Fórum >> Típusok >> 164-166

Coyote2016-10-18 09:09:59 // 79879
Köszönöm a sehítséget. Akkor első körben kapcsolót cserélek. Aztán ha nem jó akkor jöhetnek a vezetékek. :-)
Esetleg van egy kép róla hogy kb merre lehet?
gecsa2016-10-18 09:07:58 // 79878
Tipikus jtd betegség a kapcsoló hibája. Filléres dolog, bontott is jó, a váltó tetején van, könnyen hozzáférhető. Ha esetleg a kábel jó hátul.
medcare2016-10-18 08:54:11 // 79877
A gumi csövet húzd ki a karosszériából. Valamennyire mobilis a köteg. Sajnos nekem nem a csomagtér ajtó felől, hanem a túloldalon törtek meg a vezetékek, így a kalaptartót is meg kellett lazítsam, hogy kicsit kihúzható legyen a köteg. Nem egyszerű beavatkozás, de szerintem csak 1x kell végigjátszani. Amúgy eLearn-ban meg tudod nézni a bekötést.
medcare2016-10-18 08:49:46 // 79876
Az biztos, hogy ez a gond. Jómagam is kénytelen voltam egyenként megtoldani, forrasztani, meg zsugorcsővel szigetelni. Utána már csak 1 vezeték tört meg, az nekem is a tolatólámpáé volt.
Kazes☻2016-10-18 08:16:13 // 79875
Legalább nem aszalódik a nagyközönség a lambadától... :D
Coyote2016-10-18 08:12:04 // 79874
Néztem igen, de csak a tolatö lámpa nem világit. A többi az rendben van. Probáltam mozgatni hogy nem e valami kontakt hiba, de arrabsem reagált.
slider002016-10-18 08:06:37 // 79873
A csomagtartónál lévő kábelkorbácsot nézted? Szeretnek eltörni a vezetékek!
Coyote2016-10-18 07:12:04 // 79872
Sziasztok. Érdekelne hogy merre lehet a tolató lámpa kapcsolója. Egyik pillanatról a másikra el ment a világítása a lámpának. Cseréltem izzót, de az sem oldotta meg a gondot.
Esetleg van neki külön biztosítéka valahol? Belül az also biztosíték tánlán mindegyik jó.
atis_166jtd2016-10-18 02:05:47 // 79871
Nem nehéz csak elsőre. Igen arra gondolok, de ha nem akarsz bíbelődni vele mert az összeset el kell vágni akkor kábelkötözővel is lehet. Mondjuk ez nem olyan szép de az van mindenütt. Ja meg a pálcákra kell figyelni melykik honnan esik ki.
Van hátúl egy kötés ahol a hát támla meg az ülőrész van összekötve ott kezd.
atis_166jtd2016-10-18 02:01:15 // 79870
Én mikor megvettem egyik sem működött. Kitakarítottam, le reléztem és igy nem gond ha asszony akár az egy órás autózás alatt is bekapcsolva hadja. Sajna vam hogy úgyfelejti éscsak napokkal később veszem észre. Működik és a kapcsolók is jól érzik magukat.
Ha a fűtőszáll szakadt meg akkor lehet bele tenni univerzálisat.
Josh.812016-10-17 21:54:40 // 79869
Igen,szészedhető valamennyire,+takarítás után nem ragad be és visszajön,hacsak nem olvadt össze!?
Én is csináltam párszor még picit zsíroztam is a csúszkás részt,de idő után cserélni kell őket mert egyszerűen szétégnek az áramfelvėtel miatt is.Csak gyáriban van,és kb.10-12 EFt.
Josh.812016-10-17 21:43:05 // 79868
Kárpitkapocsra gondolsz..?:-)
Igen,olvastam blogokban,hogy nem mindíg és mindenkinek sikerült a javítás...mit értessz a csere alatt?Gyárit venni fűtőszálból?
Megnézem,hogy hol szakadhatott el elsőnek..Állítólag annyira nem is bonyolúlt a kárpit le és visszahúzása mint ahogy gondolnánk..utána kérdezősködtem ma kárpitosnál is.majd eldől..:-)
Köszi Attis
forrasr2016-10-17 21:16:49 // 79867
Hamar megunták a Whiteshark féle v6-ot...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/166/alfa_romeo_166_2.5_v6_24v_sportronic-10703895
medcare2016-10-17 20:16:39 // 79866
Mégegy izzítógyertya kinn van. Huhhhh... Köszönet Föckösnek az ötletért.
atis_166jtd2016-10-17 18:42:41 // 79865
Máe régen volt, de ha jól emlékszem 2db rugó van benne,vagyis egy rugó meg egy acél drótocska hajlított véggel. De inkább azért ragadt be mert összeolvadt a belseje. Csak az érintkezőkről kell lepucolni az oda nem kellő műanyagot és utánna működik.
Putyesz2016-10-17 16:50:23 // 79864
a gomb beragadt nekem, de nem fűt....tudod milyen a mechanikája?
atis_166jtd2016-10-17 16:05:45 // 79863
Igen világít akkor is ugyanis a kapcsoló belsejében van átkötve a pozitív az izzónak.
atis_166jtd2016-10-17 16:03:47 // 79862
Igen szedtem már azét. Ha kipucolod utánna relézd le nem lesz többet bajod vele.
gecsa2016-10-17 14:43:55 // 79861
ha már ülésfűtésezünk, szálszakadás esetés ha bekapcsolom, akkor is világít a kapcsolón a kontrollámpa, vagy olyankor nem?
Putyesz2016-10-17 14:39:11 // 79860
Az ülésfűtés kapcsolót szedte már szét vki?...az anyósoldalit szétszedem szerintem,csak gondoltam megkérdem előtte!!!idegesít...mert beragadt!
gecsa2016-10-17 13:49:37 // 79859
Emlékeim szerint droberto blogjában van egész jó leírás,igaz neki 159 van, de olvasd el, minden benne van, amire szükség van.
atis_166jtd2016-10-17 08:37:19 // 79858
Ha nem csináltad még akkor elég nehéz. Ha gyárira akarod visszacsinálni kell venni hozzá fogót meg hozzá való karikákat. / nem tudom mi a neve pontosan/. A fűtést nem lehet javítani csak cserélni.
gecsa2016-10-17 07:02:41 // 79857
Szeretnél?
Josh.812016-10-16 22:53:06 // 79856
Üdv!
Ülésfűtést szerelt,javított már valaki konkrétan bőrös 66-ban?
Nehéz a bőrt lehúzni a javításhoz a kiszerelt ülésen?
Ha szakadt a fűtőszál,akkor javítható tartósan forrasztással?
Valakinek tapasztalata tanácsa a folyamathoz..?!
Köszönöm,sziasztok.
Josh.812016-10-16 22:47:27 // 79855
Én is az Osram-ot ajánlom,nagyon jó...Most raktam én is az enyémbe az Osram night braker Ds1 izzót, előtte meg az Osram coolblue volt benne..! A coolblue egy picivel kékebben világított, a nightbraker sárgás-fehérebb de erősebb,intenzívebb is a fénye! Viszont árban is drágább a nightbraker:-(
Miért cseréled,villog,pislákol?
KisP2016-10-16 21:43:58 // 79854
Érdekes, nálam ez az oldal így néz ki:
atis_166jtd2016-10-16 20:13:32 // 79853
Nem hiszem hogy a gumis bevonat volt szinezve, mert nekem szűrke volt alatta is. Vizsontén adtam neki műanyag ápolóval szilikonmentessel és szépen visszanyerte a szinét.
Putyesz2016-10-16 19:46:41 // 79852
Plasti dip-el lett fújva?
Matt színben lehet jobb lenne mert igy kicsit bazári...mondom ezt azért mert én is akarok pár dolgot fújatni a beltérben, csak 3n bézs szinben!
pweisz2016-10-16 19:02:11 // 79851
Ez jól néz ki, de ezek pont nem körömnek kitett felületek, én egyelőre az ablak emelőket tisztítottam meg, amik eléggé strapának kitett részek, köröm össze karistolná egy idő után a fényezést, vagyis én így képzelem... Mondjuk a bőrözés jó lehetne, de ilyen kis dolgokat nem hiszem lehet bőröztetni. Kormányt régebben csináltattam már, az nagyon szép lett.
Coyote2016-10-16 17:31:28 // 79850
El cseréljem veled? ;-)
atis_166jtd2016-10-16 17:23:32 // 79849

Megmértem az enyémet. Azt hittem rosszabb lesz.
Mr. Z2016-10-16 17:21:37 // 79848
az a gumis bevonat volt színezve, mivel azt lemostad le kell festeni vagy bőrözni. én pl ilyenre csinálom:
atis_166jtd2016-10-16 17:21:17 // 79847
Ha nem napi használatban lenne nem is gondolkoznék rajta.
pweisz2016-10-16 16:10:56 // 79846
Hali,
, köszi próbáltam azt is, de azzal nekem nagyon keservesen hozta le. Cserébe a hideg-zsír oldótól, ami lehozta egyből, bematult vagy csak hogy le lett szedve a külső gumis valami, nem tudom.
Műanyag ápolóra esetleg tipp, vagy mit lehetne vele csinálni? Van egy "Turtle Wax Fresh Shine Cockpit Shine" típusú műanyag ápolóm, még nem próbáltam, de vannak kétségeim hogy vissza hozza szürkéből feketébe a műanyagot :)
gecsa2016-10-16 13:08:56 // 79845
Valaki akar cserélni jtd-t v6 turbóra?
Public Enemy2016-10-16 12:31:30 // 79844
Osram nagyon jó.
Én a DT/Xenon-nál vettem.
medcare2016-10-16 11:11:41 // 79843
2.4 Jtd Faceliftben xenon izzó csere esedékes. D1S való bele, ugye? Tudnátok ajánlani típust? Köszönöm!
atis_166jtd2016-10-15 22:53:23 // 79842
Itt van helyesen.
forrasr2016-10-15 20:41:37 // 79841
KisP2016-10-15 19:12:26 // 79840
Vettem egy bontott szivattyút, hétfőn rápróbálom a műhelyben. Lehet még mérőórát is tudok szerezni. Mennyinek kellene lennie az értékeknek?
atis_166jtd2016-10-15 09:25:52 // 79839
Ha a szivattyú és a rásegítő között ép a cső akkor még lehet a rásegítő is de ez kissebb esélyel mint a szivattyú. Meg kellene mérni mennyit szív, de 99% hogy szivattyú.
KisP2016-10-14 08:43:42 // 79838
De. Picit kemény a pedál. Álló motornál felpumpalom, nyomvatartom, ráindítok alig puhul fel. De a fékhatás rendben van, rá segítés kevés.
atis_166jtd2016-10-14 07:12:45 // 79837
Vagy megméred a vácumot. Ha jól tudom -0.8 barnak kell lennie az alatt nem jó. A féked milyen nem kemény a pedál? Jól nézd át a csöveket is.
KisP2016-10-13 21:09:22 // 79836
Köszi!
Holnap kipróbálom.
forrasr2016-10-13 20:09:18 // 79835
Vákuum működteti, állva is van még vákuum a rendszerben, de szerintem megy alapjáraton is. Mágnesszelepet meg tudod vezérelni a programmal, és kell, hogy lásd, mozgatja-e a csiga rudazatát.
KisP2016-10-13 19:45:24 // 79834
De a geo. állítót nem a vákum működteti? Vagy járó motor mellett gondoltad a tesztelést? És a mágnesszelepet hogyan teszteljem?
forrasr2016-10-13 19:10:24 // 79833
Emlékeim szerint ecuscannel lehet működtetni a rendszert állva is, mozgatnia kell a geometria állítót. Vákumcsöveket leellenőrizted, nem lyukas valahol? Vastag gumicsövet be fogod tudni nyomni nyomás alatt is, nincs olyan nagy nyomás benne.
Vákumszivattyúú és a turbó között van egy mágnesszelep, azt is lehet csekkolni szerintem diaggal.
KisP2016-10-13 19:05:40 // 79832
Milyen módszerekkel tudom kideríteni, hogy melyik a hibás alkatrész?

1. vákumszivattyú
2. nyomáskapcsoló szolenoid
3. turbonál lévő actuator


Az actuator nem mozog seki se be mikor nyomom neki.
A szívótorokra menő vastag gumicsövet is összetudom nyomni kézzel ,holott annak keménynek kellene lennie mikor jön a töltőlevegő.
A vákumszivattyú csövét leszedve, alapjáraton szív, beszívja az ujjam, pörgetve nem nagyon erősödik. Gondolom ennek nagyon kéne szívnia. Így én a szivattyúra gyanakszom. Mi lehet még?
gecsa2016-10-12 23:15:59 // 79831
Ezt kipróbálom, köszi!
Bilux2016-10-12 18:20:44 // 79830
A fészekbe spriccelj gázolajat többször pár napig. Az is szokott segíteni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak