Buksi2013-09-24 16:41:22 // 134501
Az ajándékot nem szokás kifizetni, én viszont fizettem! ;-)
GT Ɨ|ѯ2013-09-24 16:37:52 // 134500
GT Ɨ|ѯ2013-09-24 16:37:25 // 134499
szerintem igen:-)
Buksi2013-09-24 16:31:20 // 134498
És ajándékba kaptam?? :-))
GT Ɨ|ѯ2013-09-24 16:26:52 // 134497
Neked már megvolt 1:43-ban pár éve azt hiszem...:-)
Buksi2013-09-24 16:14:57 // 134496
Kellene nekem is egy ilyen ismerős! ;-)
GT Ɨ|ѯ2013-09-24 11:33:20 // 134495
A régi kellene ha nem dobod ki:-)
Fairlane2013-09-24 09:50:44 // 134494
Klassz, nekem is épp kéne két darab... :)
Thomika2013-09-24 09:15:17 // 134493
GT Ɨ|ѯ2013-09-24 08:18:45 // 134492
brrutálisbrr..:-O
Buksi2013-09-23 22:09:08 // 134491
Közben eszembe jutott, hogy szoktam olvasni a blogod és megértem a bosszúságod! De akkor sem szabad feladni, jó kis gép aza V6! Minél többet használod, annál rutinosabb leszel vele kapcsolatban is! Én is így voltam a 155-el, meg gondolom te is! Fostam tőle először, de most már úgy vagyok vele én is, mint ahogy írtad is, 1km-ről megmondom mi a nyűgje! :-)))
Szóval kitartás kollega! :-))
Szóval kitartás kollega! :-))
süsnye2013-09-23 22:00:11 // 134489
áhh mind1, csak nyűgös vagyok.. :) mert nagyon rossz a km/szervíz ktg aránya eddig a 155höz képest. Egészen pontosan 7000km alatt 1 milla ment rá eddig.. és akkor jönnek még az olyan nyalánkságok, mint ez a hűtő b@szás valamint a 7000km-es vezérműben valami melegen nyikorog/sikít vagy mi. Az egyik görgő beleért az alsó fémburkolatba, de még mindig van hangja. A pontos feltáráshoz le kell szedni vez szíjat, tehát az már nem mehet vissza, ami még nem nagy ktg, de a munkadíja már inkább az lesz valsz és akkor még nem tudjuk, h minek van hangja, mit kell még cserélni.
De az is hozzátartozik az igazsághoz, hogy a ráköltött della nagyobb része bizony az elhanyagolt állapotnak volt köszönhető.
Meg úgy érzem, h nem ismerem még az autót, ezért bármilyen kis rendellenességet tapasztalok inkább nem használom, míg ki nem derül, mert fosok a V6 szervíz ktg-től. :) A 155-nél már 1km-ről megmondom, mi szólhat benne és tudom, hogy az elmegy még attól ezer km-eket:)) Na, de ez meg az én hülyeségem.
Szóval most egy kicsit elegem van, mert a 155-tel is foglalkozani akarok, de így nem nagyon marad rá idő ill. pénz és ez bosszant, mert jobban megérdemelné. :))
Na mind1, majd elmúlik, a 155nél is voltak mélypontjaim, de aszondom, hogy a 155 igenis jó konstrukció (legalábbis a 8V), tuti a fejemet verném a falba, ha eladtam volna.. :)
De az is hozzátartozik az igazsághoz, hogy a ráköltött della nagyobb része bizony az elhanyagolt állapotnak volt köszönhető.
Meg úgy érzem, h nem ismerem még az autót, ezért bármilyen kis rendellenességet tapasztalok inkább nem használom, míg ki nem derül, mert fosok a V6 szervíz ktg-től. :) A 155-nél már 1km-ről megmondom, mi szólhat benne és tudom, hogy az elmegy még attól ezer km-eket:)) Na, de ez meg az én hülyeségem.
Szóval most egy kicsit elegem van, mert a 155-tel is foglalkozani akarok, de így nem nagyon marad rá idő ill. pénz és ez bosszant, mert jobban megérdemelné. :))
Na mind1, majd elmúlik, a 155nél is voltak mélypontjaim, de aszondom, hogy a 155 igenis jó konstrukció (legalábbis a 8V), tuti a fejemet verném a falba, ha eladtam volna.. :)
Marklar1552013-09-23 21:40:30 // 134488
áhhhh. Taxival sem került volna ennyibe :(
Thomika2013-09-23 21:17:03 // 134487
37.000km-t kb.
TSiga ( I am the TSIG)2013-09-23 20:48:55 // 134486
Az Sw sem az, mégis jó.
Nem tudom, innen hányan tiltakoznának, hogy fúj, mi ez?
Nem tudom, innen hányan tiltakoznának, hogy fúj, mi ez?
TSiga ( I am the TSIG)2013-09-23 20:44:57 // 134485
Marklar1552013-09-23 20:43:56 // 134484
Az má akkor nem 155
TSiga ( I am the TSIG)2013-09-23 20:41:45 // 134483
Majd egyszer. Garázs, hely, idő, Pénz.
Lehet, hogy olyan csővázas lesz, mind Karotta Hangyásza. :-D
Lehet, hogy olyan csővázas lesz, mind Karotta Hangyásza. :-D
Marklar1552013-09-23 20:31:34 // 134482
Aztán az is lehet, hogy a legegyszerűbb megoldás 155nek öltöztetni a 75-t... :))))
Marklar1552013-09-23 20:30:09 // 134481
Nem csodálkozom rajta. :) Amúgy volt nálam már olyan aki csak azért vitt egy váltót, hogy kibelezze és egy tolóst gyártsanak bele, verseny autóba. Nem tudom sikerült e. Igaz nem láttam azóta sem verseny 155-t. (Nem a Német András volt) S nem 1 el kezdődő 6 számjegyű összegről beszéltek. Így a Q4 féle elképzelés sem "rémálom"? ;)
A 75 féle balhé még a fék miatt sem piskóta...
A 75 féle balhé még a fék miatt sem piskóta...
RoliQ42013-09-23 19:26:47 // 134480
próbálkoztak már ezzel... nem igazán jött össze:)
GT Ɨ|ѯ2013-09-23 18:45:09 // 134478
Tsodálatos ötlett!:-DD
Buksi2013-09-23 18:30:40 // 134477
Már megint bevagy b.szva? :-DDDDD
Buksi2013-09-23 18:29:05 // 134476
A vezető oldali ülést nem merték lefényképezni! :-D
Buksi2013-09-23 18:27:30 // 134475
Ezt most tágra nyílt szemekkel olvasom! :-O
Mi a probléma vele?
Mi a probléma vele?
Marklar1552013-09-23 18:12:41 // 134474
Szerintem 1x übb és talán még olcsóbb is lehet egy Q4 ből kihagyni az első hajtást.S egyedileg átalakíttatni a váltót/ belét...?
GT Ɨ|ѯ2013-09-23 16:55:42 // 134473
Na az nagy faragás lenne...:-DD
GT Ɨ|ѯ2013-09-23 16:54:55 // 134472
Pedig ezek az árak(ilyen állapotnál) csak feljebb fognak menni!:-)
( szerencsére..)
( szerencsére..)
Marklar1552013-09-23 16:41:49 // 134471
Én is így vagyok az SWvel. :/
Marklar1552013-09-23 16:41:02 // 134470
Nem hinném, hogy ott a Lehel téren véghez tudnád vinni... ;)
Amúgy meg szerintem lenne már ilyen, ha megoldható lenne...? ;)
Amúgy meg szerintem lenne már ilyen, ha megoldható lenne...? ;)
süsnye2013-09-23 16:34:49 // 134469
persze, ez is benne van..
no, mind1, nem panaszkodom, én választottam ezt az autót.. nem hagyom, h kib@sszon velem, akkor is megcsinálom. :D
no, mind1, nem panaszkodom, én választottam ezt az autót.. nem hagyom, h kib@sszon velem, akkor is megcsinálom. :D
Fairlane2013-09-23 16:31:31 // 134468
Ha előbb eszedbe jut...
A hajtáslánc még megvan, a bódét Marklarék eltakarították...
A hajtáslánc még megvan, a bódét Marklarék eltakarították...
Marklar1552013-09-23 16:19:55 // 134467
Áhhh. Sajna az "olcó" autónak ez is a baja... :(
TSiga ( I am the TSIG)2013-09-23 15:10:33 // 134466
TSiga ( I am the TSIG)2013-09-23 15:06:51 // 134465
Én megint elkezdtem nézegetni az olcsó 75-öket.
Mondjuk csak a hajtáslánc kellene meg a kardánalagút és a hátsó futómű-váltó felfogatása.
Értjük, emberek? :-D
Mondjuk csak a hajtáslánc kellene meg a kardánalagút és a hátsó futómű-váltó felfogatása.
Értjük, emberek? :-D
süsnye2013-09-23 15:06:43 // 134464
nézd meg a blogom.. még nincs benne a hűtő radiátor szívás (mondjuk ez nem az autó hibája) + raditáor csere közben észrevettem, h szivárog a kuplung munkahenger.. :)
a V6 12V-ről nem tudok nyilván nyilatkozni, csak beszélgettem olyanokkal, akiknek van vele tapasztalata.. félek, hogy hasonló lehet a helyzet, mint a TS 8V és a TS 16V esetén :)
De, ne legyen igazam.
a V6 12V-ről nem tudok nyilván nyilatkozni, csak beszélgettem olyanokkal, akiknek van vele tapasztalata.. félek, hogy hasonló lehet a helyzet, mint a TS 8V és a TS 16V esetén :)
De, ne legyen igazam.
Marklar1552013-09-23 14:09:33 // 134463
Mesélj... :)
szasza9112013-09-23 13:57:48 // 134462
nem csak a fogyasztás túlzás, hanem az ár is...
GT Ɨ|ѯ2013-09-23 11:46:34 // 134461
süsnye2013-09-23 09:57:27 // 134460
nézőpont/tapasztalat kérdése.. én már kezdem megbánni a 156-ot és a V6 24V-t.. egyre inkább az a gyanúm, hogy sokkal jobb választás lett volna egy 155 V6 12V, még akkor is, ha 20 éves.
Zolika1552013-09-23 09:05:25 // 134459
George, mit akarsz egy gyengébb autótól, hogy legyen közel a "Sport Dieselhez"? Alapból gyengébb, szóval nem értem az össze hasonlítást ;)
Egy 2x éves "lomha" konstrukció, nem tudom miért lenne egyáltalán közel hozzá.. ;)
Egy 2x éves "lomha" konstrukció, nem tudom miért lenne egyáltalán közel hozzá.. ;)
GEORGE2013-09-22 22:49:30 // 134458
Bírom ezt a traktorozást :-) Én nagyon szeretném, ha a 155V6-om a közelébe lenne a trakesz 156-nak, de sajna messze van tőle. / ezért is fog a kuka tárolóba landolni a 2.5v6 12v :-)
Nos, lehet kiröhögtök majd páran, de szó szerint azért cserélem ki a komplett hátsó futóművet, mert már 280e van benne és még minden gyári beszerelésű. Kis tuning gyanánt a GTA keresztstabija kerül bele:-)
Aztán szintén azért cserélem ki a kuplungot és az ép hogy csak logó kettőstömegűt is.
Vezérlés aktuális 80 ezrenkénti ( én vettem 80e-re a cserét ) cseréje is eljött most, plusz ebben a hónapban lejárt az olajcsere 1 éves periódusa is. ha meg már szét szedettem a vezérlést, akkor elvittem a nagynyomásút, hogy kicseréljék benne a tömítéseket. / egy 20-asért rendbe tették. /
Aztán ha már ennyi mindent kidobok belőle, akkor kap komplett féket elöl -hátul és hozzávaló friss fékolajat.
Én azt vallom, hogy amelyik autónak megadják azt ami kell az sokáig működni fog.
Sajnos félig meddig potyára szedettem le a váltót, de ha már lent volt elvittem egy váltó guruhoz. Szétkapta mert ugye volt a szorulás, amit hála a magasságosnak a kulissza okozott. A váltós szaki csodálkozott, hogy majd 3száz van benne. Majd mikor mondtam, hogy én hülye 3 évente olajat cserélek benne, akkor mondta, hogy így már világos a szinte gyári állapot. Meg kell adni a gépnek ami kell :-) ha kell üzemórára, ha kell kilométerre, vagy időre vetítve.
Nos, lehet kiröhögtök majd páran, de szó szerint azért cserélem ki a komplett hátsó futóművet, mert már 280e van benne és még minden gyári beszerelésű. Kis tuning gyanánt a GTA keresztstabija kerül bele:-)
Aztán szintén azért cserélem ki a kuplungot és az ép hogy csak logó kettőstömegűt is.
Vezérlés aktuális 80 ezrenkénti ( én vettem 80e-re a cserét ) cseréje is eljött most, plusz ebben a hónapban lejárt az olajcsere 1 éves periódusa is. ha meg már szét szedettem a vezérlést, akkor elvittem a nagynyomásút, hogy kicseréljék benne a tömítéseket. / egy 20-asért rendbe tették. /
Aztán ha már ennyi mindent kidobok belőle, akkor kap komplett féket elöl -hátul és hozzávaló friss fékolajat.
Én azt vallom, hogy amelyik autónak megadják azt ami kell az sokáig működni fog.
Sajnos félig meddig potyára szedettem le a váltót, de ha már lent volt elvittem egy váltó guruhoz. Szétkapta mert ugye volt a szorulás, amit hála a magasságosnak a kulissza okozott. A váltós szaki csodálkozott, hogy majd 3száz van benne. Majd mikor mondtam, hogy én hülye 3 évente olajat cserélek benne, akkor mondta, hogy így már világos a szinte gyári állapot. Meg kell adni a gépnek ami kell :-) ha kell üzemórára, ha kell kilométerre, vagy időre vetítve.
Marklar1552013-09-22 20:52:33 // 134457
Hány KMt mentél már ezzel az autóval?
Thomika2013-09-22 20:47:04 // 134456
No ez kell nekem a kertbe :D
Thomika2013-09-22 20:46:42 // 134455
Kedves Tőled, de nem tudok hegeszteni :P Nem szeretném elrontani :)
Thomika2013-09-22 20:43:25 // 134454
A legnagyobb része a vezérlés, de akad jó pár egyéb a futóműben. Aztán ott lesz még a karosszéria munka. és a vszeg a "felújított" váltómat is le kell szedni, mert a végében (5-nél) ki van lyukadva, és szép lassan szivárog a drága nafta belőle :((
Thomika2013-09-22 20:41:19 // 134453
Tetszik az ötlet :) De jó volna akkor univerzális rámpát csinálni, ami több autóhoz jó.. Eddig olyanokat találtam, ami elég necces lenne.. elég keskeny kis xarok..
Marklar1552013-09-22 19:52:40 // 134452
nanemááá, hogy ne tudd megnézni a szintet? ;)