vologya[kendács mester]2016-03-04 07:45:47 // 78729
Na de hát... nem kötekedni akarok, de ilyen vörös fény mellett simán lépnék egy taposóaknára is kiszálláskor :D Én ha nagy leszek ilyet akarok. De csak ha lesz 1:1 ben cseredarab, furkálni nem fogok. Ilyet ni...
gecsa2016-03-02 17:40:28 // 78728
Ja, meg kicseréltem néhány vákuumcsövet is újra. Nem bántam meg.
gecsa2016-03-02 16:13:01 // 78727
vologya[kendács mester]2016-03-02 11:27:39 // 78726
Pont most olvastam a Totalcar -on egy cikket a Genfben bemutatott Alfa Giulia-ról, ami elég korrekten leírja miért is jó és mi lehetett volna még jobb egy nem Alfa őrült szemével. De ami arra sarkalt, hogy ide írja az az a mondat amit a beltérre (annak kivitelezésére és minnőségére stb.) írtak. "Egy tizenéves, 166-os Alfa még mindig exkluzívabb környezet, ez van."
Azért jó ilyesmit hallani (még ha az enyémre csak részben igaz) :D
Azért jó ilyesmit hallani (még ha az enyémre csak részben igaz) :D
gecsa2016-03-02 10:44:14 // 78725
Tegnap itt is havazott. Ez már vagy egy hetes kép. A téli felni pedig még marad vagy másfél hónapot.....
atis_166jtd2016-03-02 10:16:38 // 78724
Jó neked hogy ilyen szép az idő. Itt tegnap délelött is havazott, meg este is. Csak kár hogy nem maradt meg, pedig hogy élvezték volna a gyerekek.
gecsa2016-03-02 08:22:57 // 78723
Igazából ez koraeste... 😀😀😀
vologya[kendács mester]2016-03-02 07:26:58 // 78722
Hát ilyen egy "szép jó reggel"!
gecsa2016-03-01 22:53:00 // 78721
Petya19682016-03-01 17:51:33 // 78720
Köszi a választ!
Tudom, hogy nem csak a térképen múlik, de valamire kiváncsi vagyok azért kérdezetem.
Egyébként kaptam már segítséget, köszi még egyszer.
Tudom, hogy nem csak a térképen múlik, de valamire kiváncsi vagyok azért kérdezetem.
Egyébként kaptam már segítséget, köszi még egyszer.
gecsa2016-02-29 23:53:58 // 78719
Félénk minden ki van táblázva. 😀
Smith2016-02-29 22:26:15 // 78718
hidd el teljesen mindegy, amennyire buta, és amennyire lassú, jobb is hogy nincs inkább, nem csak a térképen múlik
Petya19682016-02-29 21:15:19 // 78717
Sziasztok!
Tud valaki segíteni abban, hogy milyen fájl típus található az eredeti navi cd-n?
Csak kiváncsi vagyok.
Köszi a választ.
Tud valaki segíteni abban, hogy milyen fájl típus található az eredeti navi cd-n?
Csak kiváncsi vagyok.
Köszi a választ.
vologya[kendács mester]2016-02-29 07:43:40 // 78716
Váltóm már van kettő, de vezérlésem nincs hozzá. Szépen elszálltak ahogy az meg van írva. ZF 4HP20 as váltó olcsón van, hiszen szerelték mindenbe. A felújításához való csomag sem drága, csak kell egy tapasztalt szerelő, aki meg tudja csinálni.
gecsa2016-02-28 22:55:50 // 78715
Olyan ritka hogy neked is van vagy kettő, ha nem három, nem? 😀😀😀
gecsa2016-02-28 22:54:50 // 78714
Ott a pont... 😉😀
atis_166jtd2016-02-28 19:25:49 // 78713
Főleg ha tudja az illető melyik való bele és nem csak rendelget valamilyet mert szerinte egyforma.
Mr. Z2016-02-28 18:07:49 // 78712
a kézi kuplungja egyszerű dolog mindenki ért hozzá minden sarkon kapni, az autómatához meg kevesen értenek igazán.
vologya[kendács mester]2016-02-28 17:37:21 // 78711
És ami a legjobb, hogy a kézinek nincs szinte pótolhatatlan vezérlő elektronikája.
szuhi1642016-02-28 17:02:08 // 78710
Nincs semmi bajom az automatával, csak váltóhibás az autó ami ki lett nézve és ha már úgyis javítani kell, akkor manuálisra cserélném! :)
vologya[kendács mester]2016-02-28 12:41:31 // 78709
Na ez is lehet egy érv a kézi váltó mellett. Erre e merevedéses dologra tartom a sportmotort :-) Nagyon hamar rendbe jön a hormonháztartásom, mikor lefut az életem rövid kis filmje a szemem előtt. Meg hát ha elszállok, akkor legalább egyedül. Így az asszony megmarad és lesz ki etetni a macskát! :-)
Mr. Z2016-02-28 08:38:39 // 78708
Én amikor vettem a V6-ot próbáltam automatát is. És bár tényleg jól tette a dolgát és kényelmes volt, nekem ingerszegény volt. Majd ha a reggeli merevedés a derekamba kezdődik veszek egy automatát :)
gecsa2016-02-27 22:59:47 // 78707
Én anno kifejezetten automatát kerestem, de az akkori kínálatban nem volt épkézláb darab, aztán véletlen bukkantan rá a közelben a turbora, és túl jó állapotnak örvendett, így elhoztam. Nem bántam meg, de néha városban jó lenne egy ótómata...
vologya[kendács mester]2016-02-27 22:27:12 // 78706
Eddig csak V6 -om volt, mind a kettő automata. Minden tisztelet a kartársaké, de a ZF váltó, még ha csak 4 sebességes is, nagyon adja magát ehhez a motorhoz. Persze ezt a kocsit hajtani kell, de ha valaki kicsit is megfontolt mint én, annak áldás ez a váltó. Városban szépen váltogat. De lehet másként is...éppen ma teszteltem egy kicsit és 125 -nél váltotta el a kettest és 185 -nél a 3-ast, szóval tud menni fel szépen, ha úgy van szoktatva (bár az enyém nincs). Bár a kézi üzemmód kicsit kiszámíthatatlan, szokni kell.
Az automata olyan buta embereknek való mint én, nem tervezek, váltogatok össze vissza, hogy meglegyen a kellő nyomaték, hogy megugorhassak. Ha 4-5 kamion-t kell előzni, akkor padlógáz- kick down - vissza kettesbe és már csak azon kel törni a fejemet, hogy hová soroljak be.
Az automata olyan buta embereknek való mint én, nem tervezek, váltogatok össze vissza, hogy meglegyen a kellő nyomaték, hogy megugorhassak. Ha 4-5 kamion-t kell előzni, akkor padlógáz- kick down - vissza kettesbe és már csak azon kel törni a fejemet, hogy hová soroljak be.
forrasr2016-02-27 20:22:15 // 78705
a dízelben is ott az élmény,igaz nem a v6 hanem a sor 5, de minden nap, megy mint a mozdony és még a hangja sem bántja a fülem mint a 4 hengeres orgánum...
Automatát fel kell újítani és hajrá, kéttömegű+kuplung csere árából össze lehet hozni egy automata felújítást is talán
Automatát fel kell újítani és hajrá, kéttömegű+kuplung csere árából össze lehet hozni egy automata felújítást is talán
Mr. Z2016-02-27 16:48:53 // 78704
de ott van élmény amiért megéri :)
gecsa2016-02-27 16:27:30 // 78703
Szerinted a v6ban mi van? 😀 hogy 200ezrenként kuplungozol, vagy automatát újìtasz az eben-guba...
Mr. Z2016-02-27 15:52:28 // 78702
dízelbe direkt jó az automata nincs kettőstömegű probléma. Még ha V6 lenne megérteném.
gecsa2016-02-27 15:35:22 // 78701
Miért? Mi a bajod az automatával? Faragni nem kell, csak a fél autót kicserélni..
szuhi1642016-02-27 15:00:54 // 78700
Mert lenne egy szép váltóhibás és elgondolkoztam rajta, de akkor már manuálisra alakítanám át. Viszont ha tulságosan faragós a dolog akkor nembiztos, hogy megéri..
szuhi1642016-02-26 22:34:07 // 78698
Sziasztok!
Mennyire bonyolult egy 166 2,4jtd-t átalakítani automata váltósból manuális váltóssá?
Köszönöm előre is a válaszokat!
Üdv.
Mennyire bonyolult egy 166 2,4jtd-t átalakítani automata váltósból manuális váltóssá?
Köszönöm előre is a válaszokat!
Üdv.
Zozi742016-02-25 15:37:09 // 78697
Az enyémbe valamelyik gazdája sárga színű sportrugót rakott,nem tudom milyen megfontolásból. Így úgy pattog mint egy rally lada. A sárvédőív lejjebb van mint a gumi teteje. Azt szeretném ha olyan magas lenne mint egy többi 166-os amit az utakon látok.
vologya[kendács mester]2016-02-25 14:14:13 // 78696
Anno mikor a fater a garázst építette (a szocializmus virágkorában :-)) éppen nagy lőfegyvergyűjtő fázisát élte. Kicsi voltam, de emlékszem, hogy a haverjaival hétvégente ha éppen nem egy Skoda motort vagy egy Jawa motorkerékpárt építettek újra, akkor lövöldöztek a garázsban. És persze hova máshova, mint a nem befejezett szerelőaknába. A garázs padlója szépen le van betonozva, de ki van hagyva a nyílás az aknának. Nemrég még az az ötletem támadt, hogy 30+ év után kiásom, de később belegondoltam, hogy mennyi lövedéket kellene kiszednem...hát el is ment tőle a kedvem . De ami jobban zavar az az, hogy amikor a zsaruk egy bejelentés alapján elkobozták a fegyverek nagy részét, eltűnt 2 gránát is, de az öreg nem emlékszik, hogy a zsaruk vitték el, valamelyik haverja, vagy a gödörben van valahol elrejtve pár egyéb dolog társaságában. :-)
gecsa2016-02-25 13:24:25 // 78695
nálunk mindig az ellentétes szezonkerekek vannak lent, így akad hely bőséggel.. :D
Smith2016-02-25 13:03:32 // 78694
Otthon szüleimnél van akna, cseréltem egyszer olajat. A krumplit nem pakoltam ki lustaságból.
Az olajat leeresztettem, az edényt elejtettem a picsába, a krumplinak annyi lett. Nem volt már finom, bár legalább a kisütéshez az olaj biztosítva volt :D
Az olajat leeresztettem, az edényt elejtettem a picsába, a krumplinak annyi lett. Nem volt már finom, bár legalább a kisütéshez az olaj biztosítva volt :D
gecsa2016-02-25 08:01:04 // 78693
Az nem jó, mert mindig ki kell pakolni...
Mr. Z2016-02-25 07:54:01 // 78692
Kifeküdt elfáradt rugód helyett szeretnél pénzért venni még 4 db megfáradt bontott rugót??? Ha ennyi felesleges pénzed van inkább utald át :)
https://alkatreszek.hu/autotipus/alfa_romeo_alkatreszek/166/166_936_1998_09_2007_06/10008/lengescsillapitok_rugok_futomu/spiralrugo/osszes_termek/-_1
10k/db az új monroe rugó.
https://alkatreszek.hu/autotipus/alfa_romeo_alkatreszek/166/166_936_1998_09_2007_06/10008/lengescsillapitok_rugok_futomu/spiralrugo/osszes_termek/-_1
10k/db az új monroe rugó.
vologya[kendács mester]2016-02-25 07:18:29 // 78691
Az álmaim netovábbja. Az aknában télen meg lehetne burgonya! :D
Zozi742016-02-24 22:45:14 // 78690
Üdv!
2003-as 166-oshoz keresek gyári rugókat. Nem tud valaki véletlenül?
2003-as 166-oshoz keresek gyári rugókat. Nem tud valaki véletlenül?
gecsa2016-02-24 20:08:47 // 78689
kell egy garázs, nincs mese! :D csápos emelővel, vagy aknával.. :D
vologya[kendács mester]2016-02-24 06:58:04 // 78688
Itt ha délután 5 után kiállsz a parkolóból azonnal három ember szalad, hogy átparkoljon a helyedre. Volt már hogy három háztömbnyire parkoltam négy napig. Ez nem is lenne gond, ha nem éppen a szülőktől jöttünk volna felpakolva + a macska :-) Közel van egy fősuli és pár diák előszeretettel leparkol ide a tömb elé és néha két hónapig nem is mennek sehová.
gecsa2016-02-23 22:25:13 // 78687
Nem kifogás..
vologya[kendács mester]2016-02-23 19:13:07 // 78686
Nincs nekem időm autókázni. Majd hétvégén kicsi kifújja magát.
gecsa2016-02-23 18:34:52 // 78685
Legalább megjárattad egy kicsit?
vologya[kendács mester]2016-02-23 14:27:06 // 78684
Kicsit utánajártam a dolognak. Ez a felső testelés csak az EURO3 as verziónál van, mivel annak már Bosch Motronic Me3.1 -es vezérlése van. A "régi" 166KW -osnak M2.1 -es vezérlője van és ott nincs csak egy testelés.
Putyesz2016-02-23 13:02:40 // 78683
köszi az infót mindenkinek!!!
Tommi2016-02-23 12:42:50 // 78682
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek :)
Édesapám idén lesz 60 éves és egy kellően "beteg" alfás ajándékkal szeretném meglepni, egy üveglapos motorblokk asztallal :) A kivitelezésre lenne emberem, de ő a motor beszerzést nem vállalja, a kérdésem az, hogy valaki esetleg egészen véletlenül tud-e eladó 164/166 V6-os blokkot dugattyúkkal és hajtókarokkal, vagy tudna ajánlani valakit, akihez érdemes fordulni? :)
Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek :)
Édesapám idén lesz 60 éves és egy kellően "beteg" alfás ajándékkal szeretném meglepni, egy üveglapos motorblokk asztallal :) A kivitelezésre lenne emberem, de ő a motor beszerzést nem vállalja, a kérdésem az, hogy valaki esetleg egészen véletlenül tud-e eladó 164/166 V6-os blokkot dugattyúkkal és hajtókarokkal, vagy tudna ajánlani valakit, akihez érdemes fordulni? :)
KisP2016-02-23 10:57:19 // 78681
Rendben köszi, a hátsóról olvastam, de az első lengéscsillapító cserét nem találtam a leírásodban. Nem sokat bírnak ezek a toronyszilentek, mindkettő át volt szakadva, bal oldalon már nagyon gáz volt. :(
vologya[kendács mester]2016-02-23 10:44:50 // 78680
Néha vannak sikertörténetek. Lehet ezzel segítek valakinek, ezért leírom hogyan végződött a CODE problémám.
Ma házhoz jött a villanyos fickó, nem is akarta, hogy bárhová vigyem a kocsit. Én melóban voltam (vagyok) így nem követtem a történéseket, de 1 óra múlva hívott, hogy minden kész. (persze az asszony már előtte jóval, hogy ROMI ÉL!!!). Egy olyan problémát talált amire soha nem gondoltam volna, de még ő sem találkozott ezzel.
Test vezeték hiba. Szóval szerinte(és már szerintem is, mert megmutatta :-)) ezen a V6 -on 2 test van a motorblokkon, egy alsó és egy felső (a motorvezérlőnél). Az alsó rendben volt de a felső elszabadult és oxidálódott is. De nem annyira, hogy teljesen kiiktassa a rendszert, hanem némi kóboráram azért haladt rajta keresztül. Ezért voltak a véletlenszerű hibakódok is. Csinált egy új testet, átmérte a rendszert és kitörölt minden hibát (eddig csak 3 volt, de most vagy 60 darab volt a tárban a vezeték hiba miatt).
Hétfőn még eljön átnézni újra és mondta, hogy a régi donorból hozzam el az elégett vezérlőegységet, mert ha a nyák nincs átégve, akkor megcsinálja szorgalomból azt is.
Szervizköltség: 40 euró.
Ma házhoz jött a villanyos fickó, nem is akarta, hogy bárhová vigyem a kocsit. Én melóban voltam (vagyok) így nem követtem a történéseket, de 1 óra múlva hívott, hogy minden kész. (persze az asszony már előtte jóval, hogy ROMI ÉL!!!). Egy olyan problémát talált amire soha nem gondoltam volna, de még ő sem találkozott ezzel.
Test vezeték hiba. Szóval szerinte(és már szerintem is, mert megmutatta :-)) ezen a V6 -on 2 test van a motorblokkon, egy alsó és egy felső (a motorvezérlőnél). Az alsó rendben volt de a felső elszabadult és oxidálódott is. De nem annyira, hogy teljesen kiiktassa a rendszert, hanem némi kóboráram azért haladt rajta keresztül. Ezért voltak a véletlenszerű hibakódok is. Csinált egy új testet, átmérte a rendszert és kitörölt minden hibát (eddig csak 3 volt, de most vagy 60 darab volt a tárban a vezeték hiba miatt).
Hétfőn még eljön átnézni újra és mondta, hogy a régi donorból hozzam el az elégett vezérlőegységet, mert ha a nyák nincs átégve, akkor megcsinálja szorgalomból azt is.
Szervizköltség: 40 euró.