Igaz, de amikor egyet, egyet meglátok nem Győzike és barátai jutnak eszembe, ez azért valami egy ilyen piros bőr láttán:)
Én is fekete bőrt néztem annó de a szellőztetés hiányában elvetettem.
csokagm2014-10-27 21:16:01 // 73829
Zotya 1642014-10-27 21:10:29 // 73828
...azt már vm említette és igaza van. ;)
kalo166TB2014-10-27 21:02:00 // 73827
a feketét se felejtsd megemlíteni :))))
Grando2014-10-27 20:47:23 // 73826
Kivéve a világos bőrt.
vm2014-10-27 20:36:37 // 73825
Mindennapi használatban mondjuk én hamar megőrülnék ettől a budoártól ;-) Második autóban okés, de a fekete bőrnél nincs elegánsabb...
csokagm2014-10-27 19:02:18 // 73824
Vörös
Ha most keresnék 166-ot lennék ilyen vörös bőröset keresnék. Annyira olasz, annyira gyönyörű.
Kár hogy nincs benne szellőztetés.
Ha most keresnék 166-ot lennék ilyen vörös bőröset keresnék. Annyira olasz, annyira gyönyörű.
Kár hogy nincs benne szellőztetés.
kalo166TB2014-10-26 22:16:25 // 73823
nem rég cseréltettem ventit én is, komoly rombolással járt, vidd szervizbe ha jót akarsz (hozzáértőhöz)
Grando2014-10-26 20:11:21 // 73821
Várpalota, Csörgő autószerviz. Például.
cZ2014-10-26 19:56:54 // 73819
Már kezdtem volna örülni hogy pezsgőt bonthatok a fűtőmotor cserére, amikor kipróbálom a ventit és irgalmatlanul melegszik a biztosíték (30A) meg a + kábel ha max fordulatra kapcsolom -.- olvadna is ha nem lenne 9 fok...
Ötlet valakinek?
Ötlet valakinek?
kepi1662014-10-26 19:02:59 // 73818
Kedves Smith cartárs :) Akkor csak a tisztánlátás vágett ...
Elöször leveszem a lámpa állitó motort...utána a trafót azt félrerakom...és kicsavarom a 3 db csavart ami azt a müanyagot fogja ? És utánna veszem ki az égőt ? Légszi írd le a teljes folyamatot ...?
Ugye az egyik trafóm tönkrement..most egy 607-es Peugeot Valeo trafója van benne...
Basszus abba egy álom kicserélni ..alul van a trafó...onnan jön fel a vezeték a burán belül...van egy kupak szerü valami azt le kell csavarni és ott van benne az égö ..semmit sem kell levenni csak a kupakot....szeretem a 166-ot :) de azért ezt egy kicsit túlvariálták :)
Elöször leveszem a lámpa állitó motort...utána a trafót azt félrerakom...és kicsavarom a 3 db csavart ami azt a müanyagot fogja ? És utánna veszem ki az égőt ? Légszi írd le a teljes folyamatot ...?
Ugye az egyik trafóm tönkrement..most egy 607-es Peugeot Valeo trafója van benne...
Basszus abba egy álom kicserélni ..alul van a trafó...onnan jön fel a vezeték a burán belül...van egy kupak szerü valami azt le kell csavarni és ott van benne az égö ..semmit sem kell levenni csak a kupakot....szeretem a 166-ot :) de azért ezt egy kicsit túlvariálták :)
Grando2014-10-26 18:43:36 // 73817
Már megbántam. Gondoltam, ez egy egyszerű dolog, nem lesz elkendácsolva, szíjjel-SZAGértve. De lett. :D
Zoli19802014-10-26 18:05:09 // 73816
Na mivan te mazochista? Még bejársz ide? :)
Gerillakertesz (NagyVad)2014-10-26 17:59:58 // 73815
Köszönöm,jó lett.
bszl2014-10-26 17:41:06 // 73814
Még mindig a "momentary connection to air condition faulty" problémával küzdök.
A klímakompresszor az autó indítását követően továbbra is automatikusan indul, s hűt (de minek... Kikapcsolni meg nem lehet, legfeljebb ha kiveszem a biztosítékát) . A fűtésre nem tudok átváltani, a ventilátor nem működik, a hátsó szélvédő és tükrök fűtése nem működik, a külső hőmérsékletet sem írja ki stb. Változatlanul. A hibaüzenet az autó indítását követően pár másodperc elteltével, továbbá később bármelyik vezérlőgomb (hőfok, ventilátorfordulat, hová fújja a levegőt, hátsó szélvédő fűtés stb.) megnyomására bedobja... s nem történik semmi.
Amiket kipróbáltam ill. ellenőriztem:
- hibaüzenet amit kapunk: nincs kapcsolata az ICS-nek a klímavezérlővel
- minden biztosíték és relé működik (végigellenőrizve)
- a külföldi fórumoldalakon említett kontakthibát (fűtőmotor csatlakozó) szintén kizártam. Egyébként minden fellelt csatlakozó tiszta és passzos volt.
- a bal oldali tükörbe szerelt külsőhőmérséklet érzékelő hiba kizárva (ideiglenes cseretükör, amiben jó volt)
- a bal oldali ajtó kábelkötegében vezetékszakadás kizárva
- klímavezérlő ECU csere
Talán még szóba jöhet:
- a léptetőmotor karja kijött a csappantyúból, vagy szimplán megakadt
Ehhez hogyan lehet hozzáférni?
A klímakompresszor az autó indítását követően továbbra is automatikusan indul, s hűt (de minek... Kikapcsolni meg nem lehet, legfeljebb ha kiveszem a biztosítékát) . A fűtésre nem tudok átváltani, a ventilátor nem működik, a hátsó szélvédő és tükrök fűtése nem működik, a külső hőmérsékletet sem írja ki stb. Változatlanul. A hibaüzenet az autó indítását követően pár másodperc elteltével, továbbá később bármelyik vezérlőgomb (hőfok, ventilátorfordulat, hová fújja a levegőt, hátsó szélvédő fűtés stb.) megnyomására bedobja... s nem történik semmi.
Amiket kipróbáltam ill. ellenőriztem:
- hibaüzenet amit kapunk: nincs kapcsolata az ICS-nek a klímavezérlővel
- minden biztosíték és relé működik (végigellenőrizve)
- a külföldi fórumoldalakon említett kontakthibát (fűtőmotor csatlakozó) szintén kizártam. Egyébként minden fellelt csatlakozó tiszta és passzos volt.
- a bal oldali tükörbe szerelt külsőhőmérséklet érzékelő hiba kizárva (ideiglenes cseretükör, amiben jó volt)
- a bal oldali ajtó kábelkötegében vezetékszakadás kizárva
- klímavezérlő ECU csere
Talán még szóba jöhet:
- a léptetőmotor karja kijött a csappantyúból, vagy szimplán megakadt
Ehhez hogyan lehet hozzáférni?
atis_166jtd2014-10-26 15:55:48 // 73813
Ha van 10-es kulcsod akkor semmi akadálya hogy ki iktasd a navit. 5 db 6-os csvar vagyis 4db anya plusz egy csavar
Kb10 perces mutatvány és onnantól kezdve te állítod az időt. Csak ne rds frissítésre álitsd.
Kb10 perces mutatvány és onnantól kezdve te állítod az időt. Csak ne rds frissítésre álitsd.
Gerillakertesz (NagyVad)2014-10-26 15:44:41 // 73812
Csak a 10-es kulcsos megoldás volt a jó,lekötöttem a navit. Amikor újra indítottam ICS-t,nem 12-re állt be,hanem a mostani időhöz -2-re :). Most szinte ugyanott vagyok,csak nem több az idő hanem kevesebb. Most mit nyomogassak?
cZ2014-10-26 13:41:29 // 73810
Üdv, Ő írta hogy nagy a keze és nem ér rendesen oda hozzá ezért mondtam hogy inkább ne feszegesse stb :)
Grando2014-10-26 13:38:35 // 73809
Mit kéne szétfeszegetni a navi lekötéséhez, ezt elárulod?
cZ2014-10-26 13:28:26 // 73808
Bocsánat az előző hozzászólásom félreérthető, ha lehúzod a kábelsarut az ICS órája automatikusan 12:00ra áll át sajnos a TRIP is törlődik de pl a rádió adók a memóriában maradnak. Miután delet mutat az ICS egyszerűen csak időzónát választasz (kit érdekel hogy pl CET vagy GMT+21 az időzónám) tuti be tudod majd lőni az időt, és nem feszegetsz szét semmit csak egy 10es villáskulcsra és az ICS kódokra van szükség :)
cZ2014-10-26 13:23:29 // 73807
Grando2014-10-26 13:21:05 // 73806
Használod a navit egyáltalán?
cZ2014-10-26 13:14:29 // 73805
Tudom brutál megoldás, de húzd le délben vagy 1 órakor vagy 2 kor XD a kábelsarut,természetesen akkor ha megvannak az ICS kódjai, elég sok időzóna van az ICSben ;)
Smith2014-10-26 13:09:01 // 73804
Nincsen sajnos más megoldás. Csak ha lehúzod a navit.
Smith2014-10-26 13:08:20 // 73803
kepi166: Hidd el egyszerűbb úgy ahogy írtam, sőt úgy is KELL csinálni :) Máshogy szerintem nem fog rámenni a rugó.
Gerillakertesz (NagyVad)2014-10-26 12:57:27 // 73802
Nem fér be a nagy lapát kezem,ergo nem tudom lehuzni,szétszedni meg nem igazán akarom. Tettem be gyári lemezt,hátha úgy frissít,de úgy sem. Valami más megoldás nincsen?
kepi1662014-10-26 12:33:20 // 73801
Sziasztok...még mindig a 166 xenonnal kínlódok...ugye itt a multkor egy kedves kartárs leírta a megfelelő folyamatot...de azon gondolkodtam vagyis most ahogy megint probáltam nem értem nem e egyszerübb ha müanyagostól levenni egyben ?
Gerillakertesz (NagyVad)2014-10-26 12:30:53 // 73800
Köszönöm
Grando2014-10-26 12:13:01 // 73799
Hátul a csomagtérben húzd le a naviról a csatlakozót. Amíg be van kötve a navi, addig az ICS onnan akarja frissíteni az időt. :)
Gerillakertesz (NagyVad)2014-10-26 11:50:35 // 73798
Sziasztok! A segítség kérésem régi alfásoknak megmosolyogtató lehet,de nekem ez még új,hogyan tudom beállítani az időt az ICS-n. Help please :))))
bszl2014-10-26 06:47:01 // 73797
Akiknek például sikerült a csövek lebontása nélkül:
http://alfaamore.hu/blog/749
http://alfaamore.hu/blog/318!3
érdemes megkérdezni őket.
http://alfaamore.hu/blog/749
http://alfaamore.hu/blog/318!3
érdemes megkérdezni őket.
Trumpf (NagyVad)2014-10-25 21:42:08 // 73796
Akkor ezek szerint a felső lengőkarhoz nem nyúltatok. Érdemes azt is átszilentezni, ott is lehet nyerni szögperceket. A felső lengőkar belső bekötésén babszemlukak vannak az állíthatóság érdekében. Ehhez sajnos le kell engedni a hátsó hidat, mert a csavarok felülről vannak.
csokagm2014-10-25 19:34:03 // 73795
Miért kellett fűtőmotort cserélni? Megállt?
Hétfőn megy szervizbe az autó, a nyikorgással. Mióta viszont bejött a hideg idő egyáltalán nem csinálja.:)
Hétfőn megy szervizbe az autó, a nyikorgással. Mióta viszont bejött a hideg idő egyáltalán nem csinálja.:)
bszl2014-10-25 18:35:15 // 73794
Már cseréltem. Nálam le lett fejtve a gáz, le lettek szerelve a csövek. Írta korábban valaki, hogy némi feszegetéssel megoldható a csövek leszerelése nélkül, de én inkább a leszerelést választottam...
cZ2014-10-25 18:22:55 // 73793
Sziasztok,
Ma nekiláttam a 166-osom fűtőmotor cseréjének, de eléggé komoly akadályba ütköztem, a klíma csövek vannak útba. Cserélt esetleg már valaki fűtőmotort 2.4JTD-n, és adna tippeket?
Köszönöm.
Ma nekiláttam a 166-osom fűtőmotor cseréjének, de eléggé komoly akadályba ütköztem, a klíma csövek vannak útba. Cserélt esetleg már valaki fűtőmotort 2.4JTD-n, és adna tippeket?
Köszönöm.
Mr. Z2014-10-25 18:12:15 // 73792
köszi ez jó hír :) és a V6 -ból mennyire lehet találni tisztességes nem szétgyilkolt példányt, remélem ki tudok fogni egy példányt ami nem önjelölt autóversenyzőé volt :)
vologya[kendács mester]2014-10-25 18:08:59 // 73791
Ez az "ütközésig kitoltuk a felső lengőkarokat" érdekelne, mivel a hátsó futóműben már szinte minden fel van újítva. Kivétel a rugók és a teleszkópok.
vologya[kendács mester]2014-10-25 15:38:26 // 73790
A gumis az gumis, nem ért a futóműhöz sem a kocsihoz, de gondolom a szakmájához igen. De mellettük van egy szerelőműhely (nem az én szerelőm) és átjöttek okoskodni kicsit. De senki nem tudott érdemben hozzászólni. Szerintük a kocsi ültetve van ezért áll ilyen szarul :D Nem emlékszem pontosan, de nekem nem 2 fok körüli érték volt, hanem 4+ szemmel is jól látható, hogy ferdém áll. Lehet a másik alól kikapom a hátsó futóművet, fel felujíttatom és csak kicserélem.
Trumpf (NagyVad)2014-10-25 13:03:14 // 73789
Keményebbre fújni? Ez aztán a megoldás. Én inkább cseréltettem a szilenteket, G szemet, rugót, majd levettük a hátsó hidat és ütközésig kitoltuk a felső lengőkarokat. Most 2 fok helyett 2 perces dőlése van a hátsó kerekeknek.
Aztán mennyire kell fújni azt a gumit hogy kipúposodjon?
Aztán mennyire kell fújni azt a gumit hogy kipúposodjon?
vologya[kendács mester]2014-10-25 11:10:49 // 73788
Szevasztok. A múlt héten állították a geometriát a kocsin, de csak az első futóművön. A hátsón a kerékösszetartás jó volt és a dőlést (elvileg) nem lehet. Ez nem is bántott volna, de ma tétettem fel a téli gumikat és a jobb hátsó gumim belül végig dróton futott (ha visszagondolok, hogy hogyan hajtottam tegnap haza így utólag is halálfélelmem van :-)). Régebben írt itt már valaki hasonló témában, de nem találtam meg és akkoriban nem igen figyeltem, hogy hogyan sikerült ezt a problémát megoldani. Kérdésem az lenne, hogy hogyan kezdjek hozzá a probléma megoldásához és hogy milyen sorrendben próbáljam cserélni a futómű részeit. A gumisnál azt mondták nekem, hogy ideiglenesen fújjam keményebbre a gumit, akkor kidomborodik és kicsit a közepe felé tolódik el az érintkezési felület.
dev1662014-10-24 17:52:48 // 73787
166-ból csak akkor találsz rozsdásat, ha külön ilyet keresel. Törött, gányolt példányok rohadhatnak és típushiba a küszöb és a hátsó sárvédő hegesztési varrata feletti festékpattogzás, de hogy ebből rohadás legyen az is ritka. Összességében korrektül galvanizált a kasztni és a segédalváz is.
Mr. Z2014-10-24 17:22:40 // 73786
2,5 V6 tudtok eladót? Nem baj ha csinálgatni kell rajta ezt azt de rozsdás ne legyen.
Coyote2014-10-23 20:47:59 // 73785
köszönöm szépen a segítséget. akkor utána járok és meg tisztítók, zsirozok mindent. aztán remélem hogy megszűnik a dolog.
Cro1662014-10-23 20:21:15 // 73784
Az enyém is ezt csinálta, annyi volt, hogy a fékbetétek bele voltak szorulva, rozsdásodva a kengyelbe,nem tudott szabadon mozogni.Féknyereg le,betétet kifeszegettem a kengyelből,jól felcsiszoltam a betét alját,tetejét ahol feltámaszkodik+a kengyel azon részét ahol a betét mozog, és kész. Más baja nem volt.
forrasr2014-10-23 19:15:40 // 73783
Nem nagy mutatvány, kerék le, kézifék bowden kiakaszt, aztán lehet is szétkapni a nyerget, csuszka ha csak kicsit korrodált akkor finom 1000-es csiszolóvászonnal felpolírozható, zsírzás aztán jólesz, ha nagyon oda van akkor célszerű cserélni a csuszkát.
http://zsu.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__ALFA+ROMEO_s70___166+__166+%28936%29_s51_1998%7C09+++2007%7C06+++__10009/F%C3%A9kberendez%C3%A9s_s67___F%C3%A9knyereg+alkatr%C3%A9szek_s59___Vezet%C5%91perselyk%C3%A9szlet%2C+f%C3%A9knyereg_s49___H%C3%A1ts%C3%B3_s75_?gyakori=I&cikkkod=ST1169+%2AAN
http://zsu.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__ALFA+ROMEO_s70___166+__166+%28936%29_s51_1998%7C09+++2007%7C06+++__10009/F%C3%A9kberendez%C3%A9s_s67___F%C3%A9knyereg+alkatr%C3%A9szek_s59___Vezet%C5%91perselyk%C3%A9szlet%2C+f%C3%A9knyereg_s49___H%C3%A1ts%C3%B3_s75_?gyakori=I&cikkkod=ST1169+%2AAN
Coyote2014-10-23 18:50:28 // 73782
én is valami ilyesmire gondoltam. mennyire nehéz szét szedni?
dev1662014-10-23 18:38:26 // 73781
Sziasztok!
Tud valaki Bp-en olyan műhelyet, ahol végeznek homokfúvást, szemcserszórást? A hűtőtartó konzolt készülök cserélni, de a cseredarabon is van felületi rozsda, így beépítés előtt szeretném lecsupaszítani és újrafesteni.
Tud valaki Bp-en olyan műhelyet, ahol végeznek homokfúvást, szemcserszórást? A hűtőtartó konzolt készülök cserélni, de a cseredarabon is van felületi rozsda, így beépítés előtt szeretném lecsupaszítani és újrafesteni.
forrasr2014-10-23 18:20:39 // 73780
Ha a csuszkák be vannak rohadva akkor szorulhat a nyereg, szét kell kapni megzsírozni, ha szét van szedve akkor érdemes a kézifék racsniját is megjáratni