Scott2006-09-03 12:48:01 // 21821
Gyerekek, teljesen lerokkantam. Tegnap Ferke-vel jópár köbméter homokot és egy pár zsák szenet lapátoltunk el. A derekam bánta..
Megyek is vissza az ágyba hason feküdni. Ennek fele sem tréfa..jajj...
kando.2006-09-03 11:55:44 // 21820
pb_ , nem vagy most icq ?
Can you help meeeee ?!?! :-)
Paco2006-09-03 10:32:50 // 21819
De, deformálódhat :( Amikor először meghallottam, hogy a ww bogár hengerfejét 27N -al kell lehúzni lehidaltam. Hengerfejet!
És igazából ezredmilliméter is elég már a szoruláshoz. :(
pb_2006-09-03 01:38:59 // 21818
Aha. Akkor csak a gépműhelyes dolog marad. Esetleg a Makray? Szabóékra lehet nem bíznék ilyet(már, ha 1 Szabóra gondolunk).
granturismo2006-09-03 01:18:33 // 21817
Kipróbáltam az összes lehetséges elrendezést. A két oldalra való csapágyfedelek el voltak cserélve. Mikor úgy raktam össze a jobb hengerfejet akkor mindkét vezérműtengelye szorult. Azután rájöttem, hogy el van a 2 oldal fedélkészlete cserélve, akkor azután már a helyes oldalra való fedélkészlettel a jobb oldal szívó tengelye rendesen forgott (és forog), illetve a bal hengerfej mindkét tengelye szintén stimmel. Egyedül a jobb tengely kipufogó tengelye szorul folyamatosan. A fedelek száma bele van ütve a hengerfejbe tehát az csak egy adott pontra kerülhet a hengerfejen, esetleg csak az lehet, hogy a másik oldal ugyanilyen számú fedelével van elcserélve. Kipróbáltam, hogy a másik oldal kipufogó tengelyével van összerakva ez az oldal, úgy is szorul. A jobb oldalon szoruló tengelyt a bal oldalra beépítve ott a tengely nem szorul tehát tengelyhiba nem lehet, illetve a tengelyt a műhelyben is megmértük mérőórával nem-e üt, stb.. de nem, hibátlan. Megpróbáltam a másik oldal csapágyfedeleivel is összerakni a jobb oldali kipufogó tengelyt, akkor még rosszabb a helyzet (ilyenkor bekavar, hogy a jobb oldali tengelyen 4-5-6 jelű fedelek a bal oldalon a szívó tengelyt fogatják le.) De ez is ront a helyzeten, mert így a bal oldali szívó is szorul. A hengerfejekról a szétszedés előtt fotókat készítettem azon világosan látszik, hogy a csapágyfedelek számmal kifelé állnak. Illetve a vezérműkerékhez legközelebbi fedelet nem lehet fordítva beépíteni. A másik kettőt viszont próbáltam fordítva is de úgy fel sem lehet tenni a helyére. Meg ha kipróbálom hogy tengely nélkül csak a csapágyfedeleket felrakom a helyükre és kézzel megsimítom a perselyfuratot akkor érezni hogy melyik fedelekkel nincs "offset" a 2 fél között. Szóval úgy érzem megfelelően behatároltam, hogy melyik fedél hová való. Egyetlen magyarázat van: Mikor a először összeraktam a nem megfeleő oldali fedéllel akkor le is húztam az előírt 20N-al a fedelek csavarjait, ami tényleg egy minimális nyomaték (ezeket egyáltalán nem kell megtépni), de valszeg ennyi is elég volt hogy a könnyűfémöntvény ferdeleken valami minimális deformáció keletkezzen. Persze elvileg 20N-tól még az alu sem deformálódhat elvileg de ne feledjük hogy itt 100-ad mm-ekről van szó. A levont tanulságot pedig már leírtam a minap.
HGyuri2006-09-02 21:10:00 // 21816
Sziasztok!
Ma szétkaptam a hátsó fények búráit, mint hüjegyerek a nápojit. Ugyanis idegesített, hogy egyik szerelő sem tudta megcsinálni, hogy legyenek rendes zárófények, és hátsó indexek. Csak éppenhogy parázslottak, így nappal sokszor nem lehetett rendesen látni, ha éppen rásütött a nap.
Hát nem volt egyszerű, mert az egész búra össze van ragasztva így nem lehet csak széttörni, ahhoz, hogy kitisztítsa az ember.
Főleg az index része nem egyszerű, de nemes egyszerűséggel kikaptam belőle (15 prec kínlódás után) azt a kis sárga műanyag búrát, majd telinyomtam autósamponnal, feltöltöttem vízzel, és addig ráztam, míg tiszta nem lett. Még 2-3x kiöblítettem, és szinte teljesen tiszta lett. Utána vettem a helyi Tescoban egy pár sárga indexizzót, és az eredeti sárga búrát meg kihajítom.
Most már nappal is látszik ha indexelek :-)
Az egész egy órás mutatvány de megéri...
Paco2006-09-02 19:44:57 // 21815
Ott valami nem tiszta. Tudom,hogy nem illik, de próbáld meg a szoruló csapágyfedelet 180 fokban elfordítva feltenni. Hátha eredetileg úgy volt és ez zavar meg.
kando.2006-09-02 14:49:49 // 21814
:-)))
Ééértem...
Marklar1552006-09-02 14:49:01 // 21813
Nahh!
te már így is eléggé nagyker ár alatt kaptál mindent;-)))
pb_2006-09-02 14:25:34 // 21811
Valamikor majd, biztos leszek.)
kando.2006-09-02 14:19:35 // 21809
Na jah, hengerfej csere, meg tömítés csere, a kellemes őszi időben :))
pb_2006-09-02 14:18:56 // 21808
Szted?) Jó levegő, természetes fény, stb. (tm by Bandi)
kando.2006-09-02 14:16:42 // 21807
Utcai szerelésre gondolsz ??
pb_2006-09-02 14:13:52 // 21806
Ahogy gondolod.) Az tény, hogy a dobogó legfelső foka az övé.)
kando.2006-09-02 14:12:50 // 21805
vmi kedvezmény, törzsvásárlókártya esetleg ?? :-PPP
Marklar1552006-09-02 14:11:24 // 21804
Soroljam fel őket?
De azért Kandó viszi az első helyet!
;-)
kando.2006-09-02 14:10:16 // 21803
Tudom én, na, csak írogattam :-))))
pb_2006-09-02 14:10:09 // 21802
Dehogy nem.) Pl. 1-2 évig nem használod.)
pb_2006-09-02 14:08:50 // 21801
Ilyet nem fogsz találni.
pb_2006-09-02 14:06:03 // 21798
Na, na kérem.) Azért, vannak itt törzsvásárlók is.))
pb_2006-09-02 14:04:44 // 21797
Ezek nagyon rossz hírek.( A másik oldallal nem próbáltad a még a cserét? Hátha a 4et össze lehet úgy hozni, hogy jó legyen. Ha ezek voltak benne gyárilag is, és mind a 4 rendesen forgott, akkor + lehet csinálni.
Marklar1552006-09-02 13:25:26 // 21796
Visszatérve az eredeti témához:
Akinek kellet a gólyaláb az jöjjön érte...
Marklar1552006-09-02 13:24:20 // 21795
Nahh akkor aztán hajjráá:)
kando.2006-09-02 13:22:23 // 21794
Nem, előbb a zöld legyen meg vhogy, aztán meglátom....
Marklar1552006-09-02 13:18:35 // 21793
Tomm-tommm.
Nem is irigyellek.
De mondjuk egy P4 nenm épp a spórolás eszköze lesz:)
kando.2006-09-02 13:11:25 // 21792
Jó, jó, de Te is tudod, hogy van még a hátteremben egy kiadás...
azt is kell nyögnöm még sok évig... :-/
Emellett igyekszem a minél patentebb minél permanentebb 33-akra figyelni, na :)
Marklar1552006-09-02 13:07:16 // 21791
Most épp nincs is eladó...
Marklar1552006-09-02 13:05:38 // 21790
Megvan, de most épp nem jó.?
Van egy csomó alkatrészed indítsd a P4 projektet.
Minél tovább húzod annál leharcoltabbakat találsz.
:/
kando.2006-09-02 12:56:42 // 21789
Nem napi használatra lenne, szerintem...
Arra jó a kormos is amíg megvan... :)
Marklar1552006-09-02 12:55:31 // 21788
Sajna régi vasak:(
Minden napi használatra már nem biztos, h jó válsztás, ha nem értesz az autóhoz.
Meg a kötelező is horror rá:(
Marklar1552006-09-02 12:53:59 // 21787
Úgy látom Willy is árúlja?
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=444225&command=ugras&screenwidth=800
kando.2006-09-02 12:51:59 // 21786
Ajálnd inkább Willynek, én maradok a tentatre-nél :)))
sőt, most a P4 a prozsekt...
Marklar1552006-09-02 12:50:54 // 21785
Most látom, h egy itteni srácé.
(made)
nem is értem ezeket a skacokat akiknek 90-esük van, h miért nem cuppanak rá.?
Az úgy is ritka, minta fehér holló...
Marklar1552006-09-02 12:46:09 // 21784
Lehet, h elgondolkoznék a 33-as elpasszolásán a helyedben? ;-)
pl
Csak a nálad lévő új és bontott cumókból meglenne ez...
Marklar1552006-09-02 12:44:36 // 21783
Nesze.
Most mit fogsz kitalálni?
;-)))
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=760228&command=ugras&screenwidth=800
kando.2006-09-02 12:36:44 // 21782
Az talán még nem lenne baj, de ebben nincs IC a turbón, meg kicsit olyan javítottnak tűnik a motorrész, meg hát a fene tudja.. :)))
Nekem inkább egy bontot 75ös 2,4 TD vagy 6-os 2,4 TD motor hengerfeje lenne jó (a 6-osé jobb, az masszívabb, legalábbos Robi szerint...)
Aztán majd hely is kell a szereléshez, de talán pb_ tud 5letet adni :))
Marklar1552006-09-02 12:34:19 // 21781
Azt sem értem, hogy a SUDos komák miért nem cuppannak ezekre a "drága" cumókra???
http://www.vatera.hu/~Auto_Motor_Szemelyauto/listings/index.php?c=592&
kando.2006-09-02 12:33:59 // 21780
Ádidi maestro!
Jövő héten leszel még szabin, vagy most voltál ??
Valahogy nem sikerült eljutnom Borsod fővárosába, pedig már jó lenne.. :)))
Marklar1552006-09-02 12:32:16 // 21779
Nézd meg az oldalad
Marklar1552006-09-02 12:31:15 // 21778
Amúgy most néztem meg.
Lényegessen ólcsóbbnak tűnik!
Sajna MKI-es SW. Ráadásúl az eleje egy picit sérűlt is.
Motor váltó OK
Amilyen érdeklődés van itt (Rajtad kivűl) 33-as cumókra sokáig kéne ezt is kerűlgetni:(
Marklar1552006-09-02 12:26:47 // 21777
Ha megvesszük akkor kell utána belőlle a hengerfej?
De inkább a motor kompletten? hmmhmm
+ váltót is, mert az is csak TDbe jó...
nahh?;-)
kando.2006-09-02 12:22:30 // 21776
Hengerfe tömítés abban nem volt. Az külön dolog, úgy látszik.
Meg elvilegaz Alfa külön adja a tömítést hengerenként, most viszont olyan van benne (a múltkori csere utáni), ami egyben van.
Drága :)
Inkább szerzek bontott de jó hf-et remélhetőleg 8k körüli áron...
Marklar1552006-09-02 12:20:08 // 21775
Vettél tőlem tömítés készletet.?
Abban nincs?
A vaterán van egy SW TD 1xx 000 ért.
Megveszed s mi kiárúljuk utána;-)
kando.2006-09-02 12:11:09 // 21774
Jah, most gyűjtök hengerfejre, kellen kb 3 darab :)
Meg tömítés, bár azt hozatok majd Eddivel.
Marklar1552006-09-02 12:02:32 // 21773
Neked mi a pálya a géppel?
Beteg a mocija?
Marklar1552006-09-02 12:01:34 // 21772
Majdnem:)
6000ft/pár