Buksi2015-04-18 10:44:00 // 143196
Csak szerény vagyok. :D
Zsoltikj ૐ2015-04-18 07:30:32 // 143195
köszönöm az infókat tükör ügyben :)
GEORGE2015-04-18 05:36:31 // 143194
Marklar1552015-04-17 23:45:38 // 143193
"ha jól tudom" Na nee. Pont Te ne tudnád? A Tied is olyan volt wazze. :P A oszlop aljánál a csati. Tiszta szopás... ;)
Buksi2015-04-17 23:18:59 // 143192
Igen, belülről kell kiszedni, de nagyon passzentosan van a helyén, hely meg nagyon kevés. :-/
Sok türelem kell hozzá és nőgyógyász kezek. ;-)))))
Sok türelem kell hozzá és nőgyógyász kezek. ;-)))))
Buksi2015-04-17 23:13:26 // 143191
A tükör teljesen ugyanaz mindegyik évjáraton, nem változtattak sem a felfogatásán, sem a kinézetén. Annyi a különbség, hogy az idősebb típusokban még nagyon hosszú volt a tükör kábele és - ha jól tudom - egészen a műszerfal alá ért. Így a fél autót szét kellett szedni egy tükörcseréhez. A fiatalabbakban már a tükörtalpnál van a csati és pikk-pakk ki tudod cserélni. :-)
Buksi2015-04-17 23:08:05 // 143190
Na ilyen mosólány nekem is kellene. ;-)))
Marklar1552015-04-17 22:30:01 // 143189
A Tiposokban ilyen...
Marklar1552015-04-17 22:29:11 // 143188
95 ben rájöttek, hogy hova tegyék jó helyre a csatlakozót. Amúgy csere szabatosak.
Dzsozy2015-04-17 21:13:00 // 143187
A radiátor bent van a fülkében? Onnan kell cserélni? Csak mert nekem egy előző verdámba a tűzfal mögött volt, és a motor tér felől kellett cserélni?
Dzsozy2015-04-17 20:57:29 // 143185
Szép estét!
Kereszt fiam (Dida) verdájában "áll" a víz. Fagyálló szag is van benne. Belső radiátor cserés asszem, legalább is erősítsetek meg benne. Hogy kellene ehhez hozzá állni, és mennyire macera a csere? Estleg valakinek blogja van erről?
Kereszt fiam (Dida) verdájában "áll" a víz. Fagyálló szag is van benne. Belső radiátor cserés asszem, legalább is erősítsetek meg benne. Hogy kellene ehhez hozzá állni, és mennyire macera a csere? Estleg valakinek blogja van erről?
Zsoltikj ૐ2015-04-17 20:36:35 // 143184
elvileg találtam egy jobbos elektromos tükröt amire szükségem lenne, az lenne a kérdésem hogy az összes évjárat ugyanolyan-e nem-e volt valami változtatás rajta, mert akkor már postáztatnám is
Buksi2015-04-16 21:58:34 // 143181
Igen, ez azért jó hírnek mondható. :-)))
GT Ɨ|ѯ2015-04-16 18:58:26 // 143180
indexhez képest annyira nem...:-)
Forró2015-04-16 18:41:04 // 143179
Ja, mint minden ezen az oldalon. De nézzük a jó oldalát, legalább van. :)
Buksi2015-04-16 16:56:06 // 143178
Sztem aktuális, de rohadt drága. :/
GEORGE2015-04-15 22:11:54 // 143176
Meglehet próbálni :-)
Csak nem 155-re váltottál?
Csak nem 155-re váltottál?
Buksi2015-04-15 21:15:05 // 143174
Elvileg igen, de akkor atomjaira kell szedni az egész tükröt. :-)
Buksi2015-04-15 21:14:27 // 143173
Sajnos így van. :-/
Zsoltikj ૐ2015-04-15 20:42:52 // 143172
Talptörött elektromos tükröt át tudom építeni egy nem elektromos tükörtalpba, hogy elektromos legyen belőle?
Forró2015-04-15 19:48:48 // 143171
Szép. :) Gondolom az az első lökhárító toldat ritkább mint a balos kilincs... :(
Buksi2015-04-15 18:57:21 // 143170
Ez sem rossz. ;)
RoliQ42015-04-15 16:49:14 // 143168
nekem van csak nem tudom eladjam e:)
Buksi2015-04-15 07:08:09 // 143167
Nyóreggel :-)
![](http://kepfeltoltes.hu/150415/kepatmeretezes_hu__DSC1760_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
![](http://kepfeltoltes.hu/150415/kepatmeretezes_hu__DSC1760_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
Buksi2015-04-11 06:45:01 // 143164
Bakker részegen ne írkáljál, mert olvashatatlan. :-DDD
Kau2015-04-10 22:43:25 // 143163
Miért ne? :))
Ăšgyis összevissza látod :P KĂłdolva Ărtam ;)
Ăšgyis összevissza látod :P KĂłdolva Ărtam ;)
Buksi2015-04-10 22:38:06 // 143162
Teneszójjábeteis... :-DDD
Te csak igyál tovább és kódoljál. :-DDD
Te csak igyál tovább és kódoljál. :-DDD
Kau2015-04-10 22:36:49 // 143161
Csak nem akart megsérteni. Az övé is így gurult volna ki a gyárból csak azt lefényezték :))
Buksi2015-04-10 22:33:50 // 143160
Gúnyolódj csak. :-DDD
Egyébként a GEORGE el volt ájulva, hogy milyen szép színe van a 155-ömnek. :-DD
Gondolkodik, hogy ő is átfényezteti a sajátját ezüstre. :-))))
Egyébként a GEORGE el volt ájulva, hogy milyen szép színe van a 155-ömnek. :-DD
Gondolkodik, hogy ő is átfényezteti a sajátját ezüstre. :-))))
Marklar1552015-04-10 22:32:17 // 143159
Jól meglested, hogy majd milyen lesz, ha színt fújnak az alapozóra? :P
Buksi2015-04-10 22:30:31 // 143158
És még lesz is. ;-))
Buksi2015-04-10 22:30:16 // 143157
GEORGE2015-04-10 22:01:26 // 143156
Biznisz is volt :-)
Marklar1552015-04-10 21:38:18 // 143155
Ez sajna nem konstrukciós hiba. Inkább a 2+ motor javítása. Az olajteknő sérülései miatt...
Inter156 (il mascalzone)2015-04-10 20:28:40 // 143154
Mini tali Buksival? :-)
GEORGE2015-04-10 20:04:18 // 143153
Buksi2015-04-10 08:51:08 // 143152
Éreztem én. :-DD
GT Ɨ|ѯ2015-04-09 19:30:32 // 143151
pedig a fékcső fémek azok:-)
Buksi2015-04-09 19:19:21 // 143150
Nem merted azt Ărni, hogy aranyozott, mi? :D
GT Ɨ|ѯ2015-04-09 18:52:39 // 143149
Forró2015-04-09 16:48:58 // 143148
No igen, nekem is úgy jött össze ez a 2,5 liter, hogy azért meleg motornál szeretek haladni, természetesen amíg nincs meg az üzemi hőfok, addig csak finoman közlekedem. Ha jól emlékszem 1l/1000km a gyári norma, bár azért ezt kicsit túlzónak tartom. Egyébként meglátásom szerint, ameddig pótolva van az elfogyasztott olajmennyiség, odafigyelve a szintre rendszeresen, addig nincs nagy probléma, persze kérdés, hogy mi az a szint, ami felett érdemes inkább felújítani, mint utánatöltögetni. Igazából erre is irányult a tapasztalatcserét elindító kérdésem.
Ja természetesen itt is köszi a hszt. :)
Ja természetesen itt is köszi a hszt. :)
Forró2015-04-09 16:46:40 // 143147
Szeretem az érdekességeket, és jó hogy többen is megosztjátok velem a tapasztalataitokat. Ezzel csak az a kis baj van, hogy meglátásom szerint egy kicsit olyan "ahány ház, annyi szokás" érzete van a dolognak. Érvelésedet követve tényleg lehet, hogy jobb lenne mondjuk egy 0w vagy 5w hidegoldali viszkozitású olajat használni. Hasonló témában van amúgy egy cikk is, amiben valószínű nem írnak nagy hülyeségeket. (Bár nem vagyok tribológus, hogy ezt helyesen meg tudjam ítélni.) Pont ezen okok miatt is lehetséges, hogy télre visszaváltok 10w40-re, de most nyáron kap egy esélyt a 10w60, ha nem jön be, akkor csere, akár hamarabb is, mint 10ezer km. Viszont. Még mindig fenntartom azt az álláspontomat, hogy a gyárban nem véletlenül jelölnek meg egy adott specifikációjú olajat ajánlásként. Igazából a probléma az hogy nincs senkinek több darab teljesen ugyanolyan 0km-es motorja amin le lehetne folytatni különböző olajakkal, különböző teszteket. Csak abban lehet bízni, hogy ezt anno a gyárban megtették és ezért lett az, ami az ajánlás. Az is érdekes, hogy ugye kezdetben a 2.0 16V-nek is 10w40 volt az előírása viszont több helyen is olyan infót lehet találni, hogy ez időközben 10w60-ra változott.
Egyébként igen, nem autópályázom állandó jelleggel, viszont többségében hosszú távon használom az autót, sportos vezetési stílusban. ;)
Amúgy köszönöm neked is, hogy hozzászóltál a témához, legalább így elég sok oldalról körül lehet járni a dolgot. :)
Egyébként igen, nem autópályázom állandó jelleggel, viszont többségében hosszú távon használom az autót, sportos vezetési stílusban. ;)
Amúgy köszönöm neked is, hogy hozzászóltál a témához, legalább így elég sok oldalról körül lehet járni a dolgot. :)