sprint832010-10-12 14:16:38 // 105802
Nekem ugyan nem volt széthúzva a motor, de szinte minden le volt véve róla. Csak a hf.-ek maradtak a blokkon meg a dugók benne. Ugyan ez a jelenség volt mikor összeraktam, 2000-es alapjárat, injektor lámpa világított. De egy 10 km után minden helyre állt olyanra mint volt.
szasza9112010-10-12 13:56:12 // 105801
a kopogas erzekelöt meg nem sikerült visszatennem, ott log a toronycsapagy mellett felkabelkötegelözve.
a dzsuva meg szerintem megallt az üa szüröben, most csereltem nemreg es alig lehetett atfujni rajta. meg ehhez azert tul regota nyomom az alkoholt.
vajon az helyes elmelet, hogy hianyzik a co a lambda szondanak es ezert felnyomja maxra a befecskedezi mennyiseget? fogalmam sincs
a dzsuva meg szerintem megallt az üa szüröben, most csereltem nemreg es alig lehetett atfujni rajta. meg ehhez azert tul regota nyomom az alkoholt.
vajon az helyes elmelet, hogy hianyzik a co a lambda szondanak es ezert felnyomja maxra a befecskedezi mennyiseget? fogalmam sincs
SD2010-10-12 13:42:13 // 105800
Lehet a szonda szólt bele addigra, más üzemanyag más paraméterek, van benne valami kopogás érzékelő is tán, meg hő szenzorok, az is lehet.
De az is lehet addigra ment ki a dzsuva az injektorokból amit leoldott a szer.
De az is lehet addigra ment ki a dzsuva az injektorokból amit leoldott a szer.
szasza9112010-10-12 13:37:53 // 105799
Urak, itt a nagy biztositozas közepette lenne egy technikai kerdesem:
mi tud a 155 motorvezerlöje "megtanulni", milyen ertekek alapjan, mit szabalyoz?
a konkret eseteim:
1. meg tavaly szet lett szedve a motor, csapagysorcsere mindenhol, dugattyuk stb. összerakas utan 1600-1800 volt az alapjarat, mire a hozzaertö cimboram csak annyit mondott varjak par napot, mig a computer megszokja az uj motort. vartam, igaza lett, beallt 7-800ra.
2. szoktam bioetanolozni. tegnap egy hosszabb ut elött felnyomtam 70%-ig. stabil alapjarat, de az elsö 150km-en nagyon hatarozott teljesitmenycsökkenes (elötte kb 40%-kal jartam). utana erezem, hogy normalisodik. tuti nem csak megszoktam, hanem jobb lett.
miert?
mi tud a 155 motorvezerlöje "megtanulni", milyen ertekek alapjan, mit szabalyoz?
a konkret eseteim:
1. meg tavaly szet lett szedve a motor, csapagysorcsere mindenhol, dugattyuk stb. összerakas utan 1600-1800 volt az alapjarat, mire a hozzaertö cimboram csak annyit mondott varjak par napot, mig a computer megszokja az uj motort. vartam, igaza lett, beallt 7-800ra.
2. szoktam bioetanolozni. tegnap egy hosszabb ut elött felnyomtam 70%-ig. stabil alapjarat, de az elsö 150km-en nagyon hatarozott teljesitmenycsökkenes (elötte kb 40%-kal jartam). utana erezem, hogy normalisodik. tuti nem csak megszoktam, hanem jobb lett.
miert?
SD2010-10-12 13:32:25 // 105798
Csudi jó... miért érzem hogy ebből nem én járok majd jól:D
BL2010-10-12 13:08:24 // 105797
Nekem a Generalinál (a jelenlegi biztosítóm) a most online kitöltött díjszámolás 46e Ft-ot adott ki 1995 ccm motorral, 58e Ft-ot pedig 2005 ccm motorral. Ez +25%, de más biztosítónál ez lehet több vagy kevesebb is, legalább 20-30 különböző érték alapján számolják ki a biztosítást, ráadásul az új árak még nincsenek a rendszerben tehát ráérünk azok meghirdetése után gondolkodni a váltáson.
SD2010-10-12 12:22:54 // 105796
csak azt nem értem milyen alapon emelkedik mondjuk ugyan annál a biztoítónál 70k-ról 120k-ra a biztosításom egyik évről a másikra???
Meggondolták magukat?
Akkor be voltak fosva jaj válság, mind meghalunk... most meg beszednék az elmarad extraprofitot?
Vagy jön ez a kategória átalakítás, elfér egy kis plusz haszon is, úgy is mindenki emel, akkor legalább járjanak már jól...
Itt nem párezer forintról van szó...
A puntó és a piroska biztosítása annyi most mint jövőre lenne csak a piros... ezt nem hiszem el...
Meggondolták magukat?
Akkor be voltak fosva jaj válság, mind meghalunk... most meg beszednék az elmarad extraprofitot?
Vagy jön ez a kategória átalakítás, elfér egy kis plusz haszon is, úgy is mindenki emel, akkor legalább járjanak már jól...
Itt nem párezer forintról van szó...
A puntó és a piroska biztosítása annyi most mint jövőre lenne csak a piros... ezt nem hiszem el...
süsnye2010-10-12 11:17:03 // 105795
a biztosítóknak nem a KGFB az üzlet, hanem a casco. ;)
süsnye2010-10-12 11:15:19 // 105794
"Sokan jártak 120-as Skodákkal. Az meg ugye 1152 ccm-es"
ilyen szempontból nem lehe mindenki kedvére tenni, mindig lesz olyan motor, aminek az adott paramétere kicsivel a kategória határ fölé esik..
ilyen szempontból nem lehe mindenki kedvére tenni, mindig lesz olyan motor, aminek az adott paramétere kicsivel a kategória határ fölé esik..
BL2010-10-12 11:09:29 // 105793
Magyar kesergő szendvicset reggeliztél ? :P
A 4 millió autót érintő biztosítási hiszti kétlem hogy megszűnne, idén is várható az online és offline médiában is az új szabályok és ajánlatok hirdetése.
Az összehasonlítást továbbra is pár perc alatt el tudod végezni a biztosítási alkusz oldalakon.
A kizárólag évvégi váltás feloldása meg majd meglátjuk mit hoz, az biztos hogy hosszútávon a biztosítóknak eloszlik a váltási papírmunka egész évre.
A 4 millió autót érintő biztosítási hiszti kétlem hogy megszűnne, idén is várható az online és offline médiában is az új szabályok és ajánlatok hirdetése.
Az összehasonlítást továbbra is pár perc alatt el tudod végezni a biztosítási alkusz oldalakon.
A kizárólag évvégi váltás feloldása meg majd meglátjuk mit hoz, az biztos hogy hosszútávon a biztosítóknak eloszlik a váltási papírmunka egész évre.
SD2010-10-12 10:19:42 // 105792
De sajnos én már amikor beszüntették az évenkénti biztosító váltási hisztit is arra gyanakodtam hogy ezt azért csinálták hogy ne lehessen összehasonlítani a biztosítókat olyan könnyen, és ne legyen felhívva az emberek figyelme a biztosító váltás lehetőségére....
Ezek után ha mindenki csendben emel egy jó kis összeget, nem is nagyon lehet mit csinálni...
Ezek után ha mindenki csendben emel egy jó kis összeget, nem is nagyon lehet mit csinálni...
SD2010-10-12 10:09:28 // 105791
Na most ez alapján a 155 kultikus modell:) Mert több országban rajongó klubbja van:)
Abarth2010-10-12 08:53:00 // 105790
Nem olyan rózsás a helyzet :(
A 25 évnél fiatalabb ``hobbi`` járművek továbbra is biztosíthatóak. A 2005-ös év tapasztalatai alapján bebizonyosodott, hogy nem csak a veterán, vagy veterán korú járművek, hanem a hobbi és különleges jellegű járművek is alacsony kockázati besorolással biztosíthatóak.
Továbbra is feltétel az autós egyesületi tagság.
KKGF KATEGÓRIÁK MEGHATÁROZÁSA A 2006/2007-ES ÉVBEN
HOBBI (0-25 ÉVIG)
Minden olyan jármű, amit 1982. január 1.-jét követően gyártottak és megfelel az alábbi feltételek valamelyikének:
a) Minden olyan jármű, amely nem sorozatgyártás terméke. Egyedi gyártású, vagy egyedileg átalakított, tervdokumentáció alapján. (Buggy, Cabriolet, lakóbusz stb.)
b) Minden olyan sorozatgyártású jármű, amelyet egyediesített, jelentősen átalakított formában használnak és jelentős tulajdonosi ráfordított munkát, tartalmaz (egyedi karosszéria, fényezés, kárpitozás, technikai tuning) és használata alkalomszerű, vagy szezonális.
c) Limitált széria, számozott kivitelben. Nagyszériás modellek cabriolet, vagy egyéb prémium változata. (Pl.: Golf GTI, Renault 5 GT Turbo, stb.)
d) Kultikus modell, amelynek részletes nosztalgia vagy hobbi szakirodalma, több országban regisztrált márkaklubja, vagy rajongó klubja van. (VW Beetle, Golf, Mini, Citroen 2 CV/Kacsa/, Renault 4, Opel Manta, VW Transporter Westfalia, stb.)
(A hobbi járművekre kedvezményes biztosítás kötésének feltétele, hogy a kedvezményezett napi normál használatú járműve is az Allianz állományába kerül aktuális B/M besorolása szerint. Esetenként a biztosító e feltétel alkalmazásától eltekinthet.)
A 25 évnél fiatalabb ``hobbi`` járművek továbbra is biztosíthatóak. A 2005-ös év tapasztalatai alapján bebizonyosodott, hogy nem csak a veterán, vagy veterán korú járművek, hanem a hobbi és különleges jellegű járművek is alacsony kockázati besorolással biztosíthatóak.
Továbbra is feltétel az autós egyesületi tagság.
KKGF KATEGÓRIÁK MEGHATÁROZÁSA A 2006/2007-ES ÉVBEN
HOBBI (0-25 ÉVIG)
Minden olyan jármű, amit 1982. január 1.-jét követően gyártottak és megfelel az alábbi feltételek valamelyikének:
a) Minden olyan jármű, amely nem sorozatgyártás terméke. Egyedi gyártású, vagy egyedileg átalakított, tervdokumentáció alapján. (Buggy, Cabriolet, lakóbusz stb.)
b) Minden olyan sorozatgyártású jármű, amelyet egyediesített, jelentősen átalakított formában használnak és jelentős tulajdonosi ráfordított munkát, tartalmaz (egyedi karosszéria, fényezés, kárpitozás, technikai tuning) és használata alkalomszerű, vagy szezonális.
c) Limitált széria, számozott kivitelben. Nagyszériás modellek cabriolet, vagy egyéb prémium változata. (Pl.: Golf GTI, Renault 5 GT Turbo, stb.)
d) Kultikus modell, amelynek részletes nosztalgia vagy hobbi szakirodalma, több országban regisztrált márkaklubja, vagy rajongó klubja van. (VW Beetle, Golf, Mini, Citroen 2 CV/Kacsa/, Renault 4, Opel Manta, VW Transporter Westfalia, stb.)
(A hobbi járművekre kedvezményes biztosítás kötésének feltétele, hogy a kedvezményezett napi normál használatú járműve is az Allianz állományába kerül aktuális B/M besorolása szerint. Esetenként a biztosító e feltétel alkalmazásától eltekinthet.)
Abarth2010-10-12 08:51:16 // 105789
Szerencsés vagy, hogy csak annyit én 20at az 1.8ra :(
Nekem is ez volt a lényeg, hogy ketyegjen a sajátom, hülyék voltunk, volt egy 86os samurai-unk 1300ccm 65le azután még A0ban is kispénzt kellett volna csengetni azt kellett volna a nevemre iratni :(
Nekem is ez volt a lényeg, hogy ketyegjen a sajátom, hülyék voltunk, volt egy 86os samurai-unk 1300ccm 65le azután még A0ban is kispénzt kellett volna csengetni azt kellett volna a nevemre iratni :(
Abarth2010-10-12 08:48:46 // 105788
Nem lenne rossz ötlet, de hobby biztosítással, csak megadott km-t mehetsz évente én úgy tudom....... :( Ha lenne évi 20ekm akkor mennék és kötném :D
afri2010-10-12 08:44:32 // 105787
hmm ... ezt a hobbi biztosítást lehet meg kéne próbálni (?).
amugy én 10 ezret fizetek a V6ra , még csak B1 ben tartok!
előtte lévő kocsijaimat mindig faterom nevére írattuk! de hát eccer muszéj elkezdeni a sajátomét is!!
amugy én 10 ezret fizetek a V6ra , még csak B1 ben tartok!
előtte lévő kocsijaimat mindig faterom nevére írattuk! de hát eccer muszéj elkezdeni a sajátomét is!!
Longman2010-10-11 21:51:36 // 105786
Jó ez a hobby biztosítás, csak vmi klubtagnak kell lenni ugye?
sprint832010-10-11 21:49:14 // 105785
Az nem rossz, nekem a 155 A0-ból indult a Sprint miatt és a legjobb ajánlat 70K/év lett volna. De elintéztem erre is a hobby autó biztosítást így, 22K/év lett belőle. A Sprintnek meg szerény 10K/év. Mind kettő az Allianznál.
Longman2010-10-11 21:39:53 // 105784
Én jelenleg B1-ben az Allianznál 12.000-et fizetek / negyedév.
Előtte 21.000 volt egy évig..
Előtte 21.000 volt egy évig..
RoliQ42010-10-11 20:09:46 // 105783
régi szerint számol... szerintem!
Egyébként két dolog lehet .... biztosítók majd versenyeznek egymással! Viszont ha díjemelés a lényeg... akkor simán elképzelhető hogy ezek ezt egymást közt megbeszélik, hogy mindenkinek jó legyen és árat emelnek! Én csak azért utálom ezt a dolgot, mert KÖTELEZŐ biztosítás, igazából nincs választásom, ha kétszeresére emelik akkor is meg kell kötnöm! Bezzeg ha összecsukják az autóm akkor meg kiszúrják szemem valami apróval! Ez mondjuk mindig is így volt, de ettől még nem jó!
Egyébként két dolog lehet .... biztosítók majd versenyeznek egymással! Viszont ha díjemelés a lényeg... akkor simán elképzelhető hogy ezek ezt egymást közt megbeszélik, hogy mindenkinek jó legyen és árat emelnek! Én csak azért utálom ezt a dolgot, mert KÖTELEZŐ biztosítás, igazából nincs választásom, ha kétszeresére emelik akkor is meg kell kötnöm! Bezzeg ha összecsukják az autóm akkor meg kiszúrják szemem valami apróval! Ez mondjuk mindig is így volt, de ettől még nem jó!
TSiga ( I am the TSIG)2010-10-11 19:47:06 // 105782
Kinéztem a biztosításomat: Mivel az autónak atyám az üzembentartója és anyám, ezért
a 10519 felment 11752-re. Ez egy normál emelésnek felel meg.
De akkor is szemét dolognak tartom, hogy 101 kW-nál van az ugrás.
Régen volt ez az 1150 ccm-es határral. Sokan jártak 120-as Skodákkal. Az meg ugye 1152 ccm-es..
A vámnál is volt ugrás: 1800 ccm-nél volt hatalmas váltás. Atyám kedvenc Nissan 200 SX-e meg 1808 ccm...
a 10519 felment 11752-re. Ez egy normál emelésnek felel meg.
De akkor is szemét dolognak tartom, hogy 101 kW-nál van az ugrás.
Régen volt ez az 1150 ccm-es határral. Sokan jártak 120-as Skodákkal. Az meg ugye 1152 ccm-es..
A vámnál is volt ugrás: 1800 ccm-nél volt hatalmas váltás. Atyám kedvenc Nissan 200 SX-e meg 1808 ccm...
sprint832010-10-11 19:24:40 // 105781
Te mennyit fizetsz a V6ra?
afri2010-10-11 18:29:57 // 105780
afri2010-10-11 18:23:41 // 105779
szééééépek vagytok ... ;-))
afri2010-10-11 18:23:14 // 105778
nekem teccik!! ;-)
kis anyagi ráfordítással, lehet belőle egy zsír gép!! a szine megintcsak jó!!
kis anyagi ráfordítással, lehet belőle egy zsír gép!! a szine megintcsak jó!!
afri2010-10-11 18:07:49 // 105777
így van! én maradok ... bibibíííí!! :-))
SD2010-10-11 16:54:49 // 105776
És akkor még nem tudom hogy ez most már az új szerint számol-e vagy a régi szerint.....
SD2010-10-11 16:37:42 // 105775
Egy másik ilyen csoda kalkulátorban is megnéztem ott is 80-90e ft jött ki..
SD2010-10-11 16:29:55 // 105774
Nekem most találomra beírtam az adatokat mintha most kötnék biztosítást....
és 20-40e ft különbség jött ki..... úgy hogy az ilyen noname egyesület meg ilyenek azzal lenne 86, egy leg fikább biztosítóval mág már 119... kétszerese???? megvannak ezek barmulva????
Ehez jön még hogy már nem lesz biztosító váltásos hiszti.... tehát igazából nem versenyeznek a biztosítók... minden esetre ha bepróbálkozik nálam a jelenlegi biztosítóm hogy egyik évről a másikra 2x-ére emeli a díjat az tuti hogy télre kivonatom forgalomból tavaszig meg kitalálom mi legyen....
Nevetséges....
és 20-40e ft különbség jött ki..... úgy hogy az ilyen noname egyesület meg ilyenek azzal lenne 86, egy leg fikább biztosítóval mág már 119... kétszerese???? megvannak ezek barmulva????
Ehez jön még hogy már nem lesz biztosító váltásos hiszti.... tehát igazából nem versenyeznek a biztosítók... minden esetre ha bepróbálkozik nálam a jelenlegi biztosítóm hogy egyik évről a másikra 2x-ére emeli a díjat az tuti hogy télre kivonatom forgalomból tavaszig meg kitalálom mi legyen....
Nevetséges....
Robiik2010-10-11 16:24:48 // 105773
egyébként erről valami nagyokos úgy nyilatkozott, hogy mivel árverseny van, a bizonytalan alá ígérnek be a biztosítók, ezért akár nagyon is lemehet a díja a bizosításoknak. Persze ha kategóriát lép az autó akkor már nem ilyen rózsás a helyzet. nagyon kiváncsi vagyok hogy fog kinézni az árképzés. tovább szépíti a dolgot, hogy mivel idén vettem az autót ezért nem tudok váltani, nem év végén lesz a forduló...
SD2010-10-11 16:20:25 // 105772
Nem véletlenül szórják a 2.0 146-okat:( Nézzétek meg teli az adokveszek... 2.0 16V-vel
Robiik2010-10-11 16:08:49 // 105771
ezek szerint a 110kw-os 2.0-ra annyit fogok fizetni, mintha eddig 3000esem lett volna??
így sem kevés, de lehet hogy fájni fog :(
így sem kevés, de lehet hogy fájni fog :(
Buksi2010-10-11 15:48:11 // 105770
Szééép, mondhatom! :-DDD
Na mindjárt bekukkantok! :-)
Na mindjárt bekukkantok! :-)
SD2010-10-11 15:48:04 // 105769
Ez a Bonus malus is egy parasztvakítás, 5 éve van meg a piroska... egyszer át kellett íratnom a cégautó adó miatt a nevemre, 5 éve A0-ban vagyok...
De pl: muteromék Bonus 117ezer-hatszázmilliója elveszett mert féléven belül nem jelezték hogy egy másik autóra írnák át... Ez az autó ami szintén átkerült már B7-be azóta, egyszer majdnem elvesztette az összes bónuszt mert a bank nem utalta a biztosítást és a biztosító felbontotta a szerződést....
Röhej...
Osztrákiában ha van 5 izomautód, meg egy mutyukid, akkor fizeted a biztosítást, az 6 autóból a leg kockázatosabb után, és elég hozzá egy db. rendszám amit arra az autóra raksz amivel éppen menni akarsz... Én ha hétvégén kiállok a garázsból ugyan annyit fizetek mint ha mindennap erőszakos pizzafutárként nyomulnék a városban....
De pl: muteromék Bonus 117ezer-hatszázmilliója elveszett mert féléven belül nem jelezték hogy egy másik autóra írnák át... Ez az autó ami szintén átkerült már B7-be azóta, egyszer majdnem elvesztette az összes bónuszt mert a bank nem utalta a biztosítást és a biztosító felbontotta a szerződést....
Röhej...
Osztrákiában ha van 5 izomautód, meg egy mutyukid, akkor fizeted a biztosítást, az 6 autóból a leg kockázatosabb után, és elég hozzá egy db. rendszám amit arra az autóra raksz amivel éppen menni akarsz... Én ha hétvégén kiállok a garázsból ugyan annyit fizetek mint ha mindennap erőszakos pizzafutárként nyomulnék a városban....
Thomika2010-10-11 15:41:32 // 105768
Igazából én a kw leosztásokat nem értem. Tény,hogy korban nem fognak különbséget tenni (sajnos) anno a 2.0 Opel omega 115Le volt, míg az én TS-em 141Le... a 3.0 régi autók 160-190Le-sek voltak, ma meg simán 210-250LE Viszont jön a kérdés, melyik a biztonságosabb és kik járnak vele?! Úgy kéne csinálni mnit a bátyáméknál Kanadában, személyre szóljon a biztosítás. Mind1 milyen kocsit vezetsz, Te felesz mindenért személyesen! Kortól és a jogsi dátumától és kb levezetett km-től függ a biztosításod díja!
Thomika2010-10-11 15:33:06 // 105767
Pont ezért fogják jövőre megváltoztatni a bonus-malus rendszert. Fel fogja váltani egy normálisabb, nyugaton működő számítási rendszer. A részleteket még nekünk is most fogják oktatni...
Abarth2010-10-11 15:15:38 // 105766
Tiszta szemétség, első autó ami a nevemen van, most leszek B1-be örülnék, hogy vidékiként is 20at fizetve csökkenne picit, erre ugrok az öreg autóval majdnem a legmagasabb kategóriába.......
Az is nevetséges, hogy hülyén növekednek a kategóriák is:
0-850 0-37 -> Hány olyan autótípus lehet ami ebbe a kategóriába esik??? trabant kispolák wartburg, meg a 900as cinqucento?
851-1.150 38-50 ->igazán bő kategória 400ccm
1.151-1.500 51-70 ->szintúgy
1.501-2.000 71-100 -> ez talán a legkorrektebb
2.001-3.000 101-180 ->1000 ccm, eddig 10 30kwokat emelkedett itt miért is 70et??
3.000 felett 180 felett -> aki ide tartozik az ált tisztában volt vele eddig is....
De viszont most éri meg 300D mercit venni, meg tulajnak lenni a legmagasabb kategóriából pottyannak az 1.2-1.6ba a megveszekedett 90le-vel :D
Az is nevetséges, hogy hülyén növekednek a kategóriák is:
0-850 0-37 -> Hány olyan autótípus lehet ami ebbe a kategóriába esik??? trabant kispolák wartburg, meg a 900as cinqucento?
851-1.150 38-50 ->igazán bő kategória 400ccm
1.151-1.500 51-70 ->szintúgy
1.501-2.000 71-100 -> ez talán a legkorrektebb
2.001-3.000 101-180 ->1000 ccm, eddig 10 30kwokat emelkedett itt miért is 70et??
3.000 felett 180 felett -> aki ide tartozik az ált tisztában volt vele eddig is....
De viszont most éri meg 300D mercit venni, meg tulajnak lenni a legmagasabb kategóriából pottyannak az 1.2-1.6ba a megveszekedett 90le-vel :D
SD2010-10-11 14:27:41 // 105765
Megy bele a puntó motor:D vagy valami porszívóból kiszedem a villany mocit:D
SD2010-10-11 14:27:05 // 105764
Az a szopó, hogy ha az ember károkozás nélkül vezet, akkor ugye csökkennie kéne annak a rohadék díjnak.. erre nem emelnek rajta ilyen olyan kifogással????....
Thomika2010-10-11 13:58:45 // 105763
Nem kell őket félteni.... A biztosító mindig nyereséges!! :)
RoliQ42010-10-11 13:52:39 // 105762
most nem az a lényeg hogy mennyivel emelkedik hanem hogy emelkedik... tisztán látszik hogy erre megy ki a játék!!!! rendben van nem számít mondjuk 2 rongy... de a biztosítónak sokszor két rongy:)
Longman2010-10-11 13:50:52 // 105761
Köszi de nekem van dolgozóim egy pár helyen.. :)
Thomika2010-10-11 13:50:06 // 105760
Alig lesznek emelések! Nem kell aggódni! Igazából egy-egy kategóriában csökkentenek, de mivel szinte mindenki feljebb kerül egy szintet, így arányaiban többet kell fizetni, viszont nem sokkal! Mondtam,akit érdekel, szóljon és megnézem hol mibe kerülne neki! :)
RoliQ42010-10-11 13:49:35 // 105759
na most fater kalóza... 1150cm3 de 53kw tehát kategóriát ugrik... és ugye egy kalózra nem tudjuk azt mondani hogy 1.4 tb:) tehát el lehúzás a kis mito meg kettő kategóriát ugrik :)
SD2010-10-11 13:47:13 // 105758
Ez a beszéd akkor nincs gond:):D
RoliQ42010-10-11 13:45:44 // 105757
hát igen.... ezért most 180kw felettire kell húzni a gépet:D
süsnye2010-10-11 13:40:42 // 105755
nemtom, de ha most átpapíroztatod, aztán 2 év múlva megint módosítják, akkor...? :)
SD2010-10-11 13:39:28 // 105754
Át kéne papíroztatni 1.8-ra a Piroskát:) Mennyibe kerülhet az?:)
Egy motorcsere papírozása mibe fájhat?:)
Egy motorcsere papírozása mibe fájhat?:)
Longman2010-10-11 13:36:04 // 105753
szerintem a GTA-nál- (mivel 3.2) szintén nem lehet majd lényeges változást érezni. A V6 TB-nél már annál inkább..