Bálint332005-11-26 00:55:04 // 9421
	Lehet, hogy a bontót még megpróbálom.
Bizony az a Lancia nem kis vadállat :) Egyébként a srác a DCS tuning groupban szokott versenyezni.
	
kando.2005-11-26 00:51:36 // 9420
	Nem baj, mire kinek válaszolsz :-))
Hja a gyári cucc nem olcsó, a reflektor gyárilag valami 35 rugó... Bontóból meg 6-7 ezer közötti.. Esetleg ott kéne érdeklődni ;-))
Na igen, azért egy Lancia sem lehet rossz :-))
	
Bálint332005-11-26 00:48:48 // 9419
	vicslatni=vizslatni
	
Bálint332005-11-26 00:47:59 // 9418
	Ja bocsi ez nem neked volt válasz!
A tiedre azt akartam írni, hogy ma erősen elkeserítettek, mivel bementem a boltba és ott azt mondták, hogy a gyári ködlámpa 25000/db :(
Na mostmár tudom, hogy olyanom nem lesz.
	
Bálint332005-11-26 00:46:09 // 9417
	Na szijjasztok, most értem haza.
A vízcsere könnyen megvolt, leszámítva, hogy a haver garázsától 100m-re kifogyott a benzinem :) Én nem tudom mi van a szintjelzővel, de össze-vissza mutat mindent :(
Miután a haver apjának a puntójával kerítettünk benzint és elvégeztük a vízcserét a gépemen, elkezdtük vicslatni a Lanciát. A project lényege az lett volna, hogy rá kellett volna dugni egy csövet a termosztátra, mivel nyáron nem volt benne termosztát most meg azt mondták neki, hogy ha berakja akkor lesz ott egy ledugózott cső, azt tegye a helyére.
Ezzel csak két probléma volt: nem tudtuk, hogy hova kell rádugni és nem tudtuk, hogy mit :) Idővel aztán megtaláltuk az ominózus csövet, de a dugással már nem boldogultunk.
Eredetileg úgy terveztük, hogy összerakjuk, mindkét autót aztán megyünk pörögni eggyet v.mi parkolóba.
Miután a Lanciát nem tudtuk rendberakni, a haverom kénytelen volt a puntóval jönni :P (azért a HF turbo mégis csak jobb lett volna)
Mindegy az este azért így is egész jól sikerült, végigjártuk Veszprém összes nagyobb parkolóját egy kis csúszkálás céljából :)
	
kando.2005-11-26 00:05:24 // 9416
	Nekem valami offos gépéről tették bele, mert körbe van szilózva az egész búra, szóval ha kiég, macera lesz cserélni, javítani...
	
pb_2005-11-25 23:57:31 // 9415
	Bontőban nézted már?
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-11-25 23:39:29 // 9414
	Igen,olvastam a ködlámpás dolgokat.
De nem vigasztalt.
Nemtom honnan lesz olyanom :-(
	
pb_2005-11-25 22:38:57 // 9413
	Na akkor majd nézem. 
A 9387 hsz-ben leírtam a tippjeimet, annyit tennék még hozzá, ha jól tudom a difiben kúp, vagy kúpos csapágy(vagy valahogy így hívják), lehet az készült ki. A ködlámpával kapcsolatban is írtam az Adok-veszekben, nem tudom láttad-e. Akkor a karbik is alakulnak.
GT kártársnak pedig + kell mondani, hogy újra kell szereznie 1 33-at.)
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-11-25 22:20:14 // 9412
	nnna,kezdjük!:
sziasztok!
pb!
épp írom a levelet! ;-)
azt viszont elárulhatnád,mi a tipped váltóbúgás ügyben!
megjött a lökhárító-kasztnianya,vagyis nálam jövő hét szerdán lesz,
de legalább megvan,tök megvan!!!
kár,hogy a ködlámpa-berakáshoz semmi sincs még meg,lehet nem is lesz :-(
Kiszereltem a venturikat a kölcsön-karbiból,hót sár-retyó volt,holnap megpucolom,a fúvókák szépen tisztulnak.
A tegnapi sacc-beállítás nagyon király lett,minden gyertya szép,minden henger megy,mindennel meg vagyok elégedve. :)
ja,tegnap meg vettem izzót a bal lábtér-világításhoz.Nagyon fáin,
este akár szerelni is lehetne mellette, nem hiába sóvárog utána gt cartárs, merthogy a 146-ba már nem jutott ilyen :-p
	
kando.2005-11-25 16:15:15 // 9410
	Ja, ja, tudom..
Opelos barátom mondta, hogy ez biz'a onnan való...
Mögötte van a riogató doboza, de az meg igazából fölösleges, mert a távirányító már nincs meg hozzá... :(
Majd kihajítom és beteszek egy Alfi Control Systeme-t :))) pb had örüljön ;-))
Nemsoká hazaérek, leszek icq-n, aztán ha jó, akkor veszek vonatejgyet felutazni...
	
Scott2005-11-25 15:53:37 // 9409
	Árpi ! Remélem azt nem tudtad, hogy a középkonzol alján, az a kijelző, ami mutatja az időt, dátumot és elvileg a hőmérsékletet ( ha rá lenne kötve az érzékelő ) az egy Opel Astrá-ból való ? Nagyon nem illik a képbe ... :)))
	
Scott2005-11-25 15:40:19 // 9407
	Irtam icq-n. Vagy megint otthon van bekapcsolva ? :)
	
Scott2005-11-25 15:32:05 // 9405
	Nesze, még adod a lovat alá :)))
	
kando.2005-11-25 15:28:43 // 9404
	Na ez az, amire gondoltam én is :)
De ha pb meghallja, rögtön ellenezni fogja, s inkább adjam el ezt, mielőtt bármit vennék, fogja mondani... ;-)))
Na igen, szóval ezekkel a hibákkal én megjártam már ezzel Budapestet párszor, Szolnokot is.. Szóval ha még bírja, ezzel felvinném a Scott's Engine Vacuum Testing Systemet :-)))
	
pb_2005-11-25 15:28:26 // 9403
	Természetesen, akkor már csak a P4 jöhetne szóba.)
	
Scott2005-11-25 15:13:43 // 9402
	Motorikusan szerintem teljesen jó ez.
Ha én Árpi lennék : ezt az autót megtartanám ( mivel már sokba van, bukni meg nem érdemes rajta ) melós, városi autónak, mivel a fogyasztása miatt "díjnyertes" és ha úgy alakul venni mellé egy boxert őrültködni.
	
Bálint332005-11-25 15:07:46 // 9401
	Árpi!
Nem kell elkeseredni, lesz neked még olyan alfád amit mindenki irigyelni fog. Egyébként szvsz. az sem igaz, hogy ez az autó eleve rossz választás volt (leszámítva az állapotát). Szerintem az alfa az alfa, akár kormos akár nem. Az egyik erre jó a másik arra, mindnek megvan az előnye és mivel alfa, mindegyik tud élvezetet nyújtani.
Én, ha beülök az autómba már attól boldog vagyok. Be sem kell índítanom... Szóval, fel a fejjel. Ha meg jövőre esetleg benzinest szeretnél akkor télleg ne költs rá sokat, de azért nehéz búcsúra készülj.
(Na most megyek, este jövök megint. Mászok le az aknába, lecserélem a hűtővizet. Jut eszembe. Szerintetek fagyálló 1600/literért sok volt? Állítólag ez a gyári Fiat fagyálló.)
	
pb_2005-11-25 15:06:13 // 9400
	Ha a kasztni nem lenne ennyire oda, akkor még talán +csinálgatná az ember magának, sztem csak úgy érné + mindenképp.
Ha van rá pénzed, akkor 1 párat, ami ilyen 50-60%-os +éri, még talán 1 pár lemez felni is +érné.
	
Bálint332005-11-25 14:59:34 // 9399
	A téligumi eláll akkor is, ha az autót eladod. Ha akarod használni télen akkor nem árt.
	
kando.2005-11-25 14:59:30 // 9398
	Hehe :)))
Köszi, az utolsó mondat kicsit felvidított..
Jó, tudom, hogy ez a gép eléggé kilóg a sorból, ami a 33-t illeti (esetleg...), de hát mikor ezt vettem, nem is tudtam, mit jelent az az Alfa...
Most már igen :)))
Szóval nem is arról van szó, hogy pénzileg hogy áll, mert én költenék rá, most azért nincs, mert évvége van, meg mert még jó pár hülye számla befuthat (a kül. fogyasztásmérőkről.. :( ).
Tehát jövőre lehetne foglalkozni a dologgal, de ezek szerint nem ezzel, hanem majdan egy mással... ;-)
(remélem, nem beszélek itt össze-vissza...)
Meg a pénzügyi dolgok még változhatnak, aszerint, hogy a főnökeimmel végre mit sikerül megegyezni...
	
Scott2005-11-25 14:55:53 // 9397
	Ami van apróság ( pl. fűtés ), azt majd Árpi megcsinálja, az nem kerül semmibe. 
 Szerintem meg ha kicserélsz ezt azt és elköltesz néhány tízezer forintot, lényegesen jobb nem lesz, annyit nem dob rajta. Amúgy az enyém ugyanígy le volt robbanva, másfél évig jártam vele úgy hogy egy fillért sem költöttem rá. Itt az embernek magával kell tisztáznia, hogy élvezetet akar, vagy egy autót , ami elviszi A-ból B-be. Jelen esetben egy dízel autóról beszélünk, ergo szvsz igazi élvezetről nem is beszélhetünk. 
 Egyébként ez az 1.8 TD motor tetszik, ahhoz képest elég nyomatékos, melós autónak jó lenne egy ilyen :)
	
kando.2005-11-25 14:52:23 // 9396
	Na igen, ha megtörték és ezek szerint igy van, és ennek nyoma is van, talan nem ez az a 33 amit érdemes forszírozni... Bár mások példájából kiindulva, lehetett volna valamit összerakni ebből is..
De lehet, érdemesebb vmi benzines bs-en gondolkodni idővel...?
Erre a kormosra érdemes téli gumit venni? Vagy már azt se? (mindenesetre hazahozni érdekes lesz nyári gumival, igaz az még jó állapotú...)
	
Bálint332005-11-25 14:49:28 // 9395
	Nem azért kérdeztem... Egyébkén arra gondoltam, hogy ha nem is teszi használhatatlanná, egyik másik hiba elveszi az élvezetet, hameg szar használni, akkor a fene megette... Sokszor van olyan, hogy egy-egy kisebb hiba kiküszöbölése még megfizethető és sokat dob a használati értéken.
Mondjuk a kasztni állapotáról nem tudtam :(
	
pb_2005-11-25 14:44:35 // 9394
	Nem, mert a legnagyobb baj az, hogy a kasztni kukás, ha leszeded a váltót, akkor közben kiderül, hogy 1 rakás dolgot kéne még cserélni, a kuplung mechanika mellett. Sztem tetőre rakták, vagy kiflit csináltak belőle valamikor, ennek következménye a sok gitt, ami majd mind1 elemen repedezik. Addig kell használni amíg megy, aztán kiárulni alkatrésznek.
	
Scott2005-11-25 14:36:21 // 9393
	Induljunk ki abból, hogy nincs pénz. Szerinted a felsorolt problémák közül melyik az, ami miatt használhatatlan az autó?
	
Bálint332005-11-25 14:31:31 // 9392
	Úgy gondolod, hogy ezek közül egyik problémával sem érdemes foglalkozni?
	
Scott2005-11-25 14:19:46 // 9391
	Hi All ! :)
kando autója : a kuplung munkahengereknek semmi baja, pusztán csak levegős volt a rendszer, légteleníteni kellett. Ellenben valahol valóban folyik az olaj, de az nem a kuplungnál, valszeg a hátsó fék valamelyik munkahengerénél ( bár szétszedni nem volt kedvem a dobot ). A kuplung tényleg csúszik, de mivel pénze nincs Árpinak , kímélő üzemmódban még simán el lehet vele járni ( csak nagy gáznál csúszik meg, "öreg papás" stílusban "tökéletes" ). Termosztát kukás, az egyik féltengely is a végét járja, a váltó rudazat szar ( pontosabban a szilent ) , alig lehet megtalálni az egyest és a hátramenetet. A kasztnin néhány lyuk, szélvédő beázik, fűtés motor nem működik ( lehet csak a kapcsoló ), de mindezek ellenére abszolút üzemképes, motor, fék, futómű rendben van :)) 
 Amúgy a váltórudazat nekem is ugyanilyen szar volt és ugyanott voltak lyukak, ahol ezen. 
 Én és pb és is azt tanácsoltam(tuk) Árpinak, hogy szarni mindenre, használni amíg meg nem áll. Költeni szvsz nem érdemes rá, mert súlyos százezreket nyelne el.
	
Inner Circle2005-11-25 14:11:11 // 9390
	LEhet hogy azért, mert a Swatch nem úszik az olajban :DDD
	
pb_2005-11-25 13:40:19 // 9389
	Igen ezt a hibát sajnos, csak így lehet kizárni.
	
pb_2005-11-25 13:39:17 // 9388
	Végre sikerült elküldeni a mélt.
	
granturismo2005-11-25 13:25:20 // 9387
	Pontosan, többek közöttt ezért cseréltem kuplungszettet 2004 nyarán, de mivel a csere után semmi sem változott tudtam, hogy itten nagy váltó buherálás jön!:-( Ami idén nyáron be is következett.
	
pb_2005-11-25 13:23:10 // 9386
	Sztem nálad a difinél/ben lesz a hiba, még hozzá sztem 1 csapágy lesz a főkolompos. Vagy még 1 dolog lehet, a váltőrudazat hozzáér valamihez. Bár így messziről nehéz pontos diagnózist mondani.
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-11-25 13:13:05 // 9385
	Na akkor az nekem okés,ilyet nem csinál! :-)
De akkor mi lehet??????
Este megpróbálom durván kilogikázni  a váltóalkatrészek 
alapján...
Picsába,mér'nem gyártanak Swatch váltót,plexiházzal! :-)
	
pb_2005-11-25 13:07:43 // 9384
	Igen, de mondjuk ez +tévesztő jelenség nagyon, mert lehet kuplungtárcsára visszavezethető hiba is.
	
granturismo2005-11-25 13:02:11 // 9383
	Ha az autó állt, de a motor járt és üresben volt a váltó akkor állandóan azt mondta halkan: "Katakatakatakata.....".
Ha kinyomtam a kuplungot elhallgatott.
Az én párom különben is Szilvi.:-)
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-11-25 12:32:13 // 9382
	ahha...
és a nyelestengely "szólása" hogy néz ki?
áá,mekkora képzavar..
szóval: milyen hangja volt?
	
granturismo2005-11-25 10:59:24 // 9381
	Inge
mail ment
Ádidi
Ny.t. csapágy szólt, 2-es szinrongyűrű mint kiderült el volt repedve, ezen kívül a 9/37-es difit cseréltem 11/45-ös difire.
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-11-25 10:46:15 // 9380
	Naoszt,én is! :-D
	
vivalfa2005-11-25 10:39:08 // 9379
	Sziasztok!
Alfa-függő lettem :-)))
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-11-25 10:38:09 // 9378
	szia gt!
neked mi volt a gondod a váltóval?
	
ingegnere2005-11-25 10:16:02 // 9377
	granturismo
Nem válaszoltál, se nem hívtál.
Nem érdekel a dolog?
	
ingegnere2005-11-25 10:14:59 // 9376
	Sziasztok.
pb_
Ha kell még, vannak 14"-os lemezfelnijeim.
	
granturismo2005-11-25 10:09:41 // 9375
	Viszont látom hogy a 146 1.7 16V-n is 14-es felnik vannak gyárilag pedig azon már gyárilag olyan az első fék mint amit én most vettem. Úgyhogy be fog férni a 14-es felni alá.
A váltónál nálam is az lett a vége, hogy a 2-ből lett egy illetve vannak olyan alkatrészek (2-es szinkron, nyelestengelycsapágy) amelyek mindkettőben rosszak voltak. Ezekból újat vettem hozzá. + új szimmeringek, tömítések.
	
granturismo2005-11-25 10:00:43 // 9374
	Csak azért kérdezem, mert egy 8 szelepes 1.7-es 33-as és a 16V blokköntvénynek eltérő cikkszáma van.
	
pb_2005-11-25 09:50:35 // 9373
	Persze ez is benne van. Az is 1 +oldás, ha +várod a szerelő diagnózisát.
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-11-25 09:38:20 // 9372
	pályinkás jó reggelt!
váltó-mizéria:
igen,én is tudom,hogy ha beigazolódik ,hogy a váltó belsejében
kell turkálni,akkor a másik váltó vásárlása a megoldás.
ha beigazolódik...
tudom,hogy a váltó-difi egy,de szerintem a ténylegi váltóval nincs gond, mert a minden fokozatban búgáson kívül  semmi baja.
Szóval meg akarom mutatni majd Csáton a jelenséget,mert ha mondjuk a kihajtás környékére redukálható a hiba,akkor úgy 1 hetet elviselek kocsi nélkül.
(mondjuk az újév első napjaiban Megbízás szempontjából tapasztalható nihil időszakában :-)
Szívesen bütykölnék egy váltót,de tartok tőle,hogy májusban sem
lenne kész. 
Meg mi van,ha a donorban meg más a szar és mégis a kettőből
kellene összetenni. Ráadásul a mostaniból maradhatna több...
Mert amúgy ezzel a váltóval semmi bajom,amíg gyenge volt a motor és elejtette a fordulatot,sokat szidtam,de amióta rendben
van az Erő, azóta semmi bajom vele.
	
Online tag
1
		Vendég1
377
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05