Fórum >> Típusok >> 164-166

Zozi742016-02-16 00:18:13 // 78629
Nem is biztos,hogy gyári van benne,mert már akkor ilyen szarul ment,amikor megvettem :-(
gecsa2016-02-15 23:57:41 // 78628
Már ha gyári van benne..
Mr. Z2016-02-15 21:30:56 // 78627
csatlakozom új gyári kell bele , Bosch , a mostaninak a számát nézd meg.
Zozi742016-02-15 21:15:44 // 78626
Melyik a gyári? Mert eddig legalább 10 félét ajánlottak bele a Bárdinál meg az Unixnál.
vologya[kendács mester]2016-02-15 19:40:21 // 78625
Köszönöm az infót. Megsasolom amint véfre eláll ez a k..a eső.
gecsa2016-02-15 14:55:28 // 78624
Új gyárit bele, a többi pénzkidobás,velhetően nem is fog velük rendesen működni.
gecsa2016-02-15 14:53:23 // 78623
Nekem mint utólag kiderült ilyesmit a szar saruk okoztak. A negatívon a lélek tartotta a vezetéket, ezért folyamatosan szívta és ki is nyírta az aksit. Menet közben is dobált kódhibát. Most új akksi és saruk. Egy éve már, hogy nem kellett hozzányúlni. Egy megnézést megér.
Zozi742016-02-14 23:42:25 // 78622
Sziasztok!
166 3.0-hoz nincs véletlenül valakinek légtömegmérője?
forrasr2016-02-14 21:27:51 // 78621
És most akksi rendben van?
vologya[kendács mester]2016-02-14 18:22:48 // 78620
Két hete töltöttem, de utána még feljöttem vele a lakhelyemre + tankolás (le volt véve a gyújtás). Most meg 5 nap után már semmi. Világít a CODE az ASR és az automata váltó jelzőfénye. Bár nem emlékszem, hogy a gyújtás ráadásakor ezek elaludtak volna (vagy startolás után.)
forrasr2016-02-14 18:08:19 // 78619
Nem merült le az akksid? Bikáztátok, vagy töltés ilyesmi?
vologya[kendács mester]2016-02-14 13:06:41 // 78618
Szevasztok. 166 (3.0 V6) -osomon eddig soha nem látott CODE hibajelzés jelent meg a műszerfalon. Persze kezdtem az aku lekötésével, hogy újrainduljon a rendszer, de semmi. Szóval amint eláll az eső jön majd a biztosítékok ellenőrzése, immobilizer csekkolása a kormány alatt. Esetleg valakinek valami egyéb ötlete?
gecsa2016-02-13 23:01:46 // 78617
A pótféklámpára noncs hiba, azt a 156on is megcsináltam. A többi marad gyári.
KisP2016-02-13 22:26:53 // 78616
De kár...
Smith2016-02-13 17:43:21 // 78615
Még mielőtt a kiiktatott visszajelző miatt valaki máglyán égetne el, jelzem, hogy én MINDEN reggel elinduláskor az ÖSSZES izzót ellenőrzöm vizuálisan :)
Smith2016-02-13 17:38:50 // 78614
Sokat dob rajta, tényleg. Valahogy digitálisabb tőle :)
Nálam már MINDEN LED. Elől, hátul, indexek mindenhol, összes féklámpa, beltér, stb.
És végre letakartam a hibás izzó visszajelzőt is, ne világítson már összevissza a LED-ek miatt :)
Sokkal pofásabb hátul a világítás a LED-ekkel, a piros az piros. Izzóval inkább olyan narancssárgás. Elől is marhajó a LED index.
Video: https://youtu.be/rvyvXLazf8M
gecsa2016-02-13 16:17:06 // 78613
Kicsit ráfekszem a beltérre megint. Ledesítem a műszerfal háttérvilágítását, a pótféklámpát, és a beltér többi világítóeleme xenon-hatásúra cserélődik. 😉
Béci Ɨ|ѯ2016-02-13 14:48:39 // 78612
Elég más az osztóköre. 5*98 vs 5*108.
KisP2016-02-13 14:04:37 // 78611
Alfa GT gyári felni felmegy a 66-osra? Lusta vagyok gúglizni:PPP
Béci Ɨ|ѯ2016-02-11 12:31:45 // 78610
Szia!

Frissebb cd sajnos nincs a navigációhoz, ne is keress. Egyszerűbb egy utólagos GPS.
Első körben políroztasd fel a fényszórókat, biztos használni fog nekik.
A CD tárat meg lehet próbálni kitakarítani, de sokkal egyszerűbb, ha veszel bele egy Loudlink nevű eszközt. Ez egy virtuális CD tár, ami USB-ről minden típusú zenei fájlt le tud játszani. Itt van egy pl: Klikk
gecsa2016-02-11 12:27:33 // 78609
Ja, és olvasgasd a forumot, az összes kérdésedre van itt már valasz.
gecsa2016-02-11 12:24:47 // 78608
Navit felejtsd el. Cd helyett loudlink. Bőr házilag mosószeres langyos víz, majd hited szerinti bőrápoló. Zene esetén járj utána, hogy mi is az a dsp. Xenonnál polír segít elodázni a cserét. Adatkábel esetén multiecuscan a programod, ingyenesen letölthető a demo, ami mindent tud, ami kell otthonra. Telepít egy pdf-et is, abban benne van minden beállítás, hoh, y működjòn is. Ajánlom még a gyári szervízcd letöltését eLearn néven fut, google segít. Látogasd meg a eper. Fiatforum. Com oldalt,ha cikkszám kellene. Magyar kezelési meg itt a linkeknél docky manualjainál..
Carlitoninno2016-02-11 11:52:49 // 78607
Sziasztok!
Most csatlakoztam a csoporthoz, szóval először is helló mindenkinek! :)
Másodszor lenne pár kérdésem, amiben kérném a segítségeteket.
Németországból lett behozva a 166 2.4 dízel 2004es barátom.

- navigáció csak nyugat europaba működik, az is kb. 10 évvel ezelőtti.
lecserélni? frissíteni hol és hogy lehet?
- xenon égő van a lámpába de elég gyenge...plexi is kicsit már homályos...
kompletten cseréljem az egészet, vagy csak izzó és polírozni? vagy még izzó se kell...?
- cd-lejátszó akadozik,néhe le se játsza a CD-ket...ötlet?komplett csere vagy csaj laserfej? hol,kinél lehet megcsináltatni?
- kalaptartóba van 2 hangfalnak hely, de nincs beépítve...tud valaki valamit róla, hogy érdemes oda rakni, vagy teljesen felesleges, inkább egy mélyládát a csomagtartóba, vagy mik a tapasztalatok...?
- autónak vaj bőr belsője van...hol tudják szépen kitisztítani, bőrt lekezelni?
vagy házilag is meglehet csinálni úgy, hogy király legyen? ha igen mivel és hogy?
- hibakód kiolvasó...vagy ha valamit jelez az autó, hogy lehet megnézni, kiolvasni?
vettem egy ELM327 OBDII kiolvasót de bármelyik progival használom nem működik illetve ha szerencsével egyszer sikerül működnie alig olvas ki valamit...
fontos lenne, hiszen a szerelőhöz nem járkálnék havonta, hogy most mit jelez ki, vagy most miért villog, stb.

előre is köszönök minden fajta hozzászólást és segítséget! :)
T.R.K.
ödi1592016-02-11 09:14:27 // 78606
Köszönjük meglátogatjuk!
Béci Ɨ|ѯ2016-02-11 09:06:33 // 78605
Németh Misi - Fiat Németh. Nagyon érti az Alfákat.
ödi1592016-02-11 09:04:14 // 78604
A fiamnak vettünk egy 166 2,4 185 LE .Tudnátok Dunakeszi körül Alfa szerelőt ajánlani.Ö is Amorés lesz. köszönettel Ödi159
Axl Trans2016-02-10 20:34:11 // 78603
Ha megtennéd, hálás lennék. Az oldalamon lévő e-mail cím jó. Előre is köszönöm.
Zozi742016-02-10 19:08:33 // 78602
Lehet h beruházok egy újra. Meg is nézem a bárdinál, ott van kedvezményem.
vm2016-02-10 19:02:24 // 78601
Kristof árulta 2011-ben itt, 224 ezerrel.
Most egy fokkal jobban néz ki, akkoriban tele volt cicomázva, nagy zene, effélék...
Az évjárat elvileg stimmelhet, de a díszlécek cserélgetve vannak, napi használat mellett a kopogásmentes futóművet is tudjuk le egy mosollyal, de három kilóért tulajdonképpen még jó is lehet.
Átküldjem levélben az akkori képeket? Van több.
Axl Trans2016-02-10 18:10:58 // 78600
Cartársak, esetleg valami info az autóról? Valahogy túl gyanús...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/164/alfa_romeo_164_2.0_twin_spark_megkimeltszerdaig_ervenyes_ar-9807008
Mr. Z2016-02-10 17:59:29 // 78599
Én is mostam ultrahangos ipari mosóba. Rámértem a vezetékekre tps reset. Aztán elmentem vettem bele gyári bosch-t azóta jobb mint valaha volt mióta nálam van. Ennyi.
Zozi742016-02-10 15:43:17 // 78598
Köszi. Megpróbálom letesztelni és a vezetékeket leellenörizni.
Próbáltam bele egy másik használt LTM-t de ugyan úgy megy vele. Vagy az is pont ilyen rossz vagy az enyém is jó. Megnézem a vezetékeket. Bár a 12 voltot megkaphatja,mert ha lehúzom,még szarabbul megy.
Zozi742016-02-10 15:33:31 // 78597
Ultrahangos mosóba mostam ki aztán meg féktisztítóval.
Csibcsa2016-02-10 14:55:34 // 78596
Sziasztok! Olvasom Vologya tanácsát, és a leírtakhoz képest az enyém ha lehúzod az LMM et leáll ha nincs rádugva be sem indul. Mostanában nem foglalkoztam vele de valószinű ecu hibája van. Állandó a folyószelep hiba minden vezeték jó jeladók jók ki lettek mérve, viszont folytó szelep kalibráció folyamatban, ezt írja a Würth. Ha egy fél óráig van rajta a gyujtás akkor is ezt írja végig. Majd később tovább megyek, ha megjön a Manci váltóhoz a cucc és kicseréljük az egész agyát, viszont most az asszonynak már nemnagyon tetszett hogy ennyit foglalkozom Alfival úgyhogy most jegelve van a dolog. Befejezem a fürdőszobát + a nappalit és majd utánna jön ALFI.
Béci Ɨ|ѯ2016-02-10 14:35:19 // 78595
Bontod? :) :) :) :)
gecsa2016-02-10 11:37:24 // 78594
Kezdődik... 😀



gecsa2016-02-09 23:39:00 // 78593
Mivel mostad ki?
kepi1662016-02-09 22:20:39 // 78592
Köszönöm szépen Atis_166jtd :)
atis_166jtd2016-02-09 19:44:18 // 78591
Van megoldás, keresd kimis111 kollégát, ő tud képekkel is szolgálni.
vologya[kendács mester]2016-02-09 19:41:48 // 78590
A légtömegmérő hibája általában ezt produkálja. Hibakód nélkül is tudni lehet, hogy bajos, mivel alapgázon ignorálva van a tőle érkező jel és ezért nem befolyásolja az üzemanyag keveréket. Szóval le is húzhatod a csatlakozót. Persze ez változik, ha eltávolítod a rezonátort, vagy a szűrőt (vagy sportszűrőt szerelsz be). Néha semmi baja a LTM-nek, csak a beérkező feszültség kevés (vezeték szakadás, törés), mivel tulajdonképpen egy fűtőszálról beszélünk.

Youtube -on elég sok videó van arról, hogy tudod tesztelni egy akkumulátor, egy hajszárító és egy multiméter segítségével. De azért ez egy kopó alkatrész, főleg ha nincs gyakran cserélve a légszűrő.
Zabbancs2016-02-09 18:36:15 // 78589
Egy muveszi kep :)
Zozi742016-02-09 18:34:36 // 78588
Köszi a válaszokat. Csak sikerül előbb-utóbb megtalálni a hibát. Ma megint kiolvastattam,most légmennyiségmérő hibát írt. Kimostam de semmi változás. Nincs most kedvem venni egy újat próbára,hogy hátha..
kepi1662016-02-09 17:51:29 // 78587
Sziasztok...egy kis segítséget szeretnék..tegnap kicseréltem a rossz tempomat bajuszkapcsolót a 166-on ..de valamiért az indexet most nem huzza vissza ...ma megint szétszedtem ..mivel kompletten cseréltem egyben ..van benne egy ilyen fehér kis müanyag ...ami ezért felel...na ..ma kicseréltem vissza a másikra ..mondom hátha az nem passzol vagy valami ( már nem tudtam mire gondolni ) ugy is összeraktam hogy elöre raktam a helyére ..meg ugy is hogy a kormányon volt...de nem jo valamiér...bele bele piszkál de vissza nem huzza ? Esetleg valaki nem tapasztalt már hasonlót ..vagy én nem vettem észre valamit ? Előre is köszönöm a válaszokat Tisztelettel :Kepi166
Zotya 1642016-02-09 14:55:10 // 78586
Rossz az érintkező.........csere. Szedd ki, tisztítsd meg, ha nem használ.....gefusz.
pettinke2016-02-09 13:20:54 // 78585
nekem ugyan nem 3.0, hanem 2.0 TB, de:
- összes levegőcsövet, különösen a kis vékonyakat át kell nézni, ne szívjon sehol se falsot
- gyújtótrafó volt még ludas hasonló esetben
gecsa2016-02-09 12:35:37 // 78584
Na ja.. A nincs hibakód gyanús. Nekem ilyen dolgokat a dizelnél az űzemanyagszivattyú haldoklása produkált. Egész addig nem lett meg a hiba, amíg végleg meg nem adta magát.. Még a fűtőradiátor lyukadása általi beázás is okozhat érdekes dolgokat, nem árt figyelni, hogy fogy-e a víz, vagy fagyálló szag van esetleg a beltérben.
vologya[kendács mester]2016-02-09 11:43:00 // 78583
Szomorúan hallom, hogy betegeskedik egy V6. Az enyémmel ilyen gond nem volt, de pár német kollégánál előfordult, ugyan így hiba kód nélkül (amúgy volt hiba kód, de nem került be a rendszerbe EEPROM hiba miatt). Ők úgy oldották meg, hogy egy loggert kötöttek a rendszerhez (OBD2 -es logger) ami csak annyit csinál, hogy pár száz óra alatt mintavételez a rendszer infókból. Majd ezeket az adatokat analizálták ki. Valakinél LTM érintkezési hiba volt, valakinél több vezetéken szakadás a gyújtókábelen (rezonancia, fordulatszám függő volt) és még egyéb. Nem használtam még soha de elvileg a Torque is tud log-olni és ki is értékeli az eredményeket.

Ami nekem fura az a hibakódok hiánya. A nagyvad szeret panaszkodni és mindennel telerakja a hibakód tárat.
tbesze2016-02-09 09:27:26 // 78582
A stabilitással még nincs gond. A jobb oldali keréken egy kicsit lehet csak látni a dőlést. Megnéztük, és a lengőkar szilentnél van gond. Nagyon köszönöm a segítségedet !!
vologya[kendács mester]2016-02-09 08:58:56 // 78581
Én is úgy gondoltam, hogy elég lesz kicserélni az uniball-t vagy valamelyik szilentent (itt visszaolvasva sok jó tanácsot találtam), de nem így lett. Az enyém szépen le volt fáradva és ezért MINDENT cserélni kellett. Az uniball-t, az összes szilentet, a "banán-t", lengéscsillapítókat. Egyedül amit meghagytam a rugók voltak, mert az kb. 3 éve volt cserélve. De ha átnézeted egy szerelővel és kicsit megrángatja az egyes elemeket, jól látható (és érezhető), hogy mi engedett el. De megérte mindent lecserélni, mert azóta rátapadt az aszfaltra.
Zozi742016-02-08 21:30:04 // 78580
Azzal kezdtem,hogy kiolvastattam,de nem írt hibát.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak