TáDé2005-06-30 19:46:09 // 879
Na na, nem lefikázni az öreg dízelt! ;)))
a2005-06-30 16:44:43 // 878
M3 Szerencs utcától Miskolc Coráig.
Az M3-on is volt szűkítés, meg én is értem utol kamionsort, meg egymással versenyző kamionokat is...
De ez mindíg így van. Ezért mondom, hogy a 170-es átlaghoz ahol lehet 230-240-et kell menni...
Az ahol lehet 160-at megyek az a max 130-as átlag lesz.
a2005-06-30 16:42:57 // 877
Én meg majd erősen nézek arra ;DDD
ghosty92005-06-30 16:39:54 // 876
Hat nemtom, igaz, az ora szerint volt, de Kecskemet-Pest kozott siman vegig tudtam tartani a 150-160-at... na jo, volt lezart szakasz is, de akkor ott vege is a meresnek. :-)
Meg gondolom, haztol-hazig volt a 170, nem? Marpedig ha lakott teruleten belul nem mentel 100-nal tobbel... :-)
ghosty92005-06-30 16:38:12 // 875
Hat, akkor kb. 10 km-re leszunk egymastol legvonalban... majd probalok erosen integetni. :-)
a2005-06-30 16:36:16 // 874
Kár... Mi megyünk le, piknikezünk, a Sprintet már nem kell bontani... Meg megyünk ki Szabadkára tankolni, vásárolni, meg Vutra LMM-jét tisztítani :)))
a2005-06-30 16:34:58 // 873
Ez az M3 autópályán volt, gyenge közepes hajnali forgalomban. A 64-et padlóig hajtottam, mert 8-ra mentem vizsgázni Miskolcra. Így lett 170-es átlag... Szerinted lehet ennél jobb? :)
Max lezárt autópályán ;DDD
ghosty92005-06-30 16:27:02 // 872
(Ja, most hetvegen pentek estetol hetfo esteig nem leszek Szeged kornyeken, szoval esetleges osszefutas mindenkepp kizarva... Szerencsere meg tankolni sem kell, bar jovo heten mar lehet, hogy aktualis.)
ghosty92005-06-30 16:25:45 // 871
Ha szabad kotozkodni, azert ez az uttol is fugg, lehet, hogy autopalyafeljarotol lehajtoig (ill. Bp tablaig) tudna 170-es atlagot futni... :-)
a2005-06-30 12:12:04 // 870
A dízel még ilyen tempót sem tud, nemhogy ilyen ÁTLAGOT! ;DDDDD
170-es átlaghoz ahol csak lehet 230-240-et kell tolni a gépnek...
a2005-06-30 12:10:36 // 868
Höhöhö :)
Szerinted én mikor járok Pécs felé? :)
De ha te véletlen Szeged vagy Pest felé jársz, ránézhetünk.
Alfa Hím2005-06-30 09:56:33 // 867
Reméljük ezután ilyen pörgős is marad.
És, többet esik majd szó műszaki dolgokról.
FRC2005-06-30 09:24:34 // 866
De felpörgettétek a Topicot....
Indulatokat othon kéne hagyni! :-))))
Alfa Hím2005-06-30 08:34:27 // 865
Milyen olaj kell a váltóba, és mennyi?
sardulah2005-06-30 02:42:34 // 864
Hahó Tom!
Jó az nagy éjszakás műszakot!
Kartárs-sorstárs!Kukansd meg mailtot!
Csőke!
tom1642005-06-30 01:36:44 // 863
Fehérvári vagyok, ha erre jársz kipróbál6od az enyémet! Bár TSak TS, nem V6.....
tom1642005-06-30 01:33:39 // 862
Aludni éppen tudnék, de éjszakás vagyok, hát segítek a cartársaknak!
TáDé2005-06-29 20:56:36 // 861
Versenyzünk? Ilyen tempó mellett még csak 8,2 ... :PPP
TáDé2005-06-29 20:50:47 // 860
Tudtommal a Q4, QV 232 lovacska ...
András bácsi2005-06-29 20:44:35 // 859
Nekem pl. a gyújtáshiba csak terhelésnél, emelkedőn, padlógáznál jelentkezett. Akkor viszont eltérő intenzitással rúgott egyet-kettőt. Először nem is gondoltam erre, inkább a turbonyomás elszökésére gyanakodtam. Aztán mégis gyújtás lett.
TáDé2005-06-29 20:01:03 // 858
Cseréld le a váltó olajat! A 164 alatt német váltó van (semmi köze az olaszokhoz és az Alfához) nagyon érzékeny a normális olajra ... 40 ezer Km-enként le kellene cserélni, de itthon nem szokták ...
AKI2005-06-29 19:38:15 // 857
basszus srácok ez hihetetlen annyi mindent irtatok hogy nemtudom visszakövetni!
SN amugy Pécs Bimbó u. 23 !
erre fele ha jársz akkor az alapjáratingadozást megnézhetnénk!
Vega2005-06-29 19:11:05 // 856
Na hat ezt a suly dolgot szerintem senki meg nem mondja...ahany kocsi annyi felszereltseg, annyi suly...Feltetelezem mivel a tied amerikai kivitel valoszinuleg nehezebb mint az auropai piacra szant modellek....kb 1400 kb es sanyi...ne foglalkoz vele :)
132 kw az 180 LE...1,36 a szorzo!
Idealis esetben majdnem mindegy milyen benzint tankolsz...a gyar 95-os benzint ir elo...alacsonyabb oktan nem javallott bar mar nem is kapsz...es nem kizart ,hogy kopogna mar vele...ha magasabb oktant tankolsz azzal nem artasz...de tul sok elonyre sem teszel szert...fogyasztascsokkenes elofordulhat de amennyivel dragabb ugyan ott tartasz...
Tuning eseten jotekony lehet a nagyobb oktanu benzin..pl ha surites van valtoztatva...sot akkor indokolt is!
Valtonal meg nem tudom mi lehet...ha folydogalna az olaj vagy nem volna eleg vagy szar volna azt a tobbi fokozatban is tapasztalnad...hallani kene mennyire drasztikus az a reccsenes....en nem tulajdonitanek neki tul nagy jelentoseget...bar nem hallottam a sajat fulemmel...de egyebkent igy elsore arra gondolnek szinkrongyuru problema! Es mivel csak rukvercben csinalja csak kezdodo problema :)
Probald ki azt ,hogy berakod rukvercbe...gurulsz vele hatrafele egy keveset...megallsz, kiveszed uresbe...es ujra berakod R-be...akkor is reccsen? ha szinkron problema akkor nem nagyon szabadna...legalabbis el kene halkulnia..
Alfa Hím2005-06-29 18:45:16 // 855
Látom, megjött a hangulat, és egy csomó szakmai dolog előkerült.:-)
Olvastam az elöbb itt valamelyikőtöknél a tipusra vonatkozó adatokat, abban szerepelt valami 1240 Kg, Az én forgalmimban az autó sulya 1400Kg, De olvastam már 1500 Kg-ot is. Ez gondolom a felszereltségtől függ ugye? Klima, stb.
Na és, hogy melyik moci hány lóerős!! Hát itt már tényleg el vagyok veszve:-)) A forgalmiban az van, hogy 132KW ebből lehet lóerőt számolni.
1KW az hány lóerő?
Miért jobb 98-as benzint tankolni? Én 95-öst teszek bele, az előző tulaj azt mondta, hogy ez való bele. Vagy mindegy?
Ja, és mi van a váltóval, ezt még nem tárgyaltuk ki. Most megnéztem hazafelé, és csak akkor kattan amikor rükvecbe akarom betenni. Ez gondolom kivülről is hallatszik, Elég ciki, amikor a parkolóbol ki akar állni az ember, és csattan a váltó amikor sebességbe teszi az ember.
Nektek nem csinálja?
Vegának: Havonta talán egyszer járok Pesten, de ha következő alkalommal ararfelé lesz dolgom, akkor beugrok Újpestre. Előtte természetesen majd még jelzek. Ja, és kösz.
AKI2005-06-29 18:13:52 // 854
a kilincsekkel egyet értek énis hallottam már egyképt helyről de nálunk semmi ilyesmi a szelep hang az tényleg :(
ghosty92005-06-29 17:49:25 // 853
Ha kicsit OFFolhatok, valakinek valami otlete, hogy tudnek egy OFF-os, 12 eves regi kisautot eladni? hasznaltauto.hu, helyi aprohirdetesi ujsag (Deli apro, ugye, SN? :-) ) megvolt, kereskedonek meg nem szivesen adnam, mert neki se kell, harom forintot kapok erte, es neki ugysem hiszik el a javittatasaimat, nekem meg meg talan...
Zsül2005-06-29 16:34:08 // 852
Azóta megy mint áááálllllllllaaaaattttt!!
Zsül2005-06-29 16:33:24 // 851
A kábelcsere nekem is bejött. Utánna megszünt a motor egyenetlen járása.
ghosty92005-06-29 16:29:40 // 850
Hmmm, ha majd megyek egyszer egy tankkal 170-es atlaggal, akkor megirom en is, nekem igy mennyi. :-)
a2005-06-29 16:14:09 // 849
Ok :)
400 km-en, 170-es átlagnál 12,3 :)))
ghosty92005-06-29 16:11:38 // 848
Versenyzunk? Eddig atlagban 8,6. :-)
a2005-06-29 15:54:43 // 847
Ó az ilyeneken már régen túl vagyunk :)
Olyan fogyim van, hogy irígyelni lehet :)))
a2005-06-29 15:54:13 // 846
ezt akarjuk kimérni...
Gyujtókábel nem hiszem, hogy csak 4-5-ben jönne elő, az előjönne hamarabb is.. Persze parajelenség lehet :)
Isu 1642005-06-29 15:21:41 // 845
Nekem hasonló szitu volt nemrég,végig néztek mindent és a katalizátort kellett cserélni-kiszedni... Állítólag rossz benzint tankoltam.Csak Agipnál és Mol-nál tankolok és 98-ast...:-( Utána jó lett. Fogyid nem ment fel?
András bácsi2005-06-29 14:49:00 // 844
Próbáld meg a gyújtókábeleket lecserélni. Nekem egyszerre több adta be az unalmast, és hasonló jelenséget produkált. Kéne is egy új gyári garnitúra, csak 70 ropi körül van. :-(
Gyertyát milyet használsz?
a2005-06-29 14:36:26 // 843
Ne is mondd...
Valamiért néha elkezd remegni az egész, és nem akar úgy gyorsítani, ahogy kellene...
Pedig turbónyomás van, a csövek nem eresztenek, nem fúj ki sehol, az intercooler sem lukas... Direkt próbáltuk UV színezett olajjal, hogy kinyomja-e valahol, de sehol...
Próbáltuk szegény keverékkel, próbáltuk dússal is, de akkor sem változott...
Mostmár valami gyujtásbeli szarakodásra gyanakszunk, de majd jó alaposan kimérjük, és akkor jaj neki :)
1-2-3-ban tökéletes. 4-ben kezd rángatni, és ha olyanja van, 5-ben néha már alig lehet a gázpedálhoz érni... Máskor meg 240-ig vágtázik...
András bácsi2005-06-29 14:35:47 // 842
Bár nekem kissé más a V6TB elektronikája, más a váltóáttétel, meg a súly, de a fogyi kb. hasonló. Hosszú vegyesben 11-11.5, 120-nál kb. 10, városban könnyedén 14. Most volt pl. egy Bp. - Tatabánya utam, az mindenestől 13.8-ra jött ki, minimáli dugóval, általában 160-as pályatempóval, egy-két rövidebb 200 fölé tolással...
Isu 1642005-06-29 14:31:03 // 841
A fogyi nálam is fix 12-13 volt.Most hogy rövid távon használom 14-15...
A váltója szerintem nagyon jó.Mondjuk 2 db 33-as után...:-)
A Punto után visszaülve viszont tényleg nagyon találó volt a traktor jelző...
A kuplung,a fék nehéz de hát ez nem női autó.:-)
András bácsi2005-06-29 14:27:02 // 840
Démon az enyémben is lakik. :-))) Idő és türelem kérdése a megfékezése.
a2005-06-29 14:21:49 // 839
A 75 alapjaira épült, a 3,0 v6 12v motorral.
a2005-06-29 14:21:20 // 838
Engine:
Type: 61501.
Location:front longitudinal mounting.
Number of cylinders and arrangement: 6 60 V. light alloy block and heads, capacity: 2959 cm3.
Bore x Stroke: 93 x 72.60 mm.
Compression Ratio 10:1
Max. Power: 207 HP or 154 kw ( EEC standards ) at 6200 rpm.
Max. Torque: 25 kgm. ( EEC standards ) at 4500 rpm.
Valve arrangement: V-type overhead. 1 overhead camshaft per bank with rocker-arms, toothed belt.
Top speed: 250 km/h.
Acceleration: from 0 to 100 km/h in 7 seconds.
Ignition system: digital ignition.
Cooling system: pressurized liquid cooling with thermostatic electric fan ( capacity: 10 liters).
Fuel system: electric pump with shutoff device in case of collision, combined ignition and fuel injection system ( multipoint ) Bosh ML4.1 - Motronic. 3-way catalyst ( US '83 standards ).
Fuel tank: internal, behind the rear seat ( capacity 68 litres ).
Transmission
Rear wheel drive.
Clutch: dry single plate.
Gearbox: mechanical rear transaxle 5 speeds forward plus reverse,( I, 1:2,87 / II, 1:1,72 / III, 1:1,22 / IV, 1:094 / V, 1:078 / R, 1:3,0 ) floor mounted gear lever.
Final drive: hypoid bevel gear ( ratio 11/43 ).
Suspension
Front: independent wheels, transverse arms and oblique beam, coil spring, anti-roll bar.
Rear: rigid axle, de Dion scheme, oblique arm. Watt linkage, coil spring, anti-roll bar.
Shock absorbers: hydrolic telescopic type ( with ground clearance manual control )
Wheels
Light-alloy rims.
Tyres: P-Zero, front 205/55 ZR 16, rear 225/50 ZR 16.
Brakes
Foot: hydraulic circuit, front and rear vented discs, power-assisted braking. Handbrake: mechanical on the rear wheels.
Steering
Rack and pinion, servo, turning circle: 11 m.
Electric system
12 V; 70 Amp. alternator, 70 Ah. battery.
Structure
Bodypanels formed from Modar thermosetting metacrylic resin and glassfibre, bonded to the body-shell structure. The suspension was attached to the body-shell via Uniball ball joints
Dimensions
Wheelbase: 2.510 m. Track: front 1.464 m. rear: 1,426. Length: 4.060 m. Width: 1.730 m. Height: 1.300 m.
Weight
Unladen: 1260 kg.
a2005-06-29 14:19:21 // 837
Ez tény. Nem véletlen van nekem is V6TB :))))
De ott is tudnak parajelenségek lenni, hodd el... Most is küzdök egyel már egy ideje. De augusztusban akár 2 hétre is kapok lehetőséget beállni egy full diagnosztikai laborba, és kiűzzük a démont a szerkezetből :)
Vega2005-06-29 14:18:26 // 836
ja de...ismerem...jovan, hulye vagyok :)
na gyerekek...nekem dolgoznom kell tovabb..sosem vegzek :)
András bácsi2005-06-29 14:15:06 // 835
Ezen honlap típusok rovatában is van Zagato.
András bácsi2005-06-29 14:14:15 // 834
Miért a turbo egy borzasztó egyszerű szerkezet, csak tiszta levegőt és jó kenést, meg egy kis odafigyelést igényel. Más kérdés, hogy használtan nem látod az előéletét.
Vega2005-06-29 14:13:07 // 833
Nem ismerem Zagato SZ&RZ-t...itt sem talaltam rola semmit...azert kivancsi lennek mi volt a mociban!
Vega2005-06-29 14:10:25 // 832
Imadom a turbokat...de ott meg a turbo igen nagy hibafaktor :) de ha mar 3 lityosokrol volt szo akkor 12v :)
András bácsi2005-06-29 14:01:47 // 831
Bár személy szerint nekem a 24V-s V6-osok nem igazán jönnek be. Sokkal több hibalehetőség, két mászós vezérműtengely, az általam utált hidrotőke. Akkor már ott a V6TB, ami ugyanazt tudja, jóval egyszerűbb szerkezetként.
András bácsi2005-06-29 13:54:50 // 830
Nem akarok bekapcsolódni ebbe a "vitába" de azért az is számít, hogy melyik szabvány szerinti teljesítménymérést nézzük. A 3.0 24V egyébként a 166-ban 226 Le. Ilyen minimális differencia nagyon sok apró összetevőből is adódhat.