Fórum >> Típusok >> 164-166

DobosHunor2017-06-24 22:28:10 // 80829
Köszi szépen a segítséget :) lesz egy kis idom rá nézek a dolgokra. Vagyis a szerelom :)
atis_166jtd2017-06-24 21:18:42 // 80828
A tanulópénut meg kell fizetni annak aki spórolni szeretne és nem kérdez. Ezt ne vedd személyeskedésnek.
Egyébként van az új szíjjon jelölés, hogy hová kell tenni, meg hogy kell álnia. Meg lehet próbálni, de mindenképpen kézzel tekerd körbe minimum kétszer. Utánna újra ellenőrizni a jeleket. Ha nem akad egy picit sem lehet indítani de sajna 99,9% hogy görbűlt.
pettinke2017-06-24 20:16:18 // 80827
a motort mindenképpen meg kell bontani ilyenkor, mert nincs röntgenszemed... nem találgatunk kívülről, mert a további gányolással még több kárt fogsz okozni.
Lusta772017-06-24 19:07:48 // 80826
Köszönöm! Törvényszerű,hogy elgörbült a szelep? Nagyon gye ge volt az akksi..
atis_166jtd2017-06-24 18:58:57 // 80825
A jutubon találsz videót róla, de ha önindítóval tekerted meg és nem kézzel akkor hengerfej le, görbült szelep csere utánna összerak helyesen és mosolyog. Főleg azért mert legközelebb tudja mit nem szabad elrontani. Vagy valamit benne hagyni amit bekap. Alul jel van, felűl meg stift a kipuf vez tengely oldalában nagy imbusz csavar helyére betekerve.
atis_166jtd2017-06-24 17:45:42 // 80824
Viszont ez afűtőradiátor hibájára utal, vagy el van dugulva a kondenzvíz elvezető és nagy eső után is befolyik.
Lusta772017-06-24 17:45:31 // 80823
Helló srácok!

Tudna nelkem valaki küldeni egy ábrát a 166 2.4 jtd 20v vezérléséről? Volt egy jól sikerült szívósor cserénk és azóta nem indul az autó! Egyet teker és elakad! A vezérlést rögzítettük szétszedés előtt de mégis valami gebasz lehetett a szíjjal, mert hogy azt gondoljunk a vezérlés ugrott el! Kellemes hétvégét!
Üdv!
atis_166jtd2017-06-24 17:39:37 // 80822
A navit húzd ki belőle hátul a csomiban. Valamelyik biztit kilőtte, ha mind jó át kell nézni, mert volt már hogy biztitábla ment szét.
DobosHunor2017-06-24 17:01:06 // 80821
Sziasztok srácok! Pár kérdésem lenne felétek :) nem régiben vettem egy 166 v6-ot kis elektromos hibával. Az úr korrektül elmondta, hogy a fűtés alatt a jobb oldalon ami a kesztyűtartó környéken van, ott lecsopoghetett nemi víz és emiatt oda lett pár csatlakozó illetve relé. Pl eddig működött a központi most nem akar lezárni, a klímavezerlo elment, a duda se szól, a vészvillogó sem megy meg a ködlámpák sem kacsolnak. Eddig működött benne minden amikor ez az eset meg történt azóta jött elő ez úgy egyben. Na most azok a relék cserélve lettek amik kicsit meg olvadtak de a hiba fent áll ugyan úgy. Szerintetek amiatt lehet hogy a biztosítékok sérültek máshol? Hol kene esetleg meg körül nézni? Meg olyan kérdésem lenne , hogy a navi folyton kéri a kódot. Mit lehetne vele tenni, hogy ha ami megvan adva nem jó hozza? Meg olyan kérdés, hogy a kormányon a kapcsolok sem mennek. Emiatt lehet ez is? Köszi szépen előre is 😊 Egyébként egy 2000-és fl előtti 166. 2.5 v6.
atis_166jtd2017-06-24 15:38:06 // 80820
Még valami. Bekapcsolt klímánál ha lehúzod a nyomáskapcsoló csatiját elindúl a venti?
atis_166jtd2017-06-24 15:36:37 // 80819
Akkor nyomáskapcsoló lesz a ludas. De ezt neki kellene megnézni mert ő látja a nyomásértéket, és hogy akkor kapcsol e a nyomáskapcsoló. De nézd meg elernben mit ír utanna okosabb leszel.
Zozi742017-06-24 13:25:23 // 80818
Gáz van benne. Voltam autóklímásnál. Ő mondta hogy nem kapcsol be a ventillátor , azért tilt le.
medcare2017-06-24 11:28:35 // 80817
Lehet igazságod...
atis_166jtd2017-06-24 10:27:45 // 80816
Talán azért hogy a töltőnyomás ne fujja fel a motort?
medcare2017-06-24 07:08:03 // 80815
1 vezeték megy a kompresszorra, megmozgattad? Nekem ott akadt el a mutatvány. Aztán elszökhetett a gáz.
medcare2017-06-24 07:05:46 // 80814
Hasonlóak a panaszaink... Ráadásul miért a turbo elé kttték a kartelgáz csvét, hogy olajozza?
kgth2017-06-23 22:55:41 // 80813
Multiecuscanbe F6-tal rá tudsz tesztelni.
kgth2017-06-23 22:46:29 // 80812
Hú holnap, na holnap átnézem az egészet, legalábbis felülről. Azt észre vettem, hogy a kartergáz cső csupa olaj, amikor az LMM számát próbáltam kilesni. Le is veszem a kis csövet, aztán ha lukas kiengedem a mocskot a légtérbe olyan Ladásan. Ja, és a lecsapató, az sem épült be még :(
atis_166jtd2017-06-23 22:32:07 // 80811
A klímában elegendő a gáz? Ha az jó akkor kapcsolási rajz alapján át kell nézni, az elernben le van írva ha jól tudom hogy mekkora nyomásnál kapcsol a kisfokozat meg a nagy.
Zozi742017-06-23 20:48:04 // 80810
Üdv! Kérdeznék , hátha volt már valakinek ilyen hibája és esetleg itthon is meg tudom oldani. 2000 évjárat 166 3.0 a klímája nem fúj hideget mert nem kapcsol be a ventillátor. A ventillátos jö,mert ha a víz felmelegszik,akkor bekapcsol.
medcare2017-06-23 19:50:15 // 80809
Bocs a hibákért, a bill. megadta magát.
medcare2017-06-23 19:49:10 // 80808
Nekem is... 3000/min körül. A vákumcső alul fel volt puhulva, hál égnek volt itthon egy darab Lancia cső,ennek egyik felébőlletudtam vágni, ez ok. A felső cső is ereszt picit, a bilincs, nem gyári berepesztette. Tudtam belőle faragni pár mm-t,így jobb, de cserélni kell. A vákumcsveket kicseréltem szilikonosra. Már jobban ugrik a gép, deahibát dobja. szerencsére menet kzben tudom resetelni. Ja ilyenkor azt jelzi, hogy a solenoid 30%-ra zárt. A felső turbócsövet cserélném. A solenoid olyan fekete műanyag fejű, nem a fehér, kikellene pucolnom, hátha szorul, de nem merem szétszedni, mert ha elrontom megáll az élet.
Aztvettem észre, hogy akkor tilt le, ha nyomomezerrel 3000-ig majd visszaengedem a gázt.Ekkor meglódul a kocsi, de egyből dobja a kósot, MIL bekapcsol. Főleg előzésnél rossz, de szerencsére így 50 krülmár kellően apósan vezetek, ritkán előzök.
KisP2017-06-23 12:20:18 // 80807
Igaz nálam nem ezt a hibakódot dobta, de hasonló tünet nálam is volt. Véletlen jöttem rá, hogy az egyik kis vákumcsövecske vége el volt repedve nem szorult rá rendesen a csonkra így szívta a levegőt. Levágtam belőle egy cm-es darabot, összeraktam és kész.
atis_166jtd2017-06-22 23:57:24 // 80806
Én us ezzel küzdök. Ez nem légtömegmérő hiba. Nem volt chippelve a jószág? Ez az overbost szelep hibára utal. Persze vannak dolgok amiket át kell nézni elötte, pl hogy a turbó geometria nem szorúl e, rendesen kitér mind a két irányba. Az egyiket könnyű megnézni, de a másikhoz le kell venni a rudat hogy biztos lehess benne. Ha ez jó akkor valószínűleg a vákumszelep a ludas. De annak is elötte ellenőrizni kellene a szűrőjét mennyire koszos.
Kimis1112017-06-22 21:58:40 // 80805
az van egy
kgth2017-06-22 21:43:12 // 80804
150 LE
Kimis1112017-06-22 21:39:54 // 80803
milyen motor?
kgth2017-06-22 20:57:33 // 80802
0280218113
kgth2017-06-22 17:35:45 // 80801
Lehet. Alapvetően az okát keresem annak, miért dob check engine / tilt be magasabb fordulaton, de ott is csak néha. Muszáj magam rájönni, mert az autószerelők a környéken, na .. (sz*rra valók tisztelet az általam nem ismert kivételnek)
P0235 hiba volt, ez vissza is jött.
Nincs ötletem, legózni kéne.
atis_166jtd2017-06-22 14:05:21 // 80800
Hát az nem sok. Arra nem gondoltál, hogy a sok kondizás is növeli a fogyasztást? Ilyenkor nekem is nő 1 litert de én főleg ha a gyerkőcök is velem vannak le sem állítom az autót.
kgth2017-06-22 13:18:26 // 80799
0.5 - 1 liter
atis_166jtd2017-06-22 08:59:40 // 80798
Mennyivel nőtt meg a fogyasztásod?
Kimis1112017-06-21 17:45:13 // 80797
Milyen kell?
kgth2017-06-21 16:34:51 // 80796
Az arány nem változik fordulaton sem, azért is linkeltem mert magam sem vagyok biztos a LMM hibájában, de nincs lehetőségem kölcsönkérni egy jót :(
Ha valaki vas megyében tudna nekem kölcsönadni /eladni próbára egy jó szenzort, megköszönném!
atis_166jtd2017-06-21 02:03:36 // 80795
Ha jól sejtem ilyet nem mérünk alapjáraton.
kgth2017-06-20 13:05:00 // 80794
Az érzékelt beszívott levegő mennyisége nem kicsit elmarad a rendszer számára elvárttól. Ha azt mondod ez így OK én elhiszem (de nehéz lesz :))
Föckös2017-06-20 11:48:21 // 80793
desired air quantity nem a fogyasztást meghatározó tényező, csupán az egr vezérlése miatt szükséges.
kgth2017-06-19 19:24:13 // 80792
Miért, nem az?

(Intake air quantity vs desired intake air quantity)
Bilux2017-06-19 19:18:35 // 80791
Mert rossz?
kgth2017-06-19 18:43:32 // 80790


Megugrott a fogyasztásom, a linken alapjárat hidegen mért értékek vannak.

.. Bosch? Marelli? Vemo ?
Zozi742017-06-19 11:19:20 // 80789
Üdv! Lenne valakinek 166 3.0-hoz gyújtótrafója?
bszl2017-06-17 22:12:29 // 80788
Anno én is azt hittem, hogy azért vacakol a klímarendszer mert vagy a vezérlője vagy az ICS rossz.
atis_166jtd2017-06-17 22:03:54 // 80787
Látid itt mindíg akad olyan kedves kolléga aki segít a másikon ha baj van.
bszl2017-06-16 14:32:51 // 80785
Miből gondolod, hogy vagy egyik vagy a másik?
dallosj2017-06-16 14:20:31 // 80784
Üdv urak. Honnan és milyen márkájú alkatrészeket érdemes venni futóműhöz. (alsó felső lengőkar). Előre is köszönöm.
atis_166jtd2017-06-16 07:26:25 // 80783
Srácok van valakinek véletlen polcon egy ICS-e Budapest vagy környékén amit rádughatnék az autómra addig amig kiderüljön hogy a klímavezérlő halt meg vagy az ICS?
forrasr2017-06-15 21:05:33 // 80782
ilyen az új: https://www.google.hu/search?q=2,4+jtd+%C3%B6lpumpe&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjy78OVxcDUAhVHchQKHQ5yDe8Q_AUICigB&biw=1366&bih=651#imgrc=m4XHXpnztg9yJM:&spf=1497553409059
itt a régi: http://www.forum.alfaholicy.org/zalacznik/166/54719d1336060394-halasujaca_pompa_oleju_2_4_jtd-c360_2012_05_02_23_49_00.jpg?language=de
forrasr2017-06-15 21:03:09 // 80781
Enyémben sincs, de a lánc az csörög-már így vettem, ha cserélsz olajszivattyút (újra) ami a lánccal meg a főtengelyről való áthajtással együtt van akkor megszűnik a csörgés, ezért ne vedd ki a tengelyt szerintem. Az új szivattyún már nem olyan az áthajtás a ballansztengelyre mint az eredeti, így nem fog letörni az alakzáró áthajtás. A lánc meg a primitív feszítőjének köszönhetően szólal meg(két műanyag vezető gyakorlatilag feszítés nélkül)
dr_rock2017-06-15 21:00:37 // 80780
Semmi baj, így legalább tisztáztuk miről is van szó 😀
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak