
Azmo2007-05-02 10:45:40 // 29471
Scott2007-05-02 10:22:27 // 29470
Nem, ez tuti nem hengerfej. Inkább a blokknak talán a váltó felöli oldala, de nem biztos. Na majd mindjárt rájövök.. :)
pb_2007-05-02 10:19:37 // 29469
Ne WD40-el próbálkozz, valami mással inkább. Az 1 nap kevés, több napig kell áztatni, hogy +oldja a rozsdát.
Ferke2007-05-02 10:08:22 // 29468
Először az egyik kedvencedel kezdtem mr samu kalapáccsal, de mitsem ért. Pedig adtam neki védé40-et is bőven.
Ma úgyis ki kell menjek, és megpróbálom megint, hátha a védé40 kidolgozta magát.
Ferke2007-05-02 10:06:00 // 29467
Bazzz, akkor meló után rohanok ki!!!!:)
pb_2007-05-02 09:54:33 // 29466
Ez 1 hfej lesz, ha jól veszem ki.
pb_2007-05-02 09:50:56 // 29465
Ott van a donor motor, sztem majd azt kell bevetni.))))
Fema2007-05-02 09:50:36 // 29464
Fema2007-05-02 09:49:04 // 29463
Na ki találja ki mi látható a képen?
Most el kell mennem, de 1-2 óra múlva jövök, és akkor felfedem a titkot :-)
Scott2007-05-02 09:46:54 // 29462
Viccelsz ? 20 perc alatt már láthatóan megmarja a felületet. 3 nap múlva nem lesz belőle semmi :P
De komolyan, mosd le minél hamarabb, nem kell annyi ideig rajta hagyni.
pb_2007-05-02 09:44:44 // 29461
Nem ártana azért előbb-utóbb lemosni a zsíroldót.
pb_2007-05-02 09:43:29 // 29460
Nem +szorult, hanem szimplán belerohadt a furatba. Áztasd be petróleumba, vagy olajba hátha kijön. Vagy brutálisabb módszereket kell majd alkalmazni(tudod a kedvenc eszközeimet))).
Persze, hogy igazam van.)))) Volt szerencsém néhányx leszedni, nekem is. + asszem még fogom is jópárx leszedni.)
Fema2007-05-02 09:41:43 // 29459
Bátor vagy, én is most csináltam a hétvégén az összefűzéssel együtt, én a hengerfejeken a maradék koszt mostam le vele, de nekem szinte azonnal megmarta a hengerfejeket, szóval én lemosnám, persze ha még van belőlük vmi :D
Ferke2007-05-02 09:18:30 // 29458
:)))
De most komolyan. 3 nap alatt vagyok nagy kárt csinál? Úgyis le lesz krómozva a szelepfedél. Vagy menjek ki, és mossam le a zsíroldót?
Ferke2007-05-02 09:17:34 // 29457
A gyrilag 1-es szériás donor sprinyón volt stab, az majd bekerül ebbe, de ebben nem volt. Így akkor nem értem, hogy a kereszttartóból a sima átmenő csavar hogy a francba szorulhatott így meg, hogy 5klós kalapáccsal sem tudtam kiverni.
Pedig igazad van, mert emlékszem, hogy a 6 éve a sárban-fagyban rohadó 1-es sprinyóról kényelmesen jöttek le a kereszttartók, gond nélkül, és tényleg nem volt menet, csak simán az anya. Na mindegy, legfeljebb kifúrom majd, vagy kimelegítem. (Melyik a jobb?)
pb_2007-05-02 09:15:58 // 29456
Sokk lesz a végén, ha nem vigyázol.))))
Ferke2007-05-02 09:14:18 // 29454
Igen, Tőle loptam az ötetet!:)
Ferke2007-05-02 09:11:37 // 29453
Na neee, a 3 nap az már sok???
Scott2007-05-02 08:55:19 // 29451
Ja, jó anyag az, viszont az alut marja így az alu részeken ne hagyd rajta sokáig ( hengerfej, vezműház ).
pb_2007-05-02 08:23:26 // 29450
A bs1-ből, és bs2-ből? Nem vagyok benne biztos.))) Sőt 1x már próbálkoztunk vele, de elég eredménytelenül zárult a projekt.)
kando.2007-05-02 08:11:40 // 29449
pb_ !
Hoztam Neked valamit, remélem, aztán sikerül a kettőből összerakni egy működőt ;-)
pb_2007-05-02 08:02:25 // 29448
Scott is azzal csinálta, neki a kispesti Zoli ajánlotta.
pb_2007-05-02 08:01:33 // 29447
A kereszttartóban nincs menet átmenő csavarok vannak benne, ha jól számolom 8db. Ill annyit pontosítok, hogy menetes rész a stabilizátor felfogatásánál van, csak nem tudom, hogy az autódon van-e ilyen, vagy sem. Ezt már nem tudom követni, hogy melyikre tettek, és melyikre nem.))
kando.2007-05-02 08:00:55 // 29446
Meg fogsz lepődni :)))
Whiteskull2007-05-02 07:52:38 // 29445
Nekem az oldotta meg a gondok nagy részét. :))
Ferke2007-05-02 06:30:02 // 29444
Hideg zsíroldóval próbáltátok már tisztítani a blokkot? Most beáztattam kb fél üveg zsíroldóba, kiváncsi vagyok, mit hoz le 3 nap alatt.
pb_2007-05-01 21:53:01 // 29442
Látod-látod, már mióta mondogatom.))))
pb_2007-05-01 21:52:04 // 29441
A kereszttartóra gondolsz?
pb_2007-05-01 21:48:58 // 29439
4l kell majd bele, és szűrőt is cserélj. Alul kell leereszteni a karternál, 12-es imbusz kell hozzá, és a csavar hátrafelé néz.
Én mindig 95-öst tankoltam bele.
Ferke2007-05-01 21:47:32 // 29438
Flexeltem én is bőven, eleve az anyát elnyalta valaki korábban, azt lecsapattam, de maga a csavar se aakrt megmozdulni sehogyse. De kijött a motor így is, elég volt az első résznél lecsavarozni, az szépen elfért a motor mellett, mikor a moci már kimozdult egy kicsit előre.
Bazz, emlegettem párszor Zoli szerszámozottságát és a motorkemelőjét, normális szerszámok nélkül ez embertelen. Kb 4-5 krovafejet megint elnyűttem.
De sebaj, jövő héten jön szülinapomra egy komplett proxxon szett, szépen összeválogatva, minden, ami csak kellhet.:)
Scott2007-05-01 21:46:06 // 29437
De bizony asszony volt. Szerencsére nem tűnt fel neki semmi, mivel frankón nagyságrendekkel halkabb lett injektorral a gép. Csak akkor ment a para, amikor mondtam neki, hogy 2kilóval megyünk :))
Whiteskull2007-05-01 21:34:53 // 29436
Nem herdáltam el, mert nekem nem kellett. Így meg egy picit én is büszke vagyok rá. :DDD
Whiteskull2007-05-01 21:33:48 // 29435
A másik befecsis így is. Abból elég egy is. :)))
És úgy néz ki a cseretípusa is spriccelős lesz. Igaz két hengerrel több. :)))
Scott2007-05-01 21:33:45 // 29434
Bánhatod, hogy elherdáltad, de legalább jó kezekben van :))
Hálám örökké üldözni fog :))
Egyébként tényleg hihetetlen jó állapotban van, brutál kompressziója van. Viszont sajnos az egyik qva hidrotőke elkezdett picit csattogni, melegen is, de akkor már csak halkan. Tuti, hogy emiatt le nem szedem a hengerfejet megint, így marad :)
Scott2007-05-01 21:30:32 // 29433
Azt a nagyot kereszttartónak hívják, a hosszút pedig a magyar fordítás "Merevítő rúdnak". Nekem a kereszttartó egyik csavara volt úgy berohadva, hogy igencsak flexelni kellett itt-ott.
Most látom, hogy a kereszttartót "Alváznak" hívják a könyvben. Hehe :))
Rumi2007-05-01 21:30:01 // 29432
szürőt is cserélj, úgy több mint 4 liter megy bele, leengedni a karter alján egy 12es imbusszal lehet, el sem lehet téveszteni, én eddig Catrol Magnatex GTX 10W40-et tettem bele, olcsó és jó :)
benzinből 100asat, mint eddig is mindig ;)
Rumi2007-05-01 21:28:04 // 29430
irigykedsz mi maradi :)
Ferke2007-05-01 21:26:48 // 29429
Csak nem asszony volt a másik fő???:)
Whiteskull2007-05-01 21:25:41 // 29428
Egész jó kis mocid van. :))))
Scott2007-05-01 21:24:41 // 29427
Ja és a teszt csak azért volt, mert 120-nál meg akart előzni, egy kombi Astra széles nagy felnikkel. Sajnos hamar eltűnt a tükörben, nem sikerült neki :)
Scott2007-05-01 21:22:41 // 29426
Én pedig ma megint meghajtottam a gépet pályán. Be kell jelentenem, hogy nagy sebességnél jobban megy injektorral. Sőt ! Karbival 180 felett már csak vánszorgott a mutató felfele, most pedig ( két személlyel ) 2 kilóig simán elment, mindezt úgy, hogy 4-ben ki sem húzattam teljesen. Sajnos le kellet jönnöm a pályáról, így nem tudtam végig tesztelni, de szerintem 210-ig most el lehet húzatni, ha egyedül vagyok. Tudom, 15-ös kerekek vannak rajta, de akkor is :)
Ferke2007-05-01 21:22:40 // 29425
Hu vazz, eléggé elfáradtam.:)
Egyedül elég szívás így, pláne az aknás meló. Le-föl-le-föl...
Annak a genyának nem tudom a nevét, ami a lengőkartól megy előre az első zárhíd alsó részéhez (arra, amin az első motortartó bak van), de olyan szinten be van rohadva mindkét oldalon a lengőkarra csatlakozásnál, hogy 5 kilós kalapáccsal sem jött le.
Nyugtassatok meg, hogy miután leszedtem az anyát alulról, ugye nem menettel megy át a lengőkaron keresztül?
Ferke2007-05-01 21:06:31 // 29423
Szeva boxisok! pb_, kint van a motor, váltó + egy rakás egyéb xarság, de nem tudsz belekötni, mert photo nuku..:(
Zoli332007-05-01 20:25:55 // 29422
valamelyik nap végrehajtanék egy teljes olajcserét a gépen. tudnátok nekem segiteni hogy hol kell leereszteni az olajat és hogy mennyit vegyek majd bele?
köszi.
amugy ti milyet tankoltok bele most, hogy megszünt a 98as?