Fórum >> Típusok >> 164-166

csokagm2014-10-27 21:16:01 // 73829
Igaz, de amikor egyet, egyet meglátok nem Győzike és barátai jutnak eszembe, ez azért valami egy ilyen piros bőr láttán:)
Én is fekete bőrt néztem annó de a szellőztetés hiányában elvetettem.
Zotya 1642014-10-27 21:10:29 // 73828
...azt már vm említette és igaza van. ;)
kalo166TB2014-10-27 21:02:00 // 73827
a feketét se felejtsd megemlíteni :))))
Grando2014-10-27 20:47:23 // 73826
Kivéve a világos bőrt.
vm2014-10-27 20:36:37 // 73825
Mindennapi használatban mondjuk én hamar megőrülnék ettől a budoártól ;-) Második autóban okés, de a fekete bőrnél nincs elegánsabb...
csokagm2014-10-27 19:02:18 // 73824
Vörös

Ha most keresnék 166-ot lennék ilyen vörös bőröset keresnék. Annyira olasz, annyira gyönyörű.
Kár hogy nincs benne szellőztetés.
kalo166TB2014-10-26 22:16:25 // 73823
nem rég cseréltettem ventit én is, komoly rombolással járt, vidd szervizbe ha jót akarsz (hozzáértőhöz)
W.2014-10-26 20:19:25 // 73822
Ne erőlködj.... ;)
Grando2014-10-26 20:11:21 // 73821
Várpalota, Csörgő autószerviz. Például.
vm2014-10-26 20:02:58 // 73820
Autószerelő műhely
cZ2014-10-26 19:56:54 // 73819
Már kezdtem volna örülni hogy pezsgőt bonthatok a fűtőmotor cserére, amikor kipróbálom a ventit és irgalmatlanul melegszik a biztosíték (30A) meg a + kábel ha max fordulatra kapcsolom -.- olvadna is ha nem lenne 9 fok...
Ötlet valakinek?
kepi1662014-10-26 19:02:59 // 73818
Kedves Smith cartárs :) Akkor csak a tisztánlátás vágett ...
Elöször leveszem a lámpa állitó motort...utána a trafót azt félrerakom...és kicsavarom a 3 db csavart ami azt a müanyagot fogja ? És utánna veszem ki az égőt ? Légszi írd le a teljes folyamatot ...?
Ugye az egyik trafóm tönkrement..most egy 607-es Peugeot Valeo trafója van benne...
Basszus abba egy álom kicserélni ..alul van a trafó...onnan jön fel a vezeték a burán belül...van egy kupak szerü valami azt le kell csavarni és ott van benne az égö ..semmit sem kell levenni csak a kupakot....szeretem a 166-ot :) de azért ezt egy kicsit túlvariálták :)
Grando2014-10-26 18:43:36 // 73817
Már megbántam. Gondoltam, ez egy egyszerű dolog, nem lesz elkendácsolva, szíjjel-SZAGértve. De lett. :D
Zoli19802014-10-26 18:05:09 // 73816
Na mivan te mazochista? Még bejársz ide? :)
Gerillakertesz (NagyVad)2014-10-26 17:59:58 // 73815
Köszönöm,jó lett.
bszl2014-10-26 17:41:06 // 73814
Még mindig a "momentary connection to air condition faulty" problémával küzdök.
A klímakompresszor az autó indítását követően továbbra is automatikusan indul, s hűt (de minek... Kikapcsolni meg nem lehet, legfeljebb ha kiveszem a biztosítékát) . A fűtésre nem tudok átváltani, a ventilátor nem működik, a hátsó szélvédő és tükrök fűtése nem működik, a külső hőmérsékletet sem írja ki stb. Változatlanul. A hibaüzenet az autó indítását követően pár másodperc elteltével, továbbá később bármelyik vezérlőgomb (hőfok, ventilátorfordulat, hová fújja a levegőt, hátsó szélvédő fűtés stb.) megnyomására bedobja... s nem történik semmi.
Amiket kipróbáltam ill. ellenőriztem:
- hibaüzenet amit kapunk: nincs kapcsolata az ICS-nek a klímavezérlővel
- minden biztosíték és relé működik (végigellenőrizve)
- a külföldi fórumoldalakon említett kontakthibát (fűtőmotor csatlakozó) szintén kizártam. Egyébként minden fellelt csatlakozó tiszta és passzos volt.
- a bal oldali tükörbe szerelt külsőhőmérséklet érzékelő hiba kizárva (ideiglenes cseretükör, amiben jó volt)
- a bal oldali ajtó kábelkötegében vezetékszakadás kizárva
- klímavezérlő ECU csere

Talán még szóba jöhet:
- a léptetőmotor karja kijött a csappantyúból, vagy szimplán megakadt

Ehhez hogyan lehet hozzáférni?
atis_166jtd2014-10-26 15:55:48 // 73813
Ha van 10-es kulcsod akkor semmi akadálya hogy ki iktasd a navit. 5 db 6-os csvar vagyis 4db anya plusz egy csavar
Kb10 perces mutatvány és onnantól kezdve te állítod az időt. Csak ne rds frissítésre álitsd.
Gerillakertesz (NagyVad)2014-10-26 15:44:41 // 73812
Csak a 10-es kulcsos megoldás volt a jó,lekötöttem a navit. Amikor újra indítottam ICS-t,nem 12-re állt be,hanem a mostani időhöz -2-re :). Most szinte ugyanott vagyok,csak nem több az idő hanem kevesebb. Most mit nyomogassak?
Grando2014-10-26 13:47:07 // 73811
Ja, oké. Szuper.
cZ2014-10-26 13:41:29 // 73810
Üdv, Ő írta hogy nagy a keze és nem ér rendesen oda hozzá ezért mondtam hogy inkább ne feszegesse stb :)
Grando2014-10-26 13:38:35 // 73809
Mit kéne szétfeszegetni a navi lekötéséhez, ezt elárulod?
cZ2014-10-26 13:28:26 // 73808
Bocsánat az előző hozzászólásom félreérthető, ha lehúzod a kábelsarut az ICS órája automatikusan 12:00ra áll át sajnos a TRIP is törlődik de pl a rádió adók a memóriában maradnak. Miután delet mutat az ICS egyszerűen csak időzónát választasz (kit érdekel hogy pl CET vagy GMT+21 az időzónám) tuti be tudod majd lőni az időt, és nem feszegetsz szét semmit csak egy 10es villáskulcsra és az ICS kódokra van szükség :)
cZ2014-10-26 13:23:29 // 73807
Köszönöm mindenkinek a sok segítséget! Lassan végzek a Fűtőmotor cserével a 166os Rovarszemben, a blogomban leírtam pár dolgot róla.

http://alfaamore.hu/tagok/8933/autok/10588/blog/25958

remélem elérhető a link, még egyszer köszi srácok már fel akartam gyújtani a helyén :DDD
Grando2014-10-26 13:21:05 // 73806
Használod a navit egyáltalán?
cZ2014-10-26 13:14:29 // 73805
Tudom brutál megoldás, de húzd le délben vagy 1 órakor vagy 2 kor XD a kábelsarut,természetesen akkor ha megvannak az ICS kódjai, elég sok időzóna van az ICSben ;)
Smith2014-10-26 13:09:01 // 73804
Nincsen sajnos más megoldás. Csak ha lehúzod a navit.
Smith2014-10-26 13:08:20 // 73803
kepi166: Hidd el egyszerűbb úgy ahogy írtam, sőt úgy is KELL csinálni :) Máshogy szerintem nem fog rámenni a rugó.
Gerillakertesz (NagyVad)2014-10-26 12:57:27 // 73802
Nem fér be a nagy lapát kezem,ergo nem tudom lehuzni,szétszedni meg nem igazán akarom. Tettem be gyári lemezt,hátha úgy frissít,de úgy sem. Valami más megoldás nincsen?
kepi1662014-10-26 12:33:20 // 73801
Sziasztok...még mindig a 166 xenonnal kínlódok...ugye itt a multkor egy kedves kartárs leírta a megfelelő folyamatot...de azon gondolkodtam vagyis most ahogy megint probáltam nem értem nem e egyszerübb ha müanyagostól levenni egyben ?
Grando2014-10-26 12:13:01 // 73799
Hátul a csomagtérben húzd le a naviról a csatlakozót. Amíg be van kötve a navi, addig az ICS onnan akarja frissíteni az időt. :)
Gerillakertesz (NagyVad)2014-10-26 11:50:35 // 73798
Sziasztok! A segítség kérésem régi alfásoknak megmosolyogtató lehet,de nekem ez még új,hogyan tudom beállítani az időt az ICS-n. Help please :))))
bszl2014-10-26 06:47:01 // 73797
Akiknek például sikerült a csövek lebontása nélkül:
http://alfaamore.hu/blog/749
http://alfaamore.hu/blog/318!3
érdemes megkérdezni őket.
Trumpf (NagyVad)2014-10-25 21:42:08 // 73796
Akkor ezek szerint a felső lengőkarhoz nem nyúltatok. Érdemes azt is átszilentezni, ott is lehet nyerni szögperceket. A felső lengőkar belső bekötésén babszemlukak vannak az állíthatóság érdekében. Ehhez sajnos le kell engedni a hátsó hidat, mert a csavarok felülről vannak.
csokagm2014-10-25 19:34:03 // 73795
Miért kellett fűtőmotort cserélni? Megállt?

Hétfőn megy szervizbe az autó, a nyikorgással. Mióta viszont bejött a hideg idő egyáltalán nem csinálja.:)
bszl2014-10-25 18:35:15 // 73794
Már cseréltem. Nálam le lett fejtve a gáz, le lettek szerelve a csövek. Írta korábban valaki, hogy némi feszegetéssel megoldható a csövek leszerelése nélkül, de én inkább a leszerelést választottam...
cZ2014-10-25 18:22:55 // 73793
Sziasztok,

Ma nekiláttam a 166-osom fűtőmotor cseréjének, de eléggé komoly akadályba ütköztem, a klíma csövek vannak útba. Cserélt esetleg már valaki fűtőmotort 2.4JTD-n, és adna tippeket?
Köszönöm.
Mr. Z2014-10-25 18:12:15 // 73792
köszi ez jó hír :) és a V6 -ból mennyire lehet találni tisztességes nem szétgyilkolt példányt, remélem ki tudok fogni egy példányt ami nem önjelölt autóversenyzőé volt :)
vologya[kendács mester]2014-10-25 18:08:59 // 73791
Ez az "ütközésig kitoltuk a felső lengőkarokat" érdekelne, mivel a hátsó futóműben már szinte minden fel van újítva. Kivétel a rugók és a teleszkópok.
vologya[kendács mester]2014-10-25 15:38:26 // 73790
A gumis az gumis, nem ért a futóműhöz sem a kocsihoz, de gondolom a szakmájához igen. De mellettük van egy szerelőműhely (nem az én szerelőm) és átjöttek okoskodni kicsit. De senki nem tudott érdemben hozzászólni. Szerintük a kocsi ültetve van ezért áll ilyen szarul :D Nem emlékszem pontosan, de nekem nem 2 fok körüli érték volt, hanem 4+ szemmel is jól látható, hogy ferdém áll. Lehet a másik alól kikapom a hátsó futóművet, fel felujíttatom és csak kicserélem.
Trumpf (NagyVad)2014-10-25 13:03:14 // 73789
Keményebbre fújni? Ez aztán a megoldás. Én inkább cseréltettem a szilenteket, G szemet, rugót, majd levettük a hátsó hidat és ütközésig kitoltuk a felső lengőkarokat. Most 2 fok helyett 2 perces dőlése van a hátsó kerekeknek.
Aztán mennyire kell fújni azt a gumit hogy kipúposodjon?
vologya[kendács mester]2014-10-25 11:10:49 // 73788
Szevasztok. A múlt héten állították a geometriát a kocsin, de csak az első futóművön. A hátsón a kerékösszetartás jó volt és a dőlést (elvileg) nem lehet. Ez nem is bántott volna, de ma tétettem fel a téli gumikat és a jobb hátsó gumim belül végig dróton futott (ha visszagondolok, hogy hogyan hajtottam tegnap haza így utólag is halálfélelmem van :-)). Régebben írt itt már valaki hasonló témában, de nem találtam meg és akkoriban nem igen figyeltem, hogy hogyan sikerült ezt a problémát megoldani. Kérdésem az lenne, hogy hogyan kezdjek hozzá a probléma megoldásához és hogy milyen sorrendben próbáljam cserélni a futómű részeit. A gumisnál azt mondták nekem, hogy ideiglenesen fújjam keményebbre a gumit, akkor kidomborodik és kicsit a közepe felé tolódik el az érintkezési felület.
dev1662014-10-24 17:52:48 // 73787
166-ból csak akkor találsz rozsdásat, ha külön ilyet keresel. Törött, gányolt példányok rohadhatnak és típushiba a küszöb és a hátsó sárvédő hegesztési varrata feletti festékpattogzás, de hogy ebből rohadás legyen az is ritka. Összességében korrektül galvanizált a kasztni és a segédalváz is.
Mr. Z2014-10-24 17:22:40 // 73786
2,5 V6 tudtok eladót? Nem baj ha csinálgatni kell rajta ezt azt de rozsdás ne legyen.
Coyote2014-10-23 20:47:59 // 73785
köszönöm szépen a segítséget. akkor utána járok és meg tisztítók, zsirozok mindent. aztán remélem hogy megszűnik a dolog.
Cro1662014-10-23 20:21:15 // 73784
Az enyém is ezt csinálta, annyi volt, hogy a fékbetétek bele voltak szorulva, rozsdásodva a kengyelbe,nem tudott szabadon mozogni.Féknyereg le,betétet kifeszegettem a kengyelből,jól felcsiszoltam a betét alját,tetejét ahol feltámaszkodik+a kengyel azon részét ahol a betét mozog, és kész. Más baja nem volt.
forrasr2014-10-23 19:15:40 // 73783
Nem nagy mutatvány, kerék le, kézifék bowden kiakaszt, aztán lehet is szétkapni a nyerget, csuszka ha csak kicsit korrodált akkor finom 1000-es csiszolóvászonnal felpolírozható, zsírzás aztán jólesz, ha nagyon oda van akkor célszerű cserélni a csuszkát.
http://zsu.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__ALFA+ROMEO_s70___166+__166+%28936%29_s51_1998%7C09+++2007%7C06+++__10009/F%C3%A9kberendez%C3%A9s_s67___F%C3%A9knyereg+alkatr%C3%A9szek_s59___Vezet%C5%91perselyk%C3%A9szlet%2C+f%C3%A9knyereg_s49___H%C3%A1ts%C3%B3_s75_?gyakori=I&cikkkod=ST1169+%2AAN
Coyote2014-10-23 18:50:28 // 73782
én is valami ilyesmire gondoltam. mennyire nehéz szét szedni?
dev1662014-10-23 18:38:26 // 73781
Sziasztok!

Tud valaki Bp-en olyan műhelyet, ahol végeznek homokfúvást, szemcserszórást? A hűtőtartó konzolt készülök cserélni, de a cseredarabon is van felületi rozsda, így beépítés előtt szeretném lecsupaszítani és újrafesteni.
forrasr2014-10-23 18:20:39 // 73780
Ha a csuszkák be vannak rohadva akkor szorulhat a nyereg, szét kell kapni megzsírozni, ha szét van szedve akkor érdemes a kézifék racsniját is megjáratni
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak