Fórum >> Típusok >> 164-166

W.2014-08-05 20:39:44 // 73079
Urak! Ismeri valaki ezt a 166 -ost?
Smith2014-08-05 18:43:20 // 73078
Na tegnap és ma is folyt egy kis munka, pl a szőnyegekre amiket csináltattam 8 éve, és akkor vettem hozzá patentokat is, végre megcsináltam :D

Kitöröltem a légzsák hibajelzést, mert ugye ülések nélkül beparázott múlt héten, jejj nincsen légzsák. Beindítani meg muszáj volt hogy kipróbáljam a kábelköteget mielőtt összerakom.

Ha már ugyis ecu scaneztem akkor mindenre ráolvastam, de a légzsákot leszámítva sehol egy hibakód :)

Aztán ma kicseréltem a műszerfal tetején lévő rekeszt mert az enyém törött volt picit és nem nyílt, meg az légbeömlő elzárója is szét volt törve. De most kapott egy szépet amiben még a légbeömlő elzárója is használható, és a tető is pöccre nyílik-záródik.

Meg kicseréltem az ajtók aljában az izzókat.

Utoljára pedig kapott a csomagtartóba egy NEW-CAR illatú illatosítót :D

kalo166TB2014-08-05 14:34:15 // 73077
nekem ilyen üzenet mellett a fűtőventi szállt el. pontosabban: fűtőventi+biztosíték+1 relé is. A hiba üzenetet régebben is dobta random jelleggel, de működött minden, egészen múlt hét szerdáig, akkor végleg befosott. Nézesd meg mindenképpen
prat0022014-08-05 14:30:24 // 73076
Sziasztok!
Olyannal találkoztatok, hogy a dsp aktív üzemmódját elfelejti a hifi? Minden audio beállítást megtart, de bármikor leállítom, és újraindítom a kocsit, a dsp kikapcsolt állapotban van. Egyébként nekem is van egy "Air Condition is fault, please contact workshop!" hibaüzim is, esetleg ezek összefügghetnek? Egyébként a klímám működik, hűt, a gáz is okés benne, de ezt azért rendszeresen kiírja. Valaki ötlet?
kalo166TB2014-08-05 14:15:51 // 73075
lottózzál :) pontosan így lesz :)
Smith2014-08-05 14:04:19 // 73074
Úgy ahogy nekem. Veszel két gyári halogént és átteszed a foncsort meg a hátsó burkolatot. És kész az új xenonos :)
kalo166TB2014-08-05 10:08:30 // 73073
majd lesz....annyira nem voltam balga (mintha éreztem volna valamit előre) hogy a benne lévőket álljak neki felújíttatni :)

óccóért szereztem két másikat, de ezt figyeld:

- jobb oldali: a "lámpaszakértő" szétszedésnél eltörte a magasság állítóját, ergo kuka
- bal oldali: az előbb említett "csiszoló szakértő" eltörte

most van két használhatatlan xenonom:) Na de, no para, már tudom hogyan lesz ebből két vadi új lámpa....
gecsa2014-08-05 09:45:55 // 73072
de így lett új lámpád, nem? :D
Grando2014-08-05 09:28:51 // 73071
Szavadon foglak! ;)
kalo166TB2014-08-05 09:23:07 // 73070
szerencséd van, hogy műa a fényszóród.... én elvittem az üvegeshez csiszolásra egy 166 lámpát, mert ő "ért hozzá", és meg tudja csinálni. Gondolom ki fogod találni, nem sikerült neki, kettérepedt...aztán jött a szokásos hablaty: "ilyetmégnemláttam" és "100bólegyszerhaelőfordul" és hasonlók... :DDD
HátvédRomeo2014-08-05 01:40:01 // 73069
Alfás testvérem én már törtem el ezt az autón, nem mertem ezt a műveletet pedig akkor Asszonnyal jó felé tapogattuk. A nagy könyvet meg forgattam és nem jó helyen ezért letettem mielőtt falhoz baxom hogy nem találom. :D :D :D

Na de tényleg. Nem mertem feszegetni.

Köszi a Segítséget! :)
Nagy leszek viszlek a Ferrarimon :D
remete2014-08-04 21:41:19 // 73068
Ejj, ez a modernitás! Ma jól felpolíroztam a plexiket a fényszórókon, meg kicseréltem a logót a scudettón. Sokat fiatalodott a gép tőle. De komolyan, a tervezők anyukáját, hogy mostanában a "fogyasztónál jelentkező költség" egy prémium(nak tartott) terméknél ennyire jelen van! Vissza aválság előtti autóépítést MOST! :D
gecsa2014-08-04 19:44:16 // 73067
ezen sírtam...... és közben angyalokat láttam! :D
Grando2014-08-04 16:19:13 // 73066
Jelnyelven IS! :)
Mint ez a kolléga itt. Bár ő - saját elmondása szerint - néha agresszív lesz a nyilvános szereplésein. Én meg ezzel szemben kimondottan szelíd és szeretetreméltó vagyok. :D
gecsa2014-08-04 16:06:33 // 73065
De tudod, hogy Grando kolléga csak jelnyelven beszél! :D
Andy2014-08-04 15:54:06 // 73064
Mondtam-e Tenéked, vagy nem mondtam már, hogy fordítsd le az egészet a piTSába!
Akkor nem kell itt laponként szarakodni!!!!! :P ;))))))
Grando2014-08-04 14:34:50 // 73063
Így. ;)


(Nem, nincs magyar nyelvű... Tényleg nincs. :) )
HátvédRomeo2014-08-04 12:46:29 // 73062
Sziasztok!

A fejtámlát hogy kell kivenni elől 166-ból???
Üléshuzatot vettem rá.

köszi
vologya[kendács mester]2014-08-04 11:45:29 // 73061
Mind tudjátok én nem vagyok az a tipikus Alfás. Inkább úgy mondanám hogy "van egy Alfám is". Mindig is úgy néztem a kocsira, mind bármelyik másra, sőt azt hiszem a többi kocsimmal meghittebb volt a kapcsolatom :-) De tegnap mikor a barátnőmet vittem gyomorvérzéssel, majd félholtan a készültségre a homloklebenyem elvesztette az irányítást az érzelmeim felett. Egy zokszó nélkül szaladt fel 210 -re és le sem akart jönni róla. Volt nagyfék, kipörgésgátló már inkább nem is jelzett. Rá kellett ébrednem, hogy ennek a kocsinak nem is azok az értékei amiket én szerettek benne (méret, design, kényelem) hanem az ami az egészet mozgatja és mindaz ami a benzinből mozgási energiát termel. Most sikeresen kitisztult a kipufogórendszer, szépen kiszürkült :D

Ez egy szép kurva, akinek néha oda kell csapni! :-)

Elnézést a választékos kifejezésmód teljes hiányáért!
Cro1662014-08-04 08:40:50 // 73060
Ugyan..xivesen! :)
atis_166jtd2014-08-04 00:36:57 // 73059
köszönöm kedvességed. Megmondom őszintén nem volt időm olvasgatni a hírdetéseket. Nagyon köszi még egyszer.
Piritu - 1.000.0002014-08-03 22:12:38 // 73057
Belemegy a 4,4, kell az ötödik liter.
HátvédRomeo2014-08-03 22:08:08 // 73056
Sziasztok!

Még egy kérdés. A 2.0 TS-nek 4,4 liter az olaj töltése kézikönyv szerint. Olajcserekor, is ezt be kell tartani vagy elég a 4 liter. Most olajdeknit nem akarom leszedetni abban is van valamennyi, meg zár térben nyomásban is van.

Mi a véleményetek?
atis_166jtd2014-08-03 18:36:52 // 73054
Srácok van valakinek elfekvöben jtd generátora amit eladna? Kérem szépen jelezzen. Köszönöm!!!
Bianco2014-08-03 12:44:24 // 73053
Jelenleg nem vagyok az Autó közelében,sőt nagyon messze vagyok tőle,de amint hazaérek és beleültem készítek néhány képet különböző helyzetekben ( hidegen, üzem melegen, extrém terheléskor) és feltöltötöm őket.
Akkor is ,ha rosszul emlékeztem és melegen lecsökken az olajnyomás. :-)
10W-40,ha jól emlékszem.
Tavaly Erdélyben jártam vele és hegyen felfele menet "sport" fokozatban, zene kikapcsolva,hallgattam a szimfóniát lehúzott ablakok mellett... kár,hogy nem készült róla videó.


Köszönöm szépen! Megérte várni rá, 10 évig tartott,de csak sikerült.Ezután inkább csak élmény autózásra használom,de mindenképpen marad unicumként. :-)
dev1662014-08-03 12:31:06 // 73052
A képen az adatlapodon 4bart mutat hideg motorrral, ami tök normális.

Alapjáraton és fordulaton nem lehet ugyanannyi az olajnyomás. Arról nem is beszélve, hogy hidegen 1-2 barral nagyobb az olajnyomás, mert még sűrű az olaj, tehát emiatt is mozognia kéne annak a mutatónak serényen lefelé, ahogy melegszik az olaj. 10W-40 vagy 10W-60 van benne?


Amúgy gratula a vashoz, micsoda színösszeállítás és állapot, pazar példány. Amikor ilyen csemegéket látok, néha bekattanok és elgondolkodok, milyen jó lenne az egy 3. 164-es is nekem.:))
Bianco2014-08-03 12:10:59 // 73051
Rossz a hasonlat Maestro.
"Köztudott",hogy a tuningolással nő a teljesítmény és csökken a fogyasztás... :-D :-D :-D
Bianco2014-08-03 12:07:37 // 73050
Lehet,hogy rossz a nyomásjeladó gombám? :-) Eddig nem vettem észre...
Bianco2014-08-03 12:05:17 // 73049
Menet közben is ennyi. Nem igazán változik,nagyon ritkán megy le 4 bar alá. Amióta nálam van talán 1-2 alkalomra emlékszem. Selénia van benne. Nem cseréltem olajpumpát sem, szerencsém volt,hogy rátaláltam,nincs benne még 100e km sem. Talán ez a magyarázat.
dev1662014-08-03 11:58:38 // 73048
nekem is 164-ben van V6 TB. üzemmelegen alapjáraton 4-5 bar-ról még nem hallottam. ez nem inkább menet közbeni érték?

milyen olaj van benne? cserélted már az olajpumpát?
gecsa2014-08-03 11:46:20 // 73047
ez valóban igaz, de ötletnek nem volt rossz! :D én minden autómba a gyári ajánlást használtam, innen nem volt kérdés, hogy ez+az jó-e bele. azt írta a gépkönyv, azt kapta. :)
gecsa2014-08-03 11:44:18 // 73046
miért? a v6 nem 8 litert eszik? :D
Bianco2014-08-03 10:35:23 // 73045
Nekem 4-5 bar az olajnyomás a V6 ban nyári melegben (is), igaz az enyém 164 nem 166.
forrasr2014-08-03 09:52:06 // 73044
mennyire igaz...néha úgy tűnik vannak akik fogyasztáskènt a fedcomprol valaha leolvasott legalacsonyabb értéket hintik.
Grando2014-08-03 09:15:55 // 73043
Ez kb. annyira jó ötlet, mint fogyasztásról kérdezni vagy a teljesítményről CSiPPtyúning után. Az életben nem bogozod ki, hogy ki füllent nagyobbat. :)
gecsa2014-08-03 07:48:06 // 73042
Szerencsére nem volt szerencsém a TeleSport motorokhoz, de ha jól emlékszem a kézikönyvben olvastam, hogy főleg ezekhez a motorokhoz ajánlott a seléniát használni, mert van 3-4 olyan összetevő bennük, ami a vezérlésmódosító élettartamát nem kicsit befolyásolja pozitív irányban, és a többi olajban nincs. Hogy ez igaz-e, egyszeű kideríteni, meg kell kérdezni a seléniás, és nem seléniás tulajokat, hogy milyen időközönként dízelesedik a motorhangjuk.. :-)
Piritu - 1.000.0002014-08-03 07:18:44 // 73041
Nem hinném, hgy az olajjal lenne valami, mert csak a 2.0-nál változtattak, az 1,6-nál nem. (Most néztem meg az eLUM-ban egy 2009-es 147-es könyvét.)
Piritu - 1.000.0002014-08-03 07:01:43 // 73040
Mondjuk az évek során sok-sok kocsival lefutott km során szerzett tapasztalat. Mint ahogy a vezérműszíj csereperiódus is feleződött valamiért.
Nórusz2014-08-03 03:28:59 // 73039
Még egy kérdés, itthon már zsarolnak érte!

A fejtámlát hogy kell kivenni???

köszi
Nórusz2014-08-03 01:54:29 // 73038
Hoppácska az Ő neve alatt írtam. :D

Hátvéd vagyok... :D
Nórusz2014-08-03 01:53:30 // 73037
Én azt tudom, a 33 kézikönyve is Selenia 20 K 10W40-t ajánl, meg Agip-ot.
Én Shellel mentem vele kb 9 évet mindig, és nagyon jó választás lett.
utolsó olajcserénél volt benne 20.000 km talán több is kicsivel az olaj már szinte fekete volt, és hiányzott kb3 deci egy 24 éves autóból. Igaz a motorja legendásan egyben van most is, és megy is ahogy kihozták a gyárból.
Még megálmodom hogy Selenia vagy Shellből legyen az a 10W40, mert ahogy itt olvastam aki nem pörgeti örökké annál a 10W40 is elég. Én meg nincs hol forgatni annyit hazánkban seb korlátozás stb, meg hát masszív autót akartam, azért tempózni is lehessen ha úgy hozza, és megjelenni is meg lehet ezekkel a 166-al még bőven.
Ki kell pofozni kicsit az igaz a külsejét, de akkor egy nagyon patent autó lesz. Mechanikusan szerintem nagyon egyben van. Ebben semmi hang a motoron kívül. Nyüszögés meg kik kopp zörgés stb.

Nórusz Cartársnőnél lesznek a képek és a blog majd teleírjuk.
Rakok be hozzám is 1 képet. ;)
Grando2014-08-02 23:08:32 // 73036
Nem biztos, hogy ócska lett. Elég ha csak más lett, és a régebbi motorokhoz már inkább megfelel a 10-60. A mai (netán módosított) 10-40 pedig máshoz felel meg esetleg. Tudja a rák.
Plusz lehet még ezer és egy oka az ajánlás megváltoztatásának.
dev1662014-08-02 23:03:19 // 73035
értem én, csak mi oka lehet annak, hogy változik a gyári olajajánlás egy 12 éve nem gyártott motorhoz? Ennyire ócska lett az új Petronas 10W-40, hogy nem merik ajánlani a régi motorokhoz? sanszos.
Grando2014-08-02 22:53:55 // 73034
Egy kis borsót, Piritu bácsi? :D ;)
HátvédRomeo2014-08-02 22:46:51 // 73033
Na igen én is a hivatalos hozzá tartozó kézikönyvből láttam a 10W40 Selenia 20 K-t.
Az apró betűs adatait megnézve a Selenia 20k és a Shell Helix HX7 10W-40, adatai megegyeznek. A léyneg mind 2őnél: API SL/CF
Piritu - 1.000.0002014-08-02 22:45:53 // 73032
Mint említettem a 2.0-nál változott a gyári ajánlás. (Az 1,4-1,6-nál tudtommal nem.) Csak a kocsihoz adott könyvben már nem tudják átírni. A Spiderem 97-es könyvében is az általad leírt áll.
Olajnyomás ügyben nincs infóm, nincs mivel mérni.
dev1662014-08-02 22:41:51 // 73031
amikor piacra dobták a 66-ost, a 2.0 TS-hez 10W-40 és 10W-60 is meg volt engedve, azzal a kitétellel, hogy sportos vezetési stílus esetén jobb a 10W-60. megvan a kézikönyve, onnan tudom.

A 10W-60 azért jobb, mert jobb a hőtűrése, nem sérül az olajfilm és melegen sűrűbb, mint a 10W-40, így nem csökken az olajnyomás magas terhelés mellett sem.

Amikor kettesen megy a ventill a V6 TB-ben (97fokos víz, durvább hajtás után meleg időben), akkor alapjáraton kicsivel 2 bar felett van az olajnyomásom. kíváncsi lennék 10W-60-nal mennyi lenne ugyanebben a helyzetben. nektek mennyi olajnyomásotok V6-ban/TS-ben?
dev1662014-08-02 22:34:21 // 73030
"összes JTD blokkot 10W-40-hez tervezték" kis helyesbítés. A 2.0-t és az 1.6-ot nem, az 1.9 és 2.4-et igen.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak