forrasr2017-04-17 08:24:29 // 80529
bal első kereket vedd le, dobbetét ki és ott van előtted amit keresel, ha valakit megkérsz, hogy mozgassa meg közben oldalra a váltókart akkor már látod is Gyula melyik tengelyre gondolt
Kimis1112017-04-16 23:33:33 // 80528
Nem a kulissza a hibás. A váltó tetején a bowdenek. Azokat kell megtisztítani és kenni. Illetve Ki kell venni azt a kis tengelyt amire a bowden csatlakozik,takarítani és zsírozni. Jó lesz.
És nem bonyolult.
És nem bonyolult.
gecsa2017-04-16 14:09:28 // 80527
első körben kenés, másodikban szétszedés,ami nem kis meló.
Bandie2017-04-16 12:45:32 // 80526
Üdv Cartársak! Először is boldog húsvétot kívánok! :) Másodszor pedig váltó kulissza ügyben segítsetek plíz. Szorul néha a váltóm, kulisszára gyanakszom. A piros jelek irányába simán ugrik, a kék nyilak irányában viszont szorul (pl. 1.fokozatból "lefelé" húzva nem ugrik ki magától jobbra "üres" helyzetbe) Megoldja a dolgot egy kis olajzás/zsírzás az utastér felől vagy szét kell szedni és pucoválás, zsírzás legyen? Köszi szépen előre is!
atis_166jtd2017-04-14 23:58:42 // 80524
Ezt honnan kérted le?
gecsa2017-04-14 17:37:13 // 80523
atis_166jtd2017-04-13 23:13:30 // 80521
Flex?! A samu az igazi. Az mindent visz!!!
gecsa2017-04-13 21:03:10 // 80520
Ha flex van, akkor biztos lejön.
vologya[kendács mester]2017-04-13 12:18:31 // 80519
Köszönöm... szombaton meglátjuk, hogy mennyire fog akarni együttműködni :D
atis_166jtd2017-04-10 21:18:40 // 80518
A kormányt csak középállásban vedd le, alúl az átvezetőből húzd ki a légzsák vezetékét. Az átvezetőt ne tekergesd, ha jót akarsz valamivel fixáld le. Ha esetleg eltekerted nem para óvatosan forgatod mind két irányba majd középállásba tekered , kis nyilacska mutatja.
gecsa2017-04-10 14:23:33 // 80517
Nekem még sosem kellett hozzá lehúzó.
vologya[kendács mester]2017-04-10 10:58:54 // 80516
Köszönet, hétvégén akció :D
pettinke2017-04-10 10:02:42 // 80515
semmi extra nincs. légzsák hátulról csavarokkal kiszed, csatlakozó leköt, és utána már látni fogod az anyát, amit ki kell tekerned. nekem még lehúzószerszám sem kellett, hogy a rúdról lejöjjön a volán.
vologya[kendács mester]2017-04-10 08:35:23 // 80514
Kormánykerék leszerelési tanácsok? Meghalt a tempomat rész az aktuális kocsiban és szeretném a donorból sérülésmentesen kiszedni. Valaki esetleg valami jó tanács?
gecsa2017-04-07 17:59:06 // 80513
Menne az nyolc hengerrel is.
pettinke2017-04-07 16:40:57 // 80512
véhatossorosboxer, az az igazi.
gecsa2017-04-07 15:23:38 // 80511
vényóctranzáxől köllött vóna.
vologya[kendács mester]2017-04-07 07:46:09 // 80510
Azért elgondolkodtam rajta, hogy a Busso kicsit megnyomja és kap még 1 pár hengert, akkor egy 4L V8 azért teljesen más világ lett volna :-) Bár így is orr-nehéz a kicsike.
gradvolttomi2017-04-07 07:06:12 // 80509
Nekem elég az a 6...
gecsa2017-04-06 22:15:32 // 80508
Kell még egy henger, akkor nincsenek ilyen gondok.
gradvolttomi2017-04-06 20:24:53 // 80507
Szmókencsárm? Vagy hogy mondják trendYül... Nein danke :)
gecsa2017-04-06 16:04:54 // 80506
Volt tuningfosvágenes koromfelhő is, mi? 😂
gradvolttomi2017-04-05 18:16:26 // 80505
Pont tegnap ebédszünetben... Némi alapjárat ingadozás, elment az erő, stb... Jelezte hogy menni kéne... Aztán hazafelé megkapta. Azóta semmi gond :-)
gecsa2017-04-05 18:12:07 // 80504
A sok papástól bizony le tud tapadni a geo. Kell neki az érzés.
medcare2017-04-05 16:35:35 // 80503
Megmozgattam a geometria tengelyét azt jól meghajkurásztam, miután kitöröltem a kódot. Reméltem, így kijön újra, de nem tette. Ma reggel sem dobott hibát s nem korlátozta le a kocsit. Az utóbbi idöben öregurasan vezettem. Lehet ez sem tesz jót neki? Na, de majd most megkapja!
atis_166jtd2017-04-04 18:29:53 // 80502
Igen ez a turbót szabályozza. Viszont nézd meg mozog e a geometria tengelye, mert szokott beragadni, vagy ha nem jut el a vákum odáig.
vologya[kendács mester]2017-04-04 16:31:13 // 80501
medcare2017-04-04 08:39:29 // 80500
http://www.alfaamore.hu/blog/4169
Ezt találtam itt "nálunk" - szerintem segít.
Ezt találtam itt "nálunk" - szerintem segít.
medcare2017-04-04 08:37:13 // 80499
P0236 - Overboost valve
medcare2017-04-04 08:33:40 // 80498
Megjött: overboost szelep hiba... Ez a turbót szabályozza?
vologya[kendács mester]2017-04-04 07:45:06 // 80497
És ha a lámpa azért ég, mert nincs hibakód (és hiba) és a vezérlőegység ezt nem tudja elfogadni? :-)
gecsa2017-04-03 20:52:16 // 80496
Ha ég a lámpa, hibakód is kell legyen.
medcare2017-04-03 20:25:35 // 80495
Holnap megnézem terhelés alatt. Az a baj, hogy már az indítás után égve maradt a lámpa, nem úgy mint a régi kocsinál, hogy terhelésre villant ki s nem gyorsult a kocsi tovább, hanem beállt egy szívódízel módra.
pettinke2017-04-03 20:06:44 // 80494
lyukas valamelyik turbócső.
vagy mégis az EGR.
vagy mégis az EGR.
medcare2017-04-03 19:49:25 // 80493
Kivillant a motor jel a műszerfalon. Rátettem elm-re, nincs hibakód ill. amit dobott, az korábbi. Újabb indításnál nincs hiba. Turbo nyomás van. EGR dolgozik. A légtömegmérő jelez megint gyenge értéket. A kocsit kicsit gyengébbnek éreztem, meg mintha füstölne.
Ötlet?
Ötlet?
gecsa2017-04-03 13:10:02 // 80492
Nagyfékes, mint minden v6. Viszont annyira minimális, hogy csak műszerrel mérve vehető észre. Olyan 140 feletti fékezéskor lehet kicsit érezni, nomeg sípol. Az utódja még nem tudom mi lesz, most úgyis pihen, max a boltig gurul, meg vissza.
gecsa2017-04-03 13:05:51 // 80491
16os gyári esetén a kisfékesek 6.5j a nagyfékesek meg 7j széles felnit kaptak. Nem gyárit csak probával vegyél, mert ott van, hogy a 17es sem megy fel előre. Et41 mindegyik.
atis_166jtd2017-04-03 09:08:39 // 80490
Csak a JTD és a TS motorhoz volt kisfék. A többi nagyfékes. Ezen spóroltak.
vologya[kendács mester]2017-04-03 08:41:22 // 80489
Ha már a nagyfékesnél tartunk...az egyik lemezfelnim kicsit lerongyolódott. Néztem 5x108 7J -t (a könyv szerint), de abból van ET41 és ET42 (és még más is). A hivatalos források ET41 -et írnak, de a pl. 45 találatból csak 1 ET41 a többi ET42. Kérdés mi az a méret amit rá lehet tenni anélkül, hogy ledarálja? Találtam alu felnit is párat, de azokról még annyit sem sejtek. pl. Alu 166-osra
vologya[kendács mester]2017-04-03 08:11:45 // 80488
Gondolom akkor a tién nem "nagyfékes", mert ha ez valamikor is dobálni kezd, akkor ott szakad minden!
gecsa2017-04-01 22:17:13 // 80487
Lett benne egy kis nyócas... Nem bírta a hőt.
gecsa2017-03-31 20:38:55 // 80485
Nekem zimmermann tárcsa van, ferodo betéttel. Egész addig nem csikorgott, amíg a tarcsa 50ezer km után el nem görbült.
vologya[kendács mester]2017-03-28 17:36:02 // 80484
Ez volt az első cserém. Eddig nem kellett, sőt mint kiderült még most sem, de nem baj...le van tudva:-) Mivel ritkán járok a kocsival így még 100 km után nem tudom jó lessz-e. Fogni fog rendesen :D
Cro1662017-03-27 20:06:09 // 80483
Ferodo t probáltad már? nekem elöl az van, teljesen jó. Hátul TRW + Textar, az is szuper :)
gecsa2017-03-27 15:08:26 // 80482
De ez mégsem olyan, mint amit saját kézzel csinálsz. Lehet szépen csillog, a motor meg éppen csak elindul még..
vologya[kendács mester]2017-03-27 14:55:41 // 80481
Csak nem igy? Nagyon fel voltam háborodva!
gecsa2017-03-27 13:43:45 // 80480
Szép ződ! :) De a te szakmáddal már tudhatnál rendesen linkelni! :):):)
Online tag
0
Vendég0
458
Fórum
Friss topicok
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Oldtimer, youngtimer
- 159
- Forma-1
- Találkozások
- AlfaCity 2025 - július ...
- Csevegés (Á la Alfa Rom...