Alfás Viktor (NagyVad)2014-02-10 21:22:16 // 70579
Nem tudtam .....
tipoatti2014-02-10 21:21:49 // 70578
Tegnap elnuvolátlanodtam. :((( A legjobb autóm volt. UFF. "Sikerült" (értékegyeztetéssel) elcserélnem egy még hedonistább, teljesen zéró értelmű abszolút "beteg állat"-ra viszont... ;)
Totti (NagyVad)2014-02-10 21:08:54 // 70577
Pedig ök tervezték!!!!
Alfás Viktor (NagyVad)2014-02-10 19:56:24 // 70576
vologya[kendács mester]2014-02-10 16:43:39 // 70575
Köszönöm, hétvégén nekilátok. Ha esetleg addig lenne bárkinek bármilyen ötlete, szívesen várom.
pettinke2014-02-10 13:42:37 // 70574
a vezérlőhöz egyszerűen hozzáférsz, ha az anyós-oldali lábtérben kibontod a középkonzol jobb oldalsó burkolatát (le kell hozzá szerdni a taposólemez burkolatát is).
a radiátort viszont a motortér felől tudod cserélni.
a radiátort viszont a motortér felől tudod cserélni.
vologya[kendács mester]2014-02-10 12:09:32 // 70573
Mellékesen dokumentációk itt: http://www.alfisti.cz/index.php?link=cuore-technika-ostatni-manualy
vologya[kendács mester]2014-02-10 12:08:41 // 70572
Anno nekem is ezt mondta az előző tulaj. Van itt valakinek valamifajta képes dokumentációja, hogyan is kell megbontani a középkonzolt ehhez? De a kézifék rész is érdekelne.
pettinke2014-02-10 11:47:35 // 70571
bizony, sokkal inkább a vezérlőre csöpögő fűtőradiátort kellene kicserélni, meg a vezérlőt elpucolni ... ha még lehet, és nem cserés.
Kriszo2014-02-10 11:45:36 // 70570
Hááát ja....azt mondjuk ezekbe ajánlott olajcserénél kicserélni .nekem mikor megvettem volt hasonló gondom,de szűrők cserélése után elmúlt.kicsit mindig is féltem hogy a csúcsok megadják magukat,de nagyon jól eltalált konstrukció.viszont megint rám jött a de jó volna egy v6 érzés:)))nagyon gondolkodom nyáron egy cserén:)))
szevszaki2014-02-10 09:16:44 // 70569
Ahan, csak azokban, se 3as se 4esben. Se előzéseknél. De ezeket sem mindig csinálta, volt hogy kb 4napig semmi. Meg mindig meglepödtem mert nálunk van egy olyat utrész hogy 500m-en belül 3körforgó és mindig amikor kanyarodok benne akkor csinálta egyenesen amikor meg megyek nem :D Vettem bele egy fajin adalékot, de az se segített. Üzemanyagszürő kb 2éve volt cserélve, lassan már gondolom azt is kéne. Mert elég sokat van használva.
Kriszo2014-02-10 09:12:21 // 70568
Csak 1-2 be csinálja?én nem kötném ki az biztos,ki takarítás segíthet,de az se biztos h egr,lehet csúcs is amúgy.
Trumpf (NagyVad)2014-02-10 08:44:59 // 70567
Asszem megtanultuk, hogy olajcsrével (+spéci adakékkal) nem lehet automataváltót javítani...
szevszaki2014-02-10 08:41:07 // 70566
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Olyat produkál kb 2honapja a kocsim, hogy indulásoknál 1es 2esbe néha megtorpan, vagy ha csak dugoba gurulgatok. Többi fokozatba nem csinál ilyet, csak indulásnál. Majd vagy kidobja a befecskendező jelét vagy nem. Rádugtam gépre, volt egy csomó hibakód, de törlés után csak az EGR maradt meg. Mit lehetne ezzel csinálni, takarítani vagy mondtak nekem egy olyat hogy kikötni vagy vakitani vagy mi :) ? Ezen kívül hála minden tökéletes. Köszöntem! :) Üdv. Szabolcs
vologya[kendács mester]2014-02-10 07:57:13 // 70565
Ha közben ki ki világít a sebváltó ellenőrző fénye, akkor az enyém is ezt csinálta. Utána lecserélték az olajat és azóta csak 2. sebességem van :-( bár ha kicsit visszaolvasol itt, akkor voltak itt jó tanácsok, melyek segíthetnek.
Csita2014-02-09 23:50:49 // 70564
Sziasztok!Tudnátok a következőkben segíteni?Van egy 166 2.4jtd 2004-es,és az automata váltó olyat produkál,hogy néha csak 2.ill.4.fokozat van,de ha leállítom és újraindítom tökéletesen szépen vált.Esetleg megbízható szakit ajánlani?Előre is kösz mindenkinek!
Josh.812014-02-09 21:13:33 // 70563
Én BERU-t vettem tavaly ősszel. 3-db volt kipurcanva- teljesen..:) Úgy emlékszem;kb: 7000 Ft-volt/db. NGK-t akartam venni(pár száz Ft.az eltérés..), csak mikor kivettem az 'eredetiket' akkor láttam, hogy BERU van benne! Én egyszerűen sorba kivettem mindet(jelzet nekem is a check lámpa) sorba teszteltem egy külső akkumulátorral és néztem az izzítás intenzitását és teljességét,már ha volt..:)Mindegy egyébként hány db-ot cserélsz,nem törvény szerű(nem gyújtó gyertya)bár biztosabb. Egy a lényeg; hogy ugyan olyan típusút és márkájút tegyél bele!!Azóta nekem hibátlan mind:) Bosch-t nem ajánlom mert sokkal drágább és nem is jobb!
atis_166jtd2014-02-09 17:33:31 // 70562
Ha szánsz rá egy kis pénzt akkor berut érdemes venni, mert az magasabb hőfokra izzik mint a többi.
atis_166jtd2014-02-09 17:32:09 // 70561
Nem a szikráztatással vagy a kiméréssel van a baj. Sana van olyan amikor tudsz rajta mérni, viszont mikor el kezd izzítani akkor szakad meg. Sajna sokkal jártam így jól átver és csodálkozol hogy nem indúl az autó. Azóta egy 20másodpercig hagyom a gyertyán a delejt és utánna kell megmérni, vagy szikráztatni.
Sokan le fogtok hurrogni ezért de ez sajna személyes tapasztalat.
Sokan le fogtok hurrogni ezért de ez sajna személyes tapasztalat.
forrasr2014-02-09 16:49:29 // 70560
szikraztatast hanyagolnam. merd ki a gyertyakat szakadasra,illetve erdemes a vezetekeket is ellenorizni.eleg hitvany a foglalat ami ramegy a gyertyara,lehet csak rosszul erintkezik. van hogy nem szakadt a gyertya de mar nem izzit jol,akkor is erdemes cserelni.kb 20rugo a kplt csere aztan egy hiba kizarva es ha nem hamis gyertyat vettel hosszu idore le van a gond
Alfa GT-Csaba2014-02-09 14:23:15 // 70559
Igazad van ,én is igy jártam 4 nap múlva ismét jött a hiba jelzés ,és még egy gyertya elhalt!
Kriszo2014-02-09 14:10:55 // 70558
Én a helyedbe meg kicserélném mindet.Nekem Zé 2 éve lassan hogy cserélte, most lehet hogy méricskélsz kicserélsz eggyet aztan 2 hónap múlva cserélheted a másikat..Nem egy nagy összeg és le van a gond róla.
Alfa GT-Csaba2014-02-09 14:00:18 // 70557
4-6 ezer Beru Bosch
Azzurro2014-02-09 12:55:09 // 70556
Meg próbálóm ezt a verziót. Remélem kiderül, melyik a rossz. Menyibe kerül egy ilyen gyertya? Mondjuk egy jobb.
Alfa GT-Csaba2014-02-09 12:40:57 // 70555
Én mindig úgy csináltam ,hogy az akksirol a +ról húztam egy vezetéket és hozzá érintettem az izzító gyertya végeihez .Amelyik nem szikrázott amikor hozzá ért a kábel,az egyértelmű hogy azon nem megy keresztül áram ,ezért biztos hogy abba szakadt az izzító szál.
Azzurro2014-02-09 12:33:00 // 70553
Arra gondoltam, hogy mit kell nála mérni. Ellenállást vagy valami hasonlót?
Alfa GT-Csaba2014-02-09 12:20:54 // 70552
Szerintem az nem értéktől függ.Vagy izzít vagy nem.
Putyesz2014-02-09 12:01:34 // 70551
Ennyire mélyen én nem vagyok benne sajnos...
Azzurro2014-02-09 11:44:59 // 70550
Van valami érték amíg jó. Ezt értem. Erről az értékről tudtok valami?
Putyesz2014-02-09 11:30:18 // 70549
bár nekem még nem kellett cserélni, pedig lassan 7 éve van nálam az autó!
Mennyit bírnak ezek????
Mennyit bírnak ezek????
Putyesz2014-02-09 11:25:53 // 70548
nekem van egy villamosságis haverom aki szokta ellenőrizni...vmi mérőműszerrel vizsgálja át asszem,ki se kell venni hozzá!
Azzurro2014-02-09 11:19:40 // 70547
Hogyan lehet kiszűrni??? :-)))Házilag?? :-))
Putyesz2014-02-09 11:18:58 // 70546
csak ami rossz :)
Azzurro2014-02-09 11:06:03 // 70545
Ilyenkor mindet ki kell, vagy csak ami rossz?
tipoatti2014-02-08 22:51:01 // 70544
Izzítógyertya csere elé néztek.
Azzurro2014-02-08 22:39:20 // 70543
166 2.4jtd kivillan indítás után az a műszerfal alján az izzítónak a jele. Ez miért van? Rövid idő alatt el alszik.
Dömpi (il dottore)2014-02-08 21:52:05 // 70542
Ajánlhatnám neked a saját szerelőmet, de az még messzebb van (Abony, Szolnok/Cegléd között)
Arno1662014-02-08 19:06:09 // 70541
Olajszintet nezd meg, mielott hazavagod a valtot.
R-D-be rakosgatott, majd D-ben hagyott valtonal kell szinten lennie. (Emelőn csinald praktikusan, betöltőnyílás a szintező egyúttal)
Többi no comment :(
R-D-be rakosgatott, majd D-ben hagyott valtonal kell szinten lennie. (Emelőn csinald praktikusan, betöltőnyílás a szintező egyúttal)
Többi no comment :(
vologya[kendács mester]2014-02-08 12:35:24 // 70540
http://www.troublecodes.net/OBD2/Pcodes/#1700 Itt ayt olvastam hogy 'P1721 - Gear 1 Incorrect Ratio '. Ha ez igaz, akkor ez inkább elektronikai hibának tűnik.
vologya[kendács mester]2014-02-08 12:26:12 // 70539
Köszönöm a tippet elmentem az infót. Ja keresem a diagnosztikai csatolót, elvileg valahol a kormány jobb oldalán lesz. Mellékesen nekem működik a Clima+Dark kombo, minden állítható. Van 2 hibakódom amihez segítséget kérnék. 1721 ami elvileg sebváltó (17xx) de hogy pontosan mi azt nem találom. A másik a 4113, amit nem találok sehol. Bocs a sok kérdezősködés miatt, de megpróbálom átlátni a helyzet komolyságát és majd eszerint döntök a továbbiakban.
166cobalt(NagyVad)2014-02-08 12:04:31 // 70538
Hali! Eger Agria Merci szervíz! Kiss Attilát keresd, nagy mágusa az automata váltóknak!Tuti tipp!
Kriszo2014-02-08 11:38:56 // 70537
Az a legkeményebb, hogy lerakta a házatok előtt, hogy jó.... elképesztő......
W.2014-02-08 11:37:31 // 70536
Szerintem itt lenne az ideje a "szerelődet" meglátogatni pár betépett niggerrel... Szerintem kérd vissza az összes zsét vagy feljelentés....
vologya[kendács mester]2014-02-08 11:19:35 // 70535
Tudom és igazad is volt, de már kifizettem nekik előre egy csomó pénzt és gondoltam ezt már nem lehet elbaszni. De ellehet. Most majd lassan nekilátok és a kisebb hibákat megcsinálom magam, de a sebváltóhoz jó lenne kelet Magyarországról egy szerelő, ha van ilyen. Nem szeretnék 2essel Pestig tántorogni vele.
tipoatti2014-02-08 11:07:17 // 70534
:(((( A szerelőt/szervizt kéne felgyújtanod... Mondtam neked, hogy talán jobb lett volna az egész projektet Zé.-re bízni, nem a motort hazavinni. Ilyen nincs basszus...
vologya[kendács mester]2014-02-08 11:02:25 // 70533
Feladom. A sebváltó rúg mint a ló. P-N-R-D akármelyikbe. N -ben R megy az R meg valahol az N és a D között van. A magyarázat: teljes olajcsere után több 100 km -t kell rájárni, hogy 'szétverje' az olajat. A kontroll kijelző be be villan és annyi. Csak 1 sebességfokozat van (szerintem a 2es, mert elindul vele és 110 korul 5000 -et forog. Manuális üzemmódban elalszik a display és mar vissza sem ter. Légzsák mindkettő világít, kézifék világít (elvileg az érzékelő nélküli fékbetét miatt). Nem beszelek a koszról és a mocsokról. Legszívesebben kiszálltam volna belőle a kúton és felgyújtom. Motor alapjáraton szaggat és ingadozik a fordulat. Ráfordított összeg kb.1300 euró. Csak az nyugtatott meg, hogy leállítottam és átültem a KIA Clarusomba és minden működik ahogyan kell és én szervizelem.
tipoatti2014-02-08 09:37:15 // 70532
Grat a sikeres szívátültetéshez!!! :)
vologya[kendács mester]2014-02-08 09:30:50 // 70531
mreni2014-02-07 21:49:58 // 70530
szerintem nem,de nekem mindegy :D