a visszavezetés csak amolyan "zöld" baromság. Teljesen felesleges a hideg tiszta oxigéndús levegőhöz keverni. na de mindegy.
Nekem marad a gyári flexi könyök. De a szilikony 90°könyök kb 5-6000 volt itthon, a csövet gyártattam hozzá haveri alapon, kipolíroztam kb 100 ft-ból. Egy jobb bilncs kb 1500, 15€-ért bilincset venni, hát mit is mondja netto hülyeség. Azért ez nem turbó csövezés....
a szűrő nekem pipercross betétszűrő meghagyva a szűrőházat.
Tervezem a szilikon könyököt is majd valamikor. A visszavezetést szerintem felejtsd el max műszakira visza teszel mindent.
Mr. Z2017-03-01 21:23:54 // 80429
gecsa2017-03-01 21:13:47 // 80428
én most építem. csak a légszűrő volt 60€. Egy alu T darab (mert nálam marad a visszavezetés) és egy 90 és egy 45 fokos szilikon csődarab további 75€. Nem teszkós bilincsek további 15€. Plusz a tartókonzolt legyártják baráti árok 30€ért. Ez 180€, kb mint ha új gyárit venne az ember. De az enyém más. Talán Mr Z majd mesél, neki hogyan jött ki a dolog.
buteo202017-03-01 20:43:33 // 80427
Csak az egyik hengersorhoz van lecsapató, de az is vissza van vezetve a motorba, tehát nem sok értelme van. A másik sorról a fojtószelep előtt van bevezetve a flexi csőbe. Nézegettem a nyomásálló szilikon csöveket, de nem olyan vészes az áruk. A lecsapatóval együtt szerintem 20-30 ezerből megvan, de ez csak az első becslés, pontosan még nem mértem fel. Ez azért mégsem 60-70 ezer. :-)
gecsa2017-03-01 19:33:02 // 80426
A szívóknak nincs gyárilag lecsapatójuk?
Egy jól kivitelezett szilikon sem lesz olcsóbb.
Egy jól kivitelezett szilikon sem lesz olcsóbb.
buteo202017-03-01 18:41:15 // 80425
Valószínűleg ez lesz nálam is, bár még agyalok egy szilikoncsöves megoldáson, kiváltva az airboxot, a kartergázt pedig lecsapatóba vezetve, fényképen már láttam ilyen megoldásokat.
buteo202017-03-01 18:38:55 // 80424
A bontottal ugyanez a probléma, el van öregedve.
vologya[kendács mester]2017-03-01 08:30:59 // 80423
Sokunknak ez a problémája. Én sem voltam hajlandó kiadni 160eurót+ szállítás egy komplettért, ha ezen kívül még van 2 airboxom. Szépen megtisztítottam lekezeltem szilikonnal és valamilyen vékony szalaggal bordánként leszigeteltem. Egyenlőre jó.
buteo202017-02-28 20:03:49 // 80421
Sziasztok!
Nagy gondban vagyok. Nem találok a 166 3.0 V6-ra flexi szívócsövet. A gyári csak airbox-szal együtt van 60 ezer fölött, helyettesítő termékek közül a szilikonos csövek az összes V6-ra vannak, csak épp erre nincs, vagy legalábbis én nem találtam. Sajnos mindegyik kicsit más méret ezért nem merem egyiket sem megrendelni ezek is 30 ezer körül vannak. Valakinek ötlete, tapasztalata?
Nagy gondban vagyok. Nem találok a 166 3.0 V6-ra flexi szívócsövet. A gyári csak airbox-szal együtt van 60 ezer fölött, helyettesítő termékek közül a szilikonos csövek az összes V6-ra vannak, csak épp erre nincs, vagy legalábbis én nem találtam. Sajnos mindegyik kicsit más méret ezért nem merem egyiket sem megrendelni ezek is 30 ezer körül vannak. Valakinek ötlete, tapasztalata?
gradvolttomi2017-02-28 18:03:01 // 80420
Azt mondták jobb ha nem látom amit kivettek... :)
gecsa2017-02-28 16:01:49 // 80419
és mennyi görgő volt még benne?
:D
:D
gradvolttomi2017-02-28 15:14:23 // 80418
Féltengelycsukló, gumiharangok cserélve...
gecsa2017-02-28 13:22:14 // 80417
Nálunk meg épp havaseső esik. Jó volna, ha lenne, de kedvem nekem sincs. Majd,ha egyszer jó idő lesz. Köszi a tippet!
medcare2017-02-28 12:49:59 // 80416
Nálam ment írt CD-vel is. Igaz nehezebben olvasta be.
medcare2017-02-28 12:47:22 // 80415
Igen! Smith szerint a motoron belüli érintkezőket kell tisztítani. Végálláskapcsoló hiba is lehet. Nálam (ill. az elkelt 166-on) a motor melletti doboz halt be. Nem indítja az ablakmosást. Szerintem cserés lesz. Sajnos eddig a hidegben nem volt kedvem kicserélni. Most az új tulajnak segíthetek majd. :-)
Kimis1112017-02-28 07:31:46 // 80414
Csak nyugodtan :)
tipoatti2017-02-27 16:37:03 // 80413
gecsa2017-02-24 22:39:24 // 80412
Szerintem úgy csináljuk, hogy amikor legközelebb megyek haza, jól meglátogatlak, és elhozok mindent, ami befér a csomagtartóba. Úgyis még számolnom is kell veled! 😊
vologya[kendács mester]2017-02-24 11:53:10 // 80410
gecsa2017-02-23 23:12:21 // 80409
ha a beltérire gondolsz, akkor igen.
Kimis1112017-02-23 19:49:00 // 80408
netán a váltó dekli ?
gecsa2017-02-23 08:25:22 // 80406
gecsa2017-02-22 22:38:06 // 80405
Mondjuk tippem van, hogy mi okozhatja. Csak kedvem nincs bontani.
Kimis1112017-02-22 19:18:10 // 80404
Bézs bőr ülésszett 35-e-ért ha valakit érdekel elvihető.
Kimis1112017-02-21 22:48:54 // 80403
Ezt nekem is csinálta már. Szerintem kontakt hiba valahol. Kis ideig csinálta,de utána semmi baja.
gecsa2017-02-21 08:29:28 // 80402
Találkozott már valaki olyan jelenséggel, hogy az ablaktörlő törlés közben függőleges helyzetben kb 10cm-es sávban ugrál? Illetve a ha a kapcsolón felfelé lökök egyet, a törlés nem mindig akar leállni. Esőszenzor sem akarja az igazságot.
Josh.812017-02-19 17:25:35 // 80401
Üdv cartársak! Eladnám a nagyvadam 4db. sérülés mentes NTM olasz felnijeit.
Téli gumival vagy nélküle! 16"-os 7,5 J széles, jó a nagyfékesre is(enyém is az)ET35. Nem üt nem ráz,csak felületi karcok vannak rajta.A négy felni ára: 65000 Ft.(adom vele a felnikupakokat is) Központosítóval van a felni 58-ra, mert a gyári agymérete emlékeim alapján 66 mm-es..
A gumik is eladóak vele ha valakit úgy érdekel; 205/55 R16 Nankang és Bridgestone márkájúak,több szezont is elmennek még,nem sérültek,jók! Gumikkal az irányár: 90000 Ft. Ha kérdés is van,írjatok nyugodtan.Köszönöm,hali;
Téli gumival vagy nélküle! 16"-os 7,5 J széles, jó a nagyfékesre is(enyém is az)ET35. Nem üt nem ráz,csak felületi karcok vannak rajta.A négy felni ára: 65000 Ft.(adom vele a felnikupakokat is) Központosítóval van a felni 58-ra, mert a gyári agymérete emlékeim alapján 66 mm-es..
A gumik is eladóak vele ha valakit úgy érdekel; 205/55 R16 Nankang és Bridgestone márkájúak,több szezont is elmennek még,nem sérültek,jók! Gumikkal az irányár: 90000 Ft. Ha kérdés is van,írjatok nyugodtan.Köszönöm,hali;
DieselManiaco(NagyVad)2017-02-18 11:49:30 // 80400
Valaki nem tudja véletlenül séróból a 2.4 Mjet-nek az alsó intercooler cső átmérőjét? ami a turborol megy az interre? csak hogy ne kellene szétbombáznom?
forrasr2017-02-17 18:07:38 // 80399
hja vagy nem gyári, hanem írt a navi cédé aztá' az csattog
gradvolttomi2017-02-17 11:31:16 // 80398
Igen, ezt mondom...
gecsa2017-02-17 11:23:38 // 80397
Ha már kattog, akkor ott valami már hiányos.
gradvolttomi2017-02-17 07:58:07 // 80396
Jobban szét kell borítanom hétvégén.. Vagy gumiharang csere megoldja a csattogást..? Szerintem valami még megadta magát ott..
atis_166jtd2017-02-17 06:59:34 // 80395
Féltengely gumiharangot? 2 csavar meg egy zéger az egész. Nem kell lebontani a fél autót. A zéger a szopósabb.
gradvolttomi2017-02-17 05:55:08 // 80394
Úgy érted le kell bontani a fél autót? :) És akkor még nincs összegyógyulva semmi? :)
gecsa2017-02-16 22:31:27 // 80393
Szerencsére nem nagy szívás cserélni. 😁✌
Trumpf (NagyVad)2017-02-16 13:20:21 // 80392
Most találtam ezt az albumot. Macska a (gép)háztetőn. :)
pettinke2017-02-16 10:36:03 // 80391
hát amíg nem cseréled ki rajta a harangot, addig nincs értelme visszazsírozni, mert megint kicentrifugálja magából :-(
gradvolttomi2017-02-16 09:22:48 // 80390
Zsírzás segíthet rajta cseréig...? Avagy használjam addig a 145-öt...?
pettinke2017-02-16 08:58:55 // 80389
akkor jó eséllyel kiszórta belőle a zsírt is forgás közben :-) nekem egyszer tele lett a kerékjárat a belső harangtól.
gecsa2017-02-15 23:14:15 // 80388
Kulcsom van hozzá. De ismerve magam, vagy melegíteni kell, vagy menetestül jön majd ki. Akkor legalább vagy lesz ebben a méretben is menetfúróm, vagy csináltatok egy kiváltó darabot és nem lesz kat.
gecsa2017-02-15 23:09:51 // 80387
gyári cd kb 50€ bármelyik márkakereskedésben. Mással nem fog menni. Nem nagy pénz érte. Mo. térkép nincs benne.
peter08132017-02-15 20:15:10 // 80386
Sziasztok!
166-ban a navigációt hogy lehet életre kelteni gyári CD nélkül? Esetleg valahonnan le lehet tölteni?
166-ban a navigációt hogy lehet életre kelteni gyári CD nélkül? Esetleg valahonnan le lehet tölteni?
gradvolttomi2017-02-15 17:55:15 // 80385
Féltengely külső gumiharang körberepedve, belsőn ujjnyi szakadás. Azaz csere mindkettő. Hurrá...
gradvolttomi2017-02-15 11:16:32 // 80384
Igen, úgy is terveztem hogy hazaér és kerék le...
pettinke2017-02-15 09:38:36 // 80383
hát istenem, most lett olyanja :-)
nincs kiszakadva a gumiharang?
vagy valami beszorult, és kattog a féknyergen.
megemel, kerék leszed.
nincs kiszakadva a gumiharang?
vagy valami beszorult, és kattog a féknyergen.
megemel, kerék leszed.
pettinke2017-02-15 09:36:41 // 80382
nagyon. azért van hozzá külön kulcskészlet. mert még szar is hozzáférni.
gradvolttomi2017-02-15 06:25:53 // 80381
Köszönöm a tippet, most reggel ránéztem, kerékcsavarok rendben.
A ma reggeli diagnózis: Hang gyorsításkor, gáz elvételkor, egyértelműen jobb elölről, balra kanyarodva semmi hang. Viszont állandó fordulaton, egyenletesen haladva semmi hang..
A ma reggeli diagnózis: Hang gyorsításkor, gáz elvételkor, egyértelműen jobb elölről, balra kanyarodva semmi hang. Viszont állandó fordulaton, egyenletesen haladva semmi hang..
Maxwell2017-02-15 00:30:03 // 80380
Szia. Még a 145-ösöm ijesztett rám egyszer hasonlóan. Szinte kizárólag gazelvetelnél szólalt meg. Nalam a kerékcsavarok lazultak meg a téli felni felrakása után. Ha mostanában szereltél valamiért kereket, akkor egy próbát megér.