Totti (NagyVad)2013-07-23 19:24:29 // 67829
Gyárival sem mennék annyit max 90 után gyártottal max 60
Zoli19802013-07-23 19:13:33 // 67828
Még annit, hogy a vezérlés cseréje tényleg 120E-km-enként esedékes? Erröl a manualba se találtam semmit, viszont valahol hallottam/olvastam.
A csörgő-sziszegő kígyót meg majd kiragasztom a hátsó ablakra, és egyedi "kígyóbőrős" matricám lesz. :)
A csörgő-sziszegő kígyót meg majd kiragasztom a hátsó ablakra, és egyedi "kígyóbőrős" matricám lesz. :)
W.2013-07-23 18:30:44 // 67827
Ma du. én is mászkáltam vele a városban. Meg kellett állapítsam, hogy 14 évesen bármelyik új német márkával felveszi a versenyt, mind kényelmét, mind küllemét tekintve.
tipoatti2013-07-23 18:07:34 // 67826
A véhatozásnál nyáron csak egy jobb dolog van: a hűtött utastérben véhatozás. Végre van klímám! Egy szaros tömítés volt a baja össz-vissz. 'hogy én miért vártam ezzel egy évet... :)
Totti (NagyVad)2013-07-23 14:24:20 // 67825
Jól látod csak a foglalat más!
fapuma82013-07-23 14:05:28 // 67824
De jó már ezt is tudom.Néha bevillan a 2.4jtd-m ben.
Álltalában csak autópályán amikor leszállok a gázról vagy újra padlózom....akkor löttyenhet meg benne ezek alapján és bevillan, majd "elmúlik"....
Álltalában csak autópályán amikor leszállok a gázról vagy újra padlózom....akkor löttyenhet meg benne ezek alapján és bevillan, majd "elmúlik"....
Smith2013-07-23 13:06:26 // 67823
Hétvégén lesz a lámpa projekt. Nem lesz az autón lökhárító, így aztán itt az alkalom hogy egy kosszal ezt is rendbetegyem.
2 lerongyolt xenonból és 2 zsír új halogénesből kell építenem 2 db 100%-os xenonost :)
A búrák 100% ugyanaz, de pl. a foncsoros résszel van valakinek tapasztalata? A halogénesen úgy láttam hogy a foncsor 3 csavarral van rögzítve magához az izzó foglalathoz, tehát elképzelhető hogy ugyanaz a foncsor mindkettőben csak a foglalat része más?
2 lerongyolt xenonból és 2 zsír új halogénesből kell építenem 2 db 100%-os xenonost :)
A búrák 100% ugyanaz, de pl. a foncsoros résszel van valakinek tapasztalata? A halogénesen úgy láttam hogy a foncsor 3 csavarral van rögzítve magához az izzó foglalathoz, tehát elképzelhető hogy ugyanaz a foncsor mindkettőben csak a foglalat része más?
tipoatti2013-07-23 11:51:37 // 67822
PONTOSAN. A GT-m nemrég esett át kuplungozáson a lentebb említett kinyomócsapágy elhalálozása okán (190K km.), a kéttömegű azonban RAGYOGÓ állapotú volt a verdában, ment is szépen vissza.
tipoatti2013-07-23 11:49:28 // 67821
Ez igaz, a GT-n pont ez volt a jelenség az eltörése előtt.
Don Gombóc2013-07-23 10:46:21 // 67820
Kígyós verda amúgy is nem? :-)
Don Gombóc2013-07-23 10:45:44 // 67819
Amúgy szerintem túl van lihegve ez a kettős tömegű lendkerék dolog. Többet kell annak kibírnia mint amennyire itt emlegetve és cserélve volt az embereknél.
Én a sajátomból indulok ki, mert nekem még az eredeti van benne. És kurva sok kilométer. Kuplungot cseréltem már, de a régi tárcsa is csupán fél milliméterrel volt vékonyabb a gyári újnál, mindez 300 K-nál volt valamikor régen. :-)
Viszont ott már zörgő volt a régi kinyomócsapágy
Én a sajátomból indulok ki, mert nekem még az eredeti van benne. És kurva sok kilométer. Kuplungot cseréltem már, de a régi tárcsa is csupán fél milliméterrel volt vékonyabb a gyári újnál, mindez 300 K-nál volt valamikor régen. :-)
Viszont ott már zörgő volt a régi kinyomócsapágy
Grando2013-07-23 10:45:09 // 67818
De valószínűbb, hogy csörgőkígyó költözött bele, és 2000-es fordulatnál izgatottá válik. Vigyázni kell vele, veszélyes!
Don Gombóc2013-07-23 10:39:57 // 67817
Még fotosoppújá oda egy csöröge fánkot a rántott husi mellé. :-)
Don Gombóc2013-07-23 10:38:50 // 67816
Az ha már csörög akkor minden fordulaton csörög.
Esetleg kinyomó csapágy még a lehetséges, na az tud csörögni amikor már a végét járja.
Esetleg kinyomó csapágy még a lehetséges, na az tud csörögni amikor már a végét járja.
Grando2013-07-23 10:35:11 // 67815
Az nem csörög, hanem ránt.
tipoatti2013-07-23 10:19:44 // 67814
A kéttömegű szerintem is ennél alacsonyabb fordulaton csöröghet, konkrétan elindulásnál és alapjárattól történő terhelésnél... Más lesz az szvsz., ahogy Don megaszondta. :)
tipoatti2013-07-23 10:15:06 // 67813
VAGY pedig... ;)
Don Gombóc2013-07-22 21:29:28 // 67812
Az nem kimondottan csörög, inkább ránt egy kicsit.
A csörgés mástól lesz.
Lehet kiszáradt féltengely csukló is, amit orvosolni lehet egy gumiharang alatti zsírozással. Pl.
A 10 W 60 meg hétköznapi használat esetén tök felesleges pénzkidobás. ( szerintem ) :-)
A csörgés mástól lesz.
Lehet kiszáradt féltengely csukló is, amit orvosolni lehet egy gumiharang alatti zsírozással. Pl.
A 10 W 60 meg hétköznapi használat esetén tök felesleges pénzkidobás. ( szerintem ) :-)
Grando2013-07-22 20:43:00 // 67811
Igen, a 10-60. :)
Zoli19802013-07-22 20:35:49 // 67810
Az a 10W60!?
Nem tudom (remélem nem!!!), a kupplung teszi a dolgát, nem rángat, mint a dízelemnél volt. Majd meghalgattatom szakival ha nagyszervizen lesz.
Nem tudom (remélem nem!!!), a kupplung teszi a dolgát, nem rángat, mint a dízelemnél volt. Majd meghalgattatom szakival ha nagyszervizen lesz.
Grando2013-07-22 20:28:29 // 67809
- Selénia Racing!!!
- Kettőstömegű lendkerék??
- Kettőstömegű lendkerék??
Zoli19802013-07-22 20:05:26 // 67808
Üdv Urak.
2.5 V6-ba milyen Selénia olajat használtok, ill javasoltok?
Alacsonyabb fordulaton ( kb2000-3000) mi adhat enyhe csörgő hangot gyorsításkor? Alapjáraton és magasabb tartományban nem hallani.
Köszi
2.5 V6-ba milyen Selénia olajat használtok, ill javasoltok?
Alacsonyabb fordulaton ( kb2000-3000) mi adhat enyhe csörgő hangot gyorsításkor? Alapjáraton és magasabb tartományban nem hallani.
Köszi
Robi642013-07-22 19:50:58 // 67807
Nem nálad probléma, hanem nálad írta, hogy a sokáig fennálló hiba fémdarabkákkal jár és ez odab@sz az olajszivattyúnak...én már biztos közelebb állok ehhez a stádiumhoz.
Andy2013-07-22 19:37:52 // 67806
Az nem nekem szól, rosszul olvastad! ;))))
Nálam még a ki tudja mi lesz.
Nálam még a ki tudja mi lesz.
Robi642013-07-22 19:09:50 // 67805
Ja, most olvasom a +80 olajszivattyút Andynél...ijesztő alternatíva. Fel kell gyorsítanom a megoldást!
Robi642013-07-22 18:59:35 // 67804
Köszi az infót és a számot a témában, ha lesz rá nélkülözhető összeg, akkor már mozdulnék is. Viszont azt sem akarom, hogy 300 pénzzel le és szétszedessem, aztán még kellene rá 200. Inkább akkor gyűjtögetek, lottózok :) és közben használom így. Amúgy még nem tragédia a működése...
GabCsi2013-07-22 12:44:58 // 67803
Ja és csak gyáriban van, felújíttatni nem lehet sajnos. 300tól indul a licit, ha nincs más baja.
GabCsi2013-07-22 11:18:33 // 67802
F412013-07-21 16:25:30 // 67801
Tudom!Azért írtam!Sok sikert az eladáshoz!Ha az enyém "elmegy" és a tied még meglesz,lehet,hogy jelentkezem :-)
Zoli19802013-07-21 14:22:25 // 67800
Néha én is körülnézek a hirdetések között, de jó ideje nincs olyan autó, amire lecserélném az enyém. Nem mintha akarnám, de néha beeshet egy-két "jó" vétel milla körül. :) De nem esik..
W.2013-07-21 13:46:28 // 67799
Erre utaltam korábban többször én is! A viszonylag rendben lévő példányoknak sincs ára hála a sok szart hirdető parasztoknak...
tipoatti2013-07-21 13:31:36 // 67798
Sokáig ott volt. Igazából az évek alatt arra jöttem rá, hogy nem sok vizet zavar az erre történő utalás a hirdetésekben, SŐT... :(
Zoli19802013-07-21 12:24:15 // 67797
A korábbi hirdetésben még a link is ott volt az amore-s oldalra, meg hogy Tipoatti nicknév alatt fut. Atti meg így folytatja, csak Soproniak viszik el az autóit. :)))
F412013-07-21 11:48:53 // 67796
Akkor tessék odaírni a szokásos szöveget,hogy aszongya "alfa fanatikustól" eladó .-D és akkor nem koptatom a billentyűzetet feleslegesen. :-P
Zoli19802013-07-21 10:19:59 // 67795
Nézd Atti, egy eladó Nuvola!! :)
tipoatti2013-07-21 09:52:23 // 67794
Mintha láttam volna már, talán meséltek is róla nekem. Azt nem is tudtam, hogy eladó... :)))
Zsunior2013-07-21 09:39:10 // 67793
Zsunior2013-07-21 09:37:48 // 67792
TNT-re haladva, egy jól sikerült kép:
[img1]
Azé ez nnnnaa :))
[img1]
Azé ez nnnnaa :))
F412013-07-21 08:46:25 // 67790
Kellemes vasárnapot mindenkinek!Az alábbi verda ismerős valakinek?
3.0
3.0
Don Gombóc2013-07-20 22:12:52 // 67789
Gyárilag nincs.
atis_166jtd2013-07-19 22:41:57 // 67788
Srácok egy kérdés. Van olyan ablak autómatika amiben a jobbos is teljesen az nem csak lefelé?
atis_166jtd2013-07-19 22:40:59 // 67787
van olyan szűrő amiben benne van újkorában. Így viszont valamihez hozzáér és azért világít.
Tommy sk2013-07-19 15:17:43 // 67786
szia, kösz az infót énis a viz szenzorra gondoltam a szűrőnél, mondjuk nekem ez levan kötve vagyis nincs rajta az üzemanyag szűrőn gondolom ezért pislog néha, valami okból nem passzol a gyári ufi filter és a szenzor menete...
pettinke2013-07-19 11:12:35 // 67785
alapjárati levegő csövek szoktak megrepedni, szétesni, ilyenkor szegény kompjuter próbálja a helyes arányt beállítani, de csak küzd vele. szét kell nézni a szívósor tájékán, fent, hogy minden rendben van-e.
ha ez nem, akkor talán valami szenzor van megfáradva (pl. hőmérséklet), és megintcsak összevissza küzd az ECU a hamis jelek miatt. mondjuk kompjuterre dugva kiderül.
ha ez sem, akkor valami más :)
ha ez nem, akkor talán valami szenzor van megfáradva (pl. hőmérséklet), és megintcsak összevissza küzd az ECU a hamis jelek miatt. mondjuk kompjuterre dugva kiderül.
ha ez sem, akkor valami más :)
Alfa166JTD2013-07-18 23:33:15 // 67783
Sziasztok!
Egy barátom nézte az alábbi linken található autót:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/166/alfa_romeo_166_tb_super_2.0_205le_benzin-6528292
Mi a véleményetek?
Azt mondta az pöccre indult, de utána össze-vissza ugrált a fordulatszám.
Esetleg valaki rá tudna nézni érdemes e vele foglalkozni?
Köszi!
Egy barátom nézte az alábbi linken található autót:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/166/alfa_romeo_166_tb_super_2.0_205le_benzin-6528292
Mi a véleményetek?
Azt mondta az pöccre indult, de utána össze-vissza ugrált a fordulatszám.
Esetleg valaki rá tudna nézni érdemes e vele foglalkozni?
Köszi!
Grando2013-07-18 22:27:03 // 67782
Ja, a pilács a "Víz a dízel üzemanyagszűrőben" névre hallgat.
Grando2013-07-18 22:25:50 // 67781
A kulcs elfordításakor MAR állásba, 4 másodpercig világít, majd el kell aludnia.
Ha menet közben folyamatosan világítani kezd, az vizet jelez az üzemanyagszűrőben.
Ha akár csak szórványosan is, és csak néhány pillanatra, de felvillan, akkor is a lehető leghamarabb menj szervizbe, és engedd le a vizet a szűrőből, különben odabax a befecskendező szivattyúnak és az üzemanyag ellátó rendszernek, illetve a motor szabálytalan járását okozza. :)))
Tommy sk2013-07-18 22:14:09 // 67780