkel, pdf formátumban:
http://data.hu/get/3043132/147.pdf.html
felraktam ide a régi 147-es katalógust a felszereltségekkel, pdf formátumban:
http://data.hu/get/3043132/147.pdf.html
Gyöki2010-10-05 14:48:59 // 42699
Az enyém nem érdekel? A blogom vannak az infók róla.
Xixo2010-10-05 13:59:45 // 42698
Az első szériában biztos nincs. Talán a fészliftel, de nem hiszem...
147Smz2010-10-05 13:56:58 // 42697
Térdlégzsák nincs ezekben?
Xixo2010-10-05 13:46:50 // 42696
Elvileg egyikben sincs 10 lufi... 2 elöl, 2 az ülésekben és 2 oldalt az ablak felett...
Xixo2010-10-05 13:45:18 // 42695
Ezek ilyen jól tartják még az árukat?
A kék szerintem felejtős, drága is, meg azért elgondolkoztató, hogy miért van benne az a műanyag kormány!? Nem is az ára miatt, hanem mert talán törve volt?!? Persze ez nem biztos, de én nem szeretem az ilyet... :)
A kék szerintem felejtős, drága is, meg azért elgondolkoztató, hogy miért van benne az a műanyag kormány!? Nem is az ára miatt, hanem mert talán törve volt?!? Persze ez nem biztos, de én nem szeretem az ilyet... :)
Gegee2010-10-05 13:44:19 // 42694
Kényelmesebbnek kényelmesebb ezt aláírom. :) Mondjuk még soha nem éreztem úgy, h szenvedés állítgatni a vacakot.
Haro2010-10-05 12:47:51 // 42693
Egyszerűen csak ki volt kopva,azért tudtad könnyen eltekergetni.
Haro2010-10-05 12:47:06 // 42692
A digit jobb!!!!!!!!!! De ez csak az én véleményem! A digites 47-ben januárban beállítottam 20-21 fokra és aztán hozzá se kellett nyúlnom..... ezzel a vacakkal meg szenvedek,tekergetni,állítgatni,ezért is van a közeljövőben a digitklima projetct betervezve.
Kareszka19842010-10-05 10:52:50 // 42691
szípen világít sütítben :D
Gegee2010-10-05 10:39:37 // 42690
Jaa.. csak a panel lesz átalakítva? :) Értem. :) Világos.
Kareszka19842010-10-05 10:37:03 // 42689
digiklíma panelje "jól mutat waze" :D
Gegee2010-10-05 10:28:42 // 42688
Vagy ahogy újra olvasom, Te kicsit ellentmondásba keveredtél. :) Manuális jobb, ezért is alakítjuk át a manuálist digitre. Hmmm.?? :)))
HoZee2010-10-05 10:28:39 // 42687
Hogy őszinte legyek, én is csak szívok a digit klímával. :P Anno manuálisat tök jól be tudtam állítani minden kocsiban, de ez valahogy nem az igazi. Hűteni f@szán lehet, de fűtésnél rohadt sokat kell játszani, hogy jó legyen... Arról nem is beszélve, hogy annyira érzékeny, hogy néha véletlenül a térdemmel eltekerem... :/ Előző tulaj tejgumival tuningolta meg, akkor nehezebb volt tekerni, de én hülye meg kiszedtem, azt hittem szemét. Gondolom azóta még érzékenyebb lett mint a tejgumi előtt volt... :)
Gegee2010-10-05 10:25:07 // 42686
Nekem is volt digit klímám. Csak én nem mertem azt így leírni, h jobb.. :DDD én is jobban preferálom a manualt. :))
Haro2010-10-05 10:19:55 // 42685
Szerintem a manuális jobb,nekem mindkettő volt és ezért is alakítjuk át most a manuális digitre.
Kareszka19842010-10-05 09:24:28 // 42684
általában kánikulában betekerem tökig balra és kész :D
Gegee2010-10-05 09:21:05 // 42683
Nem nagyon kell mit megszokni..:) Nem sok különbség van a kettő között. :)) Manuálissal is lehet tartani egy bizonyos hőfokot, ami neked tetszik. Sőt! :) Csak tudni kell vele játszani. ;)
Online tag
0
Vendég0
651