Fórum >> Típusok >> 164-166

tibcsi2006-01-05 20:25:25 // 4829
A kuplung az mindig is ilyen volt...
tibcsi2006-01-05 20:23:30 // 4828
Nem .A viz koszos , sárgás , mindazok ellenére , hogy állitolag kimosták oktoberbe a rendszert , és a zsámbékiak szerint nyomja ki a vizet.
GEORGE2006-01-05 20:18:40 // 4827
Eszi a vizet?? Olajsapkát csavard le mihyen a belseje a sapkának "tejfölös" kirakódás van rajta??
GEORGE2006-01-05 20:17:53 // 4826
Sokat ne használd ha nem muszály!
tibcsi2006-01-05 20:16:58 // 4825
Köszönöm mégegyszer...Nem tuom , merjek vele igy császkálni ?
GEORGE2006-01-05 20:13:34 // 4824
Lehet híyd holnap 08:00 után!
tibcsi2006-01-05 20:12:58 // 4823
Köszi.Ki van kapcsolva. Lehet , hogy már késő van???
tibcsi2006-01-05 20:10:51 // 4822
Nincs fütésem se...hütésem se... pénzem se...kedvem se....
GEORGE2006-01-05 20:10:38 // 4821
Kérdezzél csak meg mást is!!! itt egy szám : 06-30-339-3566 Piri néven van itt a topicon. Telefonon híyjad fel mond ki küldött és beszélj vele!!
tibcsi2006-01-05 20:08:20 // 4820
Jaaaaaaaaaaaj , rengeteg.... A kuplung nagyon fent fog , a hütőventilátor kábele kari előtt elégett , felforrt a viz , hengerfejes lett , és valoszinű , hogy ennek következtében beszart a klima is . Ösz-visz 450 ezer
Charlie 1662006-01-05 20:01:54 // 4819
Miért? Mik a hibatünetek ?
Béci Ɨ|ѯ2006-01-05 19:27:11 // 4818
Próbáld meg a légszűrőt kipucolni, vagy nézd meg a gyújtókábelt, még esetleg az lehet a hiba. Nem hiszen, hogy valami nagy gond lenne. :)
Béci Ɨ|ѯ2006-01-05 19:24:45 // 4817
60-nál tényleg érdemes!
tibcsi2006-01-05 19:21:06 // 4816
Hello. Kuplung , motor , és klima. Ez a mai nap eredménye.Ezt állapitották meg Zsámbékon. Jol kezdődik ez az év....
Zsül2006-01-05 19:14:35 // 4815
Háj mindenki! Ismét gépközelben vagyok egy hónap után! :-)
András bácsi2006-01-05 18:39:18 // 4814
Előírás szerint 120e, szervízben 100-nál szokták, szerintem 60e-nél érdemes.
Fritzee2006-01-05 18:33:26 // 4813
Sziasztok! 166 2,4 JTD-nél hány km-enként kell vezérműszíjat cserélni?
martin-i2006-01-05 14:19:31 // 4812
Nekem is volt így az alapjárattal (164Super 2,0TS), de lehet hogy a két problémád összefügg (vagy nem).Engem is Q-ra idegesített és elmentem a szerelőhöz. rádugta a gépre kiirta a légmennyiség mérőt (LMM, LTM) és a lambda szondát. Azt mondta, hogy akkor a gép szerint xx,xxxFt+munkadíj DE és oda ment és a LMM-nél lévő vastag gumicsőhöz és megnézte. Hát el volt repedve és ott kapott levegőt. Ha kicseréltem volna vmi 15-20E FT lett volna, ehelyett egy rövidebb életű megoldást választott: kivette a csövet és folyékony ragasztóval +rag. összenyomta+szig.szalaggal körbe aztán vissza tette => az alapjárat hirtelen jó lett nem rángatott és már a számítógép sem jelzett semmit! (5000FT lett a vége) azt mondta nem tart sokáig, bontottan nem érdemes venni mert majdnem mind ki van repedve az újmeg annyi-amennyi. Azóta körbe autóztam augusztusba vele É-Olaszországot és mai napig tök jó!
Kilo166 (Droid#1)2006-01-05 12:05:22 // 4811
Nekem a FIAT csinálta ezt. (1.6 16V). Szerintem a benzinre vezethető vissza. Az üzemanyagszivattyúval lehet gond. Próbáld meg kitakarítani. Nálam valószínüleg végzett is a szivattyúval. Menni megy, kb 170-180-as tempót is tudja teljesíteni, de nem gyorsul. 3,3 bar kellene, hogy legyen az üzemi nyomás, de csak 1,7 körül dolgozik. Ehhez hozzájárul, hogy hideg motornál nagyon nehezen indul. Melegnél viszont gond nélkül. Ki kellene próbálni, hogy egy másik szivattyúval megy-e, de még nem tudtam szerezni. Lutrira meg a 91.000 Ft kicsit sok nekem, mert lehet, hogy a vezérlés veszi vissza a nyomást. "Állítólag"
Smith2006-01-05 11:56:32 // 4810
Üdv mindenkinek! Meg BUÉK meg minden :) Mostanában csinálja az én kedvencem hogy rálépek a gázra és ahelyett hogy meglódulna, inkább fuldoklik picit, lassú gázadással rendben van, de hirtelen taposásnál fulladozik. Van rá valami remény hogy meg lehet állapítani miért csinálja? Esetleg gyertyától lehet? Utolsó gyertya csere 70.000 km-rel ezelőtt volt, és valami brisk sport vagy mi került bele akkor. Másik dolog, hogy az alapjárat elkezdett ingadozni, régebben is csinálta de nem ennyire, lehet hogy a hideget nem szereti (én se szeretem mégse ingadozok). Erre valami javítási tipp amit esetleg én is el tudok végezni vagy legalább megnézni? Régebben olvastam valami pillangószelepről talán amit lehet pucerálni és mintha úgy emlékeznék hogy van köze az alapjárathoz is. Jól emléxem?
Charlie 1662006-01-05 09:43:39 // 4809
Akkor nagyjából hasonlóan gondolkodunk. A nem Alfa blokkos V/ már nem vonz ennyire. ha a frega nem jön össze, akkor 166 2,4 JTDm !!
András bácsi2006-01-05 09:23:07 // 4808
Persze, jó a JTD, sőt, ha a mostani cserélve lesz egyszer, akkor at egyik távlati jelölt az új orrú JTDm.
Charlie 1662006-01-05 08:24:28 // 4806
Igen, de tudni kell a dologhoz hogy nekem is majdnem 2,4 JTD-m lett . Ha sikerült volna időben forgalombahelyezni amit behoztak, akkor most egy bordó 2,4 JTD-ben ülnék. (csak közben beleszerettem a V6 hangba!!)
Charlie 1662006-01-05 08:22:57 // 4805
hehe :):):):) Ez a kérdés úgy magában is szépen magállja a helyét !! :):):):) :D:D:D:D:D
ghosty92006-01-05 08:04:41 // 4804
"Sok, mi több tragikus. :)" Kosz a vigasztalast. :-)
lausz2006-01-05 04:34:26 // 4803
még mindíg érdekel 164 v6 tb. ha tud valaki.
martin-i2006-01-04 22:54:08 // 4802
lehet, hogy mégis csak a szakira bízom. Szerintem még sosem volt motor mosáson, csak a blokk alján van olajos-kosz réteg (még a régi olajfojása miatt). de az (olasz) elelktronika miatt inkább nem vágok bele magam! köszi!
martin-i2006-01-04 22:51:56 // 4801
Elég jol néz ki a "külső szövet a belső fém vázon"(alias: Terminator):)))már csak az a kérdés megéri e egy lutri (hiába nézed meg nagyon) autó, ahelyett ami már nagyon kiismertél és nincs smi baja (kop-kop-kop)! de azért köszi, megint okosabb lettem általatok! ha vissza ír a forma majd megosztom veletek!
Vader (a Gróf)2006-01-04 22:05:39 // 4800
Ciao!Segítenétek?Interpower xenon szettjéről van vmi infótok.Most vennék vmilyet, ez jónak néz ki..Használt is érdekel...:)
Kovi2006-01-04 21:17:11 // 4799
A Misi-nek kéne a gumi beszéljétek meg!!!!
Kovi2006-01-04 21:10:24 // 4798
Sajna gumi nélkül nem tudom adni mert nem tudok utána mit csinálni vele.De ha másképp nem megy akkor kb 100,000,-gumival 150,000,-
András bácsi2006-01-04 20:56:36 // 4797
Nincs rendszerváltás: helyesbítek a VM dízel és a JTD más világ, de nem egy V6! :))))
András bácsi2006-01-04 20:54:40 // 4796
Sok, mi több tragikus. :) Gombóc V6TB-ja nem evett ennyit, mielőtt meghalt a turbo.
András bácsi2006-01-04 20:53:04 // 4795
Gumi nélkül mennyi?
András bácsi2006-01-04 20:51:03 // 4794
Azért az durva: még turbos motornál is. Nekem anno a 146-ban 16 szelepes TS elment úgy 10e-t, hogy cserénél nem egészen felső jeleig töltve nem ment le a végén az alsó jelig. Pedig abban is volt 70e km, mikor megvettem.
Kilo166 (Droid#1)2006-01-04 20:49:58 // 4793
Megyek, megyek... résen leszek :)
Charlie 1662006-01-04 20:43:06 // 4792
Vazze, itt tökölünk és lehet hogy csak az olaj a gond? Ne csak elvidd, nézd is végig !!
Kilo166 (Droid#1)2006-01-04 20:37:42 // 4791
Para van... az automata hibajelző villogott vagy 10 másodpercig. Megnéztem a kézikönyvet, azt írja hogy "váltóhiba, keresse fel a legközelebbi Alfa szervizet és ellenőriztesse az olajszintet". Holnap tűz Nyíregyházára. Remélem addig elmegy.
TáDé2006-01-04 20:30:49 // 4790
Zender Milano felnik vannak az autó alatt. Nem tudom, hogy mennyire érdekel a zene az autóból, de ha nem kell, akkor ki kell szedetni belőle. ;)
Charlie 1662006-01-04 20:16:20 // 4789
Egy dízel ha nincs agyonvágva és megkapta amit kell, akkor elvileg 400.000 km-t simán el kell mennie. A másik meg, bontott motort vagy cseremotort lehet kapni.
Charlie 1662006-01-04 20:12:09 // 4788
Na mi van Bandi mester, rendszerváltás? Az előző lábát törte a kátyúkban ?:):)
Charlie 1662006-01-04 20:11:22 // 4787
Na ez az amit spec én nem kockáztatok meg. Ha gond van vagy vmi beázik akkor ott állok szó szerint megfürödve. ha szakember csinálja, akkor működűképesen kell visszadania. Én nem tenném, de ha vágod a motort meg az elektronikáját akkor bátran.
gsx-r2006-01-04 20:09:12 // 4786
És a 2.0TS mennyit csipegethet??
TáDé2006-01-04 20:07:03 // 4785
Gyári paraméter szerint 0,5-0,6l (max 0,8l)/1000km ... de én ezt soknak tartom, a normális 1l/5000km ... de függ az olajtól is és attól, hogy mennyire talpalod.
TáDé2006-01-04 20:05:29 // 4784
VM dízel ... legjobb találmány a világon. ;) Ismerek olyan "régi" 164 dízelt amiben 1,2millió kilométer van (1 motorcserével és 1 motorfelújítással) ... neppereké volt és a mai napig használják. A 220ekm egyáltalán nem sok, ha tényleg annyi van benne, de nagyon meg kell nézni, hogy a turbója rendesen dolgozik-e, a superekben el szokott halálozni. A másik betegsége a hengerfej, de azt úgy is észreveszed, hogy elnyomja a vizet. A hűtő alulméretezése miatti melegedést a nyáron megoldottuk ... Kasztnira nagyon egybenlévőnek tűnik, megéri infót kérni és megnézni, ha a környéken van segítek ...
ghosty92006-01-04 20:04:11 // 4783
Es 8v-s TS-nel mennyi a "normalis" olajfogyasztas? (Csak hogy tudjam, az en 10e km-en 3-4l-em mennyire tragikus. :-) )
TáDé2006-01-04 20:03:16 // 4782
Jelen! Itt vagyok ... :))) Sajnos mostanában napközben nem tudok válaszolni, mert új nagyfőnököt kaptunk és nincs idő semmire ...
Kovi2006-01-04 19:33:04 // 4781
Eladnám a felnijeimet ha valakit érdekel.166-ra valosi 7,5x17 225/45 gumi van rajta 5-6mm futóval. Semmi baja csak 18" -szeretnék.Kép az oldalamon.
martin-i2006-01-04 19:22:39 // 4780
egy teljesen más dolog: szerintetek érdemes házilag motormosást csinálni? ha igen mire kell spec. odafigyelni? u.e.:alváz mosás?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak