Fórum >> Típusok >> 155

Robiik2010-09-01 23:28:08 // 104402
a mutató vay úgy általában a hőfoka? :) az igaz hogy nem hajtom szinte semennyire, nincs is sehol hely... néha néha kicsit megszédül pár mutató, attól nem ilyedek meg, a benzinszint meg az olajhőfok szokott szédelegni ide-oda.
Marklar1552010-09-01 23:25:45 // 104401
Be van lassúlva:)
süsnye2010-09-01 23:25:37 // 104400
nem akarok beleugatni, de sejted, h miből áll egy szívó motor turbósítása? :)
miért nem rakod inkább rendbe a V6ot? sokkal olcsóbban megúsznád ;)
Robiik2010-09-01 23:25:23 // 104399
ti biztos tudjátok, hogy hogyan kell kivarázsolni a fejegységet a 155ből. most éppen félig bekapcsolva van, ha leveszem a gyújtást akkor is...
Marklar1552010-09-01 23:24:59 // 104398
Jahhh:)
Nemrég épp ilyesmit láttam a TV-ben is. Az az, azt taglalták, hogy az ember ugyan annyi kalóriát éget el ugyan azon a távon, ha gyalogol, fut, kocog...
Csak az idő...:)
Robiik2010-09-01 23:23:36 // 104397
igen kb egy óra után bemozdul, akkor is csak éppenhogy...
süsnye2010-09-01 23:23:05 // 104396
ha városban mész és keveset, akkor nem fog annyira bemelegedni... menj ki attópályára, s pörgesd meg ;)
Marklar1552010-09-01 23:22:25 // 104395
Sokmínden kell azért a turbohoz.
Egyszerübb az eleve urbost.
Vagy Novitec kompresszoros 3,2 -t bele:)))
Fairlane2010-09-01 23:21:51 // 104394
Max attól strapabíróbb, hogy kevésbé kell erőlködnie ugyanazon tempóhoz....
Marklar1552010-09-01 23:21:06 // 104393
A színthez szeríntem nem sok köze van. Nálam azért itt Pesten is bemozdúl az. Dugóban meg pláne:)
Robiik2010-09-01 23:17:40 // 104392
Én írtam az olajőfokot. nálam nem nagyon szokott így állni :) igyaz nagyrészt városban használom és sok km-t sem megyek. Lehet attól is, hogy az olajszint max fölött van ?
afri2010-09-01 23:17:39 // 104391
1. igen, a kilométeróra télleg gáz!

2. de elvileg a 2.5ös moci strapabíróbb alkatrészekből van, mint pl. egy 1.8 TS!!! nem??
egy kisebb turbót lehet elbírna!! .-)
de jobb megoldáslenne a 2.0 V6 Tb!! ;-))
afri2010-09-01 23:15:44 // 104389
akkor nézz utánna lécci!
viszem tréleren a fekete 155-öt, hozom a 164-est!! ;-)
Marklar1552010-09-01 23:06:34 // 104388
A kilóméter órát megcsinálhatná:)
Már ügye többszőr is ki lett tárgyalva.Csak úgy nem lehet turbósítani...
Marklar1552010-09-01 23:04:34 // 104387
Érden volt egy első generációs 164 es 130e-ért...
Amúgy hibátlan kasztnival...
afri2010-09-01 23:02:18 // 104385
Alfa 155 a 164-es V6TB motorral szerelve! nem rossz!! :-))


vagy esetleg turbósítani a jelen mocit?? : 2.5 V6 turbo
:-)
afri2010-09-01 22:43:59 // 104384
csak most a piacon sajnos nemnagyon találni óccsó V6 TB-ét!
külföldiában lenne 230ért!! :-((
Inter156 (il mascalzone)2010-09-01 22:34:46 // 104383
Köszi! Meg mutathatnád most azt a felnit! :)))
Marklar1552010-09-01 22:33:01 // 104382
Az egy pár gólyaláb+ csonkálványok+ nyergek, tárcsák egyben 40e ft.
Előjegyzésben:)
Valamint téli keréknek ideális, gyári (szeríntem csúfi) tojástartós 15" os aluk 25e/4db.
Az egyik kicsit nyűgös, de épp kigőrgőztettem...

Amúgy a másik szett ilyennel tervezem tovább árúlni a bicolort.
Marklar1552010-09-01 22:29:21 // 104381
Nohh még:
Pénteken hozom el a 2,5TD-t.
Teljessen ŰK, napi használatban volt.
Úgy áll a projekt,hogy megmarad ennek is a kasztnija.
Hátsó futóműve...
Csak a 2,5TD specifikus cumók kerűlnek ki belölle.
Szóval, ha valakinek kell komplett 2,5 TD cucc: motor mindenestől, váltóval 1/2 tengelyekkel, gázpedállal,akkor megbeszélt időben XVIII. kerületi átvétellel egyben 100e ft ért vihető....
afri2010-09-01 22:28:37 // 104380
ez lenne az???
szééép .. :-)
Marklar1552010-09-01 22:24:16 // 104379
Részvéth...
Meg a "Népautóhoz" is:)))
Marklar1552010-09-01 22:23:33 // 104378
A fekete szélesről tényleg beszélhetnénk mostanában:)
Marklar1552010-09-01 22:22:43 // 104377
Most még nem olyan ami szép.
Eladta egy alfás:( Srácnak. Az nem fizette ki és kicsit megegyengette. Most javítás alatt, mert fizetett a biztosító. Valami 800e az ára, de komoly KP-s embernél biztos alkuképes. Ritka-ritka, de nem mai csirke:)
Inter156 (il mascalzone)2010-09-01 22:20:22 // 104376
Eladtuk a 155-ösünket,ma fizették ki. Érzékeny búcsút vettünk tőle......szerettük ! :)))
Marklar1552010-09-01 22:17:59 // 104375
Van már ilyen:)
Meg ügye 3,0 24V is
Meg ügye 3,6 12V is:)
afri2010-09-01 22:14:58 // 104374
vagy még az jutott eszembe, hogy maradna az enyimé, csak kapna egy 164-es V6 Tb mocit!!
ez kivitelezhető lenne szerintetek??? végülis ez lenne a legjobb megoldás!! :-))
afri2010-09-01 22:13:11 // 104373
komolyan???

KÉPEEET róóóla!!!! .. azonnal !!
:-D
Marklar1552010-09-01 22:06:22 // 104372
Szép:))
Jahh, valaki "reklamálta", hogy nem megy fel az olaj hőmérséklete...
Nem kell 160-al tiporni, hogy mutasson valami:)
Marklar1552010-09-01 22:03:57 // 104371
A csigusz a kedvedért lett felrakva:)
Volt vizi csigusz is, csak nem lett túl jó a kép:)

Mínden féle álatkával kapcsolatot teremtek:)
Ha vesz alkatrészt, ha nem...:)
Marklar1552010-09-01 21:57:03 // 104370
Regisztrálni, forgalomba helyezni...
Vagy venni egy donor feketét és...:)
Azzl amúgy mi van?
Ha a bódé egyben van, akkor tudnék rá vevőt...:)
Fel is hívhatnál, ha eladó, mert épp a hétvégén menne a haver bódénézőbe...
Marklar1552010-09-01 21:54:22 // 104369
Haveré eladó...:)
afri2010-09-01 21:10:56 // 104367
jaja!
maraggyunk' csak a gyári beállításoknál .. ;-) nincs fúrás-faragás!! :-))
afri2010-09-01 21:09:55 // 104366
uhh ... nem semmi teljesítmény!!!! gratula!!! :-)
és még ugyanennyi kilométert hozzá!!
szasza9112010-09-01 21:07:19 // 104365
jaja, 300e. ebből 29e az enyém. előtte 110e-t a keresztapám tett bele. azelőtt meg vmi digó gyereké volt. 160e-ig még eredetinek látszó szervízkönyve is van... :)
272e-nél megadta magát a főtengelycsapágy. szétszedtük, cseréltük amit kellett, meg még amire volt keret, összeraktuk és megy. Forza la 155!
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-01 20:59:03 // 104364
Gratula! Nem semmi mutatvány. Ha jól látom, 300.000-re ugrott át.
szasza9112010-09-01 20:54:08 // 104363
ezt meg kell osztanom veletek:
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-01 20:53:26 // 104362
Ismét:



Igaz, hogy csak a 16V szívó Zagatoban volt automata, de azért fura.
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-01 20:48:49 // 104361
Szép a Zagato, de volt belőle ilyen is:

RoliQ42010-09-01 20:47:00 // 104360
ráadásul ha a 160at piszkálod meg annyira mint az enyém... kétlem hogy megbízhatóbb lenne:)
Imyx2010-09-01 20:42:20 // 104359
Takarítsd ki a LMM-t. Ha ez nem jön be, utána motordiagnosztika.
TSiga ( I am the TSIG)2010-09-01 20:40:48 // 104358
Az egészben a csigusz a lényeg... :-))

Az egy dolog, hogy "nem tértél meg", de a tehenekkel próbáltál kapcsolatot teremteni? Hátha eladsz nekik egy-két-sok alkatrészt...
afri2010-09-01 20:39:25 // 104357
ma felhívott egy fószer a V6 iránt, az ára érdekelte! vak ez vagy miii?! hát fel van tüntetve! ekkora idiótát!! :-)) ... aztán gyorsan le is rakta!! :-DD
:-/
Thomika2010-09-01 20:38:28 // 104356
Hali!

Mikor pucoltál utoljára sport légszűrőt?? Komoly problémát okozhat,ha nem kap levegőt a kocsi..
afri2010-09-01 20:36:44 // 104355
amúgy elgondolkodtattttál!! :-)
ha a régebben belinkelt fekete széleskasztnis 1.8asba tetenék egy turbós mocit, az kijönne kábé annyiból, mint egy normál 155! hiszen az a kasztni rozsdamentes, törve se volt még, nagyon jó állapotú, még a beltere is irigylésre méltó!
csak azzal az a baj, hogy forgalomba is kéne helyezni vhogy, mert hát német papiros!! :-(
vhogy meg lehetne az ilyet bugázni??
afri2010-09-01 20:33:10 // 104354
a 160 LE már nem annyira izgat!! :-DDDD
akkor már inkább egy olyat, mint ami Rolibabának van!! ;-)
érdekes, hogy mostanság dedra hf sincs hirdetve, pedig jó fél éve még volt egy jónak tűnő szép összkerekes!!
süsnye2010-09-01 20:28:56 // 104353
vagy ntc? :))
szal lehet még a motor hőfokjeladó a termosztátban, de akár lambda szonda is...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak