Fórum >> Típusok >> 164-166

tom1642005-06-29 03:23:36 // 779
Olvasom a kesztyütartó lenyitásakor baloldalon elötűnő borítóelemről, és beugrik egy régi "ellenségem" képe! Igen, én tudom miről van szó, de ott nekem nincs motor, hanem egy műanyag kardáncsukló van, ami a levegö irányát szabályozó tekerőhöz megy. Az enyém ugyanis nem gombos, hanem tekerős, sok 164-es tulaj irigyli tölem :-))) Szóval azért "ellenség", mert nagyon kicsi helyre kell bejátszani mindkét végét, szinte vakon, mert a kezed mellett ugye már nem látsz be! Ha nem muszály inkább ne bolygasd, feltéve ha olyan tekerös külyüd van mint nekem.... Klíma nekem is feltöltésre szorul, nem tudok nyilatkozni. Típushiba: visszajelzök (lámpák és műszerek is) hamisan mutat6nak, fékbetétek gyorsan fogynak (nagy kocsi,nagy teljesítménnyel) Emeléskor figyelni az emelő helyzetére, mert egy ostoba szerelő nekem is megroppantotta a küszöbspojleremet!
Vega2005-06-29 02:58:57 // 778
Na hat lassuk! Az a kis motor nem tudom mire valo, nem talalkoztam meg vele. Emlekeim szerint a kesztyutartoban ilyen borito elem nincs, de megnezem neked holnapra. Valoszinuleg azert nem remlik egyik 164-esbol sem mert a tied amerikai kivitel...aztan sosem lehet tudni..hulye amcsik :) Tipushibak? Elektromos hibakat mondanak de szerintem semmivel sem jellemzobb mint mas markaknal. Elektromos ules hajlando beragadni, leeg a motor, kampo! Olajnyomas jelzo 10-bol 8 esetben rossz!!! Csere sem segit, ne is eroltesd! Jobb esetben meg mutat valamit..rosszabb esetben total halott...legalabbis 93-as szeria elotti, tehat a regi lampasok eseteben , ott is konkretan 3.0 V6 12v!!! Tehat nalad is sanszos a dolog!! Nezdd meg! Ugyan ez a szeria, kozepkonzol mogotti lamellakat forgato fogaskerekek amik a befujt levegot iranyitjak szinte minden esetben el vannak kopva. Nyomkodhatot a gombokat ,hogy hova fujjon csak kerreg, kattog, nem allitodnak a lamellak igy nem oda fuj ahova szeretned! Ez meg nemis olyan nagy baj, DE!!! Ott a klima es ha az muxik is es peches vagy akkor a hideg es meleg levego a kopott fogaskerekek miatt nem valsztodik szet es meleget fuj klima mellett is, vagy jobb esetben csak langyosat! NAGYON tipikus hiba es sokan hordjak klimashoz emiatt a kocsikat es csak otthagynak egy rakat penzt mert a klima jo csak egyszeruen nem tisztan hideg levegot fuj be hanem meleget is es emiatt rossznak hiszik! Javitani draga es nagyon szet kell bombazni az egesz muszerfalat, kozepkonzolt! A 3.0 hajlamos meg kuplunk hibara...talan kicsit alulmereteztek a kuplungszerkezetet, hajlamos a korai kopasra, elkezd csuszni, esetleg szakad valami, beesik a pedal, ilyesmi...ez azert van mert hihetetlen nyomatekgazdag es nagyon also fordulatrol is egybol harap eppen ezert gyorsan ki lehet vegezni a kuplungot ha nagyon falabu vagy vagy utod vagod ezerrel! A motor egyebkent kivegezhetetlen, igenytelen. Nem kell miatta aggodnod! A 24 szelepes mocikrol nem tudok semmit csak 12 szelepeshez volt szerencsem...bar vezettem 24 szelepest is...vegre jobb de alul egyertelmuen nyomatekosabb a 12 szelepes! Futomurol nem tudok mit mondani...soha nem volt vele gondom, nem tapasztaltam tipushibat. Mindenesetre nem versenyauto, hanem luxuskocsi :) A szelvedo felso peremenel majdnem tuti ,hogy ilyen idos korban eszi a rozsda a kasztnit...kiveve ha garazsban tartott volt az auto vagy ujra fenyezett :) mas rozsdasodasra hajlamos hely tapasztalataim szerint nincs! Az elso 164-esnel sok gondom volt a kipufogoval, sokszor ategett....huzamosabb, nagyobb tempot nem díjazta...rend szerint mehettem foltoztatni...a mostaninal nem tapasztalom, de ott az egesz rendszer le volt cerelve nemregiben...az elozo gazdaja csinalttatta...lehet nem veletlen :) A ket auto kozott nagyo nagy volt az allapotbeli kulombseg, megis a leirtakat mind a kettonel tapasztaltam, tehat nagy valoszinuseggel tipushibaknak tekinthetok! Motorikusan egyforma volt a ket auto, megis a regebbi joval tobb olajat evett mint a mostani...a kopas mindenesetre nem ment a teljesitmeny karara!!! A ket auto fogyasztasa teljesen egyforma volt!!!!! Telen 13 nyaron 12...talan egy picivel folotte....de tudni kell roluk ,hogy majdnem mindegy milyen stilusban vezetsz...ha tolom 12...hanem tolom 12...erdekes! A fogyasztashoz meg annyit ,hogy az egyik noveremnek egy fiatal 320-as bmw-je van...nagyon preciz "muszer" es eleg nehez is volt elhinnem amig magam nem lattam ,hogy nem egeszen 10 litert eszik 180-190-es temponal. Jomultkor egyutt mentunk le Berettyoujfaluba. Termeszetesen kitoltuk a szemet a bmw-nek is meg az alfanak is!!! A fejemet mertem volna tenni ra ,hogy az alfa ezt nem ussza meg 16 liter alatt...180-200, nem ritkan 220 volt a tempo eskuszom nektek....kerek 12 liter volt a fogyasztas!!!!!! Itt jon kepbe az amit a vegsebesseg topicban irtam ,hogy 5.-ben nem lehet leforgatni!!!!! 5300 fordulaton 230!!!! Igy mar ertheto ,hogy ilyen nagy temponal sem eszik olyan elcseszettul sokat...persze figyelembe kell venni ,hoyg 3.0 autorol beszelunk...ami etrveim szerint nemsokara 200 lovat fog produkalni...aztan meg jon a chip is :) 210 :) Azert ha egyszer kiszabadulsz vele a palyara nezdd mar meg nekem ,hogy leforogja e magat 5.-ben :) Azt hiszem roviden ennyi, remelem tudtam segiteni!
tom1642005-06-29 01:40:15 // 777
Céges mélem van, asszem 100 megát bír fogadni! Holnapra kitisztítom és jöhet a cucc....
sardulah2005-06-29 01:23:34 // 776
Hahó! Pdf formátum darabokban mailban mozgatható! Egyben nagy! Amúgy 155 2,0 TS 8V service manual! De a motor megegyezik! Én is ezért kerestem sss kaptam. Ha nem baj már csak holnap este! OK? Üdv!
tom1642005-06-29 01:10:44 // 775
Köszi! Úgy látom korrekt manualod van, valahogy lehetne másolatot készíteni róla? A szervízinfot elöre is köszi...
sardulah2005-06-29 00:41:00 // 774
Hahó!
Eztet tal.
Info :2,0 TS 8V Szelep hézag!
Üdv!

sardulah2005-06-29 00:29:24 // 773
Hahó kollegék, Tom164! A szelep hézagolással kapcsolatban! Hétfőn menek szervicébe hézagoltatni ill. láncfesz! Majdan beszámolok róla. Rendi? Van egy service manual ugy emlékszem az hozza a számszerű adatokat is . Utána kukcsizok. Üdv.
AKI2005-06-28 22:11:29 // 772
hát a gumiról meg annyit hogy ami rajta van az jóis oda arról hogy érdemes e használtat venni e vagy sem te illetve a gumisod döntse el sz.tem ők vágják hogy szabad e nemszabad e én pl hátra 8 ért vettem két Dunlop gumit egyrészt mert baromira teccett hogy 225 széles másrészt szoktam néha kézifékezgetni meg amugy is csapatom a hátulját időnként ,szóval nekem most azvan fent bár a csapágyaknak nem tesz jót és amugy is a túlnagy futűfelület miatt hangosabb lett a "surrogás"elől nekem csak 195 ős van fenn(asszem !de sok sok kép van a kocsimrol nézdmeg hátha tévedek) amugy tulnagy gumit nemtudsz berakni hátra ez koksz ami elfér mert majdnem odaér a dolgokhoz! Olcsón hát nemtom hol én véletlenül találtam rá ezekre szinte ujjak voltak...szolni kell a kartársaknak kinek van eladó vagy ki tud...én épp nem...
AKI2005-06-28 22:05:01 // 771
tipushiba a 164 re :D hmmm :D igen kérdés melyik típusra évjárat ccm stb... bár még nincs tulsok tapasztalatom erről mert egyrészt nem nagyon jöttek elő hibák (szerencsére) amik meg jöttek ritkák mint a fehér holló! Én egy ilyen korú autókra eleve jellemző problémát vettem észre ami itt másoknak is előfordult 164-es körben az alapjárat ingadozás. A másik ami pl szinte az összes digit klimás 164 be van az hogy az a kis középkonzol az " orgona " tetején (az az LCD ami az órát ilyesmit irja) szokott elhalni kinek mennyire ezt 164-e válogatja nekem csak az óra nemláccik de erre is van egy 1 szaki aki tuti ért hozzá a többi tipushibárol meg nemtudok pláne hogy nekem 2.0 TS - van igy a 3.0-t nem ismerem de ugy tudom hogy az kevésbé fasza mint a 2.0 TS(egyik legjobb konstrukciója a AR-nak)
AKI2005-06-28 21:56:12 // 770
2 dolog : 1 Nekem is segitsél olyen ügyben ha erre jársz vagy valamit találjunk ki :) 2 Balos ködlámpát tudsz szerezni? a jobbos folyamatban van!
Alfa Hím2005-06-28 17:41:00 // 769
Közben még valami eszembe jutott. Milyen gumikat használtok? És a gumiválasztáskor mire kell odafigyelni? Hol lehet olcsón jót beszerezni? Érdemes használtat venni, vagy csak újat? Az enyémen az elsők lassan csereérettek lesznek. 205/70/15-ös méret.
Alfa Hím2005-06-28 17:37:32 // 768
Helló! Hát gyerekek ez a forum nem nagyon pörög. Mindenki nyaral, vagy egyébként is ilyen nagy a pangás a 164-esek táborában? Vagy csak nincs téma? Ezen lehet tudok segíteni.:-) Akkor majd én kérdezek. Mivel egy hete van nálam az autó, és elötte sose volt Alfám, így semmit sem tudok róla. Az előző tulaj kivett egy kis kütyüt a gépből ami a hideg-meleg levegőt szabályozza. Egy kis motor és egy csomó müanyag:-) A kesztyütartót ha lenyitom, baloldalon van egy borítóelem amit ki lehet nyitni, ide való. Letört belőle egy pici darab, ezért nem müködött. Remélem tudjátok, miről van szó, mert ha én olvsnám ezt, én nem tudnám:-)) Na aki érti, miről beszélek attól az volna a kérdésem, hogy vajon hol lehet ilyesmit szerezni, és mennyibe kerülhet? A másik téma a klímafeltöltés. Az előző tulaj sose használta, mert az asszony nem bírta a klímát. Most fel kéne töltenem. Mennyibe fog ez nekem kerülni, és mire figyeljek. Más téma: Nektek mennyit fogyaszt a 164 3.0 V6 városban? klímával, és anélkül. Még valami! Mikor megvettem azt mondták, hogy figyeljek oda, mert nemsokára ideje lesz vezérmüszílyet cserélni. Mekkora tortúra ez ennél a tipusnl, és mennyire terheli meg a családi költségvetést? Egyébként is kíváncsi vagoyk a szerviztapasztalataitokra, és hogy mi az ami 1 164-re jellemző tipushiba. Mire kell odafigyelni ezeknél a tipusoknál? Na egyelőre ennyi, remélem fellendül tőle az élet. Üdv mindenkinek: Tomi Csak van még valami:-) láttam pár képet ahol sportlégszhűrő van felszerelve. Na erről még párszót írjatok ha lehet.
a2005-06-28 10:19:49 // 767
Szerintem nincs, de nem vagyok benne biztos. Megkérdem.
FRC2005-06-28 10:13:17 // 766
7VG-n ha lent leszel szegeden megkérdeznéd nekem a féltengejt???, Nem ABS- nem tudom van e jelentősége!
FRC2005-06-28 10:11:46 // 765
2x THX!!!! :-)
a2005-06-28 09:39:54 // 764
nem. a bontottnak az ára 5k házzal együtt.
AKI2005-06-28 09:39:28 // 763
Ja skacok 10 ért 1 db ködlámpa megéri?
a2005-06-28 09:39:28 // 762
Csak kérdezni kell, és jön a válasz is...
a2005-06-28 09:39:03 // 761
Egyszerű: elkezded lebontani a légszűrőház felől. Elkezded a bilincseket szétszedni, és a műanyagokat széthúzni, amíg egy nagy vas kockához nem érsz. Azt is leszeded, fogsz egy féktisztító spray-t, a kivett LMM házba benyúlsz, kézzel kifordítod a csappantyút, és látsz belógni egy fém színű keretben egy rézszínű szálat. No azt kezded el beáztatni a féktisztítóba, majd lerakod úgy, hogy ki tudjon a trutyis tisztító csöpögni. 15 perc múlva ismétel. Ált. 3 ilyen befújás elég szokott lenni. Ha nem boldogulsz, akkor a 7VGn amikor ott leszek, segítek. Max 1 óra mindennel együtt.
AKI2005-06-28 09:38:39 // 760
áhháááá na ha rájösz a probléma megoldására szólj légyszi nálam már régóta van ilyen probléma!
a2005-06-28 09:35:57 // 759
Szülinap? :) Mer akkó én is gratula :))
a2005-06-28 09:35:18 // 758
Amikor én utoljára betettem a lábam a Jate számtech laborba, akkor még csak unixok voltak :)
FRC2005-06-28 08:49:24 // 757
Uraim! Hogy is kell kitisztítani a légmennyiség mérőt???? Elkezdett ingadozni alapjáraton a gép... ami érdekes gázon nem csak benyzinyen
FRC2005-06-28 08:45:16 // 756
Köszönöm! Sajna és nem tudok menni mivel nincs forgalamija az autómnak.... Tegnap voltam műszakin és sikerült meg minden, de a forgalmit ki kell hogy cseréljék és az csak csütörtök délután lessz meg. addig forgalmi nélkül kocsikázok! :-)
ghosty92005-06-28 08:33:51 // 755
Nem unix, ellustultunk mi is, win2k az. Mondjuk legalabb annyira kepes voltam, hogy nem IE-t hasznalok. :-)
ghosty92005-06-28 08:33:07 // 754
"Addig alkudoztunk, mív 530-ért sírógörcsök közepette odaadta." Basszus, mindjart en is sirok. Csak a TS-em meg ne tudja... :-) (Az valamivel tobb volt.) Az ekezethianyert meg bocs, igy szoktam meg hat, eleg regen.
tom1642005-06-28 02:42:33 // 753
Szelephézag beállításához tud valaki adatokat 2.0 TS 8V-hez?
TáDé2005-06-27 20:35:33 // 751
Vutra: Isten éltassen sokáig! Holnap, semmi sem biztos, de ha megyek akkor 10 körül Tompán vagyok ...
a2005-06-27 16:52:02 // 750
amúgy gratulálok én is hozzá :)
a2005-06-27 16:51:03 // 749
Ahogy a kollégát ismerem, egyetemi gépről ír, sanszos, hogy unix alól :) Szóval örül, hogy egyáltalán netezni tud, nem hogy ékezetet írni :))))
TáDé2005-06-27 16:42:15 // 748
Gratula!
Alfa Hím2005-06-27 16:09:27 // 747
:-) Hát, ha használnál ékezetet amikor írsz, akkor könyebb lett volna eltalálnom.:-) Egyébként 750.re volt kirakva a kereskedőhoz, de én hazahozattam a tulajjal. Addig alkudoztunk, mív 530-ért sírógörcsök közepette odaadta. Az asszony miatt tette. Volt ezen kívül még két autójuk. Egy omega a pasinak, egy suzuki az asszonynak, és ez a kis játékszer a garázsban. Megigérte a srác az asszonynak, hogy nem lesz több kiadás, és megválik az alfától, és az árából elviszi a családot nyaralni. Mivel itt a nyár, és a kereskedésbe nem kellett senkinek, így könnyű volt alkudni. Szerintem az asszony féltékeny volt a kocsira!:-) Egyébként A kocsi a srác nagybátyjáé volt aki svájcban élt. Ő vette újonnan. Az amerikai piacra készült darab. Mikor a pasi hazajött magyarországra, még évekig kijárt a szakszervízbe szervizeltetni. Amikor nyugdíjas lett, az unokaöccse átvette a kocsit, aki egyébként autókereskedő, és az anyja nevén volt a gép. Az elmúl 7 év alatt kb 25 ezer kilométert mentek vele. Hát ennyi az autó története. Eddig egyébként aki látta azt mondta, hogy az év üzlete volt ennyiért megvenni ezt az autót.
ghosty92005-06-27 15:57:40 // 746
Hmmm, bar en az árra gondoltam... :-)
Alfa Hím2005-06-27 15:49:26 // 745
Hali! Igen, a lámpák már nem eredetiek. Projektorosra lett cserélve. Az előző tulaj nagyon igényes volt. Az aráról is teszek fel képet mindjárt az oldalamra. Az is full extrás egyébként.:-) Illik az autóhoz. Nem is tudom, melyiket szeretem jobban.:-))) Persze a párom, de talán együtt a legjobbak.
ghosty92005-06-27 13:17:55 // 744
Udv itt, szep auto, kicsit irigy is vagyok rad, de nekem draga lenne fenntartani. :-) Az ara publikus? (Latom, a fenyszorok mar nem eredetiek.)
a2005-06-27 11:42:26 // 743
Viszont jó hír: lehet mégsem lesz elbontva a Sprint... A 7VGn levisszük Ervinhez, és ott szétkapjuk a mesterrel, megnézni, hogy pontosan mit és mennyit kell csinálni rajta. Közben ideiglenesen kivonom a forgalomból, és szépen lassan megcsinálgatjuk, saját erőből...
a2005-06-27 11:41:13 // 742
Passz... Még bontott V6Turbót sem tudok...
Skiry2005-06-27 11:22:41 // 741
Sziasztok! 164 V6 turbohoz Olajpumpat nemtudvalaki gyorsba? és viszonylag olcson? Elore is köszi. Skiry
Zsül2005-06-27 11:22:30 // 740
Hali! Szép az ótó, grat hozzá! Örülök, hogy még 1 tgl bővült a 164-es banda! :-))
Skiry2005-06-27 11:21:43 // 739
Üdv köztünk ;]
a2005-06-27 11:06:28 // 738
Grats és üdv itt :)
Alfa Hím2005-06-27 06:52:27 // 737
Üdv mindenkinek! Mint új Alfa Amore tag üdvözlök mindenkit. Egy hete vettem a 164-esemet, és azóta kb 600 Km-t tettem bele, minden probléma nélkül. úgyhogy beigazolódni látszik az amire számítottam is, amikor megláttam ezt a gyönyörűséget. A tulaj azt állította, hogy hibátlan. Én egy barátommal mentem, és már előre megbeszéltük, hogy ha tetszik is, lefikázzuk a gépet, hogy olcsóban elhozhassuk. Mikor megláttuk, leesett az állunk. se köpni, se nyelni!!!:-) Kívülről egy karcolás sincs az autón, belülről a fekete bőr is majdnem hibátlan. egy helyen engedte el a varrás, de már beszéltem egy kárpitossal, aki 5000,- Ft ért megvarja. A motorját mikor megláttuk, majdnem hanyattdobtuk magunkat. Egy olajcseppet sem találtunk rajta. Egy hibája azért mégis van. A tulaj felesége nem bírja a klímát, ezért soha nem is használták. Fel kel tölteni gázzal, mert addíg nem működik. Az oldlamon van három kép a vasról, de ezeket nem én csináltam, hanem az előzó tulaj. Amint lesznek róla friss képek, felteszem őket. Most úgy érzem magam, mint 11 évvel ezelőtt amikor megismertem a párom . Azt hiszem szerelmes vagyok:-))) Hát egyelőre ennyi. Üdv mindenkinek: Alfa Hím
a2005-06-24 16:37:06 // 736
No jó 7VGt!
ghosty92005-06-24 16:31:23 // 735
Hat, ha minden jol megy, akkor meg nem lesz aktualis... :-) De majd meglatjuk.
a2005-06-24 15:28:19 // 734
Jövő7 VGn? Akkor megyek ki én is...
ghosty92005-06-24 15:16:12 // 733
Tavasszal meg jo volt nekik a nem-dinar is... csak az mar Kelebian tul (ill. a ket Kelebia kozott) volt. Egyebkent mindegy is, majd legkozelebb. :-)
a2005-06-24 15:13:13 // 732
Pedig én mondtam amikor együtt voltunk, hogy csak dínárt fogadnak el a kutakon :)
ghosty92005-06-24 14:07:24 // 731
Hat, eloszor is nem voltam felkeszulve ra, hogy nem fogadnak el forintot. (Romaniai tapasztalataim maradhattak meg bennem valoszinuleg, ott boltban, benzinkuton, kb. mindenhol lehetett forinttal fizetni, persze a hatartol tavolodva egyre romlott az arfolyam. :-) ) A benzinkutnal volt penzvalto automata magyar hasznalati utasitassal (meg szerbbel), de forintot az nem evett meg, csak eurot, dollart, meg meg ketvalamit. Jo, felrealltunk, addig felirtak a fizetendot egy cetlire, elkuldtek a penzvaltohoz, ami epp zarva volt. Mentem egy kort, sorbaalltam a kitablazott penzvaltonal (a "sor" itt valami egeszen rejtelyes fogalom, elem durodtak, ordibaltak, stb.). Forintot itt se fogadtak el (es magyarul se beszeltek). Vegigmentem az "uzlet"soron, volt, ahol ki volt irva, hogy "valto", bementem, a pult mogotti ficko lepisszegett es nezte tovabb a meccset... Vegul kinyitott az eredeti penzvalto, de ott meg akkor nem tudtak mar (elegge) magyarul, mikor megkerdeztem, hogy a dinarosszeg ugyan hogy is jott ki... Szoval at is vertek (persze nem olyan sulyosan, rosszabbul meg igy se jartam, mint ha itthon tankoltam volna meg akar az utikoltseggel se). Persze a legidegesebb akkor lettem, mikor baratnom megkerdezte, hogy miert nem a Zebraban valtottunk penzt a hatar elott... :-) (Hat mert en akkor hallottam rola eloszor, neki meg egy csomo munkatarsa oda jart.) Na ennyi, sok tanulsag nincs. :-) (Ja de, a benzinkuton visszaadtak 100 dinart, mert akkor mar alig lattam ki a fejembol es tul sokat fizettem. Ilyen is van.)
FRC2005-06-24 13:36:18 // 730
lehet rólla szó, de még hétfőn egyeztetünk...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak