Shadin2016-12-14 18:24:00 // 88455
Én is attól félek, hogy szét kell kapni rendesen :-(
theBanyai2016-12-14 18:21:10 // 88454
Sziasztok. 2,4-be mennyi szervóolaj megy?
Invisible2016-12-14 18:09:41 // 88453
Igen Csöri volt a megmentő :-)
Ott kellett hagynom, mert várni kellett az 1200 forintos alkatrészre. 2 munkaórát számolt fel. Ha jól emlékszem le kellett bontani az elejét elég rendesen, hogy normálisan hozzá tudjon férni. Azt hiszem a dpf-et is le kellett kapni, de ebben nem vagyok teljesen biztos.
Ott kellett hagynom, mert várni kellett az 1200 forintos alkatrészre. 2 munkaórát számolt fel. Ha jól emlékszem le kellett bontani az elejét elég rendesen, hogy normálisan hozzá tudjon férni. Azt hiszem a dpf-et is le kellett kapni, de ebben nem vagyok teljesen biztos.
Piritu - 1.000.0002016-12-14 17:55:20 // 88452
Miközben jött, se volt semmi, pedig tolta neki.
Amúgy pár hsz-el ezelőtt pont ezt írtam. Alkatrészek elhasználódnak, cserélni kell őket. Minél "korszerűbb" egy autó, annál többet. A csere még mindig nagyságrenddel kevesebbe van, mint az új autó értékvesztése, amin ugye nem kell ezeket cserélni.
A Spiderre is már ráköltöttem bőven a vételárát, lassan kezdhetem elölről a csereberét.
Anno a 156-omon a turbócsere az autó értékének negyede volt.
Amúgy pár hsz-el ezelőtt pont ezt írtam. Alkatrészek elhasználódnak, cserélni kell őket. Minél "korszerűbb" egy autó, annál többet. A csere még mindig nagyságrenddel kevesebbe van, mint az új autó értékvesztése, amin ugye nem kell ezeket cserélni.
A Spiderre is már ráköltöttem bőven a vételárát, lassan kezdhetem elölről a csereberét.
Anno a 156-omon a turbócsere az autó értékének negyede volt.
Angelo2016-12-14 17:46:56 // 88451
Alapjáraton nekem se füstöl,hanem váltások után,gázadásra ömlik a füst.De azért az vicces,hogy 100.000km-ként cserélni egy 300.000 ft-os alakrészt :D:D
Giuntini2016-12-14 17:44:38 // 88450
Szatyi. Alfa Szatmári Békásmegyer.
Piritu - 1.000.0002016-12-14 17:44:09 // 88449
Klatty ide. A szokatlan füstölést a meghibásodás jeleként írják le.
Tavaly Hardy pont regenerálás közben érkezett a VTT-re, járatta is ott alapjáraton. Semmi füstje se volt, mellette beszélgettünk.
Tavaly Hardy pont regenerálás közben érkezett a VTT-re, járatta is ott alapjáraton. Semmi füstje se volt, mellette beszélgettünk.
Angelo2016-12-14 17:40:40 // 88448
De ha már itt tartunk...tud vki ajánlani egy fasza motordiagnosztikás helyet?Ahol kompletten megnézik a dolgokat?És nem basznak át és korrektül átnéznek mindent?
Területileg Budapest jöhet szóba.
Területileg Budapest jöhet szóba.
Angelo2016-12-14 17:36:33 // 88447
Nekem is olyan állapotban van,mint Warbirunner képén...én csak örülnék,ha normálisan működne.Azért is érdekes ez a fémtiszta felvetés,hogy több regen videó is mutatja,hogy ömlik a füst...szóval én ezt tartom valószínűbbnek,mint h semmi füst nem jön ki.
Angelo2016-12-14 17:32:27 // 88446
Érdekes...ha nem ömlene a füst a kocsiból regen alatt,akkor másképp vélekednék a működésről.Autópályán nem észrevehető a regenerálás,de a városban füstöl.Nálam elvileg teljesen gyári állapot van,és nagyon is látványos amikor regenerál :D...szóval benne van a rendszerben a DPF.
ProdyG2016-12-14 17:31:52 // 88445
Volt már talán téma korábban, de borzasztóan gyenge a tompított fényszóróm. Plusz a jobb oldali H7-es izzót rögzítő kis cucc, el van törve, műanyag bilinccsel van odafogatva valahogy az izzó, de egyáltalán nem áll jól... szeretném ezt rendbe tenni.
A szerelőm azt mondta, hogy a foncsor elöregszik a lámpában, és új komplett lámpát kell venni, hiába szedjük szét, takarítjuk ki a foncsort, nem segít...
Ha újat veszek, akkor gyárit mindenképp, vagy jó valamelyik utángyártott is? Illetve nem lehet csak a tompított fényszóró részt cserélni a 3 lámpa közül?
Igazából csak azzal van bajom.
köszi!
A szerelőm azt mondta, hogy a foncsor elöregszik a lámpában, és új komplett lámpát kell venni, hiába szedjük szét, takarítjuk ki a foncsort, nem segít...
Ha újat veszek, akkor gyárit mindenképp, vagy jó valamelyik utángyártott is? Illetve nem lehet csak a tompított fényszóró részt cserélni a 3 lámpa közül?
Igazából csak azzal van bajom.
köszi!
Shadin2016-12-14 17:29:27 // 88444
Shadin2016-12-14 17:19:53 // 88443
Látom Csőri csinálta. Mekkora meló volt, nem tudod?
Piritu - 1.000.0002016-12-14 17:15:23 // 88441
Piritu - 1.000.0002016-12-14 17:11:57 // 88440
Ha a dpf elvét nézzük, akkor igen. Ha korom van mögötte, akkor valahol átjut a kerámiatesten, amit arra találtak ki, hogy megfogja ezt a kormot. Magyarul lyukas. Lehet szándékos átütés, de lehet sima elhasználódás is. Ilyenkor akár rendszeresen regenerálhat is a kocsi.
Piritu - 1.000.0002016-12-14 17:02:15 // 88439
Invisible2016-12-14 16:56:46 // 88438
Igen nekem volt olajszivárgásom.
Shadin2016-12-14 16:54:44 // 88437
Hupsz. A műtét sikerült, a páciens meghalt :-(
Az olaj nívó az EGR hűtőház egyik csavarjával van rögzítve.
Félre kellett húzni a nívó csövet, h kiférjen a hűtő fedél, és akkor történhetett valami.
Hiába no, öregszem :-(
Valakinek szintén folyt az olaj a haspáncélba, jól emlékszem?

Nívó rögzítés

repedés belül

repedés kívül
Az olaj nívó az EGR hűtőház egyik csavarjával van rögzítve.
Félre kellett húzni a nívó csövet, h kiférjen a hűtő fedél, és akkor történhetett valami.
Hiába no, öregszem :-(
Valakinek szintén folyt az olaj a haspáncélba, jól emlékszem?

Nívó rögzítés

repedés belül

repedés kívül
Shadin2016-12-14 16:24:18 // 88436
Ennyire azért nem egyszerű.
emGéza2016-12-14 16:22:42 // 88435
Csak , a frissen esett havat ne kormolják össze . :-D
Pityukoma2016-12-14 16:16:00 // 88434
Így volt, és néha rászóltam hogy tegyed már hatodikba. (pedig kényesen ügyelek rá hogy ne piszkáljam a belepofázásommal.)
Pityukoma2016-12-14 16:11:21 // 88433
Csatlakozom. Mi a Grande Puntót "0"km-es korában vettük, elmúlt 10 éves és zéró meghibásodással teszi a dolgát 5literes fogyi mellett.
Pityukoma2016-12-14 16:07:28 // 88432
Ja és szegény Emil......... :-DDDDDD
Pityukoma2016-12-14 16:05:54 // 88431
Szegény Géza, szegény Zoli :-(((((( el kellett menniük még egy pusz körre az Alfájukkak hogy befejezze a regent..... TI mit szóltok hozzá? :-DDDDDD
Pityukoma2016-12-14 15:58:30 // 88430
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-14 15:39:48 // 88429
Ugye.. :-)
Angelo2016-12-14 15:39:45 // 88428
Nekem 2009.01-ben került forgalomba,DPF-el megy még mindig,és tiszta korom a kipuf vége...és amikor regenerál hatalmas füst jön a kocsiból....én nem igazán látom ebben az okosságot...nekem olyannak tűnik egy kicsit,hogy elraktározzuk a rendszerben a szart,és kicsit később engedjük ki egybe...persze vmennyit eléget belőle....de én nem látom ezt olyan hatalmas jó konstrukciónak....és h jót tesz-e a motornak vagy sem,az majd mostanában fog kiderülni....nagy átlag most fog belépni a 200e-es km futásba...ha szar a konstrukció,akkor elkezdi áldozatait szedni....környezetszennyezés ellenes vagyok teljes mértékben...de ez a DPFplusz Egr dolog summázva sztem többet árt,mint használ...de ez az én egyéni véleményem....
Pár sorral lentebb olvastam,hogy nem a DPF és EGR a hibás,hanem a használat,mert h ez nem városi autó....ez egyértelmű...de kérdezem én....fél éve amikor megvettem az autót,úgy volt h sokat kell majd vidékre járnom...mostanra csak budapesten belül mozgok...megvettem az autót,ráköltöttem nem keveset,hogy rendben legyen teljesen....most adjam el közel 800.000-es bukóval,mert ez a rendszer nem szereti a várost...csináljanak olyan rendszert,ami bírja...nehogy már egy premium kategóriás autónál félni kelljen,hogy egy emisszios alkatrész hazavágja a kocsit 200.000 km-nél...nálam addig marad,amíg nem okoz problémát,illetve tönkre nem megy.
Pár sorral lentebb olvastam,hogy nem a DPF és EGR a hibás,hanem a használat,mert h ez nem városi autó....ez egyértelmű...de kérdezem én....fél éve amikor megvettem az autót,úgy volt h sokat kell majd vidékre járnom...mostanra csak budapesten belül mozgok...megvettem az autót,ráköltöttem nem keveset,hogy rendben legyen teljesen....most adjam el közel 800.000-es bukóval,mert ez a rendszer nem szereti a várost...csináljanak olyan rendszert,ami bírja...nehogy már egy premium kategóriás autónál félni kelljen,hogy egy emisszios alkatrész hazavágja a kocsit 200.000 km-nél...nálam addig marad,amíg nem okoz problémát,illetve tönkre nem megy.
Liquid2016-12-14 15:36:27 // 88427
ez alapján bármi lehetséges :)
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-14 15:34:30 // 88426
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-14 15:33:48 // 88425
[img1]
WarbiRunner (Gyuri)2016-12-14 15:33:09 // 88424
Liquid2016-12-14 15:22:05 // 88423
ez azért ennyire nem egzakt , egy DPF-es se teljesen korommentes, legalábbis 10 évesen biztosan nem
Angelo2016-12-14 15:02:20 // 88422
Ezt kifejtenéd kérlek,még nincs akkora tudásom a DPF-ek és működésük terén....próbálom elkapni az információkat:)
Ha kormos a kipuf vége és jön korom,akkor...?
Hogy van összefüggésben a DPF és a kipuf korom?
Ha kormos a kipuf vége és jön korom,akkor...?
Hogy van összefüggésben a DPF és a kipuf korom?
Piritu - 1.000.0002016-12-14 13:58:38 // 88421
Elég megnézni cső végét. Ha fekete, akkor jön ki korom. Ha nem, nem.
Piritu - 1.000.0002016-12-14 13:56:35 // 88420
Mini tetszik neki:-(
Angelo2016-12-14 13:23:16